Onzinnige pasvorm, dit had vermeld moeten worden

Altijd tevreden over jullie. Maar nu in de sale laarsen gekocht. Komen ze binnen is de schacht zo small dat er net een kinderbeen in past. Echt belachelijk dat jullie dit niet erbij hebben vermeld op de site. Gisteren direct weer retour gestuurd. Baal nog steeds

Hi Angela, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de laarzen niet naar verwachting waren. Ik heb het artikel erbij gezocht op onze website en zie dat in de beschrijving wel wordt vermeld dat het hier om een extra smalle leest gaat. We hopen dat je nog geschikte laarzen hebt kunnen vinden. Groetjes, Emma Team Webcare

Prima deal, al duurde het wel langer dan normaal

Prima schoenen in de deal, maar een week wachten op verzending is best lang

Hi Kees, Bedankt voor je review! Zoals op de site staat aangegeven, versturen we je bestelling binnen 1 tot 4 werkdagen, m.u.v. tijdens onze sale periode; het kan dan soms 1 à 2 dagen langer duren. Gelukkig heb je de bestelling inmiddels kunnen afhalen bij ons filiaal in Eindhoven. Veel plezier ermee gewenst! Groetjes, Emma Team Webcare

Zelfs mijn riem op maat gemaakt

Hi Patrick, Bedankt voor je review en je compliment over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare

Goede afhandeling

Toen de laarsjes aan kwamen was ik teleurgesteld omdat ze er gedragen uit zagen . Maar met 1 mailtje hebben ze me toch 10 % extra gegeven. Alleen al dat ze mee denken en er iets mee doen vind ik helemaal top.

Hi Edith, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de laarsjes niet volledig naar wens waren bij ontvangst, maar ik ben blij om te horen dat we dit goed voor je hebben kunnen oplossing. Veel plezier gewenst met je aankoop! Groetjes, Emma Team Webcare

Ik slaag bijna altijd om schoenen te kopen zowel in de winkel als online.

Aanbod van de merken is goed en divers.

Hi Piet-Hein, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je (bijna) altijd slaagt bij ons ;) We zien je graag weer terug bij je volgende schoenen aankoop! Groetjes, Emma Team Webcare

Ik heb nog niks ontvangen

Heel leuk om een review te plaatsen maar ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling dus kan nog helemaal niks zeggen over van Arendonck.

Hi Jean, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je bestelling erbij gezocht en zie dat je vandaag een e-mail van ons hebt ontvangen dat je vanaf morgen de bestelling kunt afhalen in Groningen. Onze excuses voor de vertraging en alvast veel plezier gewenst met je bestelling! Groetjes, Emma Team Webcare

Slecht. Heb nog steeds mijn schoenen niet binnen

Wacht al met dan een week op mijn schoenen omdat ze bij postnl zijn zoek geraakt. Moet nu wachten op het onderzoek van post nl Baal er enorm van. Heb ze via eindhoven besteld waar een man werkte die best opdringerig was en constant aan je zat. Het is dat ze de schoenen daar nergens anders hadden.

Hi n., Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je bestelling kwijt is geraakt bij Post NL. Helaas horen wij dit de laatste tijd vaker. Het aankoopbedrag hebben wij naar je terug overgemaakt zie ik. We hebben vernomen dat ons filiaal in Eindhoven contact met je heeft opgenomen en dat de situatie is opgelost. Wat fijn om te horen! Groetjes, Emma Team Webcare

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de schoenen die van Arendonk verkoopt. Daarnaast is het advies en de service die je ontvangt top en is er altijd tijd voor een gezellig praatje tijdens het passen van de schoenen.

Hi Lia, Bedankt voor je review! Super om te horen dat je zo te spreken bent over onze service en de kwaliteit van onze schoenen. Bedankt voor dat compliment! Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie merken en uitstekende service!

Mooie merken en breed assortiment. Zowel in de winkel als online een top service. Kan altijd voor ieder seizoen slagen bij Arendonk.

Hi Miranda, Bedankt voor je fijne review! Super om te horen dat je tevreden bent over onze service. Dat waarderen we enorm! Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie schoenen!

Mooie schoenen, met een leuke prijs in de uitverkoop! Netjes in de doos verstuurd, snelle levering

Hi Suus, Bedankt voor je review! Veel plezier gewenst met je aankoop. Groetjes, Emma Team Webcare

Snelle levering!

Laarzen in de sale waren er niet meer in mijn maat in de winkel. De verkoper heeft gekeken voor mij on line. Ik heb besteld en binnen 3 dagen had ik mijn laarzen, die ook nog eens heerlijk lopen!!!

Hi Miranda, Bedankt voor je review! Super om te horen dat het bestellen via onze webzuilen zo goed is bevallen. Veel plezier met je aankoop gewenst! Groetjes, Emma Team Webcare

Goede ervaring

Top duidelijk naar klant toe hou ik van !

Hi PUK, Bedankt voor je positieve review en je compliment over onze duidelijke communicatie! Dat waarderen wij enorm. Groetjes, Emma Team Webcare

Super merken,goede kwaliteit goeie service.

Arendonk is goed in versturen service en zie hierboven.

Hi Mia, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je tevreden bent met ons aanbod en de service. Bedankt voor dit compliment! Groetjes, Emma Team Webcare

Hele goede service!!

Het is een betrouwbare winkel , goede service en heel fijn personeel. Al een paar x besteld dik tevreden.

Hi Elly, Bedankt voor je review! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en het personeel. Dat waarderen we enorm! Groetjes, Emma Team Webcare

Scherpe aanbieding en nette levering

Goede kwaliteit van de geleverde (merk)schoenen tegen een zeer scherpe aanbieiding.

Hi M.G., Bedankt voor je review en we zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service! Groetjes, Emma Team Webcare

Voor een mooie aanbiedingsprijs binnen enkele dagen hele mooie sneakers mogen ontvangen

Hi Martin, Bedankt voor je fijne review! Super om te horen dat je tevreden met onze service. Groetjes, Emma Team Webcare

Kwaliteit, prijs en levering TOP!!!

Heel tevreden! Ik word een trouwe klant.

Hi Sabine, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Emma Team Webcare

Van de zotte om zelf retourkosten te betalen

6,9 moeten betalen voor niks! Klarna kosten en retourkosten voor een product die te klein is en moest terugsturen.

Beste Noura, Bedankt voor de beoordeling. Wij adviseren onze klanten altijd om goed de voorwaarden door te lezen mocht je graag gaan bestellen. Dit staat daarom ook duidelijk bij ons retourbeleid: https://www.vanarendonk.nl/service/retourbeleid Ook geven wij aan, dat als je Klarna kiest als betaalmethode, dat daar €1,95 voor staat. Wat betreft de retourkosten; elke webshop betaald kosten voor een retour. Dit berekenen wij dan ook door aan de klant. Hopend op je begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

Mooie presentatie.

Het is alsof je een cadeau aan jezelf uitpakt.

Hi Marja, Bedankt voor je fijne review en we wensen je heel veel plezier met je cadeau ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Helaas tot nu toe

Ik heb schoenen gekocht die kapot waren bij binnenkomst. Ik heb de klantenservice gesproken, ze vroegen mij foto's op te sturen. Dat heb ik gedaan en nu wordt alles eerst bij de leverancier besproken. Ik heb de schoenen bijna een week in huis en kan er nog niet op lopen. Er is mij 3x om een review gevraagd dus dan maar bij deze. Het probleem is helder maar het moet worden opgelost, als schoenen zaak kan je het toch ondertussen uitvechten met je leverancier, waarom moet de klant hierop gaan wachten?! en wat verandert het aan de oplossing?

Beste Joël, Wat vervelend om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad met onze webshop. Ik heb het gelijk even nagekeken en je gemaild. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

Schoenen besteld op een zondag en dinsdag al direct thuis geleverd! Voor herhaling vatbaar!

Hi Ellen, Bedankt voor je review! Super fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering van je bestelling. We wensen je veel plezier met je nieuwe schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Top en snel

Snel geleverd en prachtige sneaker

Advies

Maat 40 is idd te groot voor uggs als je 38 hebt. Jullie hadden gelijk. Ik geef ze kado.

Geen levering

Na het bestellen duurde het even voordat er bericht kwam.na een telefoontje kreeg ik smiddags een mailtje dat mij levering niet komt. Helaas geen ervaring maar vooral teleurstellend

Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat wij jouw bestelling niet hebben kunnen leveren. Je kunt ervan op aan dat dit een uitzonderingsgeval is geweest. Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.

prima service en prettige tone of voice

Alles werd snel en naar tevredenheid afgewikkeld, gewoon keurig! Enige nadeel dat ik wil vermelden is dat Van Arendonk Post.nl als koeriersdienst inzet. Helaas doet Post.nl niet wat ze beloven, niet alleen hier, je hoort het overal: ze doen maar wat, precies zoals het hun zelf het beste uitkomt (het gaat niet goed daar, lees de reviews op Trustpilot!)

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.