Laden reviews...
Laden reviews...
842 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten ervaren regelmatig snelle levering en een soepele bestelervaring. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit en variëteit sluiten aan bij de verwachtingen. Al met al voelen klanten vertrouwen in de winkel en de procedures.
Pluspunten
Snelle levering, mooie schoenen, goeie prijs!
Beveelt aan
18 August 2015
Demi
Almelo
Pluspunten
+ Moderne en uitgebreide collectie. + Goede sale acties
Beveelt aan
18 August 2015
Emile
Pluspunten
Mooie collectie.
Verbeterpuntenik en mijn 2 dochters kopen per jaar 3 paar dure laarzen van Sendra of Shabbie. Ik vraag daar dan een busje spray bij. Krijg ik niet dus ga altijd naar een andere vestiging dan Tilburg! Jammer
Beveelt aan
18 August 2015
anoniem
Pluspunten
goede kwaliteit schoenen website gemakkelijk in gebruik
VerbeterpuntenPrijs :D
Beveelt aan
18 August 2015
Sabrina
Roosendaal
Pluspunten
Keurig geleverde schoenen en ben ook in de winkel geweest. Prettige winkel met heel vriendelijke personeel! Goede website!
Beveelt aan
18 August 2015
Monique
Almere
Pluspunten
Goede ervaring met de klantenservice, duidelijke communicatie.
VerbeterpuntenKosteloos kunnen retourneren is een belangrijk verbeterpunt.
Beveelt aan
15 August 2015
Dennis
Oud-Beijerland
Pluspunten
Goede communicatie, geordend,goede levering
Verbeterpuntenweet geen verbeterpunten
Beveelt aan
12 August 2015
Eversen-Prijs
Epe
Pluspunten
Bijzonder vriendelijk geholpen door verkoopster met kennis van zaken bij Pleasure in Groningen. Zeer goed geadviseerd.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
6 August 2015
Wim en Liesbeth
Rijswijk
Beveelt aan
28 July 2015
simone
Breda
Pluspunten
13 mei 2 paar schoenen en een tas gekocht , filiaal Breda. Bij het dragen van de schoenen van Peter Kaiser ( € 139) voor de 2e keer brak de rechter hak . 4 juli teruggebracht. Schoenen opgestuurd naar fabrikant. Toezegging 7 juli dat er gebeld zal worden . Niet gebeurd , zelf gebeld. Medewerker ( mannelijk) vertelde dat ik te snel een reactie verwacht ( jammer) Zondag vanuit Dordrecht weer naar Breda. Mededeling , problemen met fabrikant. Mannelijk medewerker nam gesprek over, gaf aan dat post niet zo snel is en dat er door fabrikant nog geen oordeel is gegeven . Vreemd dat wel gezegd kan worden dat er problemen met de fabrikant zijn. Ikzelf als klant heb niets met de fabrikant te maken maar met de verkoper Arendonk . Niet erg service gericht. Nog erger de reactie van de mannelijk medewerker. Ik gaf aan dat ik gezien de service voortaan niet meer bij Arendonk iets zal kopen . de medewerker ( mannelijk) zei , nou dat moet u dan maar zelf weten. Ik heb zelf m.b.t mijn werkzaamheden veel te maken met klanttevredenheid. De medewerker in kwestie is niet geschikt voor zijn Functie en is geen goede reputatie voor Arendonk
Verbeterpuntenherscholing klanttevredenheid voor personeel
Beveelt niet aan
14 July 2015
H.M. Paquaij
Dordrecht
Dank je voor je beoordeling. Wat vervelend dat je deze nare ervaring hebt gehad in ons filiaal. We gaan even contact met je opnemen om te kijken hoe we je onvrede kunnen wegnemen.
Pluspunten
Hele goede service!
Beveelt aan
8 July 2015
Puck
Haaren
Pluspunten
Snelle levering bedankt.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
2 July 2015
Yvan
Wichelen
Pluspunten
Goed assortiment
VerbeterpuntenAfgelopen zomer werden mij leren Reef slippers aangeraden omdat ik best wat meer wilde betalen voor slippers waar ik meer dan 1 seizoen op kon lopen. Vandaag terug geweest met een slipper die in 2 stukken lag maar dezelfde verkoper "kon er niets meer mee"...
Beveelt niet aan
23 June 2015
Gerard
Buitenpost
Dank je voor je beoordeling! We vermoeden dat je een filiaal van ons hebt bezocht? Zou je a.u.b. contact kunnen opnemen met onze klantenservice via [email protected] ?
Beveelt aan
5 June 2015
Tineke D
Bredene
Beveelt aan
3 June 2015
anoniem
Beveelt aan
3 June 2015
anoniem
Pluspunten
Snel geleverd !
VerbeterpuntenZou het niet weten. Heb pas 1 x iets besteld.
Beveelt aan
3 June 2015
Kitty
Wanssum
Verbeterpunten
Proberen de verzendkosten te vermijden zoals Europa het nu zal voorzien. De riem koste in België slechts € 77, maar was niet meer te verkrijgen.
Beveelt aan
3 June 2015
anoniem
Pluspunten
Prachtige kwaliteitsschoenen en bijzondere collecties met mooie merken.
Verbeterpuntenbetere levertijden en bijv. een link om je pakket te kunnen volgen.
Beveelt aan
2 June 2015
Danielle
Boxtel
Pluspunten
Snelle reactie op vragen.
Beveelt aan
2 June 2015
NN
Zwolle
Pluspunten
Snelle levering . Netjes verzorgd
VerbeterpuntenGeen
Beveelt niet aan
2 June 2015
Anita
Wijngaarden
Beveelt aan
2 June 2015
saskia
lemmer
Pluspunten
We hadden voor een bruiloft online een riem besteld. Deze bleek een paar dagen voor de grote dag te breed voor de pantalon. We konden de riem zonder probleem in de winkel ruilen voor een smallere en deze werd meteen op maat gemaakt. Een hele goede service!
Beveelt aan
2 June 2015
Ina
Emmen
Beveelt aan
2 June 2015
Hans
Maarn
Beveelt aan
2 June 2015
anoniem
Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland.
Met 9 fysieke winkels, 3 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen.
Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.
Juliana van Stolbergstraat 19
5038AM Tilburg
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Webshops