Snel en efficient

Goede uitleg, snelle verzending

Snelle service. Vriendelijke benadering. Heb bedankje gestuurd en kreeg vriendelijk berichtje terug. Klasse!!

Superbedrijf, netjes, betrouwbaar, goede prijs

Deze keer een grote bestelling geplaatst van kwaliteitsschuim in best ingewikkelde vormen en afmetingen. Binnen de beloofde tijd, zeer snel, keuring verpakt het bestelde ontvangen. Alles precies op maat, goed te verwerken. Zeer prettig bedrijf om mee te werken.

Snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

Zit- en slaapkussens voor de camper besteld mbv de duidelijke rekenhulp. Gekozen voor koudschuim, ze zitten en liggen heerlijk. Exact op maat gesneden. Na 2 dagen werd dit maatwerk geleverd.

Hier kan je gerust naar toe. Prima adres...

De kussens van onze cassina bank zakten flink door. Het schuimrubber was gewoon op. Bij dit adres nieuw schuimrubber (Pantera medium) laten plaatsen. Aanvankelijk iets te dik opgevuld. Onze eigen schuld omdat we niet duidelijk genoeg zijn geweest. Dat is echter zonder discussie en ook nog eens zonder kosten probleemloos hersteld. We konden er zelfs op wachten. Onze bank staat er weer als een plaatje bij...

Na deskundig advies bestelling geplaatst snel geleverd en keurig op maat.

Goede website en snelle levering

0p de website goede uitleg waarvoor je bepaalde schuimrubber het beste kunt gebruiken. De levering was goed verpakt en snel geleverd. Dit heeft mij vertrouwen gegeven. Maic.

Snel geleverd.

Prima bedrijf.

Goed materiaal

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima. Ook de bezorging ,i.t.t. concurrent Post.nl, geschiedde op de aangeven tijd.

Goede service!

Communicatie ging goed en snel! Goede kwaliteit en orijs verhouding

Snel en keurig geregeld

Alles snel en goed geregeld.

Het is even wachten, maar dan heb je ook wat.

Het is even wachten, maar dan heb je ook wat. Er was een stuk, niet uit een stuk schuim gemaakt maar samengesteld.

Netjes gemaakt en afgeleverd

Uitstekende voorlichting via website, e-mail en telefonisch en conform afspraak geleverd!

Er zijn weinig websites die zo fraai verzorgd zijn en vooral klantgericht je helpen om de juiste keuze te maken uit de verschillende mogelijkheden qua gebruik en welke soorten schuimrubber daar het beste bij passen. Na mijn eerste keuze had ik een e-mail gestuurd en gelijk de volgende dag nader advies en ook telefonisch ben ik geweldig geholpen. Ook de bestelling via de website ging foutloos en een paar dagen later had ik keurig verpakt de bestelde materialen conform de aangegeven aflevertijdstippen thuis. Ik heb nu fantastische kussens voor in de caravan in een combinatie van koudschuim met een traagschuim toplaag. Kortom, echt fantastisch!

super

Goede en snelle correcte levering iedere keer.

Mijn vraag is snel en correct beantwoord. De levering is ook prima en conform levertermijn uitgevoerd.

Mooi spul

Duurde wel wat lang voordat werd geleverd maar kwaliteit is goed

uitstekende service en zeer goede kwaliteit van het gekochte product

zie boven

Van informatieverstrekking per telefoon tot levering perfect!

Vanaf het moment dat ik per telefoon informatie vroeg en kreeg tot en met moment van levering een hele goede service. Heb bestelling tussentijds aangepast, kreeg snelle respons dat dit geen probleem was. Levering netjes en snel. Echt heel betrouwbaar en servicegericht bedrijf. Dus niet aarzelen als je iets wil bestellen.

Goede service en duidelijk!

Alles correct en prima ontvangen

Alleen helaas wat lange levertijd

Keurig geleverd

Bezorging duurde vrij lang maar pakket is keurig geleverd.

Goede service en heel vriendelijk

Spullen goed verpakt en ruim op tijd geleverd.

Snel en netjes