Good price, wonderful service

Coldfoam was cut cleanly and precisely. The inner pillows are made perfectly. I complained that amount of filling was not quite as I expected and they sent me extra kilo for free. Definitely recommend!

Goede prijs, snelle levering

Overal goede ervaring. Reacties op mijn vragen waren snel beantwoord en product is snel gekomen.

Perfecte service en levering

Naar aanleiding van bestelling de vraag gekregen of ik wel het juiste materiaal besteld had voor het juiste doel. Toen ik vertelde waarvoor het was, kreeg ik advies voor ander materiaal. Bestelling is gewijzigd en het materiaal keurig op tijd geleverd. Dit advies was nog eens goedkoper ook. Ik was enorm verrast door deze geweldige service.

Snelle levering, juiste producten op maat

Alles is naar verwachting en naar wens verlopen. Hele snelle levering, alles precies op maat gesneden en goed verpakt. Breed assortiment.

Uitstekende kwaliteit, precies op maat en snelle levering

De beschrijving van het materiaal in de webshop maakt de juiste keuze eenvoudig. Het materiaal wordt precies op maat gesneden waardoor het eenvoudig te verwerken is.

super

alles naar wens verlopen, goed product en snelle levering

Heel snel professioneel servicegericht en vriendelijk.

Snelle levering en behulpzaam bij het verstrekken van informatie over artikelen.

Zeer gemakkelijk besteld en snel geleverd

Goede website met veel keus en makkelijke rekentool. Product is snel geleverd . Onze bank zit weer als nieuw.

Prima koudschuim

Prima koudschuim,netjes op maat geleverd. Duidelijke site. Snelle levering. Netjes verpakt.

correcte en zeer snelle levering

mijn bestelling werd correct en snel geleverd.

Netjes op maat geleverd

Top Product

Zoals beschreven is het geleverd. Het is een goed product en onze hond is er heel gelukkig mee.

Prima advies, snel geleverd

Van tevoren via e-mail contact gehad en advies gekregen. Daarna bestelling geplaatst en deze werd snel en netjes geleverd.

ik kreeg de zak met schuimrubberdeeltejs op tijd

Goed ingepakt in een doorzichtige zak en doos; mooi product en niet te duur> dat in vergelijking met een zak donsveertjes. Ik wilde mijn donzen kussens (voor een bank) eerst opvullen met nieuwe donsveertjes. Ik kreeg ergens een tip om dat met stukjes schuimrubber te doen. Heel goed idee en werkt fantastisch!

Alles perfect behalve de transporteur

Het bestelde is goed en netjes op maat. De klantenservice reageerde snel dus dat was ook prettig. De transporteur was ik minder blij mee. Ik was voor de levering expres thuis gaan werken zodat ik deze niet zo missen. De levertijd verschoof in de loop van de dag, om vervolgens een mail te krijgen dat ik niet thuis was. Dat was dus niet waar. Ik was speciaal thuis gebleven voor de levering. Ik vind het vervelend dat ze niet gewoon aangeven dat het hun spijt maar de levering is door omstandigheden niet gelukt.

Super geregeld

Makkelijk besteld en snel geleverd

Zeer tevreden, snelle levering!

Zeer tevreden, snelle levering

Een topservice

De bestelling ging heel vlot en een snelle levering. Echt een topservice en zeker aan te bevelen.

Snel geleverd. De website overzichtelijk, duidelijk en informatief, zeer goed beschreven informatie over producten maakt het uitzoeken makkelijk. Moet de bestelde matrassen nog verwerken, kan daar dus verder geen oordeel over geven, maar dat zal wel goed komen.

Alles top, kwaliteit en snel

Alles top, kwaliteit en snel. Drie kussens besteld.

Na enige vertraging toch prima goed bezorgd.

Waarom het langer duurde, moest ik zelf even achteraan bellen. Dat had misschien anders gekund, maar voor mij niet hinderlijk. Daarna wist ik waar ik aan toe was en werd het prima bezorgd. Nette blokken schuimrubber, goed verpakt.

Klantvriendelijk deskundig goed advies

Ik had een probleem met mijn in 2021 aangeschaft matras. Ik kon het matras niet meer terugsturen omdat die periode voor bij was. Daarom heb ik besloten om de bovenste laag van het matras af te halen en er iets nieuws op te leggen. Ik had goede ervaring met traagschuim 65. Schuimrubber gigant had dit ook in haar assortiment. Zij leveren in Nederland gefabriceerd schuim zonder CFK. Ik heb telefonisch contact gehad met Mitchell. Aangegeven wat voor oplossing ik zelf had bedacht. Ik heb advies gekregen en ben daarna tot aanschaf van een plaat traagschuim 65 overgegaan. De levering is vlot gegaan. Ik ben zeer tevreden en slaap een stuk lekkerder. Ik weet wel waar ik volgende keer bestel. Dank jullie wel!

Heel tevreden

Handige website, snelle levering en goede kwaliteit