Mooie kwaliteit, goede service

Snelle levering van prachtige kwaliteit schoeisel.

Vanaf het moment dat je betaald tot levering thuis netjes op de hoogte gehouden. Had mijn pakket binnen drie dagen in huis.

Fijne en overzichtelijke levering van de schoene

De schoenen heb ik bij een PostNL punt laten afleveren. De informatie op de website was duidelijk en de schoenen naar verwachting.

Mooie en comfortabel

Product is snel geleverd. Helaas paste het niet. Na terug sturen ook snel geld retour ontvangen.

Goede communicatie

Mijn schoenen via internet besteld, ze waren verkleurd zagen ze bij het versturen. Van arendonk heeft nieuwe afgeroepen. Nette mail ontvangen, fijn. Helaas zijn mijn schoenen nog niet geleverd

Duidelijk en betrouwbaar

Ik heb voor de eerste keer iets bij van Arendonk besteld. Ik ben goed geïnformeerd, op de hoogte gehouden van de voortgang en dag van bezorging. Dit was een goede ervaring en ik zal vaker op deze website kijken.

Fantastische service

In de uitverkoop heb ik een paar enkellaarsjes gekocht. De dag na aankoop kreeg ik een email dat er 20,- extra korting zat op de uitverkoop boven 100,-. Ik teleurgesteld natuurlijk dus dat heb ik via de email laten weten, direct daarop kreeg ik een email dat ik de korting gewoon wel zou krijgen! Top!!! Het geld stond inderdaad binnen afzienbare tijd op mijn rekening en de laarsjes.... ja, die zitten en staan geweldig!

Heel goed!

Product en service precies zoals verwacht.

Netjes volgens bestelling geleverd. Duurde alleen wel een aantal dagen.

Prima , snelle levering

De levering was snel. Schoenen zoals op de foto.

Zoals aangekondigd iets langer moeten wachten ivm sale

Prima, gekregen wat ik had verwacht helaas 1 paar retour moeten sturen omdat ze te breed waren voor mijn voeten.

Zeer goed gegaan sneakers waren netjes en snel geleverd.

Snel

Mijn bestelling had ik de volgende ochtend al binnen

Snel,goed en mooi

De bestelde schoenen kon ik een dag later ophalen. Tijdens het passen met enige twijfel over de maat stelde de verkoopster voor een halve maat kleiner te proberen. De twijfel verdween dus de bestelde schoenen aangetrokken en lopen maar. Prima!!

Uitstekend! Vlotte levering en netjes verpakt.

Er werd duidelijk aangegeven dat het versturen van sale langer duurde. Toch binnen 5 dagen keurig in huis. Schoenen exact als op de foto.

Deze service ben ik niet gewend.

De dozen, een paar laarzen een een paar sneakers kwamen in een zak binnen, De zak was stuk aan een kant. De doos waar de laarzen inzaten was beschadigd, hier zat een kaartje op met excuses hoe hoe doos eruit zag. Nu bewaar ik mijn schoenen altijd in de doos waarin ik ze gekocht heb dus dit is niet echt wat ik van van Arendonk gewend ben.

Goede en snelle berichtgeving, prettig te woord gestaan door klantenservice.

Goede service, prima en snelle berichtgeving, prettig te woord gestaan door klantenservice.

het bestellen en ontvangen was vlug

ik ben zeer tevreden over Arendonk

Perfecte service, vriendelijk personeel en bovenal mooie schoenen

Een winkel vol mooie merken, vriendelijk geduldig personeel Tot de volgende keer

Mooi en breed assortiment, snelle levering en makkelijk manier van retourneren.

Alleen jammer dat er kosten voor Klarna en kosten voor retourneren worden gehanteerd.

Perfecte service en producten met goede kwaliteit

Mooie schoenen gezien in de winkel in Den Bosch, helaas niet meer in mijn maat. Ze boden wel besteld worden vanuit een ander filiaal, dan zouden ze binnen een paar dagen geleverd worden in de winkel. Binnen 2 dagen waren ze al binnen, in de tussentijd kreeg in mail van Van Arendonk dat alles sale items 20 euro extra korting kregen. Tijdens het ophalen van de schoenen werd deze korting nog mooi verrekend ondanks dat ik de schoenen al eerder had afgerekend. Perfect service dus!!

Top levering

Duidelijke communicatie en doen wat er beloofd wordt

vriendelijke en behulpzaam

Als klant ben ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook toen ik terug kwam omdat een paar sloffen niet de goed maat bleken te zijn.

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.