Snel levering

Geweldig fijne laarzen . Als een pantoffel aan je voet, zo fijn om te dragen. Onmisbaar bij je garderobe!

Snelle levering en goede service.

Vriendelijk bediening die meedenkt, niet opdringerig is en entueel ook met andere suggesties komt.

TOP!

TOP! Alles heel prettig ervaren!

Vlotte verzending en goede communicatie

Een aanrader!

Twijfelachtig...

Mijn Peter Kaisers zaten in een nogal frommelig papiertje in een kapotte doos. De achterkant van beide schoenen was wittig, alsof ze bij het autorijden gedragen waren. Ik heb mijn twijfels: waren het echt nieuwe schoenen? Eerdere ervaringen met VA waren goed.

Fijne onlineshopervaring

Vlotte website, duidelijk advies, snelle levering, netjes verpakt met bedankkaartje.

Uitstekende Service

Medewerkster heeft mij fijn geholpen. Sneakers die ik had uitgezocht waren niet op voorraad in mijn maat. Vervolgens samen met de verkoopster online bestelling ingevoerd. Na 5 dagen mocht ik ze zoals afgesproken in de winkel ophalen. Ze lopen fijn en ben zeer tevreden

alles netjes afgehandeld

ondanks dat de koop via de webshop niet doorging is alles in de winkel, alwaar we de schoenen terugbrachten, netjes afgehandeld.

Bestelling netjes geleverd

Bestelling was netjes en op tijd thuis bezorgd!

Snelle verzending. Heel tevreden

Fijne webshop

Mooie producten en duidelijke webshop

Zo mooi en makkelijk zonder rits

Ze zitten perfect lopen geweldig zonder pijn aan mijn voeten

Niets op aan te merken top

Had er al vaker gekocht en zal hun zeker aanbevelen

Levering duurt te lang

In de winkel in Eindhoven ben ik fijn geholpen op zaterdag 29 september. De betreffende schoen die ik wilde kopen was niet op voorraad dus heb ik deze in de winkel online gekocht bij Van Arendonk. Nu, bijna twee weken later heb ik de schoenen nog niet binnen. Ik heb wel een mail gehad dat de levering vertraging heeft opgelopen. Ik vind het wel slecht dat het zo lang moet duren. De aanbeveling die ik doe is puur gebaseerd op mijn ervaring in de winkel zelf.

Snelle levering, prachtige schoenen

Zeer slechte ervaring

Schoenen besteld en deze waren op voorraad. Ook nog in de winkel en ontvang later bericht met een foto dat ze er niet netjes uit zien en dagboek ze wel mocht hebben voor de helft van de prijs. Nieuwprijs is 299. Maar ze zagen er gedragen uit. 1 week later ontvang ik pas mijn geld terug. Dat vind ik niet netjes. Verzend ze dan vanuit een winkel.

Begeleiding bij retourneren was goed.

Na aanmelding van retour, bleef de mail uit. Via telefonische klantenservice ben ik goed en vriendelijk geholpen.

Goed!

Schoenen waren niet op voorraad in de winkel. Netjes geholpen met het online bestellen van de schoenen via een paal in de winkel. Levering zou een week duren, maar eerder al bezorgd na 2 dagen. Helemaal super :))))

Niet tevreden

Ik betaalde vanuit België €12 verzendkosten om mijn pakje te retourneren omdat de schoenen te groot zijn. Dat vind ik veel geld, het was niet duidelijk omschreven dat de koper zelf de retourkosten diende te betalen, jammer maar hier zal ik niet meer bestellen.

Fijne service!

Leren jas gekocht via de webshop.. het artikel werd snel en goed verpakt geleverd!! Mooie jas.. hier ga ik lang plezier van hebben!

correct en eerlijke behandeling

snel, eerlijk over de staat van het artikel, correct!

Prima maar kan beter

Heb uggs tazz gekocht maar er ontbrak een vorm in de schoen waardoor de neus snel indeukt

Ik zag deze schoenen bij een vriendin die mij vertelde waar ze die had besteld. Eensucces ik hou nu in de gaten of ik weer zo iets leuk zie.

Aanrader

Juliana van Stolbergstraat 19

5038AM Tilburg

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.