Mooie schoenen , zaten goed maar de kleur groen was totaal niet passend bij de jurk. Dus helaas terug gestuurd. Dat was eenvoudig. En de betaling binnen 5 dagen teruggestort. Fijn.

Hi Sabine, Bedankt voor je review! Jammer dat de schoenen niet de juiste kleur waren voor bij je jurk :( Gelukkig is het allemaal goed gegaan met retourneren! Groetjes, Emma Team Webcare

Attent en behulpzaam

Zowel in de winkel als bij de helpsdesk erg vriendelijk en behulpzaam. Verbeterpunt: ik ontving een mail met als onderwerp: uw bestelling ligt klaar om op te halen. Maar verderop in deze mail stond dat het pas een dag later klaar zou liggen. Ik had dit dus niet goed doorgelezen en stond dus voor niks in de winkel. Misschien dat jullie het onderwerp in de mail moeten wijzigen? Vriendelijke groet, Corine

Hi Corine, Bedankt voor je review en je fijne feedback! Ik zal dit zeker doorgeven aan onze marketingafdeling. Super om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega's! Groetjes, Emma Team Webcare

Zeer positief

Online schoenen gekocht en in een winkel teruggebracht. Alles ging heel vlot.

Hi Ingeborg, Bedankt voor je review! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met het retourneren in de winkel. Super om te horen! Groetjes, Emma Team Webcare

Top bediening

Snel en correct

Hi Luc, Bedankt voor je review én voor de TIEN natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Geweldig geholpen

Online sneakers besteld, en toch te klein. Naar de winkel gegaan in Tilburg en heel goed geholpen, grotere sneakers en blij naar huis gegaan. Top !

Hi Clazien, Bedankt voor de review! Wat fijn om te horen dat mijn collega's in Tilburg je hierbij hebben kunnen helpen. Veel plezier gewenst met de grotere schoenen ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Mijn nieuwe schoenen binnen 3 dagen in huis:-)

Snelle levering!

Hi Janine, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levertijd! Groetjes, Emma Team Webcare

Goed geregeld!!

Alles ging heel goed!

Hi Anke, Bedankt voor je fijne en positieve review! Groetjes, Emma Team Webcare

Alles correct afgehandeld

Snel geleverd, helaas niet de juiste maat, snelle afhandeling met retourneren .

Hi Gre, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Jammer dat het niet de juiste maat bleek te zijn, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan met het retourneren! Groetjes, Emma Team Webcare

SUPER

Geweldig aardige mensen bij de klantenservice die mij goed geholpen hebben ivm de maat van de schoenen,snelle levering

Hi Hans, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Veel plezier gewenst met de schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Snelle en uitstekende service

Makkelijk bestelproces, veel keuze.

Hi Esther, Bedankt voor je review en de TIEN natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare

I ❤️ Van Arendonk

Enorme variëteit aan schoenen voor dames en voor heren. Snelle afhandeling van de bestelling. Superfijn dat de bestelling in de winkel afgehaald kan worden. Ook de winkel van Van Arendonk bezoek ik vaak.

Hi Petty, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo te spreken bent over Van Arendonk. Dat waarderen we echt enorm! Groetjes, Emma Team Webcare

Snelle en goede levering

Hi Anita, Bedankt voor je review en je positieve woorden over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie schoenen, zeer prettig geholpen

Récent mijn eerste ervaring met dit bedrijf . Er werd contact met me opgenomen vanwege een klein kleurverschil van het laatste voorradige paar .Ik kon de schoenen thuis beoordelen en evt terugsturen . Alles ging snel en het contact was prettig en persoonlijk . En , ook belangrijk , de schoenen prima.

Hi Ineke, Bedankt voor je review! Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Bij de door jou bestelde schoenen bleek er een klein kleurverschil te zijn wat we dus ook hebben gemeld. Wat fijn om te horen dat je dit proces goed hebt ervaren! Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Emma Team Webcare

Snellere verzending is wenselijk

Goed en mooi assortiment. Goed en snel contact met klantenservice. Binnen 1 dag verzenden zou een verbetering zijn. Ik heb nu 6 dagen moeten wachten op mijn schoenen. Is niet helemaal meer van deze tijd. Bij een volgende bestelling zou ik hierom kunnen twijfelen.

Hi VJ, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je het contact met onze klantenservice als positief hebt ervaren! Helaas is het zo dat wij om logistieke redenen niet sneller kunnen leveren. Dit staat dan ook op onze site aangegeven: https://www.vanarendonk.nl/verzenden-ontvangen/ Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Hierdoor kan het wel eens voorkomen dat een product niet door onze controle afdeling komt en wij hier een nieuw paar voor in bestelling zetten. Hopend op je begrip hiervoor en nogmaals bedankt voor je review. Groetjes, Emma Team Webcare

Verkeerde maat en gedragen

Jammer dat wij schoenen hebben gekregen die al zijn gedragen en ook nog de verkeerde maat in de doos. Onbegrijpelijk dat dit zo kan gebeuren, ook geen excuus van hun kant uit. Ik zal hier nooit meer één slipper kopen.

Hi Marc, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je niet tevreden was met de schoenen die je had ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, dus onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij hier geen bericht over ontvangen van je en daarom ook geen passende oplossing kunnen bieden. Dit hadden we wel graag voor je willen doen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Emma Team Webcare

Toppie

Heel Goed

Hi Ellen, Bedankt voor je fijne review én voor de tien natuurlijk! ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Helemaal top

Helemaal top

Hi Dorothé, Bedankt voor je fijne review én voor de tien natuurlijk! ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Gemakkelijk online besteld

Mooie duidelijke webshop. Optie afhalen in de winkel gekozen. Na een paar dagen bericht dat ik het kon afhalen en dat verliep ook prima. Tevreden klant!

Hi Guido, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop en de optie om je bestelling af te halen in de winkel. Veel plezier gewenst met je bestelling! Groetjes, Emma Team Webcare

Prachtig model met giede pasvorm

Zitten perfect, mooi model en goede binnenzool

Hi Lieve, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je nieuwe schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Snelle levering en mooie schoenen

Schoenen waren snel thuis bezorgd. Kwaliteit van de schoen is ook een pre. Niet elke schoen is een fijne schoen.

Hi Sonja, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo te spreken bent over onze service en kwaliteit. Veel plezier met je nieuwe schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare

Te duur

Verzendkosten te duur €8,95 Normaal bij post nl €7,50

Hi Julia, Bedankt voor je review! Bestellingen met een totaalbedrag boven € 50,- sturen wij gratis naar je op*. Voor bestellingen van € 50,- of minder betaal je € 6,95 verzendkosten. *M.u.v. afgeprijsde artikelen (SALE en outlet). Hiervoor betaal je € 6,95 verzendkosten. Hier vindt je alle informatie met betrekking tot verzending: https://www.vanarendonk.nl/verzenden-ontvangen/ Groetjes, Emma Team Webcare

Verkeerde schoenmaat geleverd.

Ik bestel 37,5, maar later blijkt dat die maat er niet meer is. Sturen ze maar 37 en 38 naar de filiaal. Beetje jammer dit.

Beste Cobie, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat we de schoenen niet in jou gewenste maat konden leveren. Onze excuses hiervoor! Graag bieden we je een kortingscode aan voor bij je volgende aankoop. Geef ons dan even een seintje en dan regelen we dit voor je :) Groetjes, Emma Team Webcare

super fijne winkel!

snelle levering, scherpe prijs , mooie merken

Hi Patricia, Bedankt voor je review en je lovende woorden over ons aanbod en onze service! Groetjes, Emma Team Webcare

Mooie schoenen, aantal personeelsleden komen onkundig over

Het personeel staat op de beneden verdieping. Als je boven bent dan is het maar afwachten of iemand je komt helpen. Als dan iemand komt dan is het de vraag of die je kan helpen. Ze willen of durven niet … beetje onduidelijk. Mijn advies: investeer in training en opleiding dan is het voor de mensen en klanten een stuk leuker.

Hi Noelle, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je ervaring in een van onze winkels niet optimaal is geweest. Wij zullen je advies zeker meenemen en dit intern communiceren. Bedankt! Groetjes, Emma Team Webcare

Vanaf het moment van bestellen tot aan de aflevering……geweldig

Hi Jur, Bedankt voor je fijne review én voor de TIEN natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare

Over Van Arendonk Schoenen

Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 2 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.