Prima transparant en correct

Net zoals de winkel is ook de webshop prima voor elkaar

Bijzondere service

Ik werd gemailed dat de door mij bestelde schoenen niet in perfecte staat leverbaar waren. Of ik ze dan eventueel toch zou willen tegen een gereduceerde prijs of iets anders. Ik wou liever geen schoenen die niet helemaal perfect waren. Ik kreeg het betaalde bedrag snel terug op mijn rekening. Chapeau!

Bestelling niet geleverd

Bleek na bijna een week later na bestelling dat de verkeerde maat in schoendoos zat. Kreeg de optie te annuleren of een andere maat (nou moe, of ik een ander maat zou passen)

Hi H, Bedankt voor je review! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie schoenen maar lang wachten op levering

Ik heb 1,5 week moeten wachten, pas toen ik voor 3e keer belde werd actie ondernomen en kon de schoenen dezelfde middag ophalen in winkel. Service in de winkel was wel top. Kwaliteit van schoenen zijn uitstekend.

Hi Ad, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je order vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wel heel fijn om te horen dat mijn collega's je in de winkel goed hebben kunnen helpen en dat je blij bent met je schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Een organisatie/bedrijf waar de vijf sterren terecht op zijn plaats zijn

Snelle service, kwaliteit, accuraat, behulpzaam

Hi José, Bedankt voor je review en je complimenten over onze service! :) Groetjes, Emma Team Webcare

super

fijne ervaring snel geleverd en prachtschoenen

Hi Linda, Bedankt voor je review én voor de tien natuurlijk! ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Geweldig snel

Na bezoek winkel waar ze niet de juiste maat op voorraad hadden. Besteld door het vriendelijke personeel en twee dagen later in huis.

Hi Ben, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat mijn collega's je zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier gewenst met je aankoop! Groetjes, Emma Team Webcare

Bestelling wordt goed gecontroleerd voordat de schoenen worden verstuurd.

Helaas was de gesp van de bestelde schoenen kapot maar aangezien ze de schoenen eerst controleren voordat ze worden opgestuurd werd het direct opgelost. Alleen jammer dat ze toen niet meer de juiste maat op voorraad hadden.

Hi Moni, Bedankt voor je review! Wij zijn nagegaan wat er mis is gegaan bij jouw order. Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Het door jou bestelde product is niet door de kwaliteitscontrole heen gekomen. Jammer dat we niet meer de juiste maat op voorraad hadden. Onze excuses hiervoor :( Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie aankoop, snel geleverd

Zelfs in België supersnel geleverd. En voor een prima prijs, blij met mijn aankoop!

Hi Brigitte, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je aankoop! Groetjes, Emma Team Webcare

Snelle levering, snelle verwerking van mijn (deel) retour zending. Ik ben happy!

Hi Juliette, Bedankt voor je review en voor de TIEN! Groetjes, Emma Team Webcare

De levering van mijn schoenen duurde langer dan verwacht, maar aan de telefoon werd ik prima geholpen.

Hi Esther, Bedankt voor je review! Wat jammer dat de levering wat langer op zich heeft laten wachten. Gelukkig heeft mijn collega je goed te woord gestaan :) Groetjes, Emma Team Webcare

Goeie en klantvriendelijke service

Snelle levering, degelijke verpakking en leuke boodschap in de doos.

Hi Sofie, Bedankt voor je review en voor de tien! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Zeer snelle levering en prachtige schoenen. Vallen wel ruim voor 40.

Hi Diane, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat de schoenen in maat 40 te ruim waren voor je. Fijn dat je wel tevreden bent over onze service :) Groetjes, Emma Team Webcare

Mooi

Top schoenen in winkel besteld. Ging goed bezorging duurt wel relatief lang 5 werkdagen. Mooi assortiment in winkel en webshop!

Hi Petra, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met de schoenen die je in onze winkel hebt besteld! Groetjes, Emma Team Webcare

Super mooie schoenen.

Snelle levering. Ben er blij mee.

Hi Silvio, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je nieuwe schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Hippe schoenen , goede pasvorm

Hi Elsbeth, Bedankt voor je review en voor de tien natuurlijk! ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Perfecte en snelle service.

De bestelde schoenen werden perfect thuisbezorgd! Een pluim voor de snelle service.

Hi Ans, Bedankt voor je review en je complimenten over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare

Super goed

De schoenen die ik besteld had waren defect meteen geannuleerd geen probleem geld meteen terug gestort.groetjes meriam van der straten.

Hi Meriam, Bedankt voor je bericht! Wat jammer dat de schoenen die je besteld had defect waren. Fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan met de retourbetaling! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Super kwaliteit en Service

Zeer plezierige (web)winkel waar je je altijd welkom voelt en zeer correct geholpen wordt. Goede kwaliteit en super service, zowel in de winkel als via hun webshop

Hi Florus, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze kwaliteit en de service :) Groetjes, Emma Team Webcare

Prima ervaring!

Komt afspraak maken, pakket goed verpakt en netjes aangekomen. Hele fijne goede schoenen

Hi Wilma, Bedankt voor je review én voor de TIEN natuurlijk! Groetjes, Emma Team Webcare

Super goed geregeld bij van Arendonk

Bij de levering van mijn bestelling ging iets fout in de bezorging. Dat is supersnel en goed opgelost door Van Arendonk schoenen.

Hi Denise, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles omtrent je bestelling goed is opgelost! :) Groetjes, Emma Team Webcare

super

Mijn schoenen die ik besteld had waren te groot. Op de website had i gezien dat ze in Breda nog aanwezig waren in een maatje kleiner. 's morgens gebeld omdat ik die dag nog moest werken en pas om 15 uur daar kon zijn. Ze hebben ze voor mij opzij gezet zodat ik geen nutteloze rit moest doen om ze te ruilen. En ben er ook nog hartelijk ontvangen. TOP

Hi An, Bedankt voor je bericht! Wat fijn om te horen dat mijn collega's in Breda je zo goed hebben kunnen helpen! Veel plezier gewenst met je schoenen :) Groetjes, Emma Team Webcare

Fijn geholpen. De schoenen moesten besteld worden en thuis afgeleverd. Ze bleken iets te groot en er is in de winkel geregeld dat een halve maat kleiner komt. En aardig personeel!

Hi Helen, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat mijn collega's in de winkel je zo goed hebben geholpen! :) Groetjes, Emma Team Webcare

Vriendelijk en deskundig groot aanbod

Online besteld bij de winkel goed geholpen nadat ik nog andere schoenen voor de zekerheid wilde passen. Het personeel is behulpzaam en weten je deskundig en vriendelijk te helpen

Hi Carla, Bedankt voor je review én voor de tien! Groetjes, Emma Team Webcare

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.