dé schoenenzaak!

Mijn man en ik kopen al jaaaaren onze schoenen en laarzen bij van Arendonk. Prachtige schoenen en laarzen van de allerbeste kwaliteit. 1ste klas!!!! Ook de medewerkers van filiaal Groningen zijn bijzonder welwillend en aardig. Dus ik zeg.....ER GAAT NIETS BOVEN SCHOENENZAAK VAN ARENDONK.

Van Arendonk levert kwaliteit en service

Mooie, brede collectie schoenen in diverse prijsklassen! Goede service!

Snelle levering, prachtige schoenen.

Voor mijn man bestelde ik schoenen die hem perfect passen, hij is er blij mee. In diezelfde bestelling waren 2 paar schoenen voor mijzelf. Ik vond ze prachtig maar helaas pasten ze niet perfect, die heb ik dus terug moeten sturen.

Top! mooie schoenen!

Als ik echt mooie schoenen nodig heb, ga ik naar Van Arendonk.

Snelle levering, mooie sneakers

Voor het eerst een paar mooie sneakers bij Van Arendonk besteld. Geen account nodig. Makkelijk bestellen en snel en goed verpakt geleverd.

Vriendelijke bediening, goede collectie, wees duidelijker over levertijden in Coronatijd

Dubarry laarzen gekocht. Word heel vriendelijk geholpen door aardige en behulpzame jongen. De informatie over levertijd is nogal optimistisch (drie dagen) en blijkt ook onmiddellijk in de bevestigingsmail al niet correct (5-6 dagen). Inmiddels wacht ik meer dan een volle week (ik vul deze questionnaire in voordat ik geleverd heb gekregen). Ik begrijp best dat in Corona tijd alles langer duurt, maar wees daar in godsnaam duidelijk over. Nu is er een lichte ergernis dat ik al wel de uitnodiging voor een questionnaire krijg, maar mijn laarzen nog niet eens heb.

Top !!

Snelle verzending super kwaliteit voor een interessante prijs

Ik ben tevreden

Prachtige laarsjes, flink afgeprijsd. Snel geleverd. Mijn mooiste schoenen en laarzen heb ik gekocht bij Van Arendonk

Top bedrijf

Ga vooral zo door !

Bestelling van Van Arendonk altijd leuk

Prachtige collecties met kwaliteitsvolle schoenen. Ik was direct verliefd op mijn nieuwe schoenen van Hassia en ook mijn ventje was enthousiast over zijn nieuwe sneakers.

Keurig en goed geleverd

De schoenen en de levering ervan voldeden volledig aan mijn verwachtingen

Snel geleverd en goede kwaliteit schoenen

Bestelling binnen 1 dag verzonden en dat voor een goede prijs.

Snel netjes en met een persoonlijke toets

Andere dag al in huis met pers notitie erbij erg netjes!

Altijd top!

Ik ben altijd kritisch wat schoenen betreft. Van Arendonk heeft altijd wat te kiezen met mooie prijzen.

Top service!

Snelle levering en vriendelijke klantenservice!

Gewoon prima

Ik ben overall tevreden. Kwaliteit schoenen, site en serviceverlening. Houden zo!

Genoeg keuze

Genoeg keuze en snelle levering

Het bestelde paartje doorstond de kwaliteitseisen niet en dat is adequaat opgelost

Van Arendonk kwam er voor verzending achter dat het paartje wat ik bestelde niet aan de kwaliteitseisen voldeed, stuurde me foto’s en bood me een korting aan of de mogelijkheid te bestelling te annuleren. Vertrouwenwekkend en goed opgelost!

Ruime keuze & goede klantenservice

Geweldig!!

Super service en zorg voor de producten! Ik word goed op de hoogte gehouden en ze zijn heel eerlijk en zorgvuldig!

Goed geregeld

De laarzen waar ik al lang naar zocht gevonden Wat wil je nog meer! Erg blij . Ook aan de telefoon lekker direct en duidelijk. En zal jullie site zeker vaker bezoeken Vr groet S egtberts

Snelle levering, super prijsactie

De sneakers waren snel binnen en voor een super kortingsprijs dus heb beide maten gehouden. Een met dunne sokken en de andere met dikke werksokken te dragen. Mooier kan niet!

Snel en veilig verkregen

Ben blij met de snelle verzending. Super geregeld

Goed en snel

Mijn schoenen werden snel en netjes afgeleverd, erg tevreden dus!

mooie schoenen, snel geleverd

mooie schoenen, snel geleverd

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.