Niet perfect

Nieland heeft bij ons twee Velux dakramen geplaatst. Verkoopervaring was prima en vriendelijk. De montage was oké al vond ik dat balken niet netjes gemonteerd werden. Iets meer eer van je werk had daar gemogen. We bleven met een paar kleine restpuntjes zitten waaronder een gordijnmotortje dat niet helemaal goed zat en een rolgordijn dat wat scheef was. Gevraagd of ze dat kunnen oplossen als ze een keer in de buurt waren. Dit moest van Nieland beide via Velux aangevraagd worden en dat ging 9 weken duren. Na een week of 7 eens gebeld hoe het ervoor staat en er werd nogal kribbig gereageerd. Het is nu 4 maanden later en we hebben nooit meer iets van Nieland gehoord.

Keurig!

Na het opnemen voor het vervangen van 4 oude velux dakvensters samen met Rob de opties doorgesproken en een keurige offerte ontvangen. De keuze is gevallen op 3 nieuwe velux dakvensters en 1 baskapel met 2 dakvensters. Maandagmorgen gestart en woensdagmiddag zat alles keurig netjes gemonteerd en afgetimmerd! Super geregeld allemaal.

Nieland Toppers

Gisteren heeft de firma Nieland bij ons een dakkoepel vervangen en een nieuwe geplaatst. Mijn ervaring: - komen op tijd: in mijn geval terwijl ik onder de douche stond (klassieke situatie ;) - zijn aardig, beleefd, leggen uit wat ze gaan doen; - werken netjes en vakkundig; - ruimen op na afloop; - regelen de dakbedekker en electriciën (allemaal pro's); - geven garantie. Zou ik ze nogmaals inschakelen voor een volgende klus? Absoluut

Erg tevreden. Ik heb hier een groot aantal Velux triple-glas dakramen besteld. Ook de Smart-Vent (balansventilatie systeem) die ze eerder nog niet hadden geplaatst is goed geïnstalleerd en werkt naar behoren.

Afspraken zijn nagekomen en er wordt erg netjes gewerkt

Wij wilden graag 4 dakramen. Omdat wij een wat lastige daksituatie hebben met zonnepanelen was het passen en meten. Vooraf heeft Rob ter plaatse gemeten en de wensen opgenomen. Dit is daarna keurig en op tijd door de vakmannen uitgevoerd. In de afwerking van 1 dakraam zat een plank een beetje scheef maar dit is snel en netjes opgelost.

Toppers!

De mannen kwamen keurig op tijd, waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Mochten we ooit weer een klus hebben dan gaan we zeker weer naar hun toe.

Nieuwe dakraam netjes geplaatst ter vervanging van 32 jaar oude raam.

Het verwijderde oude dakraam en het verpakkingsmateriaal van het nieuwe dakraam was een behoorlijke berg afval dat na afloop voor ons huis lag. Het koste enig aandringen en 50 euro bijbetalen om het afvoeren in hun bus ook geregeld te krijgen.

Hartelijk dank voor uw review. Op onze orderbevestiging staat duidelijk vermeld dat wij het afval tegen meerprijs voor u mee kunnen nemen omdat veel mensen ervoor kiezen om dit zelf te verzorgen. De kosten hiervan zijn voor ons als bedrijf enorm dus vandaar dat wij dit helaas aan de klant door moeten rekenen.

Efficiënt en afspraakvast

Goede geholpen, goede installatie

Vakkundige uitleg in de showroom en een uitstekende service aan huis.

Hele positieve ervaring. Vakbekwaam en snel.

Pluspunten

Direct of zsm aanpassing uitgevoerd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vakkundig geholpen .Snel geleverd en keurig geplaatst. Vriendelijk personeel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij hebben het gehele traject van verkoop tot plaatsing van onze 5 nieuwe dakramen inclusief toebehoren als zeer prettig ervaren. Verkoper Rob Serrier heeft alle tijd voor ons genomen in de showroom waardoor wij een goed advies hebben gekregen en uiteindelijk een goede beslissing hebben kunnen nemen wat het soort dakramen betreft. Er wordt goed met de klant mee gedacht. Offerte ed was heel overzichtelijk en duidelijk gespecificeerd. De monteurs waren allen erg vriendelijk en duidelijk vakmannen. Zij hebben keihard gewerkt om ervoor te zorgen dat wij er weer netjes bij zitten. Ze werken hard en leveren vakwerk. Daarnaast ook nog eens erg netjes en vriendelijk in de omgang. Kortom zoek je een bedrijf waarbij je zeker wilt zijn van kwaliteit en gedegen monteurs dan ben je bij Nieland Dakramen aan het juiste adres.

Blijf vooral zo werken zoals jullie nu doen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het raam is keurig geplaatst, extra klusjes werden ook gedaan. Correct personeel, vakkundig.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, netjes gewerkt, goede communicatie en geweldige service. Ik kan dit bedrijf volledig aanraden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

IK HEB GEEN ANDERE OFFERTES AANGEVRAAGD DUS IK KAN NIET OORDELEN OVER DE PRIJS. DE KWALITEIT ZAL IN DE TOEKOMST DUIDELIJK WORDEN, HETZELFDE GELDT VOOR DE NAZORG EN DE GARANTIE

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke werknemers, netjes geplaatst en afgewerkt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- communicatie via de mail snel en direct! Binnen een uur reactie krijgen! - snelle levering/montage

- het afwerken van het houtwerk (kitrand) had netter gekund. - wij wisten niet dat het afval niet meegenomen werd (dit wel tegen betaling) maar dat kan ook komen doordat we dit zelf niet gevraagd hadden, maar vanuit waren gegaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Op alles scoort uw bedrijf een zeer ruime voldoende. Medewerkers zijn zeer ervaren en betrokken en inde contacten zeer correct. Als Nederlander heb ik de prijs wat minder gewaardeerd echter staat deze zeker in verhouding.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken en voor tips heeft u zelf veel meer ervaring en zult u in de afgelopen jaren beslist lering uit getrokken hebben.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering en montage waren mogelijk. Personeel vriendelijk en deskundig. Als montage klaar is, even stofzuigen en klaar is Kees. Er wordt dus netjes gewerkt en de ruimte wordt netjes achtergelaten.

Nog geen kunnen vinden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correct en betrouwbaar informatie gekregen toen ik Nieland bezocht. Door de kennis van hun producten kreeg ik een perfecte offerte. De levertijd was snel en ook de plaatsing ging vlot en zonder problemen. Zeer goede nette afwerking! Een aanrader als je dakramen nodig hebt!

Geen