Dik voor mekaar!!

Mijn ervaring is: volledig tevreden over bestelling / verzending

Snel besteld is snel geleverd. De volgende dag al in huis.

Snelle bezorging

Snel nieuwe koolstoffilters bezorgd. Goed verpakt! Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Niets op aan te merken snelle levering prima site

Nauwelijks in een zin uit te drukken, want alles perfect geregeld.

Nauwelijks in een zin uit te drukken, want perfect geregeld.

Geweldig goed en snel

Fantastisch je krijg vanzelf een mail dat het weer tijd voor een nieuwe filter en hoef je zelf niet meer te zoeken welke het is Geweldig goed de service

Snel geleverd en top product.

Product gevonden en het werd snel geleverd.

Bedrijf 2 maal gemaild en reageerden zeer snel. Product wat geleverd werd was prima en paste prima.

Echt een top bedrijf/site. Makkelijk de juiste filters kunnen vinden tegen een zeer goede prijs. De filters hadden wij snel thuis!!

Top geregeld

Top !

Makkelijke website waarop je snel het benodigde + prima extra's vind, en daarbij een zeer vlotte levering!

Efficient

Snelle en efficiënte reactie op e-mail.Bij de bestelling krijg je een goedkoper merk aangeboden van hetzelfde product ,fijn. Vlotte en snelle levering.

Snel, maar misschien iets te vlug

Ik had een drietal filters besteld. De dag er op kwam zoals toegezegd de bezorging al, maar weliswaar met 1 exemplaar. Dit gelijk doorgegeven per mail en de dag er op kwamen de overige 2 exemplaren. Daar werd niet moeilijk of kinderachtig over gedaan. Kennelijk was er de eerste keer niet goed opgelet. Wel weer snel opgelost dus.

Makkelijk het juiste artikel bestellen

Ik kon heel makkelijk met een gedeelte van het typenummer het juiste artikel bestellen.

prima bedrijf snelle levering

Snelle levering en tiptop in orde

producten snel geleverd en tiptop on orde

Het is een prima onderdelen winkel

Als je iets besteld,wordt gelijk erop gereageerd.Mensen gaan gelijk aan het werk, nemen contact met je op en ze geven je ook goede adviezen.

Prima. Website en aflevering volgens planning.

Een goed vindbaar onderdeel voor de wasemkap.

Geheel volkomen perfect.

Volkomen naar mijn wens.

Wat een fijne service!

Ik had nieuwe filters nodig voor de afzuigkap en had geen idee hoe ik, in het enorme aanbod op de website, de juiste moest vinden. Ik stuurde een mail en kreeg snel antwoord. Heb op verzoek een foto van de sticker die op de afzuigkap zat gemaild en een foto van een van de filters. Ik kreeg weer snel antwoord met een advies. Geen superduur merk maar het eigen merk. Meteen besteld. De afhandeling was ook fijn. Bevestiging bestelling en betaling, bericht over de bezorging. Pakje werd snel geleverd en de filters waren helemaal goed en pasten precies. Ik ben dus erg enthousiast over deze eerste ervaring met de afzuigkapfilterwinkel,

Veel te duur

Ik heb reeds een mail gestuurd omtrent de prijs. Betaalde in het verleden 50,00 EUR en nu kost dat filter 79,95 Als gepensioneerde met alleen een AOW is dit wel heel veel extra kosten. Dus erg ontevreden dat ik dit nergens anders goedkoper kan krijgen.

Heel,goed

Ik ben super tevreden , besteld en echt de volgende dag al in huis. Vlugger kan niet en de koolstof filter die ik besteld heb was ook goed

Heel tevreden

Kon heel gemakkelijk online vinden waar te bestellen. Ook dat was heel goed en heel makkelijk te doen. De type nr. checken en gelijk bestellen. 2 dg. later was het product geleverd.

Prima levering

Snelle en goede levering