Perfect, zoals het moet.

Alles is vlot verlopen.

Snel levering Goed product

Goed matriaal

Alles was ok, spijtig dat de spuitbus lijm stuk was, maar dat werd snel recht gezet.

Bestelling na wensen

Snel bezorgd en op tijd Product voldoet aan onze wensen

Dank voor de positieve beoordeling Jan! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Goede ervaring

Geweldige binnenkussens. Waren zelfs zo stevig dat ik er nog vulling uit moest halen en dit is mogelijk door de ritsen die jullie erin plaatsen.

Dank voor de positieve beoordeling Metje! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Correcte levering en op tijd.

Singels besteld en ziet er goed uit.

Dank voor de positieve beoordeling Nellie! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Perfecte levering , prima verpakt, goed product

De levering ging geheel volgens verwachting. Keurig binnen de aangekondigde tijd. De producten waren goed verpakt en voldeed geheel aan de verwachting.

Dank voor de positieve beoordeling Johan! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Perfect en snel

Snel en precies. Niets op aan te merken. Goede omschrijving van producten op de website.

Dank voor de positieve beoordeling Peter! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

perfect

Bestelling en levering was perfect

Dank voor de positieve beoordeling Daniel! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Vriendelijk, vlot en kwaliteitsprodukten

Per mail goed advies gekregen en steeds vlotte service

Dank voor de positieve beoordeling Sabine! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Product voldoet aan de verwachting

Product is precies zoals ik in gedachten had. Ook het verloop van de bestelprocedure is goed geregeld. Als ik weer wat wil bestellen is het hier

Dank voor de positieve beoordeling Hans! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Een stuk schuimrubber op maat laten maken. Net als de vorige keer was het precies op maat, netjes verpakt en snel geleverd. Pure klasse!

Dank voor de positieve beoordeling Monique! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Snelle levering en goede service

Dank voor de positieve beoordeling Nanda! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Zeer goede en snelle service

Schuim besteld, maar niet het juiste voor de toepassing blijkbaar. Direct bericht dat het omgewisseld kon worden. Werd ook meteen verstuurd. Ging niet helemaal goed bij pakketdienst, maar uiteindelijk toch geleverd i.p.v. retour afzender... Schuim moet nog getest gaan worden, maar dat zal vast goed zijn.

Dank voor het mooie cijfer Yvonne! We zullen een melding maken bij de pakketdienst. Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Kwaliteit, betrouwbaar en snel.

Dank voor de positieve beoordeling Christa! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Snel en correct

Koudschuim op maat besteld. Binnen twee dagen ontvangen. Alles prima

Dank voor de positieve beoordeling Jaap! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Zeer snelle levering. Goed advies.

De truc om de overlengte, van de kous om de kussens, weg te werken in een snee in de kopse kanten is een belangrijke tip van jullie geweest om de kussen netjes af te werken. Dank daarvoor.

Graag gedaan en bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Correct, volgens afspraak geleverd

Peima service

Dank voor de positieve beoordeling Patrick! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Uitstekende service in maatwerk

Zorgvuldige orderbevestiging en snelle levering van nauwkeurig maatwerk via click en collect.

Dank voor de positieve beoordeling Joyce! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

snelle en perfecte levering

Het pakket werd op tijd bezorgd. Het was goed en degelijk verpakt. Het product voldoet aan onze wensen.

Dank voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Goede service, goede kwaliteit en snelle levering

Na een duidelijk telefonisch advies heb ik mijn bestelling geplaatst. De order werd snel geleverd in goede verpakking. Het materiaal is van uitstekende kwaliteit. Pantera is erg aan te bevel, zit prima.

bestelde artikelen snel geleverd

Het bestelde schuimrubber voldoet aan de specificaties en aan onze verwachtingen. Tevens is de maatvoering exact wat Ik heb opgegeven. Prima in orde!

Dank voor de positieve beoordeling Willem! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant

Snel, goed geprijsd en goede kwaliteit

Helemaal prima

Snel geleverd en precies wat ik besteld had.

Dank voor de positieve beoordeling Harriet! Met vriendelijke groet, Dario Schuimrubbergigant