Heerlijke nieuwe schoenen, tegen een mooie korting! Fijne klantenservice!

Helemaal goed!

Goede site mooie schoenen, snelle levering. En weer blij met me nieuw Uggs sloffen. Kwaliteit, gaan lang mee en lopen zo heerlijk

Absolute aanrader!

Fijn dat er nog bedrijven zijn die keurig mensen te woord staan als je even belt om te vragen naar de status van je bestelling! De schoenen die ik had besteld zijn keurig op tijd geleverd, netjes verpakt en zitten als gegoten! Voor mij zeker een adres om nog eens iets te kopen!!!

Heel vlotte en vriendelijke service, doe zo voort.

Great service

Mailtje naar de klantendienst, supersnel en -vriendelijk beantwoord, vlotte levering! Super!

Aangezien ik leuke Hispanita schoenen op de website had gezien ben ik naar Smits in Arnhem gegaan waar mijn maat helaas niet meer aanwezig was. Gelukkig bleek mijn maat nog wel aanwezig te zijn in een andere vestiging en een paar dagen later kon ik mijn gewenste Hispanitas in Arnhem ophalen. Ik ben zowel telefonisch als in de winkel aardig en adequaat geholpen.

Super goed

Eerste bezoek en voor 100% tevreden!

Duidelijke en vriendelijke uitleg aan telefoon.! Snelle bezorging. En prachtig e schoenen!

Mooie collectie, vriendelijk geholpen en fijne service

Schoenen in Tilburg besteld. Waren te groot. In de sale maat kleiner voor mij een dag apart gezet in Breda, na tel overleg zodat ik ze om kon ruilen. Top. Thx

Prachtige schoenen, snel geleverd!

Juiste maat schoenen besteld in winkel. 2 dagen later al ontvangen!

Geweldig concept

Mooi uitnodigende website met prachtige collecties hoogwaardig gefabriceerd schoeisel. Dit keer een paar sneakers uitgezocht. Wederom een erg mooi exemplaar, goed voetbed, stevig passend om mijn voet en mooie kleuren (nog mooier dan op de site). Ben erg blij en dankbaar dat het van Arendonk concept cq traditie bedrijf door is gezet.

Snel , prachtig product, kwaliteit

Mooie schoenen

Passen perfect

Snelle verwerking van bestelling

Overzichtelijke site,correcte prijzen en snelle afhandeling van bestelling

Fijne website, goede service

Al een paar keer schoenen online besteld. Fijne site, goede service! Ook prettig contact als je iets wil overleggen.

Heel goed schoenenwinkel ,goede kwaliteiten ,snelle levering,

Correct uitstekend

Netjes en vlot geleverd

Correcte en vlotte afhandeling

Schoenen online besteld, maatje te groot mocht ze bij de winkel inleveren en binnen twee dagen geld retour.

Schoenen prima, verpakking beschadigd

Als ik de schoenen terug had moeten sturen hadden we mogelijk discussie gehad over de beschadiging van de schoenendoos. Deze kwam echter al behoorlijk beschadigd aan. Gelukkig waren de schoenen goed en heb ik ze gehouden

Zeer onvriendelijke verkoopster

Vsrkoopster was enorm asociaal. Smeet de schoenen bijna neer, toen ik ze wilde passen. Zeer ongeschikt!

Prima verzorgde verzending.

Helaas heb ik de schoenen geretourneerd omdat ze niet lekker pasten.

Schoenen besteld die in de stad niet meer te krijgen waren. Via internet bij Van Arendonk terecht gekomen. Besteld en zeer snel geleverd.

Prima geholpen!

Goede ervaring,schoenen moesten van ander filiaal komen wat allemaal snel en goed is verlopen.

Zeer goede schoenen

HI-Tec schoenen kost wel wat, maar de kwaliteit is super.

snelle levering en keurig verpakt

Goede prettige website, snelle levering. Ik had nog even naar de winkel gebeld omdat ik tijdens de bestelling na het betalen een foutmelding kreeg. Dus het leek net of de bestelling niet was goed gegaan. Maar een vriendelijke medewerker vertelde dat alles in orde was. Na de eerste bestelling gelijk een 2e geplaatst. Kreeg wel weer de zelfde fout na het betalen.... dus dat nog even oplossen en dan is het een 10 met een ster. Ik zou zo weer bij ze bestellen.

Juliana van Stolbergstraat 19

5038AM Tilburg

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.