Uitstekende dienstverlening en prachtige kwaliteit schoenen

Prettig, gemakkelijk. Mooie schoenen en snel verstuurd. Goede communicatie

super goed

super goed

Super leuke confortabele schoenen en excellente service!

Ik had in breda trendy schoenen gekocht bij heel vriendelijk winkelpersoneel. Helaas klein mankementje aan 1 schoen wat me thuis pas opviel. Naar filiaal in eindhoven gegaan, geen probleem schoenen werden ingenomen, nieuwe besteld die 3 dagen later bij me thuis afgeleverd. De nieuwe schoenen zitten lekker en staan superleuk. Vriendelijk personeel en goede service, wat wil je nog meer!

Betrouwbaar en efficiënt

Goede snelle service

Bij uitverkoop meteen bedrag factuur aangepast. Retourservice via winkel heel snel afgewikkeld. In winkel is de persoonlijke service top!

Goed geholpen in de winkel, super service dat de schoenen thuis bezorgd worden in de goede maat!

Zoals hierboven staat! Mijn maat was in de winkel niet op voorraad, dus dat paar werd snel thuis bezorgd! Super blij met 2 paar schoenen die wel in de winkel waren, en dan word je thuis nog eens blij bij het openen van je pakket! Super goed geholpen in de winkel in Eindhoven!

Waardeloze schoenen!

Ik heb bij Van Arendonk, gespschoenen besteld voor mijn bruiloft. Na bezorging de schoenen gelijk bekeken en ik schrok hiervan! De schoenen zijn gewoonweg gedragen. De binnenzolen zijn bij allebei de schoenen kapot, de gespen van de schoen, zijn verrimpeld, de onderkant van de zool heeft al veel slijtage wat wijst op dat ze gedragen zijn! Je zou toch meer verwachten van schoenen van pakweg 280 euro!

Goede klant en dienstverlening!

Voor mijn man aantal keren Harris schoenen gekocht online, en 1x in Den Haag in de winkel. Goede service en je schoenen heb je binnen paar dagen in huis. Een aanrader.

Heel comfortabel

Ik had al heel lang geen hakjes meer gedragen maar deze sandalen lopen heerlijk.

Schoenen passen precies alsof ik sloffen aan hebt.

voldoende

Ik heb 2 paar van dezelfde schoenen, merk Cypres, besteld in 2 maten. Van een paar was de rechterschoen duidelijk groter, denk vaak gepast en een stiknaad zat los waarbij de binnenlaag over 1,5 cm los zat. Heb dit paar teruggestuurd.

Snel verzonden en schoenen zijn top

Het bestellen ging makkelijk. De schoenen zijn snel verzonden en waren netjes verpakt. Ik heb dit model schoenen in meerdere kleuren, dus wist al dat ze goed zouden zitten.

Communicatie snel en efficiënt

De schoentjes zijn super!! Ze passen perfect, via maattabel mn voeten opgemeten. Goed verpakt en snel

Mooi assortiment en goede service

Schoenen geleverd volgens afspraak. Goed verpakt inclusief duidelijke instructies.

Snelle levering prachtige sneakers

De sneakers gevonden die ik graag wilde. Groot aanbod. Ze zitten heerlijk.

De verzending duurde wat langer dan ik tegenwoordig gewend ben. Wel binnen de aangegeven tijd. Ik ben gewoon verwend.

Prima service!

Mijn maat Birkenstock slippers waren niet op voorraad, maar meteen kon ik ze bestellen en laten bezorgen. Heel blij mee!

Hi Ine, Bedankt voor je review en alvast veel plezier gewenst met je nieuwe slippers! Groetjes, Emma Team Webcare

perfecte communicatie en service

online schoenen gekocht, voor de eerste keer. onmiddellijk feedback en zeer snelle levering, ook in België. Sterk in communicatie en ik ben enorm blij met m'n schoenen. top !

Hi Peggy, Bedankt voor je review en je complimenten over onze service! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Ruime keuze aan hoge kwaliteitsschoenen. Met zorg verpakt en verzonden.

Ruime keuze aan hoge kwaliteitsschoenen. Met zorg verpakt en verzonden, helaas was de levering een beetje traag.

Hi Herma, Bedankt voor je review! Ik zie dat je de bestelling hebt geplaatst op dinsdag 4 juni en dat wij deze hebben opgestuurd op donderdag 6 juni. Zoals op de website vermeld staat werken wij met een levertijd van 1-4 werkdagen. Deze bestelling is 2 werkdagen nadat je het geplaatst had naar je verstuurd. Ruim binnen de gestelde levertijd dus :) Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons aanbod en onze service! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Schore had een 10 kunnen zijn.

De score had een 10 kunnen zijn wanneer een van de schoenen geen witte vlekjes had gehad. Gelukkig waren deze vrij simpel te verwijderen. Maar een punt van aandacht voor de inpakker/ster. Met vlekjes mag je geen product versturen!

Hi Cor, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat er witte vlekjes op de schoenen zaten. Gelukkig heb je ze er afgekregen. Ik ga dit doorgeven aan onze controle afdeling. Bedankt voor je feedback! Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie schoenen, net even anders maar met draagcomfort

Zie hierboven

Hi Ingri, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Geen online winkel

Schoenen netjes aangekomen. Wel veel te lange levertijd. De eerste 5 dagen na bestelling geen info ontvangen.

Hi Jorge, Bedankt voor je review! Ik zie dat je de bestelling op donderdag 30 mei hebt geplaatst en op maandag 3 juni hebben wij de bestelling naar je verstuurd. Zoals op de website vermeld staat werken wij met een levertijd van 1-4 werkdagen. Deze bestelling is 2 werkdagen nadat je het geplaatst had naar je verstuurd. Ruim binnen de gestelde levertijd dus :) Fijn om te horen dat de schoenen netjes bij je zijn aangekomen. Veel plezier ermee gewenst! Groetjes, Emma Team Webcare

Fijn geholpen!

Fijn geholpen, en ze dachten met je mee!

Hi Esther, Bedankt voor je review en voor de TIEN! Groetjes, Emma Team Webcare

Bedrijfsgegevens

Juliana van Stolbergstraat 19

5038AM Tilburg

[email protected]

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.