Ge-wel-dig

Snel, heel blij met de schoenen!

snelle verzending goede kwaliteit en mooie schoenen voor een goede prijs!

Ben verrast door de snelle verzending en de schoenen zijn perfect vallen goed op maat!

Kwaliteit

Keurig geholpen in de zaak, mijn maat niet aanwezig, meteen info waar wel, online door verkoopster besteld, binnen 2 dagen netjes thuis bezorgd, doos iets beschadigd met een excuus kaartje, (doos hoef ik niet aan, schoenen wel,en viel erg mee) Kwaliteit van de schoenen zijn top, Goed advies, niet opdringerig, fijne winkel, prettige verkoopster/verkoper.

Prima service, vlotte levering, fijn

Prima service, vlotte levering, fijn.

Jammer van al die verzendkosten

Je koopt redelijk prijzige schoenen en verwacht ik wel de service dat je geen verzendkosten hoeft te betalen en in mijn geval paste de schoen niet en heb de schoen terug moeten sturen en daar kwamen ook nog eens porto kosten over. Ik ga zi niet meer online bij van Arentdonk bestellen.

Dank voor je review. Je hebt voor de bestelling zelf geen portokosten hoeven te betalen. Dit hebben we gratis verstuurd. Wél betaal je, conform ons retourbeleid, een bijdrage in de portokosten voor je retourzending als je de gehele bestelling retour stuurt. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien? Wij betreuren het feit dat je ons niet meer bezoekt, maar respecteren je keuze. Fijne dag! Emma, team webcare

Snelle en verzorgde levering van mijn schoenen.

Ik vind dat je in de winkel en online goed geholpen wordt door het personeel. Schoenen zien er ook altijd keurig uit als je ze opgestuurd krijgt.

Snel geleverd, mooie schoenen, moest even met de klanten service bellen en vriendelijk te woord gestaan en opgelost, klasse ervaring

Prima service, ruime keuze in de webshop.

In de winkel was mijn maat niet voorradig, gelukkig was de juiste maat nog leverbaar in de webshop en daarom via de webshop schoenen besteld. Duidelijke webshop en prima service. En ook heel fijn is de ruime keuze.

Mooie schoenen, fijne service, snelle levering

Schoenen waren snel binnen en toen bleek dat er in de tussentijd een kortingsactie gold voor één van de twee bestelde paren, kreeg ik meteen het kortingsbedrag terug gestort! Fantastische service!

M'n nieuwe NB sneakers zijn geweldig!

Ik ben heel erg blij.met m'n nieuwe NB sneakers. Ze zitten meteen goed en de kleuren van de sneakers zijn erg mooi. Oud roze blauw wit groen rood. Het is echt een aanrader. Ik vind sowieso dat jullie altijd mooie schoenen verkopen.

Vriendelijk geholpen

Mijn keuze was niet op voorraad maar werdt meteen via de webshop besteld, super handig en binnen 2 dgn had ik ze binnen!

Fijne winkel

Geweldig geholpen door kundige jongeman. Hij hielp twee klanten tegelijk maar bleef rustig. Helaas waren zowel de juiste maat schoenen als de bijpassende riem niet meer voorradig. Samen hebben we dit via de Van Arendonk site besteld.

Mooie schoenen, volgende dag al in huis.

Snel besteld nog sneller geleverd, prima service!

Mijn moeder van 92 zweert bij Maripe schoenen . Jullie hebben dit merk in jullie gamma dus nog snel een paar besteld en ja hoor, netjes geleverd twee dagen nadien. Zelf draag ik jammer genoeg steunzolen dus het is vaak een hele opgave om leuke schoenen te vinden waar die ellendelingen in kunnen maar ik zal zeker jullie ook volgen eventueel voor enkellaarzen met uitneembaar voetbed.

Goede mooie schoenen!

De schoenen zijn van goede kwaliteit, precies wat ik zocht in combinatie met andere kledingstukken.

Schoenen waren niet op voorraad in Arnhem,de aardige verkoopster zocht ze op bij een ander filiaal en werden binnen twee dagen bij mij thuis bezorgd!

Snelle en correcte levering

Mooie schoenen.

Snelle levering,

Snel geleverd en goed verpakt

Goede productinformatie op de website. De kleur is exact zoals de foto en zoals beschreven op de website

in de winkel in Arnhem goed advies

Zeer vriendelijk geholpen.

Zeer vriendelijk geholpen, goede adviezen gekregen. Uitstekende service.

Deskundig, vriendelijk en snel. Wat wil je nog meer?!

Exclusieve schoenen

Heb ook prachtige sieraden gekocht waar echt Naar op zoek was halsketting armband en prachtige handgemaakte ring Ik ben heel erg blij met de schoenen en sieraden Vriendelijke groet ineke Hendriks

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.