Goed advies, prima resultaat

Tuinkussens vervangen van loungebank. Prima advies, snelle levering, goede communicatie en prima resultaat.

Weer top resultaat!

Snelle levering, vooral de ritsen zijn top. Hartstikke blij!

Alles perfect op maat gesneden en zeer snelle levering!

Top bedrijf!

heel tevreden goede kwaliteit en juist op maat

heel tevreden goede kwaliteit en juist op maat

Zeer goed product, snelle levering

Website met duidelijke en handige info. Ik heb koudschuim besteld voor het kussen van mijn hond en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit . Was ook perfect op maat geleverd. Zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Top!

Dank voor de positieve beoordeling Hilde! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Dank voor de positieve beoordeling Hans! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Super snelle levering en mooie blokjes schuim

Dank voor de positieve beoordeling Liesbeth! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Goeie snelle levering.

Duidelijk website en goede kwaliteit.

Dank voor de positieve beoordeling Harm! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Goede en snelle levering

Dank voor de positieve beoordeling Miranda! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Tijdige levering en goed kwaliteit

Alles verliep probleemloos van bestelling tot en met de levering. De producten hebben goede kwaliteit.

Dank voor de positieve beoordeling Jessica! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Gekregen wat ik besteld heb

Snelle korrekte levering.

Dank voor de positieve beoordeling Peter! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Goed en snel geleverd

Ik heb goede ervaringen met schuimrubber gigant het materiaal is goed en je hoeft er niet lang optie wachten ook de leveringskosten vallen mee Ik ga hier zeker nog vaker bestellen

Dank voor de positieve beoordeling Corrie! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Goede producten, snelle en vriendelijke service!

Ik heb nu al meerdere keren bij schuimrubbergigant gekocht en elke keer ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan en hebben ze mij goed geadviseerd. De bestelling verliep vlot en de levering lag de volgende dag al op de mat. In mijn geval had ik 2 platen SG40 (140x200x8cm) schuimrubber gekocht voor in de loungekussens. Even op maat snijden en klaar, de kussens voelen weer als nieuw aan. Goede, snelle en vriendelijke service, maar bovenal koop je zeer betaalbare en kwalitatieve schuimrubber! Ik beveel schuimrubbergigant daarom ook zeker aan!

Dank voor de positieve beoordeling Patrick! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Snelle levering, goed materiaal!

Snelle levering, goed materiaal!

Dank voor de positieve beoordeling Gitta! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Eenvoudig en snel

Het plaatsten van de bestelling was eenvoudig en de levertijd was ook sneller dan verwacht. Ik had de bestelling op zaterdag geplaatst en maandagochtend had ik al de bevestiging dat hij verzonden was. Op dinsdag heb ik het pakket ontvangen. De enige opmerking die ik heb is dat het lastig is de sterkte van het schuim te bepalen. Er staan wel verschillende klassen bij, maar dat zegt de leek niets. Wellicht is het een idee om proefstukken aan de klant te leveren om een nog betere keus te kunnen maken?

Dank voor de positieve beoordeling Bas! Bedankt voor de goeie tip, toevallig zijn wij bezig met product video's waarin wij de hardheid van het schuim laten zien! Met vriendelijke Groet Dario Schuimrubber Gigant

Snelle levering en kous al om het kussen gedaan

Snelle levering, ik had gelezen dat koudschuim hetzelfde was als memoryschuim. Ik kreeg een stuk schuim wat vlgs mij doodnormaal is en niet lijkt op memoryschuim. Dus wat dat betreft een teleurstelling

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben op de webshop onderscheid gemaakt tussen koudschuim en traagschuim doormiddel van categorieën. Als u op de productpagina van traagschuim kijkt ziet u onder andere de termen "Visco" en "Memory foam" staan. Bij twijfel zijn wij telefonisch altijd bereikbaar voor vragen. Met vriendelijke Groet Dario Schuimrubber Gigant

Top bedrij!

Probleem, eigen fout, snel en goed opgelost!

Dank voor de positieve beoordeling Ciska! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

perfect gekregen wat ik verwacht had

perfect en zeer snel geleverd

Goede kwaliteit spullen, snelle verzending. Duidelijke website met goede adviezen.

Dank voor de positieve beoordeling Wendy! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Prima levering.

Adequate opvolging. Goed verzakt.

Dank voor de positieve beoordeling Wouter! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

helemaal top

helemaal top

Dank voor de positieve beoordeling Lida! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Hele goeie zaak om je bestelling te plaatsen

Hele snelle levering en een uitstekende service.

Dank voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

goed geholpen

Fijn dat er werd meegedacht en snelle service

Dank voor de positieve beoordeling Karlijne! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Snelle levering, goede kwaliteit.

Het kussen, precies op maat werd snel geleverd en is een mooie kwaliteit.

Dank voor de positieve beoordeling Renee! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant

Makkelijk, snel en goed

Via de prima website de bestelling gedaan. Goed op de hoogte gebracht van het levermoment en het product voldoet aan onze wensen.

Dank voor de positieve beoordeling Bert! Met vriendelijke Groet Dario SchuimrubberGigant