Snelle en goede levering, producten zien er netjes uit!

Ik zal in de toekomst zeker vaker bestellen via jullie webshop.

Veter was vies. Stuurde de schoen op om zelf te beoordelen incl. vooraf een foto. Daardoor extra Korting gekregen. Erg blij met mijn 2 nieuwe paar schoenen van Nubbik.

Uitstekende service, goede communicatie en snelle levering.

Uitstekende service!

Netjes en snel geleverd!

Goedkoper dan op izipizi.com

Vind izipizi brillen mooi en zitten goed. Alleen kosten ze bij izipizi.com meer dan bij Arendonk schoenen. Arendonk schoen is snel met versturen. Gewoon goed en snel

Echt top ik ben goed geholpen

Mooie schoenen gekocht en de verkoopster was super vriendelijk ik ben er super blij mee!

Altijd tevreden over Arendonk Schoenen.

Meestal bestel ik ze online, maar ook wel in de winkel. Nooit problemen gehad en fijn geholpen.

Tevreden over zowel levering als retourservice.

Snelle service en transparante info.

Duidelijke communicatie over status bestelling.

Goede service, duidelijke communicatie over status van de bestelling en product voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Prima.

Schoenen zien er mooi uit, goede pasvorm.

uitstekende dienstverlening

bestelling keurige mails, tijdig en correct. Levering ook goed gegaan, blij met schoenen en bleek ook nog voordelig geprijsd. Betaling via Klarna ook top. Zeer tevreden, vaak, zeker met online bestellingen niet zo mogen ervaren!

Goed en duidelijk geinformeerd, niks op aan te merken

Dikke prima!

Mooie schoenen en ook nog eens snel en keurig geleverd!

Mooie schoenen, snelle levering

Mooie schoenen, snelle levering met de mogelijkheid tot achteraf betalen. Eerst kijken dan kopen! Bel je naar de klantenservice wordt je heel vriendelijk geholpen met een direct een oplossing. Dikke 5 sterren voor mij

Heerlijke goed passende schoenen

Via Vai zijn voor mijn smalle voeten, een uitstekende schoen, ook omdat ik het met één hand kan dichtmaken.

Prima site

plussen en minnen !

Jammer dat ik de bestelde schoenen niet ontving in de gevraagde maat maar een halve maat groter ?! Daarnaast lof voor de snelheid waarmee ik de schoenen mocht ontvangen, de staat waarin ze zich bevonden, en het feit dat retour-zenden weer eenvoudig en door jullie goed voorbereid was. Ik heb ze in eerste instantie geretourneerd omdat ik ze bij nader inzien niet zo mooi vond dan ik had verwacht. (2e instantie zou de verkeerde maat zijn)

Snelle bestelling

Snelle webshop die zonder veel problemen werkt. Kreeg snel een bevestiging en had mijn schoenen binnen een paar dagen in huis

Doet wat het beloofd

Goede info per e-mail over behandeling en bezorgmoment

Goed begrepen waar ik naar op zoek was en met een passende oplossing gekomen!

Om voor terug te komen :-)

Superrrrr snelle levering, de eerste keer besteld . Ik raad iedereen Van Arendonk aan

Mijn bestelling werd snel geleverd, helaas waren de schoenen te klein. Retour gedaan, mijn betaling had ik weer snel op mijn rekening.

Goed en mooi, kwaliteit

Goed en mooi...echt van kwaliteit.

Omdat de maat schoenen niet voorradig waren, werden ze online besteld. Tot op heden heb ik ze nog niet ontvangen, er is iets mis gegaan tijdens transport. Waarom toch een goede service, de filiaalmanager doet er alles aan om de schoenen boven water te krijgen en heeft daarover regelmatig contact, waarbij hij zich steeds verontschuldigd en alternatieven biedt als de schoenen niet meer boven water komen.

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.