Fantastische zaak

Van Arendonk denbosch, mooie winkel en je wordt goed geholpen!

Zou iets sneller verzonden mogen worden

Ruime en mooie keuzemogelijkheden, snelle levering.

De site geeft geeft een ruime mogelijkheid om mooie producten aan te schaffen. Wanneer er dan ook nog diverse sale-opties gegeven worden is dat natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Bestelling en levering verliepen daarbij ook nog eens razend snel. Top!

Die schoenen zijn echt super

Zeer goed.

Snelle bezorging van mijn mooie elena Iachi laarsjes waar ik helemaal verliefd op ben. Kijk al weer uit naar de volgende.

Top schoenen en top service!

Al mijn aankopen bij Van Arendonk zijn goed, kwaliteit van schoenen is top. En de service is ook super goed. Mijn favoriete zaak om schoenen te kopen!

Mooie schoenen, snelle comminicatie, verzenden en rerouren te duur.

Mooie schoenen, goede kwaliteit, ruime keuze. Top merken. Jammer dat betalen via Klarna geld kost, te weten 1,95. Ben graag bereid tot betalen verzendkosten a 6,95 maar vind het absoluut niet redelijk dat bij een gedeeltelijk retour nog eens 4,95 in rekening wordt gebracht. Iemand die niks koopt en álles retourneert hoeft geen retourkosten te betalen maar als je wel koopt maar een deel rerourneert moet je wel betalen. De logica ontgaat me en ik vind het niet klantvriendelijk. Een volgende keer zal ik zeker kijken of ik de schoenen elders kan kopen. Terugbrengen naar een winkel is voor mij niet rendabel ivm afstand. Retouren worden wel snel verwerkt en communicatie over levering en retour is prima en snel. Eveneens jammer en onbegrijpelijk dat retourneren bij shop in shop niet mogelijk is.

Prima! Snelle levering.

Goed verpakt, snelle levering in deze drukke tijd (sale) zondag besteld, woensdag in huis.

Snelle levering en duidelijke website

Mijn favoriete schoenenwinkel

Bij Van Arendonk worden schoenen verkocht die eruit springen qua model, kleur en kwaliteit!

Mooie schoenen voor een zeer goede sale-prijs en een heel snelle levering!

Prima klantenservice

Er bleek iets mis te zijn met de bestelde schoenen dit is prima afgehandeld en het was een plezierig contact

Goede webshop, snelle levering

Snelle correcte verzending van mijn levering.

Snelle levering, goed verpakt en een lief presentje

Fantastische winkel, zeer mooie schoenen

Ik koop regelmatig schoenen online. Vooral ook in het duurdere segment hebben jullie heel veel keus. De verzending is altijd zorgvuldig en snel. Niets dan lof

Top schoenen

Worden schoenen gekocht, lopen / zitten geweldig

Fijne website, snelle levering!

duidelijke communicatie over bestelling, levering en evt. retour

Niet tevreden

Niet tevreden over product en leverstatus. Afhandeling is prima.

perfect geregeld

alles goed geregeld

Prettige eerste ervaring

Zoals beloofd! Op tijd netjes ingepakt ! Lief kaartje... en slippers zijn beautiful

Mooie schoenen , uitstekende service

Mooie schoenen en uitstekende service en vriendelijke winkelmedewerkers

Helemaal goed

Prima geregeld.

Goede ervaring de levering, mooie schoen

Attent en service gericht op klant

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.