Goede service product op tijd geleverd in goede staat

Betrouwbare organisatie

Mijn maat niet aanwezig. Schoenen werden nabesteld en opgestuurd.. prima service

Top service en afhandeling

Top service en afhandeling

goede service en kwaliteit

Ik had enkellaarsjes besteld, helaas werden ze te laat geleverd. Echter de reden daarvoor was dat er kleurverschil zat in de laarsjes. Daarom hadden ze een nieuw paar besteld waardoor ik wat langer moest wachten. Maar toen ze geleverd werden, waren ze dan ook goed!

Vlotte service en goede schoenen. + maten zijn erg fijn

UItstekende service, mooie collectie

Juiste maat besteld in de winkel, werd keurig na drie dagen bezorgd. Ben erg blij met mijn hippe boots van Via Vai.

De bestelde schoenen voldeden niet aan de kwaliteitseis van Van Arendonk. Mail ontvangen met het voorstel of een korting of de bestelling annuleren. Voor dit laatste gekozen. Zelfde avond betaling nog retour ontvangen. Keurige communicatie, perfecte afhandeling.

Prima service!

Na schoenen terug gestuurd te hebben , t geld snel terug gestort gekregen! Top!

Goede service, mooie schoenen!

Ik had in de winkel schoenen gepast die niet meer in mijn maat aanwezig waren. De verkoopster wees me op de webshop. Daar de schoenen besteld en alsnog snel mijn nieuwe sneakers mogen ontvangen!

Nieuwe Pantanetti schoenen online besteld via winkel omdat mijn maat niet op voorraad was en daarna keurig op tijd ontvangen.

Snelle en nette service

Na het bestellen de schoenen snel en netjes verpakt mogen ontvangen.

Teleurgesteld

Uggs handschoenen besteld voor 150,00 euro. Moet elke dag op de scooter dus dacht, laat ik het goed doen. Nu is het nog niet eens echt winter en mijn handen blijven niet warm. Dan is het een hoop geld voor hele mooie niet functionerende handschoenen.

Meedenkende klantenservice

Nieuwe van Bommels besteld, helaas te groot. Ik had echter verzuimd om ze binnen 30 dagen te retourneren. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en we hebben een goede afspraak kunnen maken door andere schoenen te bestellen. Deze (nieuw bestelde) schoenen waren echter noet door de kwaliteitcheck van Arendonk gekomen. Daarbij aan mij de keuze on ze wel of niet te accepteren, ook hier weer met een prima afspraak/korting.

Goede service, snelle afhandeling retour en geld terugstorten

Uitstekende service, snelle levering.

Snelle levering, goed verpakt en met mogelijkheid achteraf betalen.

goede service, duidelijke website en snelle levering.

De website is duidelijk en overzichtelijk. Mooie merken, zeker voor mijn man. Fijne site voor zowel mannen als vrouwen, voeg daar nog kinderen aan toe en je hoeft nergens anders meer te kijken.

Vriendelijk geholpen

Een fijne benadering, meedenken in oplossingen

Nette overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Jammer dat soms de gangbare maten niet op voorraad zijn(je kunt ook niet alles op voorraad hebben) Je koopt waar voor je geld(F v Bommel) Het is het derde paar wat ik daar dit jaar heb gekocht, dat zegt wel genoeg.

Warme ontvangst in n mooie winkel en perfect geslaagd!

Overzichtelyke winkel goed geholpen ruime keuze goed geslaagd!

goede persoonlijke service :)

Er werd goed meegedacht en geadviseerd. Helaas was mijn maat niet op voorraad maar kon ik een paar dagen later thuis met veel plezier van mijn nieuwe schoenen genieten.

Vriendelijk, behulpzaam en verstand van zaken

Leuk personeel dat de juiste schoen weet aan te bevfelen

Leuk personeel dat bij binnenkomst niet opdringerig vraagt of ik iets zoek. Ze laten je even gaan en komen dan vragen of ze kunnen helpen en vragen door naar wat je precies zoekt. Ze komen met een aantal alternatieven en geven ook hun mening wat lekker loopt en goed staat. Kortom, fijn geholpen en met de juiste schoenen weer weg!

Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Keurig op tijd. Ben zeer tevreden over van Arendonk. Ook in de winkel. Vriendelijk personeel.

Goed op de hoogte gehouden

Schoenen waren verkleurd, werd vantevoren aangegeven

Hele goede service

Ik had schoenen besteld en bij het opsturen kwamen ze tot hun grote schrik erachter dat er kleine beschadigingen in het leer zaten. Ik kreeg daar netjes melding van met 3 keuze opties, waaronder een extra korting op de schoen.