Fijne winkel

Snelle levering en makkelijk retour in de winkel. Ook snel geld terug gestort.

De schoenen die ik zocht, snel geleverd

Kon deze schoenen lastig in mijn maat vinden. Bij van Arendonk toch gevonden. Snel geleverd.

super service

heel erg vriendelijk en behulpzaam

Toegankelijke site

De site is goed te bedienen. De bezorging is matig. DHL houdt heel vaak niet de afgesproken bezorg-tijdvak aan.

Fijne winkels met een mooie collectie

Ik rij vanuit Arnhem altijd naar Den Bosch of Eindhoven, om gezellig en vakkundig geholpen te worden.

Grote klasse

Korte leertijd Netjes verpakt Top

Prima webshop, snelle feedback en probleemloze levering

Mooie Dr. Martens ontvangen. Op vragen wordt snel gereageerd. De levering verliep probleemloos en op verzoek eerder geleverd. Aanrader!

Prachtige collectie

Mooie collectie, goede communicatie!

Snelle levering, goede schoen

Mooie schoen via internet gevonden bijpassend voor mijn nieuwe jurk. Snel geleverd en mooie schoen

gewenste maat niet beschikbaar in winkel maar ter plekke besteld en betaals

heel goed

Goede service en levering

De schoenen in mijn maat waren niet op voorraad. Ik heb dezelfde schoenen in een andere kleur gepast. Daarna zijn de schoenen in de juiste kleur naar mijn huisadres gestuurd. Vlotte levering!

Sneakers besteld, welke binnen de leveringstermijn ook bezorgd zijn. Sneakers voldoen volledig aan mijn verwachting. Ik heb al eerder bij Arendonk besteld en mijn ervaring is altijd hetzelfde; positief, betrouwbaar en nooit geen gedoe.

Goede service en fijne schoenen

Schoenen waren op tijd geleverd, goed verpakt en heel blij en tevreden met de schoenen.

Fijne webshop, veel keuze en snelle levering

Veel keuze in de webshop. Snelle correcte levering.

Snelle en nette bezorging

Snelle en nette bezorging

Duidelijk en snel

Gemakkelijke bestel ongelijkheid met duidelijke info. Levering conform aanbieding

Ik had op internet al de loafer uitgezocht die ik graag wilde hebben. Moet met uitneembare binnenzool zijn ivm eigen zooltjes. Echter dit bleek niet te werken bij de schoenen die ik had uitgezocht. Verkoopster heeft mee gezocht naar andere loafer. Eindelijk iets gevonden; bleek de juiste maat niet op voorraad. Loafer van juiste maat in andere kleur gepast en paste perfect. Via bestelzuil de schoenen besteld en werden twee dagen later thuis bezorgd. Top!

Netjes en goed ontvangen

Het is niet vandaag besteld en morgen in huis, maar dat was voor mij geen probleem. Kreeg netjes bericht dat de bestelling binnen was gekomen en ook weer een berichtje wanneer ik het thuis kreeg.

Van Arendonk schoenen zijn KAMPIOENEN

Zowel in de winkel als online is de service top!

Snelle service, mooie schoenen

Duurde wel wat langer en de doos was beschadigd maar verder ben ik DIK tevreden

Nog niet veel, tot nog toe heel goed

Ik ben bij van Arendonk uitgekomen omdat ik googlede op Chie Mihara (lastige voet, tóch hakje). Collectie van Arendonk is erg groot, veel keus. Snel toegestuurd gekregen. Ook communicatie (weinig tot nog toe) prettig.

Leuke schoenen, vriendelijk personeel.

Goede een leuke schoenen.

Mooie winkel, prettig personeel

Goed advies en service

Sneakers besteld, site is eenvoudig te volgen en de bestelling wordt snel geleverd.

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.