First time ordering via this website.Placed order of shoes, which on the original website were sold out, via Van Arendonk Schoenen in the stock. Easy booking process, no any extra marketing advertising, extremly fast delivery. Nicely surprised.
Dear Misa, Thank you for your review and for the 10 ofcourse! ;) Greetings, Emma Team Webcare
Slechte communicatie
Hi Dianne, Bedankt voor je review! Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Hierdoor kan het wel eens voorkomen dat een product niet door onze controle afdeling komt en wij hier een nieuw paar voor in bestelling zetten. Dit is bij jouw bestelling het geval. Onze oprechte excuses voor de enkele dagen vertraging die dit met zich mee brengt. Zodra wij hiervan op de hoogte waren hebben wij dit gelijk naar je gecommuniceerd. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te versturen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Groetjes, Emma Team Webcare
Mooie schoenen , zaten goed maar de kleur groen was totaal niet passend bij de jurk. Dus helaas terug gestuurd. Dat was eenvoudig. En de betaling binnen 5 dagen teruggestort. Fijn.
Hi Sabine, Bedankt voor je review! Jammer dat de schoenen niet de juiste kleur waren voor bij je jurk :( Gelukkig is het allemaal goed gegaan met retourneren! Groetjes, Emma Team Webcare
Zowel in de winkel als bij de helpsdesk erg vriendelijk en behulpzaam. Verbeterpunt: ik ontving een mail met als onderwerp: uw bestelling ligt klaar om op te halen. Maar verderop in deze mail stond dat het pas een dag later klaar zou liggen. Ik had dit dus niet goed doorgelezen en stond dus voor niks in de winkel. Misschien dat jullie het onderwerp in de mail moeten wijzigen? Vriendelijke groet, Corine
Hi Corine, Bedankt voor je review en je fijne feedback! Ik zal dit zeker doorgeven aan onze marketingafdeling. Super om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega's! Groetjes, Emma Team Webcare
Online schoenen gekocht en in een winkel teruggebracht. Alles ging heel vlot.
Hi Ingeborg, Bedankt voor je review! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met het retourneren in de winkel. Super om te horen! Groetjes, Emma Team Webcare
Snel en correct
Hi Luc, Bedankt voor je review én voor de TIEN natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Online sneakers besteld, en toch te klein. Naar de winkel gegaan in Tilburg en heel goed geholpen, grotere sneakers en blij naar huis gegaan. Top !
Hi Clazien, Bedankt voor de review! Wat fijn om te horen dat mijn collega's in Tilburg je hierbij hebben kunnen helpen. Veel plezier gewenst met de grotere schoenen ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Snelle levering!
Hi Janine, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levertijd! Groetjes, Emma Team Webcare
Alles ging heel goed!
Hi Anke, Bedankt voor je fijne en positieve review! Groetjes, Emma Team Webcare
Snel geleverd, helaas niet de juiste maat, snelle afhandeling met retourneren .
Hi Gre, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Jammer dat het niet de juiste maat bleek te zijn, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan met het retourneren! Groetjes, Emma Team Webcare
Geweldig aardige mensen bij de klantenservice die mij goed geholpen hebben ivm de maat van de schoenen,snelle levering
Hi Hans, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Veel plezier gewenst met de schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare
Makkelijk bestelproces, veel keuze.
Hi Esther, Bedankt voor je review en de TIEN natuurlijk ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Enorme variëteit aan schoenen voor dames en voor heren. Snelle afhandeling van de bestelling. Superfijn dat de bestelling in de winkel afgehaald kan worden. Ook de winkel van Van Arendonk bezoek ik vaak.
Hi Petty, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo te spreken bent over Van Arendonk. Dat waarderen we echt enorm! Groetjes, Emma Team Webcare
Snelle en goede levering
Hi Anita, Bedankt voor je review en je positieve woorden over onze service! Groetjes, Emma Team Webcare
Récent mijn eerste ervaring met dit bedrijf . Er werd contact met me opgenomen vanwege een klein kleurverschil van het laatste voorradige paar .Ik kon de schoenen thuis beoordelen en evt terugsturen . Alles ging snel en het contact was prettig en persoonlijk . En , ook belangrijk , de schoenen prima.
Hi Ineke, Bedankt voor je review! Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Bij de door jou bestelde schoenen bleek er een klein kleurverschil te zijn wat we dus ook hebben gemeld. Wat fijn om te horen dat je dit proces goed hebt ervaren! Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Emma Team Webcare
Goed en mooi assortiment. Goed en snel contact met klantenservice. Binnen 1 dag verzenden zou een verbetering zijn. Ik heb nu 6 dagen moeten wachten op mijn schoenen. Is niet helemaal meer van deze tijd. Bij een volgende bestelling zou ik hierom kunnen twijfelen.
Hi VJ, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je het contact met onze klantenservice als positief hebt ervaren! Helaas is het zo dat wij om logistieke redenen niet sneller kunnen leveren. Dit staat dan ook op onze site aangegeven: https://www.vanarendonk.nl/verzenden-ontvangen/ Onze controle afdeling checkt alle schoenen goed zodat onze klanten de bestelde producten perfect binnen krijgen. Hierdoor kan het wel eens voorkomen dat een product niet door onze controle afdeling komt en wij hier een nieuw paar voor in bestelling zetten. Hopend op je begrip hiervoor en nogmaals bedankt voor je review. Groetjes, Emma Team Webcare
Jammer dat wij schoenen hebben gekregen die al zijn gedragen en ook nog de verkeerde maat in de doos. Onbegrijpelijk dat dit zo kan gebeuren, ook geen excuus van hun kant uit. Ik zal hier nooit meer één slipper kopen.
Hi Marc, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je niet tevreden was met de schoenen die je had ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, dus onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij hier geen bericht over ontvangen van je en daarom ook geen passende oplossing kunnen bieden. Dit hadden we wel graag voor je willen doen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Emma Team Webcare
Heel Goed
Hi Ellen, Bedankt voor je fijne review én voor de tien natuurlijk! ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Helemaal top
Hi Dorothé, Bedankt voor je fijne review én voor de tien natuurlijk! ;) Groetjes, Emma Team Webcare
Mooie duidelijke webshop. Optie afhalen in de winkel gekozen. Na een paar dagen bericht dat ik het kon afhalen en dat verliep ook prima. Tevreden klant!
Hi Guido, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop en de optie om je bestelling af te halen in de winkel. Veel plezier gewenst met je bestelling! Groetjes, Emma Team Webcare
Zitten perfect, mooi model en goede binnenzool
Hi Lieve, Bedankt voor je review en veel plezier gewenst met je nieuwe schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare
Schoenen waren snel thuis bezorgd. Kwaliteit van de schoen is ook een pre. Niet elke schoen is een fijne schoen.
Hi Sonja, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo te spreken bent over onze service en kwaliteit. Veel plezier met je nieuwe schoenen! Groetjes, Emma Team Webcare
Verzendkosten te duur €8,95 Normaal bij post nl €7,50
Hi Julia, Bedankt voor je review! Bestellingen met een totaalbedrag boven € 50,- sturen wij gratis naar je op*. Voor bestellingen van € 50,- of minder betaal je € 6,95 verzendkosten. *M.u.v. afgeprijsde artikelen (SALE en outlet). Hiervoor betaal je € 6,95 verzendkosten. Hier vindt je alle informatie met betrekking tot verzending: https://www.vanarendonk.nl/verzenden-ontvangen/ Groetjes, Emma Team Webcare
Ik bestel 37,5, maar later blijkt dat die maat er niet meer is. Sturen ze maar 37 en 38 naar de filiaal. Beetje jammer dit.
Beste Cobie, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat we de schoenen niet in jou gewenste maat konden leveren. Onze excuses hiervoor! Graag bieden we je een kortingscode aan voor bij je volgende aankoop. Geef ons dan even een seintje en dan regelen we dit voor je :) Groetjes, Emma Team Webcare
snelle levering, scherpe prijs , mooie merken
Hi Patricia, Bedankt voor je review en je lovende woorden over ons aanbod en onze service! Groetjes, Emma Team Webcare
Juliana van Stolbergstraat 19
5038AM Tilburg
Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland. Met 9 fysieke winkels, 3 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen. Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.