Netjes bezorgd en prima kwaliteit

Heel tevreden

Prima en snelle service

Ik had een fout bij de online bestelling gemaakt werd nadat ik dit telefonisch gemeld had meteen opgelos. Super service en vriendelijke medewerker

Netjes en snel geleverd

Ook telefonisch aardig en goed geholpen ..top..

prima!

Snelle levering, ruime keuze en perfect op maat. Zeker aan te bevelen.

Snelle bezorging netjes bezorgd zeer snel zou het iedereen aanraden

Vriendelijke dienstverlening en service gericht

Wederom (nov ‘20) gebruik gemaakt van SG, nu voor een topdekmatras Pantera. Ik wilde een splittopper maar werd vooraf gebeld dat het beter was de split niet door hun te laten snijden aangezien de topper opgerold zou worden opgestuurd dus dat het zou kunnen beschadigen/scheuren vanwege de split. Kreeg keurig uitleg en tips om zelf de split erin te snijden. Het ligt overigens heerlijk !

Goede betaalbare kwaliteit

Zoals altijd weer goede kwaliteitskussens ontvangen met de juiste maten. Alleen jammer dat ik niet gelijk een bevestigingsmail heb gehad, zoals gebruikelijk, maar na een telefoontje kreeg ik die direct. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, de service en levering van Schuimrubbergigant.

alles vlekkeloos verlopen

probleemloos

Spullen geleverd zoals gevraagd!

Niets op aan te merken

Bestelling ging goed, site spreekt voor zichzelf. Bezorging prima op orde.

Snel geleverd ondanks apparte maat en corona problemen

Fijne serviceverlening!

Voor een project een bestelling gedaan. Deze zou pas na een week worden bezorgd door Corona vertraging. Na een korte toelichting van mijn kant was Schuimrubber Gigant bereid er spoed achter te zetten en hoefde het project geen ernstige vertraging op te lopen. Dank daarvoor!

Klantvriendelijk en goede producten

Ik had een keer via mail een paar adviesvragen gesteld. Deze zijn heel goed beantwoord. De kwaliteit van de producten die ik bestand had, waren ook heel goed.

Zeer tevreden alles top

Snelle levering, prima product

Goed telefonisch contact

Snelle levering voor een goede prijs....

Helemaal top!!

Zowel de telefonische info als de verzending helemaal goed!

Snelle levering prima

Ik heb verder geen ervaring met Schuimrubber Gigand

Alles prima!

Prima dienst, alles snel en juist ontvangen, een aanrader!

goede snelle service

Goede snelle levering en precies op maat!

Veel keus en goede kwaliteit.

Zeer Tevreden

Alles was goed verpakt, de vorm van het schuimrubber was zo gesneden zoals wij de maten hebben doorgegeven. Ik ben een tevreden klant.