Perfecte service en producten met goede kwaliteit

Mooie schoenen gezien in de winkel in Den Bosch, helaas niet meer in mijn maat. Ze boden wel besteld worden vanuit een ander filiaal, dan zouden ze binnen een paar dagen geleverd worden in de winkel. Binnen 2 dagen waren ze al binnen, in de tussentijd kreeg in mail van Van Arendonk dat alles sale items 20 euro extra korting kregen. Tijdens het ophalen van de schoenen werd deze korting nog mooi verrekend ondanks dat ik de schoenen al eerder had afgerekend. Perfect service dus!!

Top levering

Duidelijke communicatie en doen wat er beloofd wordt

vriendelijke en behulpzaam

Als klant ben ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook toen ik terug kwam omdat een paar sloffen niet de goed maat bleken te zijn.

Bestelling en leveren ging hartstikke snel. Uggs mini plafonds maatje 38 was overal uitverkocht maar bij Van Arendonk waren ze gewoon leverbaar. Ook mogelijk om via Klarna te betalen. Super bedankt en ik kom zeker als klant weer bij jullie terug!

Top site!

Bestelling snel geleverd en retour snel verwerkt!

Het is fijn om bij v Arendonk een bestelling te plaatsen.

Top service! De schoenen werden snel geleverd en waren goed verpakt! En top kwaliteit!

Super service!

Uitstekend!

Zeer snelle levering en prachtige, goed passende schoenen.

Erg tevreden dus zal een volgende keer zeker weer betellen.

Voor de eerste keer besteld, super snel en netjes geleverd. Erg tevreden met mijn aankoop.

Snelle levering. Onderhoud folder bijgeleverd.

Uiterst teleurstellend

Uggs gekocht, mailtje gehad dat bestelling was geslaagd. Volgende dag mailtje dat ze er niet waren en dat ik een andere maat mocht uitzoeken. Andere maat uitgezocht, opnieuw mailtje dat die er ook niet zijn. Biedt het dan niet aan.

prima en snel

snel en goed

Alles makkelijk en snel!

Prima winkel!

Vriendelijk personeel, verbetering mogelijk online shop

Ik heb schoenen gevonden in filiaal in Den Bosch. Helaas was mijn maat niet meer op voorraad. Ik ben door de medewerker zeer adequaat en goed geholpen. Via de online bestelzuil in de winkel heb ik de juiste maat besteld. De schoenen zouden worden afgeleverd in filiaal in Eindhoven. Ik heb alle contactgegevens toegevoegd aan de bestelling. Daarnaast heeft de winkelmedewerker ook mijn telefoonnummer genoteerd op de bon. Kan niet meer mis... Ik heb 10 dagen gewacht op bericht, spam box gecontroleerd. Geen reactie. Ik heb vervolgens zelf gebeld naar het filiaal. De schoenen blijken al een tijd klaar te liggen, maar ze hadden geen contactgegevens van mij. Waar gaat het mis in dit proces?

Fijne service en goede levering

Top, levering ondanks sale spoedig in huis.

Van Arendonk in Groningen is in één woord een puike & trendy schoenenzaak!

Qua keuze & service is Van Arendonk (in Groningen) een mieterse schoenenzaak! Komt allen naar de Herestraat!

Slechte service!

Dure laarzen besteld voor een speciale gelegenheid, ze kwamen beschadigd binnen (diepe snee). Hierdoor heb ik de laarzen niet kunnen dragen. De oplossing die ze te bieden hadden, was maar 20% korting of gratis retourneren. Geen compensatie en geen empathie getoond dat ik de laarzen niet heb kunnen dragen door niet oplettende medewerkers.

Zeer betrouwbaar en zorvuldig

Schoenen waren al een paar keer gepast, hier werden netjes foto's van gemaakt en een goed voorstel gedaan tav hoe het op te lossen dat ze er niet helemaal meer als nieuw uitzagen. Ik werd hierdoor niet voor een voldongen feit gesteld maar had de keuze. Netjes en nauwkeurig!

Fijne hulp en goede adviezen bij kopen van schoeisel

Ik heb moeilijke voeten en moet erg opletten wat ik koop. De voeten zijn smal en kan schoenen met Italiaanse leest het beste aan. Anders zwem ik erin. Hier ben ik dus in geslaagd.

Mooi en stevig

Ze zitten heel stevig en voelt heerlijk aan je voeten. In het begin wel even uitlopen , maar zijn super!.

Geweldige geregeld en op tijd

Perfect geregeld en op tijd bezorgd top

Duidelijke webshop, veel hedendaagse keuze, vlotte en duidelijke communicatie.

Aangenaam online winkelen!

Ik bestel regelmatig one line Snelle levering goede service Ik beveel dit bedrijf aan !!!

Super goed!

Snelle en nette levering!

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.