Prima ervaring!

Komt afspraak maken, pakket goed verpakt en netjes aangekomen. Hele fijne goede schoenen

Hi Wilma, Bedankt voor je review én voor de TIEN natuurlijk! Groetjes, Emma Team Webcare

Super goed geregeld bij van Arendonk

Bij de levering van mijn bestelling ging iets fout in de bezorging. Dat is supersnel en goed opgelost door Van Arendonk schoenen.

Hi Denise, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles omtrent je bestelling goed is opgelost! :) Groetjes, Emma Team Webcare

super

Mijn schoenen die ik besteld had waren te groot. Op de website had i gezien dat ze in Breda nog aanwezig waren in een maatje kleiner. 's morgens gebeld omdat ik die dag nog moest werken en pas om 15 uur daar kon zijn. Ze hebben ze voor mij opzij gezet zodat ik geen nutteloze rit moest doen om ze te ruilen. En ben er ook nog hartelijk ontvangen. TOP

Hi An, Bedankt voor je bericht! Wat fijn om te horen dat mijn collega's in Breda je zo goed hebben kunnen helpen! Veel plezier gewenst met je schoenen :) Groetjes, Emma Team Webcare

Fijn geholpen. De schoenen moesten besteld worden en thuis afgeleverd. Ze bleken iets te groot en er is in de winkel geregeld dat een halve maat kleiner komt. En aardig personeel!

Hi Helen, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat mijn collega's in de winkel je zo goed hebben geholpen! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Vriendelijk en deskundig groot aanbod

Online besteld bij de winkel goed geholpen nadat ik nog andere schoenen voor de zekerheid wilde passen. Het personeel is behulpzaam en weten je deskundig en vriendelijk te helpen

Hi Carla, Bedankt voor je review én voor de tien! Groetjes, Emma Team Webcare

Mijn favoriete schoenenzaak!

Ze hebben mooie schoenen, echt steeds weer een leuke collectie. En er werken prettige mensen die tijd en aandacht voor je hebben.

Hi Lilianne, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo te spreken bent over ons assortiment en wat tof om te horen dat mijn collega's je goed helpen :) Groetjes, Emma Team Webcare

Duidelijke site, gelijk verstuurd volgende dag in huis en super gave schoenen ontvangen Ik hou daarvan

Hi Brenda, Bedankt voor je review én voor de tien! :) Groetjes, Emma Team Webcare

zeer goed

zeer goed

Hi Margo, Bedankt voor je fijne review! Groetjes, Emma Team Webcare

Bestellen betalen leveren ✅

Duidelijke webshop. Bestellen gaat eenvoudig en levering was als beloofd. Top geregeld dus!

Hi Rob, Bedankt voor je review en voor de tien natuurlijk! Groetjes, Emma Team Webcare

Fijne winkel met goede en snelle service. Telefonisch goed bereikbaar

Kwaliteit en ruime keuze

Hi Y., Bedankt voor je review en je complimenten over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare

Keurige service

In de winkel ben ik vriendelijk geholpen. Ik kom al jaren van van Arendonk en partner Leisure om mijn schoenen te kopen. Ik weet waar ik aan toe ben en het personeel zal altijd vriendelijk te hulp schieten

Hi Ward, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's :) Groetjes, Emma Team Webcare

Gewoon goed

Gewoon goed alles is volgens belofte gegaan en dat is fijn. Gewoon goed Dus

Hi Inge, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Gewoon goed ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Goed, op 1 ding na

Alles prima in orde behalve 1 slordig ding. Hier is ws niet over nagedacht. Op de leren binnenzolen van mijn prijzige Philip Model sneakers zaten stickertjes geplakt die er heel moeilijk vanaf gingen. Je kent het wel, dat enorme gepeuter om een prijsstickertje los te krijgen. Vervolgens heb je krasjes van je nagels in je gloednieuwe schoenen.

Hi Janne, Bedankt voor je review en voor je feedback over de stickers! Ik heb dit intern doorgegeven, dus hier zal naar gekeken worden :) Groetjes, Emma Team Webcare

Snel , goed en perfect

Snel , goed en perfect

Hi M., Bedankt voor je review én voor de tien natuurlijk! Groetjes, Emma Team Webcare

Goed bedrijf

Ik heb onlangs hier een bestelling geplaatst , alleen was het artikel niet precies wat ik zocht, ik heb het terug gestuurd, zonder enige moeite en kreeg mijn geld heel snel terug zonder poespas,ik werd overal netjes op de hoogte gehouden, ik zou hier in de toekomst zeker weer bestellen.

Hi Carol Ann, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan, ondanks dat het artikel niet precies was wat je zocht. We zien je graag nog een keer terug ;) Groetjes, Emma Team Webcare

kleur schoen kwam goed overeen met plaatje

Vlotte levering en schoenen waren goed verpakt

Hi Dk, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat onze website een goed beeld heeft gegeven van de schoenen die je wilde. Veel plezier ermee! Groetjes, Emma Team Webcare

Op tijd, goede aflevering en informatie

Hi Anneke, Bedankt voor je positieve review! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Leuke deals en snelle levering

De prijs van de schoenen is goedkoper dan soortgelijke online. Levering word gebeurd binnen 4 dagen zoals beloofd. Heel tevreden over de service!

Hi Hasna, Bedankt voor je review en voor de 10! ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Vriendelijk personeel en snelle service

Mooi assortiment schoenen, vriendelijk personeel, schoenen waren binnen een dag geleverd.

Hi Martin, Bedankt voor je review! Super om te horen dat je zo te spreken bent over ons assortiment en onze service. Veel plezier gewenst met je schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Keurig bezorgd

Netjes ingepakt, helemaal tevreden.

Hi Carla, Bedankt voor je review en voor de TIEN natuurlijk! Groetjes, Emma Team Webcare

Helemaal niks op aan te merken!

Super, netjes, snel gewoon helemaal prima

Hi Susan, Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Emma Team Webcare

Was alles volgens afspraak

Hi Andrea, Bedankt voor je review en voor de 10! Groetjes, Emma Team Webcare

Geweldig! Drie paar mooie schoenen besteld!

Ik ben zeer tevreden over de schoenen die ik heb besteld. Keurig verpakt, en geleverd wat ik heb besteld. Dikke voldoende!!! Ik denk over een nog twee paar schoenen om te bestellen.

Hi Yvonne, Bedankt voor je fijne review :) Groetjes, Emma Team Webcare

Super tevreden en klant vriendelijk

De levering was onwijs snel en het was zo leuk ingepakt met een persoonlijk berichtje. Dat heeft mijn dag al helemaal gemaakt. De Uggs waren super moooi en paste heel goed. Top winkel. Ik ga daar zeer zeker vaker bestellen, dankjulliewel!

Hi Dina, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met de Uggs! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Duidelijke communicatie, juiste factuur bijgevoegd, dus top

Zodra de bestelling is geplaatst wordt je goed en duidelijk op de hoogte gehouden over de levering. Alles verloopt dan ook volgens afspraak. En meteen een juiste factuur bijgesloten, dus niet achteraf daar nog achteraan moeten bellen/mailen. Tevens bij bestelling duidelijke flyer bijgesloten over hoe een retournering gaat mocht dat nodig zijn. De bestelling online is net alsof je fysiek in een winkel van Van Arendonk bent.

Hi Jolande, Bedankt voor je fijne review! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service :) Groetjes, Emma Team Webcare

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.