overzichtelijk website met duidelijke informatie

Prima aanbod ook voor de grotere en bredere voet. Levering gaat snel.

Niets op aan te merken

Nette webshop

Door een menselijke fout ben ik iets langer op mijn nieuwe schoenen aan het wachten dan verwacht. Na het sturen van een mail met de vraag of mijn bestelling in behandeling is genomen al binnen 10 minuten antwoord met excuses. Ook is mij beloofd dat de schoenen zo snel mogelijk worden verstuurd. Ik heb goede vertrouwen in de afhandeling van mijn bestelling.

Goede bereikbaarheid ; denken met je mee... Schoenen waren niet meer in de juiste maat ; echter kom. Dit probleemloos omgeruild worden. 1 minpuntje ; verzendkosten ...

Mooie schoenen en snelle levering

Ik kende deze winkel nog niet, maar het is goed bevallen.

Aandacht, professioneel, advies, service

goede service en communicatie!

Keurige communicatie, houden je goed op de hoogte en persoonlijk qua aanhef en checken dan nog of alles zo klopt etc. in de mails. Fijn.

Prima, vlotte levering

Fijne site, snelle levering. Prima

Mooie schoenen, snelle levering

Was op zoek naar sneakers van Marc Cain, bij een jurkje van Marc Cain. Gevonden bij Van Arendonk. Snel geleverd, staat super. Heel blij mee!

Online besteld snelle levering

Helemaal van wat ik mag verwachten.

Schoenen deden volledig aan de beschrijving. Ook fijn, dat er adressen en telefoonnummers bij stonden voor evt. bij vragen. Maat klopte precies. Ik zal er zeker nog eens gebruik van maken.

Zeer professioneel.

In de winkel soortgelijke schoen gepast, maar was niet de juiste kleur in mijn maat. Online besteld. Hier goede en vlotte afhandeling. De mee bestelde clutch was ietwat afwijkend in kwaliteit, maar geen tijd meer om te ruilen.

Mooie schoenen, maattabel niet voor alle merken van toepassing.

Ik heb sneakers van Via vai gekocht en die vielen erg groot uit. Die gingen dus retour. De verzendkosten kreeg ik terug (je betaalt wel €4,95 retourkosten). Helaas had Van Arendonk de sneakers niet een maat kleiner en heb ik ze elders gekocht.

Dank voor je review. Volgens mij heb je ons retourbeleid niet helemaal correct begrepen want je bent bij ons, als je je volledige bestelling retour stuurt, niet 2x portokosten "kwijt". We betalen de oorspronkelijke verzendkosten dan altijd retour en dus heb je enkel betaald voor de retourzending (€ 4,95). Hopelijk is dit nu wat duidelijker voor je. Het bedrag is al retour gestort naar je. Via Vai sneakers vallen niet bij alle klanten groter uit, dus vandaar dat we dit er niet bij vermelden. Dit is een bewust keuze. Met vriendelijke groet, Emma (team Webcare)

Schoenen zijn OK; jammer dat de schoendoos met plakband aan elkaar was geplakt; ziet er niet uit

Op zichzelf mooie schoendoos zag er niet uit doordat hij helemaal beschadigd was en met met plakband bij elkaar gehouden werd. Geeft niet het gevoel van een nieuwe schoen en een exclusieve schoen; erg jammer

Dank voor je review. Helaas kunnen schoenendozen tijdens transport en in magazijnen beschadigen. We proberen dit zo veel mogelijk te voorkomen en uiteindelijk zijn de dozen bedoeld om de schoenen zelf te beschermen. Jammer dat je ervaring hier door niet 100% naar tevredenheid is geweest. We zullen nog harder ons best doen dit zo veel mogelijk te voorkomen. Emma, Team Webcare

Heel fijne en goede service

Heel fijne ervaring met de webshop. Voor het opsturen werden de schoenen gecheckt,daar ze een oneffenheid in het leer ontdekt hadden. Ik kreeg de optie of een korting of het cancellen van de schoenen. Bleek achteraf mee te vallen en heb ze met korting genomen.

correcte afhandeling, eerst geïnformeerd dat de schoenen niet 100% ware. Aan mij de keuze natuurlijk. Kreeg ook nog korting. Gewoon top.

Ik had twijfel over de juiste maat. Bij de eerste bestelling zat inderdaad een paar schoenen die te groot waren. Het tweede paar was goed en de retour plus het overmaken van de aankoopbedrag verliepen vlot.

Snelle levering, goede prijs en product prima in orde!

3 bestellingen, geen schoenen

Ik heb nu 3x schoenen online besteld. 2x betaald en daarna kreeg ik te horen dat ze de schoenen er niet meer waren en bij de laatste keer bleken de schoenen beschadigd te zijn. Bij deze werd ik wel van te voren (na betaling) geïnformeerd. Zou dan nog € 28,- extra korting krijgen. Vind e.e.a. op zijn zachtst gezegd er rommelig en onprofessioneel. Nadat ik mijn teleurstelling had uitgesproken kreeg ik als verklaring dat zij door extra aandacht aan de eindcontrole het veel beter deden dan de concurrenten. Uhhh??? Volgens mij heb ik geen schoenen dus wat er beter is gegaan heb ik even gemist. Teleurstellend

Dank voor je reactie. Wat vervelend dat je dit al enkele malen hebt moeten ervaren. Zoals op de site aangegeven putten wij uit de voorraad van onze winkels en is het mogelijk, zeker in de sale-periode, dat schoenen wat passporen vertonen. Jij hebt dit helaas enkele keren moeten ervaren; onze excuses hier voor. Emma, team Webcare

Bestelde sandaaltjes waren toch niet goed. Bij de winkel andere uitgezocht en geruild. Beetje sneu dat die ene euro weer per bank aan je wordt overgemaakt. Maar verder super goede service

Vriendelijk, deskundig personeel

Mijn schoenen koop ik het liefst bij Van Arendonk. Ik weet dat er kwaliteit verkocht word en er werkt ontzettend vriendelijk, deskundig personeel in filiaal Eindhoven. Bekende gezichten. Ze weten veel af van de schoenen en geven goed en eerlijk advies. Dat maakt dat ik blijf terug komen. Laatst heb ik voor het eerst online een aankoop gedaan. Ook dat ging prima, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en ik ben blij met de schoenen! Bedankt!

Prima service, helaas verzendkosten.

Schoenen ondanks de sale snel geleverd. Waren nog best prijzig dus jammer van de verzendkosten.

Rare mailing

Nadat ik mijn schoenen had bestekd, kreeg ik een mail dat mijn bestelling niet voltooid was. Terwijl dat wel zo was en ik al betaald had. In die mail stond dat ik het moest afronden de betaling en er zaten nog twee andere schoenen in mijn winkel mand die ik zeker niet erin had gedaan. Dit vond ik er storend en onduidelijk allemaal.

Beste Elise, Bedankt voor je beoordeling. Het kan soms zijn dat deze mailtjes elkaar nét kruisen, echter snap ik de verwarring heel erg goed. Wij zullen de feedback zeker opnemen en kenbaar maken. Wij hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling. Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

superblij en enorm tevreden!

Duidelijke website met super aanbiedingen, keurige en adequate afhandeling op een zeer professionele wijze, top, ga zo door!

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.