Snelle levering, prima

Juiste info, betrouwbaar.

Mooie uitvoering, soepel, goede pasvorm.

mooi assortiment

Een vertrouwd adres voor mooie schoenen

ze verkopen gewoon goede schoenen en tassen!!

grote keus makkelijk bestellen in de winkel werd ik keurig te woord gestaan en kreeg een goed advies.

snelle bezorging

De verkoopster dacht goed mee, toen ik niet de juiste kleur laars vond. Ze vond op de site de goeie kleur van dezelfde schoen met iets hogere hak in de collectie van vorig jaar. Prachtig.

Goede service.

Dit model valt kleiner uit dan andere diadora schoenen door de dikkere voering. Best een maat groter bestellen.

Via de webshop gevraagd wat voor mij de beste maat was snel antwoord en heb de laarzen besteld snel in huis en de juiste maat. Super tevreden!

Iedere euro waard.

Prettig en deskundig geholpen in filiaal Groningen. Ruime keuze; goede kwaliteit van schoenen. Omdat mijn maat niet meer voorradig was, kon ik in de winkel het gewenste paar online bestellen.

fijne levering en goede schoenen

de schoenen zien er keurig uit wanneer ze uit de doos komen, ook was de levering ontzettend snel wat ik in 1ste stantie niet verwacht had.

Mooie collectie en snelle levering

Ruime keuze in laarzen. Mooie merken, duidelijke webshop. Snelle levering.

Heel goede service

Snel en makkelijk retour sturen

met vakkundige aandacht geholpen

Alleen ervaring met online bestellen, maar ok dit ging heel persoonlijk, met aandacht verzorgd

Netjes en goed geleverd

Retouren lang wachten voor bevestiging

Goedemorgen , Vind het persoonlijk dat de netjes retourde Schoenen lang moet wachten op bevestiging ontvangst bewijs van jullie . Verder geen commentaar de bestelling laarsjes zagen er mooi uit in de doos . Helaas voor mijn voeten te breed . Gr. T. Poorter

Wederom een snelle en perfecte levering

Ik koop graag bij Van Arendonk. Ze hebben een prachtig assortiment en goede prijzen . De levering is altijd snel en netjes

Een geweldige mooie en prettig zittende schoen!

Ik had zowel maat 39 als 40 besteld. Draag normaal maat 40, maar bleek bij deze schoen maat 39 beter te passen. Het is een schoen die erg fijn zit. Het heeft een mooi uiterlijk en wanneer ik erop loop voel ik mij op en top vrouw!

Top geregeld met een mooie service

Lekker shoppen vanuit m’n luie stoel, besteld en keurig bezorgd met een mooie brochure erbij. Voor herhaling vatbaar

De keuze is reuze !

Groot aanbod van super mooie laarzen ( di Lauro) tot sneakers (Hoff) Makkelijke bestel procedure en vlotte levering!

Erg mooie winkel met super vriendelijk personeel

Op zoek naar de perfecte schoen voor een leuk feestje. Bij van Arendonk ben ik geslaagd! Wat een mooie collectie en personeel dat mee denkt in mogelijkheden!

Toppie

Netjes en snel geleverd

Goede webshop

Fijne webshop, verzending na drie werkdagen, keurig verpakt.

Mooi product, netjes verpakt

Prachtige laarsjes, zeer tevreden

Dit was mn eerste bestelling bij jullie. Snelle bezorging.Ik moest ruilen vanwege de verkeerde maat. De opnieuw bestelde schoenen kwamen nog sneller. En zelfs op zaterdag!

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.