Laden reviews...
Laden reviews...
845 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten ervaren regelmatig snelle levering en een soepele bestelervaring. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit en variëteit sluiten aan bij de verwachtingen. Al met al voelen klanten vertrouwen in de winkel en de procedures.
Heel leuk om een review te plaatsen maar ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling dus kan nog helemaal niks zeggen over van Arendonck.
Beveelt aan
24 February 2024
Jean
Groningen
Hi Jean,
Bedankt voor je review!
Wat vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je bestelling erbij gezocht en zie dat je vandaag een e-mail van ons hebt ontvangen dat je vanaf morgen de bestelling kunt afhalen in Groningen.
Onze excuses voor de vertraging en alvast veel plezier gewenst met je bestelling!
Groetjes, Emma Team Webcare
Wacht al met dan een week op mijn schoenen omdat ze bij postnl zijn zoek geraakt. Moet nu wachten op het onderzoek van post nl Baal er enorm van. Heb ze via eindhoven besteld waar een man werkte die best opdringerig was en constant aan je zat. Het is dat ze de schoenen daar nergens anders hadden.
Beveelt niet aan
24 February 2024
n
L
Hi n.,
Bedankt voor je review!
Wat vervelend dat je bestelling kwijt is geraakt bij Post NL. Helaas horen wij dit de laatste tijd vaker. Het aankoopbedrag hebben wij naar je terug overgemaakt zie ik.
We hebben vernomen dat ons filiaal in Eindhoven contact met je heeft opgenomen en dat de situatie is opgelost. Wat fijn om te horen!
Groetjes, Emma Team Webcare
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de schoenen die van Arendonk verkoopt. Daarnaast is het advies en de service die je ontvangt top en is er altijd tijd voor een gezellig praatje tijdens het passen van de schoenen.
Beveelt aan
24 February 2024
Lia
Tilburg
Hi Lia,
Bedankt voor je review!
Super om te horen dat je zo te spreken bent over onze service en de kwaliteit van onze schoenen. Bedankt voor dat compliment!
Groetjes, Emma Team Webcare
Mooie merken en breed assortiment. Zowel in de winkel als online een top service. Kan altijd voor ieder seizoen slagen bij Arendonk.
Beveelt aan
23 February 2024
Miranda
Eindhoven.
Hi Miranda,
Bedankt voor je fijne review!
Super om te horen dat je tevreden bent over onze service. Dat waarderen we enorm!
Groetjes,
Emma Team Webcare
Mooie schoenen, met een leuke prijs in de uitverkoop! Netjes in de doos verstuurd, snelle levering
Beveelt aan
23 February 2024
Suus
Vlaardingen
Hi Suus,
Bedankt voor je review! Veel plezier gewenst met je aankoop.
Groetjes, Emma Team Webcare
Laarzen in de sale waren er niet meer in mijn maat in de winkel. De verkoper heeft gekeken voor mij on line. Ik heb besteld en binnen 3 dagen had ik mijn laarzen, die ook nog eens heerlijk lopen!!!
Beveelt aan
23 February 2024
Miranda Wiercx
Breda
Hi Miranda,
Bedankt voor je review!
Super om te horen dat het bestellen via onze webzuilen zo goed is bevallen. Veel plezier met je aankoop gewenst!
Groetjes, Emma Team Webcare
Top duidelijk naar klant toe hou ik van !
Beveelt aan
23 February 2024
PUK
Weerselo
Hi PUK,
Bedankt voor je positieve review en je compliment over onze duidelijke communicatie! Dat waarderen wij enorm.
Groetjes, Emma Team Webcare
Arendonk is goed in versturen service en zie hierboven.
Beveelt aan
23 February 2024
Mia
Wanssum
Hi Mia,
Bedankt voor je positieve review!
Wat fijn dat je tevreden bent met ons aanbod en de service. Bedankt voor dit compliment!
Groetjes, Emma Team Webcare
Het is een betrouwbare winkel , goede service en heel fijn personeel. Al een paar x besteld dik tevreden.
Beveelt aan
23 February 2024
Elly
Dordrecht
Hi Elly,
Bedankt voor je review!
Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en het personeel. Dat waarderen we enorm!
Groetjes, Emma Team Webcare
Goede kwaliteit van de geleverde (merk)schoenen tegen een zeer scherpe aanbieiding.
Beveelt aan
23 February 2024
M.G.
Eindhoven
Hi M.G.,
Bedankt voor je review en we zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service!
Groetjes, Emma Team Webcare
Voor een mooie aanbiedingsprijs binnen enkele dagen hele mooie sneakers mogen ontvangen
Beveelt aan
23 February 2024
Martin
Heeswijk-Dinther
Hi Martin,
Bedankt voor je fijne review! Super om te horen dat je tevreden met onze service.
Groetjes, Emma Team Webcare
Heel tevreden! Ik word een trouwe klant.
Beveelt aan
22 February 2024
sabine
Antwerpen
Hi Sabine,
Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent!
Groetjes, Emma Team Webcare
6,9 moeten betalen voor niks! Klarna kosten en retourkosten voor een product die te klein is en moest terugsturen.
Beveelt niet aan
21 February 2024
Noura
Utrecht
Beste Noura,
Bedankt voor de beoordeling.
Wij adviseren onze klanten altijd om goed de voorwaarden door te lezen mocht je graag gaan bestellen. Dit staat daarom ook duidelijk bij ons retourbeleid: https://www.vanarendonk.nl/service/retourbeleid
Ook geven wij aan, dat als je Klarna kiest als betaalmethode, dat daar €1,95 voor staat. Wat betreft de retourkosten; elke webshop betaald kosten voor een retour. Dit berekenen wij dan ook door aan de klant.
Hopend op je begrip hiervoor.
Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.
Het is alsof je een cadeau aan jezelf uitpakt.
Beveelt niet aan
20 February 2024
Marja
Leeuwarden
Hi Marja,
Bedankt voor je fijne review en we wensen je heel veel plezier met je cadeau ;)
Groetjes, Emma Team Webcare
Ik heb schoenen gekocht die kapot waren bij binnenkomst. Ik heb de klantenservice gesproken, ze vroegen mij foto's op te sturen. Dat heb ik gedaan en nu wordt alles eerst bij de leverancier besproken. Ik heb de schoenen bijna een week in huis en kan er nog niet op lopen. Er is mij 3x om een review gevraagd dus dan maar bij deze. Het probleem is helder maar het moet worden opgelost, als schoenen zaak kan je het toch ondertussen uitvechten met je leverancier, waarom moet de klant hierop gaan wachten?! en wat verandert het aan de oplossing?
Beveelt niet aan
20 February 2024
Joël
Capelle aan den IJssel
Beste Joël,
Wat vervelend om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad met onze webshop. Ik heb het gelijk even nagekeken en je gemaild. Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.
Schoenen besteld op een zondag en dinsdag al direct thuis geleverd! Voor herhaling vatbaar!
Beveelt aan
20 February 2024
ELLEN
Lummen
Hi Ellen,
Bedankt voor je review!
Super fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering van je bestelling. We wensen je veel plezier met je nieuwe schoenen!
Groetjes, Emma Team Webcare
Snel geleverd en prachtige sneaker
Beveelt aan
20 February 2024
Samy
Overijse
Hi Samy,
Bedankt voor je review en voor de 10 ;)
Groetjes, Emma Team Webcare
Maat 40 is idd te groot voor uggs als je 38 hebt. Jullie hadden gelijk. Ik geef ze kado.
Beveelt aan
20 February 2024
Nathalie
Amsterdam
Hi Nathalie,
Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen adviseren. Hopelijk is de persoon aan wie je ze cadeau geeft er blij mee!
Groetjes, Emma Team Webcare
Na het bestellen duurde het even voordat er bericht kwam.na een telefoontje kreeg ik smiddags een mailtje dat mij levering niet komt. Helaas geen ervaring maar vooral teleurstellend
Beveelt niet aan
19 February 2024
Jeroen
Rijswijk
Beste Jeroen,
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat wij jouw bestelling niet hebben kunnen leveren. Je kunt ervan op aan dat dit een uitzonderingsgeval is geweest.
Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.
Alles werd snel en naar tevredenheid afgewikkeld, gewoon keurig! Enige nadeel dat ik wil vermelden is dat Van Arendonk Post.nl als koeriersdienst inzet. Helaas doet Post.nl niet wat ze beloven, niet alleen hier, je hoort het overal: ze doen maar wat, precies zoals het hun zelf het beste uitkomt (het gaat niet goed daar, lees de reviews op Trustpilot!)
Beveelt niet aan
19 February 2024
Leonie
Breda
Hi Leonie,
Bedankt voor je review!
Jammer dat Post NL wat te wensen over heeft gelaten maar fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service!
Groetjes, Emma Team Webcare
Heel vriendelijk geholpen in de winkel in Groningen. Aanrader
Beveelt aan
19 February 2024
Ruthy
Groningen
Hi Ruthy,
Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat mijn collega's in Groningen je goed hebben geholpen. En bedankt voor de 10 natuurlijk ;)
Groetjes, Emma Team Webcare
Prima service en snelle levering.
Beveelt aan
19 February 2024
Robert
Groningen
Hi Robert,
Bedankt voor je review en je compliment over onze service!
Groetjes, Emma Team Webcare
snelle en correcte levering.
Beveelt aan
19 February 2024
iris
westerlo
Hi Iris,
Bedankt voor je review én voor de TIEN ;)
Groetjes, Emma Team Webcare
Online besteld, volgende dag binnen gekregen. Top service!
Beveelt aan
19 February 2024
Ebru
Arnhem
Hi Ebru,
Bedankt voor je review en je compliment over onze service!
Groetjes, Emma Team Webcare
Ik krijg bericht dat de bestelling compleet is. Blijkt niet zo te zijn. 2e paar schoenen wordt opnieuw besteld. Het zou fijn zijn als je hier een bericht van zou ontvangen.
Beveelt aan
17 February 2024
Sandra
Vught
Beste Sandra,
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met onze webshop. Excuses dat er maar 1 paar klaar stond en niet twee paar zoals jouw bestelling ook laat zien. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil het graag samen met je oplossen en heb je daarom een mailtje gestuurd.
Wacht je reactie af.
Met vriendelijke groet, Emma team Webcare.
Van Arendonk is al meer dan 50 jaar een van de meest toonaangevende schoenenwinkels in Nederland.
Met 9 fysieke winkels, 3 shop-in-shops én een webshop kun je altijd bij ons terecht voor jouw nieuwe dames -en herenschoenen.
Ook bieden we een ruime selectie tassen, riemen,. kleding en andere mode accessoires. Keuze uit meer dan 100 topmerken.
Juliana van Stolbergstraat 19
5038AM Tilburg
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Webshops