Correcte afhandeling van de bestelling en het product was niet duur

Goede service en snelle levering

gewoon zo als het moet: in 1 x alles Goed

gewoon zo als het moet: in 1 x alles Goed

Alles is vlot en correct verlopen

Roland

Makkelijk bereikbaar, prima advies, resultaat wat ik zocht

Zie hierboven;)

Prima geregeld

Alles verliep zoals het hoort

Men stuurde een bericht dat de levering vertraagd zou zijn. Van de vertraging heb ik niks gemerkt. Er werd binnen 5 werkdagen geleverd.

Overzichtelijk en snel

Site doet wat het moet doen. Duidelijke mails over bestelling & levering. Product in goede orde aangekomen

Is prima.

Gewoon top.

Snel geleverd, prima prijs. Geen minpunt te bedenken.

Ook als je iets verkeerd bestelt en bij het retourneren zelfs vergeet het retourformulier bij te sluiten, blijven ze service gericht denken en wordt het probleem opgelost. Verder supersnelle levering van de bestelde producten

Héél ruime keuze aan onderdelen. Scherp geprijsd. Eerst fout artikel ontvangen, maar dit werd meteen rechtgezet.

Minder tevreden dan gewoonlijk, lang moeten wachten zonder verwittigd te zijn

Normaal gezien ben ik altijd zeer tevreden. Nu liet men weten dat er vertraging was, maar eigenlijk was het product tijdelijk niet meer in stock. Dat had ik graag geweten bij het moment van bestelling. Voor de rest, na lang wachten keurig geleverd door een vriendelijke dame

Alles perfect

Ben erg tevreden

Supersnelle levering.

zeer tevreden

snel geleverd!

Produkt is naar wens verstuurd

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling

Goede en snelle levering

Ik had al eerder afzuigkapfilters bij jullie besteld. Ik wist dus welke ik moest nemen. Anders is het een hele zoektocht. Jullie beweren dat het huismerk, wat zoveel goedkoper is, hetzelfde is als het andere merk. Maar dat is niet zo. Hier heb ik me de vorige keer aan gewaagd, en weer terug moeten sturen. Nu weet ik beter en zodoende had ik snel, netjes verpakt ,de juiste filters in huis. En ze zitten er al in.

Bijzonder snelle levering,product voldoet volledig aan de verwachting

Duidelijke site, snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht en makkelijke afhandeling voor de bestelling.

Jullie doen zoals beloofd.

Houden zich aan afspraak VETTE 10

Vriendelijke en deskundigen telefoniste

Hele snelle levering

Ik heb gekozen om te betalen via klarna, maar heb 1 week na de levering nog geen rekening ontvangen, terwijl op de pakbon staat dat de rekening via email is verstuurd! Graag uw mening hierover

Snelle levering en goede service!

We zijn heel tevreden.

Zeker tevreden

Het was wel even zoeken om het juiste type filter voor mijn afzuigkap te vinden, prijs goed, levering perfect!

super snelle service ook telefonisch

Ik had 1 filter besteld en kwam tot de ontdekking dat ik er 2 nodig had. Na telefonisch contact kon ik een 2e filter bestellen de verzendkosten werden terug gestort. Super service !