Ik ben enorm tevreden over jullie producten en snelle klantenservice!

Alles is perfect gegaan

Na het plaatsen van de bestelling, perfect op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Alles was goed geregeld en product snel en goed verpakt ontvangen.

Perfect product

Palty lijm lijmt perfect de PE-schuimplaat die we hebben. En snel geleverd.

Heel tevreden met de aankoop!

Ik heb nieuw schuimrubber (Pantera) besteld om de kussens van mijn mobilhome te vervangen. Ik was niet helemaal zeker van het soort schuimrubber en de klantendienst heeft me heel vriendelijk verder geholpen. De levering gebeurde ook snel en correct. De verschillende stukken schuimrubber werden bovendien geleverd in een tricotkous, waarvoor je bij andere leveranciers bijbetaalt. Qua totaalprijs was Schuimrubber Gigant ook de goedkoopste.

Er werd fijn meegedacht

Prima ervaring, super snelle levering.

Besteld en snel ontvangen

Ik heb het schuimrubber besteld om er stoelkussens van te maken. De kussenslopen staan bij een ander bedrijf in bestellen, maar zijn nog niet bij mij afgeleverd. Het materiaal is dus niet in gebruik en kan ik geen eind oordeel geven Wel kan ik zeggen dat het materiaal er goed uitziet en netjes is gesneden en verpakt voor verzending.

geweldig

goede kwaliteit.

helemaal goed

prima prijs , goede service, snelle levering ! ze doen wat ze zeggen

Snell geleverd en uitstekende kwaliteit

Makkelijk kunnen bestellen op elke maat, snel geleverd.

Mooie kwaliteit, goed verpakt

Duidelijke website waarop alles duidelijk omschreven staat. Je krijgt wat je ziet. Misschien een kleine tip: Het materiaal dat ik besteld had, was niet op voorraad waardoor levertijd iets langer duurde. Voor mij was dat geen probleem, maar misschien is het handiger om dit meteen even te laten weten in plaats van op tijdstip dat er geleverd wordt. Nogmaals voor mij was het allemaal prima zo, maar wellicht zitten er bestellingen bij waarbij dit wel belangrijk is.

Snelle levering en mooie producten!

Ja een goede levering

Een dag te laat adres niet gevonden

Is voor mijn zithoek in de stacaravan goed van dikte zit en ligt comfortabel en goed van prijs vergeleken met andere firma's

Uitermate tevreden.

Reactie op de bestelling tijdig en correct. Informatie betreffende de bestelling goed en duidelijk. Verpakking keurig verzorgd.

Snelle levering en super product.

We zijn heel blij met het product.

artikel snel geleverd

Vlot de afmetingen en het soort schuimrubber ingevoerd via de website. Daarna snel geleverd. Prima!

Snelle en goede levering

Goed op maat en alles tijdig ontvangen.

goed verpakt en op tijd aangekomen

Het bedrijf heeft de bestelling op tijd verzonden en ook goed verpakt.

Goede service met een redelijke levertijd. Product goed.

Zeer goedig

Ben zeer tevreden over jullie schuimrubber

Mijn ervaring met de Schuimrubber Gigant was / is fantastisch!

Na telefonisch contact met de firma i.v.m. een tweede bestelling binnen een kwartier werd deze bestelling erbij tot één bestelling. Ook werd de bestelling direct verwerkt en gepost, zodat deze binnen de normale tijd werd afgeleverd.

Excellente service en prachtig maatwerk.

Het materiaal dat ik bij hen bestelde was nodig om een bestaande vulling te verbeteren. Na opgave van de afmetingen werd ik part gecontacteerd om nog enkele verduidelijkingen door te nemen en te bevestigen. Het product werd onmiddellijk erna verscheept en arriveerde de dag nadien.

Zeer snelle levering. Netjes verzorgd zeer tevreden