De schoenen kwamen fijn op tijd binnen

Perfect geholpen

Goede kwaliteit schoenen met nette prijzen. In Groningen fijn en prettig geholpen. Panama Jack laars paste prima maar een laars zat niet goed. Daarop vanuit de winkel een paar elders besteld en thuis laten afleveren. Prima geregeld en zitten prima. Ben er blij mee. A Postma

Prima en betrouwbaar

Van Arendonk heeft mooie schoenen. Levering is altijd keurig, je wordt netjes op de hoogte gehouden en ze hebben ook nog eens mooie meren en schoenen die je elders niet vind. Als de verzending sneller zou zijn had ik 5 sterren gegeven maar hetvis ook niet echt onoverkomelijk. Dus al met al goed geregeld

product netjes op tijd en proffesionele toenadering

zie bovenstaand

Overzichtelijke webshop en snelle levering!

Mijn eerste ervaring met van Arendonk Schoenen is zeker niet de laatste!

Zoals het hoort

Heel betrouwbaar

Alles wordt snel en goed afgehandeld

Prima verwerking van bestelling

Website werkt prettig, bestellen gat eenvoudig en levering binnen de gestelde termijn. Ook nog eens blij met mijn schoenen !

Zojuist fantastisch geholpen bij filiaal Den Bosch. Ik had laarsjes gekocht van het merk Gabor en na 1 middag dragen liet de ketting los die rond de enkel zat. Ik ben terug gegaan naar de winkel en kreeg een nieuw paar laarsjes mee. Heel blij met deze service. TOP

keurig

alles ok

Prima winkel

Favoriete winkel

Helaas woon ik al 15 jaar niet meer in de buurt van Den Bosch en mis ik dus mijn favoriete schoenenwinkel. Gelukkig kan ik door de webshop toch nog een beetje van deze mooie winkel genieten.

Sloffen zitten heerlijk

Heerlijke warme sloffen

Ik ben heel tevreden met snelle levering.

Kwalitatief goed en op tijd

Goede sfeer en goede schoenen

Prettige winkel met fijn personeel. De indeling van de winkel is overzichtelijk en het online aanbood is compleet. De kwaliteit van de schoenen is goed. Plus, er is altijd wat interessants aanwezig.

Beste Rik, Bedankt voor je leuke feedback. Ik wens je veel plezier van je aankoop😄. Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

goede schoenen en snelle bezorging

goede schoenen en snelle bezorging

Hi Alex, Wat fijn om te horen dat jouw bestelling snel geleverd is. Ik hoop dat alles naar wens is!😊 Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

Gemengde gevoelens

Gemengde gevoelens. Ik wilde mijn nieuwe schoenen kopen in Den Bosch . Helaas was mijn maat er niet meer. De medewerkster vertelde dat ik online kon bestellen dat kon in de winkel. Maar ik vind dat niet prettig dit doe ik liever thuis . De medewerkster vond dit jammer want dan liep haar vestiging de commissie mis !! . Ik vind het vervelend dat ik als klant geconfronteerd wordt met een beleidsafspraak over commissies ed . Ik wil alleen maar een mooi paar schoenen, hoe jullie dit intern regelen is niet mijn probleem . Ik heb serieus overwogen de schoenen dan maar helemaal niet te kopen. Uiteindelijk wel gedaan, ik ben er blij mee , maar de reactie van de medewerkster vond ik niet prettig

Beste Goos, Wat vervelend om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad met een van onze filialen. Uiteraard gaan wij dit intern communiceren. Gelukkig ben je wel blij met de schoenen :-) Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

Goede en duidelijke service. Ben erg tevreden met mijn aankoop!

Altijd fijn in deze winkel nieuwe schoenen te kopen !

Snelle levering, alles klopt, blij mee!

Niet de snelste levering maar wel helemaal prima! Product als verwacht.

smalle pasvorm

Soms kan ik met mijn handen beter schoenen passen omdat de pasvorm gewoon te smal is. En die 'kwaliteit' wordt vooraf op de site niet duidelijk gemaakt, dus (onnodig) retourkosten.

Ervaring was heel goed

snelle levering en goede prijs

Besteld en snel ontvangen

Top shoes and service

De levering is altijd binnen het aantal aangegeven dagen. Kwaliteit van de producten is super en ze hebben veel keus. Ruilen en retourneren verloopt snel en soepel.

Hi Marjolein! Bedankt voor je leuke feedback! Fijne dag gewenst🌞. Liefs, Emma Team v. Arendonk Schoenen

Prachtige laarzen gekocht!

Snel geleverd en echt prachtige laarzen van alpe gekocht mooie kwaliteit en zitten ook lekker.

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.