Veel getwijfeld, goede service

Ik wilde graag goede maar ook erg prijzige slippers kopers kopen. Na meerdere malen in de winkel te hebben gepast heb ik ze uiteindelijk online gekocht, eenmaal thuis en weer passen ging ik weer twijfelen over de juiste maat dus weer terug naar de winkel om opnieuw te passen maar waren gelukkig toch goed.

Hi Mike, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat ons personeel je goed heeft kunnen helpen :) Groetjes, Emma Team Webcare

Erg blij met m’n nieuwe schoenen

Op afleverpunt laten bezorgen. Goede communicatie over aankomst pakketje. Duurde wat langer maar goed dat er aan het milieu gedacht wordt.

Hi Janine, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden over onze communicatie. We wensen je veel plezier toe met je bestelling! Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie schoenen en super goede service

Hi Krystle, Bedankt voor je review én voor de TIEN! Groetjes, Emma Team Webcare

Zeer nette service

Nadat ik een bestelling had geplaatst kreeg ik een mail waarin stond dat na controle de schoenen die ik besteld had niet helemaal 100% waren. Ik mocht kiezen of ik de schoenen alsnog opgestuurd wilde krijgen en zou 20% korting krijgen als ik zou besluiten de schoenen te houden. Dit vind ik erg netjes en meedenkend.

Hi Demi, Bedankt voor je review! Onze controle afdeling checkt alle schoenen nauwkeurig. Wanneer de schoenen niet perfect zijn en dit het laatste paar betreft sturen wij foto's op naar de klant en bieden wij hier een korting bij aan. Fijn dat je dit proces als positief hebt ervaren! Groetjes, Emma Team Webcare

Mooi assortiment

Levering is snel en communicatie is goed

Hi Annemarie, Bedankt voor je review en je complimenten over ons assortiment en de service! Groetjes, Emma Team Webcare

Tevreden over mijn bestelling!

Online sneakers besteld, waarbij duidelijk vermeld werd dat de bestelling binnen 1-4 werkdagen verzonden zou worden. Maar ik heb dezelfde dag nog een mail ontvangen met de mededeling dat het pakketje onderweg was! De volgende ochtend had ik de sneakers in huis en ik ben er superblij mee!

Hi A., Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over onze service. We wensen je heel veel plezier met je bestelling :) Groetjes, Emma Team Webcare

Snelle levering.

Men bestelling was snel geleverd , en had de klantenservice gebeld om de maat schoenen te veranderen en had echt een heel vriendelijke persoon aan de telefoon . Een aanrader om hier te kopen.

Hi Marielle, Bedankt voor je review en voor de 10 natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare

snelle service

De schoenen besteld en supersnel zichtbaar wat de leverdatum was. Inmiddels geleverd en alles naar wens.

Hi Bert, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent! Veel plezier met je schoenen :) Groetjes, Emma Team Webcare

Goed geholpen en super service

Hi Marion, Bedankt voor je fijne review! Groetjes, Emma Team Webcare

Goede service snelle levering

Vriendelijke behandeling, snelle levering

Hi Hendriek, Bedankt voor je review en je complimenten over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare

Ik kan het met één woord af: Top!

Snellere levering dan verwacht (er stond levering 1-4 dagen), maar de volgende dag waren mijn schoenen al verzonden. Kwaliteit van de schoenen is natuurlijk ook top! #Hispanitasfan

Hi Monique, Bedankt voor je review en je lovende woorden over onze service! We wensen je veel plezier met je schoenen van Hispanitas :) Groetjes, Emma Team Webcare

Super goed

Bestelling online gemakkelijk en snelle levering.

Hi Mary, Bedankt voor je review én voor de TIEN! Groetjes, Emma Team Webcare

Super leuke schoen maar valt klein/smal

In het echt super leuk maar vallen erg klein.

Hi Patricia, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de schoenen te klein waren voor je :( Mocht je in de toekomst twijfelen over je maat kan je altijd telefonisch contact opnemen met een van onze filialen of even langs gaan, dat mag ook natuurlijk! Groetjes, Emma Team Webcare

Nog steeds geen schoenen

Van Arendonk Den Bosch zou mij bellen als ze binnen zijn Nog steeds geen telefoontje gehad

Hi Carla, Bedankt voor je review! Wat ontzettend vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten tot je de bestelling kon afhalen. Helaas gaan de bestellingen die via een zuil in de winkel worden gedaan, niet langs de webshop. Dit wordt onderling verstuurd tussen de filialen en zij moeten dan ook een seintje geven zodra een bestelling klaar staat. Mocht dit niet gebeuren, weet de klant ook niet dat het afgehaald kan worden. Erg vervelend dat je deze ervaring als onprettig hebt ervaren. Onze oprechte excuses hiervoor en zullen dit intern doorgeven. Groetjes, Emma Team Webcare.

Topaanbod

Mooie collecties samengebracht in 1 smaakvolle winkel

Hi Annette, Bedankt voor je review én voor de 10! ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Kwaliteit niet betrouwbaar

Eerste bestelling zonder mededeling geannuleerd. Hier zelf achter gekomen. Tweede bestelling. Na een paar dagen bericht dat het product niet meer in de juiste kwaliteit leverbaar is. Deze kun je wel met korting krijgen of annuleren. Als je iets besteld moet je er vanuit kunnen gaan dat de kwaliteit goed is. Dit controleer je voordat je een product gaat verkopen ipv als deze al verkocht is.

Hi G, Bedankt voor je review! Ik zie dat de eerste bestelling automatisch is geannuleerd gezien het feit dat dit de betaling hier is mis gegaan. Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Het door jou bestelde product is niet door de kwaliteitscontrole heen gekomen. Als dit het laatst beschikbare paar betreft sturen wij klanten een e-mail met foto’s. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring als onprettig hebt ervaren. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Emma Team Webcare.

Snelle zending

Hi Gonny, Bedankt voor je review én voor de 10 natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Ik heb ze besteld en ontvangen

Via internet besteld 3 dagen later binnen

Hi Joey, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je bestelling! Groetjes, Emma Team Webcare

Ik moest wel vier werk dagen wachten voor de schoenen verder verzonden . Maar ze zijn prachtig . Goed kwaliteit en netjes verpakt.

Hi Monika, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Goede levering,snelle service

Mooie kwaliteit slippers,ze waren alléén niet geschikt voor mijn voeten jammer genoeg.

Beste S., Bedankt voor je review! Jammer dat de slippers niet geschikt was voor jouw voeten, maar fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service :) Groetjes, Emma Team Webcare

Uitstekende service online !

Helaas had ik ,weliswaar prachtige mooie schoenen besteld , maar al bij instappen kreeg ik last/ pijn aan mijn voet . Meteen uitgedaan en helaas retour moeten sturen. Dit proces is uitermate flexibel verlopen. Heel hartelijk dank .

Hi MC, Bedankt voor je review! Wat jammer dat de schoenen niet goed zaten voor je... Fijn om te horen dat het retourproces allemaal goed is gelopen :) Groetjes, Emma Team Webcare

Top.

Ik heb 2 paar schoenen in verschillende maten besteld. 1 paar teruggestuurd, daar had ik nog een vraagje over. Zelfs in het weekend kreeg ik daar antwoord op; dat noem ik nog eens service!!!!!! Topzaak; dank je wel. Ga zo verder.

Hi Anita, Bedankt voor je fijne review! Groetjes, Emma Team Webcare

Prima schoenen, hoge kwaliteit!

Blij dat ik deze schoenen heb gekocht!!

Hi Cécile, Bedankt voor je review en fijn dat je tevreden bent met je schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Helemaal prima!!

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

Hi Brigitte, Bedankt voor je review én voor de TIEN ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Jammer

Ik had een paar Harris sneakers uitgezocht. Hadden mijn maat niet op voorraad maar kon worden toegestuurd. Schoenen betaald en afwachten. 3 werkdagen later werden de schoenen geleverd. Was er bij de toegezonden schoenen de strepen van de bovenzijde tot aan de punt een hele lelijke kleur. Zeker niet zo wit als ik in de winkel heb gepast. Heb ze helaas terug moeten sturen. Dus toch in de winkel passen. What you see is what you get.

Hi Marco, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet naar wens waren. Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Helaas is dit bij jou mis gegaan. Onze oprechte excuses hiervoor. We hadden je hier graag bij geholpen, maar helaas hebben wij geen bericht van je ontvangen :( Onze klantenservice helpt je graag. Zij zijn te bereiken via [email protected] Groetjes, Emma Team Webcare

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.