Vlotte bezorging prima product.

Schuim ziet er goed uit. Zacht maar toch stevig genoeg voor nieuwe kussens op mijn barok bankjes.

Uitstekend geleverd

Wat ik gevraagd heb is ook zo geleverd. Dank je wel.

Altijd snel geleverd en goede service

Slechte bezorging

De bezorger heeft na kort aanbellen,de bestelling voor de deur neergegooid en is weggereden. Ik kon het pakket vervolgens uit de tuin van de buren vissen, waar het vanwege de wind naar toe was geblazen. De bestelling zelf was dik in orde. Ik zal in de toekomst nooit meer een bestelling plaatsen - bij welk bedrijf dan ook-die bezorgd wordt door transmision

Eerste bestelling top ervaring

Een zeer goede en informatieve website waar een leek zoals ik perfect mee uit de voeten kan.

Het is precies wat ik er van verwachte .

Geweldig Het is precies wat ik wou hebben

Prima,

Prima, levering!

Snel en netjes geleverd

Alles volgens plan, nette prijzen. Niks op aan te merken!

Prima kwaliteit en keurig op tijd geleverd

In een woord Perfect

Goed verpakt. Heldere site. Goede kwaliteit prijs verhoudingen. Snelle nakoming van afspraken.

Snelle levering, top. Heb er een zijkussen van gemaakt en ligt heerlijk.

Ik ben heel tevreden.

Positief en een aanbeveling waard.

Klantgericht

Fijne en snelle service. Vakmensen!

Prima geleverd

Op tijd gebracht keurig verpakt

tevreden!

goede hulpverlening bij vragen vooraf en snelle service!

Bestelsite duidelijk. Levering vlot. Product was passend.

Uitstekende dienstverlening

Alle items goed ontvangen. Er was een foutje op de website mbt hoeveelheid tricot kous dat je kon bestellen. Ik signaleerde dit bij het plaatsen van mijn bestelling en het werd alsnog mee opgestuurd. Bedankt! Het zou leuk zijn mochten nog specialere vormen in de calculator ingegeven kunnen worden.

Bestelling snel en goed geleverd. Product zoals ik had verwacht.

Goed product

Heb zelf te grootbgemeten maar kon dit zelf aanpassen

Top volgende x weer

Alles goed geregeld Ik had verkeerde bezorgadres Via mail rechte gezet en voor de gigant geen probleem Chauffeur ook netjes en alert

Heel goed, erg tevreden!

Heel goed , erg tevreden.

Wederom top

Goede service en advies, zoals alle eerdere bestellingen. Ga zo door

Meedenken en super dienstverlening

Ik wilde een wig-vorm maar de site accepteerde de gewenste maten niet. Plaat schuim besteld met de opmerking dat ik liever een kant en klare wig vorm wilde kopen. Per mail vroeg men mij naar mijn wensen. Dat was technisch niet mogelijk maar afmetingen die daar heel dichtbij kwamen wel. Keurig twee wiggen geleverd en de extra euro’s voor de dikkere plaat hoefde ik niet te betalen.

Alles is uitstekend.

Ten eerste, uitstekend verpakt. Precies de juiste maten. Maten in mm opgegeven. Snelle levering. Ook de informatie naar de klant is goed. Ga zo door.