Exact de juiste filters.

Site is overzichtelijk, bij product kun je gemakkelijk naar juiste type nummer zoeken. Prima filters exact hetzelfde als origineel. Snelle levering, netjes verpakt. Edelstaal reiniger erbij gekocht geeft prachtig resultaat.

alles oke

Ga zo door

passende filters, snelle levering en correcte afhandeling

het was even zoeken op de website of dit de juiste filters waren aangezien mijn merk afzuigkap niet vermeld stond. Maar in de omschrijving stonden de juiste afmetingen waarop ik de bestelling geplaatst heb. 2 dagen later werden ze al thuis bezorgd keurig en stevig verpakt en ze passen perfect.

zeer vlot geleverd goede gedaan

goed bedrijf

De juiste filters binnen 2 dagen geleverd

Goede filters zo te zien.

Heb na een week mijn geld nog niet retour ontvangen

Levering en alles accuraat echter nadat de spullen retour gezonden waren zelfs na herhaaldelijk bellen nog steeds geen geld terug mogen ontvangen.

Nette afhandeling van bezorging produkt was netjes verpakt .

Uitstekend Hele snelle levering

Super geholpen via chat

Door yvonne via chat super geholpen. Koolfilter past en werkt. Zij heeft de moeite genomen te zoeken naar de goede filter.

Makkelijk en snel

Uitstekend.

Filters uitgezocht voor de lucht reiniger. Controle op de juiste code was super gemakkelijk. Besteld en de andere dag in huis.

ik heb mijn afzuig filter nog niet ontvangen.kan niet beoordelen

nog niet ontvangen,kan niet beoordelen

Beste klant, Hartelijk bedankt voor je review. We hebben je op 3-11 een mail gestuurd dat wij het product momenteel niet op voorraad hebben en verwachten deze op 19-11 geleverd te krijgen. Met vriendelijke groet, Simone van de Afzuigkapfilterwinkel

Zeer tevreden en snelle levering

Uitgebreide voorraad, reageert snel. Wel aan de prijs.

Gewoon prima: iets besteld en het binnen gekregen!

Ik vond snel wat ik nodig had aan de hand van het serienummer, bestelde het en kreeg het na een paar dagen binnen. Precies wat ik verwacht en wat nodig is.

tot nu toe slecht.

moet erg lang op antwoord wachten en kan dus mijn bestelde product niet retour zenden

Beste klant, Hartelijk bedankt voor je review. We hebben het doorgezet naar de juiste afdeling en zij gaan er voor zorgen dat je het juiste product geleverd krijgt. Mocht je nog andere vragen hebben dan zijn wij bereikbaar. Met vriendelijke groet, Simone van de Afzuigkapfilterwinkel

Supersnelle levering.

Smeg afzuigkapfilters besteld en supersnel geleverd. Juiste filters en voor een hele gunstige prijs. Direct in gebruik genomen en werken prima. Goede aankoop geweest!

perfect

perfect verlopen geen opmerkingen te geven

Snelle levering en ook bij retourneren gaat het eenvoudig en netjes

Snel nieuwe gekregen

De eerste producten waren stuk. Binnen een week had ik nieuwe.

Slecht in reactie geven

Zit nu al 5 dagen te wachten op een antwoord en op een retour sticker het gast om ordenr 70000300792 Gr H de Graaf

Beste klant, Hartelijk bedankt voor je review. We hebben het doorgezet naar de juiste afdeling en zij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Simone van de Afzuigkapfilterwinkel

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte afhandeling

Snelle levering en netjes verzorgd

‘s Avonds bestellen en de volgende dag al in huis, dat is ongekend. Met zorg ingepakt en snel geleverd.

Absoluut geen klachten super goed geregeld .