Na ruim één week wacht ik nog steeds op mijn schoenen.

Ik heb al drie keer gebeld en geschreven met klantenservice maar word steeds maar aan het lijntje gehouden. Het ligt niet aan Van Arendonk maar aan Post.nl. Dat interesseert mij niet. Ik wil mijn Sinterklaaskado op tijd hebben!

Fijne webshop

Niks op aan te merken!

Supersnel

Super snelle bezorging ondanks de Sint drukte! Zo blij met mijn nieuwe warme Uggs voor de winter

Sneakers besteld, binnen een week binnen in een drukke december tijd

Snelle levering alleen van de bezorgdienst erg slecht

De uggs waren snel geleverd en in goede mooie staat zoals gewenst. Als we het over de bezorgdienst hebben is dat om te huilen! Postnl had de uggs gewoon naast de kliko neergezet in de voortuin! Zonder aan te bellen terwijl wij thuis waren. We hadden ook GEEN neerzettoestemmimg gegeven! Wat als het had geregent of de uggs waren gestolen! Dit was echt ontzettend slecht.

Altijd correct, mooie collectie schoenen en tassen

Mooiste collectie schoenen en tassen in de stad Arngem

Voor het eerst besteld, en voorzichtig gekozen voor achteraf betalen. Keurig op verwachte leverdatum geleverd, en netjes verzorgd. Fijn om er een betrouwbaar adres bij te hebben!

Verkeerde levering

In de doos waar L/XL op stond zaten wanten van S/M. Moest zelf naar de winkel om ze te ruilen!

snelle service en prachtige laarzen

blij mee!

Mooie laarsjes voor een mooie prijs

Bedankt voor de fijne levering

top!!

snelle levering hellemaal top !!!

Een prima ervaring

In de winkel in Breda ben ik heel goed geholpen. Toen de laarzen die ik wilde kopen niet in mijn maat op voorraad waren, zijn deze voor mij besteld in een ander filiaal. Twee dagen later werden ze thuis bezorgd. Prima service dus! Ik rijd niet voor niets graag een eind voor goede schoenen en laarzen!

Ruime keuze online en in de winkel

Heel veel merken, dus veel aanbod van schoenen en tassen. Precies ook allemaal wat ik mooi vind!

Heel tevreden

Snel geleverd ik ben tevreden

Snelle levering, goede communicatie en mooi product

Snelle levering, goede communicatie en mooi product

Heel fijne winkel met goede service! blij met deze giesswein pantoffels !

Laarsjes na volle tevredenheid geleverd.

Was op zoek naar n bepaald soort laarsje. Deze kunnen bestellen bij Van Arendonk. Juiste kleur en de maat was gelukkig goed. En na ordering snel geleverd.

Hi Svetlana, Bedankt voor je berichtje. Wat fijn om te horen dat de levering snel was gegaan. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

Prachtige webshop met prachtige schoenen

Goede service en snelle levering

Bij een misverstand over prijzen op website, wordt dit zonder gedoe opgelost. Top bedrijf.

Beste John, Bedankt voor je leuke feedback. Ik wens je veel plezier van je aankoop😄. Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

Snelle service, achteraf kunnen betalen, diversiteit aan producten

Top, snelle levering

Snelle levering ondanks drukke periode. Dank!

Hi Natascha, Bedankt voor je leuke review. Hier worden we blij van! Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

De schoenen kwamen fijn op tijd binnen

Perfect geholpen

Goede kwaliteit schoenen met nette prijzen. In Groningen fijn en prettig geholpen. Panama Jack laars paste prima maar een laars zat niet goed. Daarop vanuit de winkel een paar elders besteld en thuis laten afleveren. Prima geregeld en zitten prima. Ben er blij mee. A Postma

Prima en betrouwbaar

Van Arendonk heeft mooie schoenen. Levering is altijd keurig, je wordt netjes op de hoogte gehouden en ze hebben ook nog eens mooie meren en schoenen die je elders niet vind. Als de verzending sneller zou zijn had ik 5 sterren gegeven maar hetvis ook niet echt onoverkomelijk. Dus al met al goed geregeld

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.