Superfijn

In de winkel hadden ze mijn maat niet meer, toen met een vriendelijke medewerker in de winkel gekeken of de maat in een ander filiaal wel beschikbaar was, en mijn maat besteld. 4 werkdagen later werden mijn schoenen thuis bezorgd zonder bezorgkosten. Fijn en betrouwbare ervaring.

Mooie schoenen, snelle en correcte levering

Toen ik mijn pakket opendeed zag ik dat de schoendoos serieus beschadigd was. Toen ik de doos opendeed, zag ik dat er een persoonlijk berichtje inzat met excuses voor de staat van de doos. Aan de schoenen zelf was niks aan. Ik ben zeer tevreden!

Duidelijke site, snelle service

Ruime keuze en goede service

Er is een ruime keuze. Voor mijn vader die slecht ter been is mooie schoenen besteld. De levering ging goed. Ze passen perfect.

Bestelde schoenen naar wens

Op maandag bestelde ik schoenen en op woensdag ontving ik deze al thuis. Schoenen kwamen perfect overeen met foto’s op website.

Top! Online ook zeer snel en klantvriendelijk.

Snelle levering, duidelijke retourinstructies! Kortom top.

Snelle levering. Uitstekend product.

Kwaliteit en keuze

Uitnodigende winkel en je ziet meteen dat kwaliteit belangrijk is. Ruime keuze aan goede merken, aardig en deskundig personeel. Ik ben af en toe in de stad en dan kom ik er graag. Altijd succes.

Tijdig bezorgd, goed verpakt

Mijn handtas werd binnen enkele dagen geleverd en was netjes verpakt. Ben wel een beetje verbaasd dat je bij een tas van 250,- toch nog bezorgkosten moet betalen. Vaak is vanaf 25 of 50 euro al gratis verzending.

Goed verzorgde aflevering

De schoenen zijn mooi op tijd afgeleverd. Schoenen passen/ zitten als gegoten.

Blij met de service van Van Arendonk

Ik heb schoenen besteld via Van Arendonk om mee te nemen naar buitenland. Van Arendonk heeft gezorgd dat ik schoenen zo snel mogelijk op mijn huisadres krijgt. Heel erg blij mee met dit service!

In de winkel was de ene helft van het schoenenpaar verkleurd door de zon en de andere helft die in de doos zat niet. Het mag dan wel uitverkoop zijn, maar niemand wil met twee verschillende gekleurde schoenen lopen… Vervolgens via de website een ander schoenenpaar gratis thuis laten bezorgen. Dit schoenenpaar is helemaal perfect in dezelfde kleur! Helemaal top!

Netjes en zorgvuldig

Blij met de mooie slippers. Alles netjes verzonden

Snelle levering , 1 paar retour gebracht in de shop in Tilburg waar ze klantvriendelijk zijn .

Heerlijke slippers!

Online besteld en al werkte postnl ff tegen uiteindelijk schoenen ontvangen. Service perfect ook na telefonisch contact waar bestelling bleef. Zeker aanrader.

Uitstekend verlopen proces.

Het online bestellen ging vlot, goede digitale communicatie over het proces tot levering vanuit een winkel die ik had uitgekozen. Prettig en professioneel geholpen in de winkel.

Goede servies!

Slechte afhandeling van levering, maar fijne schoenen

Ik heb schoenen gepast en besteld in een andere kleur die uit een ander filiaal moesten komen. Ik zou gemaild worden als ze aankwamen. Dat gebeurde niet, ik moest er zelf achteraan. Verder was iedereen wel vriendelijk en de schoenen prachtig en in orde!

Duurt een week voordat je je schoenen in huis hebt!

Ik heb een week moeten wachten tot mijn schoenen binnen waren. Ik had ze ook echt nodig heb er nog achteraan gemaild en gebeld maar helaas kreeg ik ze te laat. De klantenservice gaf de schuld aan post nl van Tilburg. Maar andere pakketten komen erg snel voor 24 uur bestellen volgende dag in huis. Dit lijkt mij een kosten dingetje met verzendkosten. Voor mij was dit een eenmalige iets.

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn even nagegaan wat er mis is gegaan bij jouw order. Helaas kregen wij te horen van PostNL dat er pakketten “stilstonden” in het distributie centrum (Tilburg) door enorme vertragingen vanwege personeelstekort waardoor ze hele karren nog niet konden verwerken. Hierdoor bleef jouw pakket op "voorgemeld" staan, echter was hij wel daadwerkelijk bij PostNL. Geen kosten dingetje dus, maar wel vervelend te vernemen dat je deze ervaring als onprettig heeft ervaren in onze webshop. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

Super service, verzending en schoenen!

Ik had schoenen besteld en kwam er later achter dat ze niet binnen konden zijn voordat ik op vakantie zou gaan (zelf niet goed gelezen). Ik had ze bij een pick up point laten bezorgen dus dat zou betekenen dat ze terug zouden gaan tijdens mijn vakantie. Na contact te hebben gehad hebben ze ervoor gezorgd dat ik de schoenen op tijd binnen had. Hele fijne service en super leuke schoenen!

Snelle en goede service.

Schoene online besteld. Kreeg geen bevestiging binnen per mail. Contact gehad met klantenservice binnen 2 min opgelost. Prima dus. Bestelling op tijd binnen. Ik ben tevreden.

Netjes,

Netjes geleverd mooi ingepakt en op tijd,

Meest geweldige schoenenzaak!

Wat een top schoenenzaak (-keten) is dit toch! Prachtige merken, in vele categorieën schoenen (en zowel voor dames als heren), goede service. Ik slaag eigenlijk altijd en ook alleen maar hier :-)

Prima en duidelijke uitleg over leveren en retourneren.

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.