Bestelling online gemakkelijk en snelle levering.
Hi Mary, Bedankt voor je review én voor de TIEN! Groetjes, Emma Team Webcare
In het echt super leuk maar vallen erg klein.
Hi Patricia, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de schoenen te klein waren voor je :( Mocht je in de toekomst twijfelen over je maat kan je altijd telefonisch contact opnemen met een van onze filialen of even langs gaan, dat mag ook natuurlijk! Groetjes, Emma Team Webcare
Van Arendonk Den Bosch zou mij bellen als ze binnen zijn Nog steeds geen telefoontje gehad
Hi Carla, Bedankt voor je review! Wat ontzettend vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten tot je de bestelling kon afhalen. Helaas gaan de bestellingen die via een zuil in de winkel worden gedaan, niet langs de webshop. Dit wordt onderling verstuurd tussen de filialen en zij moeten dan ook een seintje geven zodra een bestelling klaar staat. Mocht dit niet gebeuren, weet de klant ook niet dat het afgehaald kan worden. Erg vervelend dat je deze ervaring als onprettig hebt ervaren. Onze oprechte excuses hiervoor en zullen dit intern doorgeven. Groetjes, Emma Team Webcare.
Mooie collecties samengebracht in 1 smaakvolle winkel
Hi Annette, Bedankt voor je review én voor de 10! ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Eerste bestelling zonder mededeling geannuleerd. Hier zelf achter gekomen. Tweede bestelling. Na een paar dagen bericht dat het product niet meer in de juiste kwaliteit leverbaar is. Deze kun je wel met korting krijgen of annuleren. Als je iets besteld moet je er vanuit kunnen gaan dat de kwaliteit goed is. Dit controleer je voordat je een product gaat verkopen ipv als deze al verkocht is.
Hi G, Bedankt voor je review! Ik zie dat de eerste bestelling automatisch is geannuleerd gezien het feit dat dit de betaling hier is mis gegaan. Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Het door jou bestelde product is niet door de kwaliteitscontrole heen gekomen. Als dit het laatst beschikbare paar betreft sturen wij klanten een e-mail met foto’s. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring als onprettig hebt ervaren. Onze oprechte excuses hiervoor. Groetjes, Emma Team Webcare.
Snelle zending
Hi Gonny, Bedankt voor je review én voor de 10 natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Via internet besteld 3 dagen later binnen
Hi Joey, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je bestelling! Groetjes, Emma Team Webcare
Ik moest wel vier werk dagen wachten voor de schoenen verder verzonden . Maar ze zijn prachtig . Goed kwaliteit en netjes verpakt.
Hi Monika, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare
Mooie kwaliteit slippers,ze waren alléén niet geschikt voor mijn voeten jammer genoeg.
Beste S., Bedankt voor je review! Jammer dat de slippers niet geschikt was voor jouw voeten, maar fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service :) Groetjes, Emma Team Webcare
Helaas had ik ,weliswaar prachtige mooie schoenen besteld , maar al bij instappen kreeg ik last/ pijn aan mijn voet . Meteen uitgedaan en helaas retour moeten sturen. Dit proces is uitermate flexibel verlopen. Heel hartelijk dank .
Hi MC, Bedankt voor je review! Wat jammer dat de schoenen niet goed zaten voor je... Fijn om te horen dat het retourproces allemaal goed is gelopen :) Groetjes, Emma Team Webcare
Ik heb 2 paar schoenen in verschillende maten besteld. 1 paar teruggestuurd, daar had ik nog een vraagje over. Zelfs in het weekend kreeg ik daar antwoord op; dat noem ik nog eens service!!!!!! Topzaak; dank je wel. Ga zo verder.
Hi Anita, Bedankt voor je fijne review! Groetjes, Emma Team Webcare
Blij dat ik deze schoenen heb gekocht!!
Hi Cécile, Bedankt voor je review en fijn dat je tevreden bent met je schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare
Makkelijk te bestellen en snel in huis.
Hi Brigitte, Bedankt voor je review én voor de TIEN ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Ik had een paar Harris sneakers uitgezocht. Hadden mijn maat niet op voorraad maar kon worden toegestuurd. Schoenen betaald en afwachten. 3 werkdagen later werden de schoenen geleverd. Was er bij de toegezonden schoenen de strepen van de bovenzijde tot aan de punt een hele lelijke kleur. Zeker niet zo wit als ik in de winkel heb gepast. Heb ze helaas terug moeten sturen. Dus toch in de winkel passen. What you see is what you get.
Hi Marco, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet naar wens waren. Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Helaas is dit bij jou mis gegaan. Onze oprechte excuses hiervoor. We hadden je hier graag bij geholpen, maar helaas hebben wij geen bericht van je ontvangen :( Onze klantenservice helpt je graag. Zij zijn te bereiken via [email protected] Groetjes, Emma Team Webcare
Schoen zit heerlijk en is precies waar ik naar op zoek was
Hi Yvette, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare
Ik draag al een aantal jaar dit merk sneakers. Ik ben super tevreden Mooi casual
Hi Ilja, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Emma Team Webcare
Voor een bedrijf in Nederland vindt ik een levertijd van 5 dagen wel erg lang. Maar het adres is vertrouwd en de levering is gegarandeerd.
Hi Marianne, Bedankt voor je review! Helaas is het zo dat wij om logistieke redenen niet sneller kunnen leveren. Dit staat dan ook op onze site aangegeven: https://www.vanarendonk.nl/verzenden-ontvangen/ Fijn om te horen dat je vertrouwd bent met onze website! Groetjes, Emma Team Webcare
Makkelijk besteld. Snel verzonden. Wel zelf retourkosten betalen indien van toepassing en iets ingewikkelder retour, met aanmelden etc. Geen voorgestickerde retourzending.
Hi Sandra, Bedankt voor je review! Wij proberen het retourproces zo duidelijk mogelijk toe te lichten op de website, maar tips zijn natuurlijk altijd welkom. Ik zal je feedback doorgeven aan onze marketingafdeling. Nogmaals bedankt! Groetjes, Emma Team Webcare
Ik had via internet schoenen besteld die helaas te smal uitvielen. Met de schoenen naar de winkel en daar door een behulpzame verkoopmedewerker aan een ander paar geholpen. Ik ben zeer te spreken over de service en klantgerichtheid!
Hi Dirk Jan, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat mijn collega's je zo goed hebben geholpen. Veel plezier met je nieuwe schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare
Voor mijn bestelling telefonisch goed geholpen en mijn bestelling met track en tracé keurig met PostNL afgeleverd!
Hi Monique, Bedankt voor je review en je complimenten over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare
Bestelling komt op afgesproken tijdstip toe. Mooie producten, gemakkelijke website
Hi Rosette, Bedankt voor je review én voor de TIEN natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Website is overzichtelijk, bestellen eenvoudig, verzending snel. Ik ben zeer tevreden. Kleur komt overeen met wat je ziet op de site. Maat klopt.
Hi Annette, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze website. We waarderen je complimenten enorm! Groetjes, Emma Team Webcare
Goeie firma werkt heel netjes. Jammer genoeg waren de leuke sneakers toch te klein ondanks advies eigen maat tebestellen..
Beste Simone, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de sneakers toch te klein waren. Wij proberen een zo goed mogelijk advies te geven over hoe de schoenen vallen mee, maar dit kan soms in werkelijkheid natuurlijk anders zijn. Fijn om te horen dat je verder tevreden bent over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare
Heb al eerder dit formulier ingevuld.
Hi Els, Bedankt voor je review! Helaas kan ik niks terugvinden over eventuele op- of aanmerkingen naar aanleiding van je bestelling. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen adviseer ik je om contact op te nemen met ons via [email protected] Groetjes, Emma Team Webcare
Snelle levering, goede kwaliteit. Top!
Hi Stefanie, Bedankt voor je review en de lovende woorden over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare
Juliana van Stolbergstraat 19
5038AM Tilburg
Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 3 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.