Fijn en goed geholpen

Ik ben in de winkel goed geholpen. Mijn maat was niet beschikbaar. Ik heb de laars in een andere kleur gepast en vervolgens heeft de vrouw die mij hielp de laarzen in mijn maat besteld en naar mijn huisadres laten sturen. Binnen twee dagen in huis. Super fijn.

Ben heel fijn geholpen

Ben zeer goed geholpen

Goed bedrijf en snel

Ik ben tevreden ik kan alleen moeilijk schoenen kopen altijd maar dat ligt aan mijn voet niet aan van arendonk

goede service, schoenen van excellente kwaliteit

goede service, schoenen van excellente kwaliteit

Positief

Positief

Goede website, Mooie merken, Snelle levering

Van Arendonk heeft een mooie selectie uit dr betere merken. Veel kijk en koopplezier op deze site.

Snel en correcte afhandeling!

Schoenen voldeden helemaal aan mijn verwachtingen en waren vrij snel binnen

Zeer klantvriendelijk en eerlijk

Voordat ze het product opsturen en wordt het gecontroleerd. Is het niet in orde dan krijg je daar netjes bericht over met een voorstel. Ik heb dit als bijzonder klantvriendelijk ervaren. Ze geven ook snel antwoord. Ik ga hier zeker vaker nog wat bestellen

Prima maar schoenen retour.

Prima zaak en komen afspraken na. Schoenen deden zeer en waren veel te krap en stug.

Perfect! Thank you!

I went to the store in Tilburg a few days ago and I found the perfect pair of boots. Unfortunately they didn’t have my size in the store so they ordered it for me to be delivered at home. I received them two days after and they are perfect!

excellente service, “beyond the call of duty”

Zeer professioneel een fabricagekwaliteitsprobleem van een paar schoenen opgepakt en opgelost. Ik zal derhalve terugkomen voor toekomstige aanschaf schoenen en anderen vertellen over de uitmuntende service.

Perfecte service!

Snelle service, erg tevreden!

Snelle levering en goede service

Mooie schoenen, maar dure verzend en retorukosten

Ik had schoenen besteld en het bestel proces was uitstekend, evenals de levering. Ik ben alleen van mening dat het niet meer van deze tijd is om 6,95 verzendkosten te vragen en dan ook nog eens 4,95 retourkosten. Retour brengen naar de in store winkel bij Jansen-Noy was helaas niet mogelijk.

Goede producten en prima service

Perfecte schoenen gekocht. Levering volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Product snel gevonden en snel geleverd

Product snel gevonden en snel geleverd

Prima service.

Mooie merken schoenen, makkelijk te bestellen en op te halen in de dichtstbijzijnde winkel. Ze hebben tijd voor jouen dat komt niet vaak meer voor.

Mooie schoenen , snelle levering en accurate afhandeling , prima presentatie.

Bij onverwachte problemen wordt er snel geschakeld door Anne. Top!

Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Prima

Goed, mooie schoenen

Mooie en kwalitatief goede schoenen

Een mooie en leuke scoren, op tijd geleverd en het past goed

Arendonk levert goede schoeisel , mooi en van goede kwaliteit

Goed geregeld

Mooie winkels, goede sale

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.