Snel, vriendelijk, mooi assortiment, goede service. Top!

Gewoon goed

Halve maten te verkrijgen en snel geleverd.

Onvriendelijk

Onvriendelijk

Uitstekend!

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Slechte service

Slippers gekocht , loopt tot en voel wat scherps met lopen . Terug gestuurd en hun vinden niks . Dus worden ze gewoon terug gestuurd. Hier koop ik nooit meer wat

Goede levering

Snelle bezorging en goede service in de winkel bij retourneren

Snelle bezorging, goede service in de winkel bij retourneren en snelheid waarmee aankoopbedrag retour is gestort, is prima in orde.

Te lange levertijd

De levertijd is te lang. 5-6 dgn leveren zo als wordt beloofd is al lang. Ik heb na 3 dgn zelf geïnformeerd wanneer mijn bestelling zo worden verzonden. Ik kreeg toen de indruk dat er toen pas iets werd gedaan aan mijn bestelling. In een half uur kreeg ik toen de melding dat pakket is gepikt en werd aangeboden aan postnl. Lijkt mij veel sneller te kunnen. Bekijk dit. Het doet klanten toch beslissen bij anderen de producten te bestellen. Zeker als je als klant ook direct betaald. Succes

Prima contact! Mooie kortingen :)

Snel geleverd en keurig verpakt

Goede leveringsinformatie

Fijn en

Gemakkelijk

Niet erg positief

Levering bleef uit. Is al langer dan gemiddeld 5/6 dagen was toegezegd. Op eigen initiatief 2 mails verder het bericht dat het bestelde product niet meer in juiste staat verkeerde. Kon kiezen of korting of geld terug. Laatste gekozen. Dat is wel snel op mijn rekening gestort. Als ik niet zelf actie had genomen hoe lang had het nog geduurd.. Erg slordig..

Vlotte bezorging

Bestelling werd erg snel bezorgd. Zeer tevreden over de schoenen.

Gewoon goed !!

Ik heb mooi product ontvangen. Op mijn vraag reageerde de klantenservice direct. Levering duurde 3 dagen.

Uitstekende service.

De schoenen waren precies zoals omschreven. Keurig en snel afgeleverd.

Snel geleverd en mooie, goede kwaliteit schoenen

De schoenen waren redelijk snel bezorgd en ik vond zeker de schoenen een goede kwaliteit hebben en de bezorgdoos was nog in goede staat

Snelle levering met een goede service. Heldere en adequate informatie omtrent de levering via mail.

fantastisch geholpen door enthousiaste man met kennis van zaken

Grote aanrader

Kwaliteit

Snelle levering en ik ben heel tevreden

Snelle levering en goede prijs

Goede betrouwbare zaak.

Fijne site snelle levering maar vooral ook mooie schoenen.

100% positief

Van begin tot eind prima

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.