Mooi assortiment!

Leuke schoenen, xtje wat anders als normaal! Veel keus! Snelle levering.

prima website, goede collectie van uitstekeende produkten

Alleen bij Van Arendonk was mijn maat van de Floris van Bommel snaekers in voorraad, verder in heel Nederland niet in deze maat verkrijgbaar.

Mijn bestelling niet ontvangen

17-07-24 schoenen besteld in de winkel en betaald. Tot heden26-07-24 totaal geen bericht van vertraging of wat ook maar. Kortom geen schoenen.

Overzichtelijke website en goed assortiment

De website is erg overzichtelijk en geeft prima informatie over de producten. Het assortiment is ruim en bevat alle goede merken.

Hele goede service!

Bij van Arendonk heb ik een hele goede service gehad. Ik had mijn schoenen heel snel nodig en zij hebben er alles aan gedaan om dit ook voor elkaar te krijgen, en dat is gelukt! Daarnaast hebben ze hele mooie en goede schoenen. Een aanrader!

Hele goeie service!

Ik heb een hele goeie ervaring met Van Arendonk. Ik heb prachtige sneakers mogen ontvangen en van te voren even over gemaild. Direct antwoord en ze kwamen met een fantastische oplossing. Ik ben uiterst tevreden!

Hele goede service.

Goede service Vriendelijke klantenservice Snelle levering

Snelle reactie

Snelle reactie op mijn vraag per e-mail. Jammer dat de verzending van de bestelling pas na 3 a 4 dagen is , hou daar rekening mee. Verder prima !!

Ik heb de bestelling in de winkel opgehaald en ik ben ontzettend vriendelijk geholpen

Goedkoper maar ook niet soepel

De levertijd was lang vanwege verkleuring van een schoen. Schoen beviel niet en moest toch retour. Ik heb nu geen nieuwe schoenen maar wel verzendkosten betaald.

vanaf mijn jeugd tot nu ben ik tevreden

Ik ben al klant bij Van Arendonk in Breda sinds mijn vroege jeugd omdat mijn moeder klant was in Breda vanaf begin 70er jaren. Sinds 2001 (dacht ik) werden moeder en ik klant in Eindhoven toen het filiaal in Eindhoven opende. Heel erg hoogwaardige kwaliteit schoenen, maar ook sympathieke verkoopsters. Charmante dames die nog de tijd voor hun klanten nemen.. Dat komt ik moeilijk tegen bij de andere schoenenzaken in Eindhoven. Ik voel mij altijd speciaal als ik weer de winkel inloop waar ik al heel mijn leven kom. Dit vind ik heel mooi voor mezelf. Aan de hand van mijn moeder liep ik Van Arendonk binnen en nu wordt ik 59. Bedankt voor al die mooie schoen-jaren. Warme groet uit Eindhoven Sylvia Franken Tegenwoordig koop ik veel online, omdat de vaste verkoopsters er van vroeger niet meer zijn. Blijft altijd mijn favoriete winkel.

Ronduit...niets te faulten

Goeie sales....snel besteld...zonder problemen opgehaald in een winkel

Vriendelijk, behulpzaam, goed advies en heel aardig Top winkel

Helemaal blij met de schoenen

Schoenen zitten goed qua maat , snel geleverd

Kon mijn schoenen zonder probleem omruilen voor een half maatje kleiner en het was totaal geen probleem dat het prijsverschil werd teruggestort op mijn bankrekening. Kreeg ook een lief kaartje bij mijn bestelling dat helaas de originele schoenendoos niet meer aanwezig was.

Goede ervaring

Leuke collectie !

Nette en duidelijke levering!

Ik heb schoenen besteld, de communicatie was perfect. Ik werd goed op de hoogte gehouden en de schoenen zijn op tijd geleverd. Heel tevreden!

Hele fijne schoenen winkel, top!

Prima kwaliteits schoenen met een goed voetbed!

Snelle levering en gekochte artikelen zijn van topkwaliteit.

Een mooie lederen tas gekocht en deze voldeed goed aan de beschrijving. Klein detail: de tas was niet zomaar in een doos verpakt maar in de doos zat de tas keurig verpakt in een papieren tas. Mooie finishing touch,

Besteld volgende dag binnen pasvorm geweldig

14 juli kwam me vriendin met deze schoenslipper bij mij Meteen besteld 184€ 15 juli waren de slippers afgeprijst naar 161€ Dat vond ik niet netjes Hoop natuurlijk dat het terug wordt gestort Geef jullie nu 5 sterren Hoop natuurlijk wel dat jullie het begrijpen wat ik schrijf Vriendelijke groet Helma

Zeer positief

In de winkel waren de schoenen van mijn keuze niet voorradig. Er werd geregeld dat ze thuis gestuurd werden. Dat ging allemaal heel vlot

Perfecte sneaker

Op aanraden van mijn vriendin heb ik de Hitec shadow gekocht en ze zitten inderdaad als slofjes. Goede pasvorm en steun en leuke kleuren combinaties

Vlotte verzending en vriendelijk personeel

Het personeel is vriendelijk als je vragen hebt. Online bestellingen en retourneringen worden snel afgehandeld.

Mooie actie op Mason schoenen. Snel geleverd en een goede prijs!

Prima webshop en service.

Mooie schoenen en prima service.

Juliana van Stolbergstraat 19

5038AM Tilburg

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.