Prima !

Ben tevreden over de laarzen die ik had besteld. De doos was wel behoorlijk beschadigd maar het waren volgens mij ook de laatste paar zwarte Gabor laarzen van het vorige seizoen. Daarom had ik 50 euro voordeel De bezorging duurt wel 4 dagen maar dat vind ik geen bezwaar. Ben heel blij met mijn fantastische zwarte Gabor Laarzen.

Wel heel goed..

Dame die mij had geholpen heeft mij goed geholpen.. Ik kom zeker nog een keer terug.

De schoenen had ik een maat te klein besteld maar na een mailtje gestuurd te hebben was het snel aangepast. Prima service

Snelle service, prachtige schoenen.

Alleen: ik bestelde pantoffels in maat 39 en die bleken te groot. Op het retourformulier vulde ik in dat ik de pantoffels graag geruild wilde hebben voor maat 38. Dat lukte niet, ik kreeg mijn geld terug. Nu moet ik ze denk ik opnieuw bestellen.

Normaliter koop ik in de winkel (Smits Arnhem), fijn en vakkundig personeel. Ook als ik via jullie site bestel laat ik het altijd afleveren in deze winkel. Prettige sfeer en je wordt altijd goed geholpen!

Ik ben zeer tevreden.

Zeer snelle levering. Netjes verpak en de schoen is goed ontvangen.

Prima site met goed assortiment

Prima site met goed assortiment producten

Makkelijk en snel

Bij De eerste bestelling waren mijn schoenen te klein retour gestuurd en gelijk een maatje groter besteld en dit alles binnen 3 werkdagen

Geleverd zoals beloofd binnentreedt werkdagen

Product is goed weergegeven zoals deze in werkelijkheid is

uitstekende service

ervaring en service met smits arnhem wordt voortgezet

Ben super tevreden snelle bestelling

Goed geholpen snelle afhandeling een tevreden klant

Vriendelijk, kordaat, goede service

Ik had schoenen besteld, die na 10 dagen nog niet waren gearriveerd. Toen ik in de winkel langs ging, werd er meteen door iemand uitgezocht waar de schoenen waren gebleven.

Werd super goed geholpen en hele mooie producten ben heel blij

Zeer mooie kwaliteit schoenen/laarzen

Ik ervaar een hele mooie kwaliteit, goede service en een snelle levering. Wel jammer dat de verzendkosten betaald moet worden als de volledige aankoop niet door gaat (bijvoorbeeld bij het bestellen van een verkeerde maat) . Dit is bij wet niet toegestaan. Daarom een score van een 6.

Mooie en goede kwaliteit!

Mooie schoenen van goede kwaliteit.

Ruime keuze

Ik kom regelmatig bij van arendonck in eindhoven. Wat ik daar zo fijn vind is de ruime keuze in artikelen .

Comfortabele schoen, met trendy kleuren. Ideaal

Snelle levering. Mooie comfortabele schoen. Leuke kleuren. Goed materiaal.

Snelle en juiste levering

Gewoon zo als het hoort!

Prima bejegening

Adequaat , leuk personeel dat met je mee denkt

Goede en nette levering, prachtige laarzen. Helemaal blij mee.

Klantvriendelijk

Helaas de schoenen die ik wilde niet in mijn maat in de winkel. Kreeg ze binnen 2 dagen via ander filiaal thuisgestuurd! Niet goed was geld terug, maar ze zitten fantastisch!

Online shoppen uit een mooie en uitgebreide collectie

Online shoppen bij de fa. Van Arendonk is zeer prettig. Ze hebben een uitgebreide en mooie collectie. Het is wel jammer er bij een bestelling voor schoenen uit de sale, er verzendkosten moeten worden betaald. Zelfs bij schoenen waarbij de aanschafprijs ondanks de korting nog boven € 100,00 is.

Snel en goed geregeld

Mijn bestelling was snel en netjes verstuurd.

Blij met de levering

Snelle levering ondangs een bericht dat er kleurverschil zat in de laarzen. Snel opgelost. Op de hoigte gehouden van de status.

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.