Snelle levering en goede service

Mooie schoenen, maar dure verzend en retorukosten

Ik had schoenen besteld en het bestel proces was uitstekend, evenals de levering. Ik ben alleen van mening dat het niet meer van deze tijd is om 6,95 verzendkosten te vragen en dan ook nog eens 4,95 retourkosten. Retour brengen naar de in store winkel bij Jansen-Noy was helaas niet mogelijk.

Goede producten en prima service

Perfecte schoenen gekocht. Levering volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Product snel gevonden en snel geleverd

Product snel gevonden en snel geleverd

Prima service.

Mooie merken schoenen, makkelijk te bestellen en op te halen in de dichtstbijzijnde winkel. Ze hebben tijd voor jouen dat komt niet vaak meer voor.

Mooie schoenen , snelle levering en accurate afhandeling , prima presentatie.

Bij onverwachte problemen wordt er snel geschakeld door Anne. Top!

Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Prima

Goed, mooie schoenen

Mooie en kwalitatief goede schoenen

Een mooie en leuke scoren, op tijd geleverd en het past goed

Arendonk levert goede schoeisel , mooi en van goede kwaliteit

Goed geregeld

Mooie winkels, goede sale

Na telefonisch contact is mijn verzoek meteen gehonoreerd. Wordt goed met je meegedacht

Fijne winkel

Prettig, altijd wel, vandaar dat we elk jaar wel iets kopen in de fysieke winkel in Groningen

Mooie zaak met mooie schoenen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede en snelle service en levering van goede en mooie kwaliteit

Erg goed

Goed!

Behulpzame mensen in de winkel bij het afhalen en passen. Duurde wel wat lang voor de schoenen binnen waren (al was dit niet langer dan op de website vermeld stond dus ik wist dit op voorhand).

Fantastische service

Ik was heel blij dat de sneakers die ik zocht bij Van Arendonk met fikse korting werden verkocht. Enige tijd na het plaatsen van de bestelling ontving ik een mail waarin stond dat er kleurverschil was geconstateerd en dat ze mij deze sneakers niet wilden leveren, maar een nieuw paar zouden bestellen. Wat een fijne service. Liever iets later sneakers waarmee ik blij ben dan hele snelle levering van sneakers waarmee ik niet zo blij ben.

Tas besteld , gelijk retour was verkleurd

Tas besteld , gelijk retour omdat deze aan 1 kant verkleurd was , had zo niet verkocht mogen worden , wel het hele aankoopbedrag terug gekregen inclusief verzendkosten

Perfecte service

Perfecte service, super verpakt.

Fijn geholpen, goed geslaagd, prachtige schoenen.

1 oktober gaat mijn zus trouwen. Voor deze gelegenheid een jurk gekocht en al geruime tijd op zoek naar een paar bijpassende schoenen. Dit wilde maar niet lukken. Tot ik bij Van Arendonk in Groningen kwam. Daar een prachtig paar schoenen kunnen scoren en fijn geholpen. Ik kreeg ook nog advies waar ik waarschijnlijk een bijpassende clutch zou kunnen kopen. Ook dat is gelukt. De kleur schoenen die ik wilde was niet beschikbaar in de winkel. Een andere kleur gepast voor de maat en de schoenen in de door mij gewenste kleur zijn ter plekke online besteld en waren binnen een paar dagen in huis. Ik ben heel tevreden over het geheel.

Mooie collectie, goede verhouding prijs/kwaliteit

Mooie opruimingsprijzen! Goede verhouding prijs/kwaliteit. Mooie collectie, voor elk wat wils. Vriendelijk personeel, niet opdringerig.

snelle correcte levering

Sneakers uit de sale besteld; jammer dat je dan de verzendkosten moet betalen (ook als je boven de 50 euro zit). Levering was ondanks de sale periode dan weer wel heel vlot!

Snelle bezorging en zorgvuldig verpakt.

Mijn bestelling werd snel bezorgd en was zorgvuldig verpakt. Ik ben erg tevreden!

Top site

Elegante schoenen en persoonlijke service!

Erg prettig om als vaste klant bij jullie te winkelen, persoonlijke en vriendelijke service!

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.