Mooie winkel, goed personeel!

Geweldige winkel!

Prettig contact en snelle service

Via internet besteld; prettig contact met medewerkers van verschillende vestigingen van Van Arendonk. Duidelijke foto’s, aardige mensen, snelle levering en product zoals omschreven. Aangename ervaring; ik kom hier zeker terug.

Mooie schoenen en snelle levering

Snelle verzending

Uitstekend. Zowel proces als het product!

Bestelproces verloopt goed, en daarnaast zijn de schoenen van goede kwaliteit. De foto's en tekst kloppen bij het product, Ik ben helemaal blij.

Makkelijk bestelproces, levering mag sneller

Het bestelproces is eenvoudig, ruim assortiment, altijd keus, echter de levering zou sneller kunnen, zoals de concurrenten

Een winkel met prachtige merken.

Ik kom altijd in Eindhoven en ben geweldig tevreden op de manier waarop je altijd geholpen wordt. Zeker niet opdringerig en gewoon fijn dat je altijd kunt binnenlopen zonder dat er meteen iemand achter je staat. Complimenten voor het personeel.

Snelle levering, mooie schoenen

snelle en correcte levering, nette verpakking.

Snelle, correcte service!

Correcte service met daarbij snelle levering. Voldoende informatie verkregen over levering en dergelijke. Betaling ook snel kunnen afhandelen via Klarna

Keurig

De levering was netjes op tijd, keurig verpakt. Hele mooie schoenen!

Zeer tevreden.

Ik had schoenen besteld die uiteindelijk retour gingen omdat ze te klein waren. Deze procedure verliep zeer vlot.Geld werd binnen een paar dagen teruggestort.Wel jammer dat je dan wel de verzendkosten van het eerste paar moet betalen terwijl ik een grotere maat kocht!

Snelle en nette levering

Positief

Snelle levering!

Overzichtelijk bestelproces en snelle levering!

Prima !

Ben tevreden over de laarzen die ik had besteld. De doos was wel behoorlijk beschadigd maar het waren volgens mij ook de laatste paar zwarte Gabor laarzen van het vorige seizoen. Daarom had ik 50 euro voordeel De bezorging duurt wel 4 dagen maar dat vind ik geen bezwaar. Ben heel blij met mijn fantastische zwarte Gabor Laarzen.

Wel heel goed..

Dame die mij had geholpen heeft mij goed geholpen.. Ik kom zeker nog een keer terug.

De schoenen had ik een maat te klein besteld maar na een mailtje gestuurd te hebben was het snel aangepast. Prima service

Snelle service, prachtige schoenen.

Alleen: ik bestelde pantoffels in maat 39 en die bleken te groot. Op het retourformulier vulde ik in dat ik de pantoffels graag geruild wilde hebben voor maat 38. Dat lukte niet, ik kreeg mijn geld terug. Nu moet ik ze denk ik opnieuw bestellen.

Normaliter koop ik in de winkel (Smits Arnhem), fijn en vakkundig personeel. Ook als ik via jullie site bestel laat ik het altijd afleveren in deze winkel. Prettige sfeer en je wordt altijd goed geholpen!

Ik ben zeer tevreden.

Zeer snelle levering. Netjes verpak en de schoen is goed ontvangen.

Prima site met goed assortiment

Prima site met goed assortiment producten

Makkelijk en snel

Bij De eerste bestelling waren mijn schoenen te klein retour gestuurd en gelijk een maatje groter besteld en dit alles binnen 3 werkdagen

Geleverd zoals beloofd binnentreedt werkdagen

Product is goed weergegeven zoals deze in werkelijkheid is

uitstekende service

ervaring en service met smits arnhem wordt voortgezet

Ben super tevreden snelle bestelling

Goed geholpen snelle afhandeling een tevreden klant

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.