Heb al heel wat jaartjes ervaring met van Arendonk en altijd dik tevreden.

Heb al heel wat jaartjes ervaring met van Arendonk en altijd dik tevreden.

Snelle levering.

En hele goede fijne schoenen

Prachtige schoenen.

Zeer snel geleverd. Prachtige kwaliteit schoenen

Helemaal top

Snelle levering. Alleen versturen is wat aan de hoge kant. Wellicht een mooi contract met een vervoerder zodat jullie de kosten laag kunnen houden.

Nog altijd verzendkosten

Helaas niet goed gelezen. Dus verzendkosten betalen om te retourneren beetje jammer en achterhaalt.

Slechte service en communicatie!

Schoenen besteld via de website! Geen bericht meer vernomen tot na 6 dagen. Alleen te horen gekregen dat de schoenen verkleurd waren. Nu 2 dagen verder niets meer vernomen en ook niets meer gehoord van bestelling.

Geweldig deskundige en aardige bediening

Vanmiddag in de winkel in Den Bosch Nieuwe van Bommels gekocht De charmante verkoopster Patty is deskundig op het gebied van pasvorm schoenen, welke combinaties. Heeft een hoog sociaal IQ en geeft een eerlijk advies. Kun je tenminste wat mee kom hier zeker terug Piet

Klantvriendelijk

De mooiste schoenenwinkel in Tilburg, Met mooie merken. Als ik een paar koop weet ik al welke ik daarna wil. Een snoepwinkel met een hele goede service! En.. eerlijk advies.

Groot assortiment, mooie winkel en prima personeel

Goed geholpen en ook bij retour van de schoenen heel klantvriendelijk

Snelle verzending

Jammer dat er niet geantwoord is op de mail. Meerdere mailen via de site een bericht achter gelaten.

Super!!!

Sneakers overal uitverkocht, behalve bij jullie. Zo blij ermee!

Levering en terugbetaling

Ik heb onlangs schoenen online besteld en geretouneerd (helaas te grote maat..) Ik moet nog steeds wachten op mijn geld terug gave ...vind dat het hele proces te lang duurd Mvgr Marc huuskes

Bestelling ging eenvoudig en snel!

Prima, snel bezorgd

De klantenservice van Van Arendonk is online klantvriendelijk en professioneel.

Op 27 maart 2021 heb ik online enkellaarzen besteld. Er was een kleurverschil tussen de laarzen en ik ben via de mail keurig op de hoogte gesteld van het gebrek. Bovendien waren er enkele foto's bij de mail gevoegd om het te verduidelijken. De communicatie via de mail verliep soepel. Ik vind het erg fijn dat ik van te voren goed ben geinformeerd en dat men bij de klantenservice van Van Arendonk ook online zo klantvriendelijk en professioneel is.

Prima levering en natuurlijk prachtige schoenen

Bestellen via web site verloopt prima . Helaas was de maat niet goed maar mocht , kon , deze zonder problemen omruilen in de winkel. Nadeel : de betaling via Klarna . Onduidelijk , en na betalen was het nog steeds niet duidelijk, of de transactie geslaagd was. Dit is de reden dat ik niet meer online schoenen ga bestellen.

Schoen ging kapot bij 1x passen

Ik had een par schoenen besteld en die waren aardig prijzig, maar toen ik ze aan deed ging het lipje aan dr achterkant kapot. Toen ik belde om dit mede te delen, kreeg ik als respons: “ja maar dit er voor de sier meneer”. Lijkt me niet met schoenen van €200.

Dank voor je beoordeling. Lipjes aan de achterzijde van schoenen zijn tegenwoordig steeds vaker inderdaad voor de "sier" dan dat deze bedoeld zijn om schoenen aan te trekken. Ze zijn niet bestand tegen dit soort kracht. Dit is ongeacht de kostprijs van schoenen, maar zoals de designer het bedoeld heeft. We hopen op je begrip.

Fantastische service

Riem besteld via de website. Deze was te lang maar in de winkel hebben ze hem op verzoek korter gemaakt. Top service!

Producten en service altijd perfect

Producten en service altijd perfect

Snelle levering, mooie kwaliteitsschoenen en hele snelle uitbetaling van gedeeltelijke etourzending!

Mooie schoenen besteld en snel ontvangen. 1 Paar retour gestuurd en bedrag binnen 2 dagen op de rekening. Topservice. Kortom een aanrader!

Verbenas Noa

Goed verpakt en de schoenen waren prima in orde. Bestelde maat ook goed.

Top service !

Postnl had meerdere verzendwijzingen gegeven. Nooit aangekomen. En weer teruggestuurd. Gelukkig weer opnieuw verzonden. Laarzen zijn super mooi. Zitten geweldig. Top service

Services

Snelle bezorging. Schoenen voldoen super aan verwachting. Heel tevreden

Echt de beste schoenenwinkel in Tilburg . Altyd goed en geweldig helpen ze je . En de gaafste schoenen .

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.