Geweldig!!!!!

Snelle levering, keurig en verzorgd. Goede communicatie. In één woord geweldig. Ik kan het een ieder aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al jaren een blije klant...

Service waar je blij van wordt.

Fijn en snel geleverd

Lang gezocht en gevonden! Top en snel en geleverd

Zeer tevreden.

Zeer goede service. Snel met afhandeling. Schoenen waren iets verkleurd. Kreeg meteen een mail open en eerlijk. Mooi voorstel. Bedrijf goed te vertrouwen. Een aanrader.

echt top !

HI In Arnhem, super advies gekregen twijfel over de maat.Zat er net tussen in. Echt de tijd genomen om te kijken, passen, proberen ennog een keer ruilen en nog een keer. Toen één paar daar gekocht en het tweede paar in de winkel online meteen erbij afgerekend. De volgende ochtend om half 10 al bezorgd. Deze topzaak hoeft zich geen zorgen te maken over online concurrentie. Schoenen zijn en blijven een service product met advies en pas mogelijkheden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie oplossing bij mijn favoriete schoenenzaak

Hoewel de gekozen schoenen in mijn maat in de winkelvoorraad niet beschikbaar was, zijn die ter plekke besteld en had ik ze nog dezelfde week in huis.

Snel geleverd.

Vriendelijk geholpen in de winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Schoenen besteld via internet, ophalen en passen in winkel. Prima toch!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en complete verzorgde uitvoering.

Het is van toegevoegde waarde dat als je een keuze hebt gemaakt voor bepaalde schoenen dat jou schoenmaat indien niet voorradig in de winkel nagestuurd kan worden direct online.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel snelle en goede service

Fijne service!

Ik had in de winkel schoenen uit de sale gepast, deze waren helaas te groot. De winkel in Tilburg heeft toen schoenen besteld uit de winkel in Breda. Deze moest ik meteen afrekenen maar mocht ik gewoon ruilen als het niet zou passen of ik zou mijn geld terug krijgen. Ik kreeg een ophaalbewijs en het betaalbewijs mee. Vervolgens heeft mijn vriend de schoenen op kunnen halen zonder deze mee te nemen maar uiteraard wel met mijn naam en omschrijving van de schoenen ter controle. Ideaal en fijn dat het zo kan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles perfect zoals verwacht! Voor herhaling vatbaar.

Alles perfect zoals verwacht! Voor herhaling vatbaar.

Nette afhandeling.

De bestelde schoenen waen er niet meer. Snel bericht hie rovergehad en geld retour.

mooi aanbod, snelle levering

alles prima, makkelijk en snel verlopen, enige minpuntje vond ik dat je toch verzendkosten diende te betalen ondanks het hoge bedrag owv solden

Ben zeer tevreden

De schoenen zyn Mooi

Goede morgen Heb de schoenen geruilt voor een maat Kleiner Dat koste €7 Verzent kosten Heb 9 juli 15:56 uur er over gebeld toen kreeg ik een meneer of Martin aan de telefoon hy zy toen tegen my dat kryg je wel vergoed Myn vraag hoe kryg ik dat vergoed Groetjes lute wisman

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfecte kwaliteit in materiaal en levering

de winkel is altijd plezierig om in te shoppen omdat de medewerkers goed en vakkundig zijn opgeleid en de keuze is ruim voor zowel mannen als vrouwen. de site is overzichtelijk en de levering is snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes en vriendelijk geholpen, fijne winkel

Ik ben netjes en vriendelijk geholpen door twee medewerksters. De ruime keus aan schoenen maakte kiezen lastig, maar het is gelukt een mooi paar schoenen met een mooie korting te kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ruilen geen probleem, snelle terugbetaling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering, zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en communicatie!

Online schoenen besteld maar bleken bij de controle iets of wat kleur verschil te hebben. Per mail foto’s gestuurd met daarbij een voorstel voor een aangepaste prijs. Goede communicatie per mail en snel het prijsverschil terug op mijn rekening!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

In de winkel werd mij verteld dat ze niet leverbaar waren maar via de webshop kwam ik ze toch tegen een kunnen bestellen. Prijs online was wat hoger maar dat hebben ze keurig terug gestort.

I got what i wished for

Snelle en goede service

Breed assortiment. Goede en snelle service. Kortom perfect!

Snel

Goed afgeprijsd en snelle verzending

Over Van Arendonk Schoenen

Filter op Taal