Erg goed en snel geleverd

Kwaliteit

Goede site en snelle levering

duidelijke site makkelijk besteld goede prijs snel geleverd

Super meedenkende service.

Goede service, goed materiaal!

Dank voor de positieve beoordeling Kathy! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

Duidelijke website, snelle verzending, prijs top!

Dank voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

zeer tevreden

Schuimrubber voor mijn topmatras besteld. pantera koudschuim, netjes geleverd met tricot kous zodat het eenvoudiger in de hoes te krijgen is. Donderdag besteld en maandag geleverd, netjes verpakt en slaapt goes

Goed product, goede communicatie, goede en snelle levering

Goed product, goede communicatie, goede en snelle levering

Dank voor de positieve beoordeling Jeroen! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

Zeer betrouwbaar

Komen afspraken na

Dank voor de positieve beoordeling Agneta! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

Snelle en correcte levering van traagschuim

Ik had per vergissing koudschuim ipv traagschuim besteld voor de mand van onze bejaarde hond en meldde dat direct per mail. De bestelling werd onmiddellijk aangepast, een betaalverzoek voor het verschil gemaild en de levering gebeurde toch even snel als eerst voorzien was. Goede en snelle service!

Dank voor de positieve beoordeling Maggy! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

Website overzichtelijk al had ik wel wat moeite om de maten in te voeren ivm het model wat ik nodig had maar toch gelukt. Snelle en juiste levering.

Dank voor de positieve beoordeling Ada. Bij vragen kun je ons ook altijd telefonisch bereiken. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

snelle levering van het gewenste product

snelle levering van het gewenste product

Dank voor de positieve beoordeling Dirk! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

Geweldig bedrijf

Professioneel bedrijf , duidelijke uitleg en de juiste aanbeveling welk schuimrubber wij nodig hadden voor onze zitbank . Wij zitten nu weer heerlijk . Heel erg bedankt bij het helpen voor de juiste keuze schuimrubber. Een aanbeveling .

Dank voor de positieve beoordeling Henk! Met vriendelijke groet, Jeanelle Schuimrubbergigant

Spullen goed, bezorging matig.

De spullen zijn prima. De bezorging slecht. We waren thuis maar kennelijk niet snel genoeg bij de deur. De volgende dag later bezorgd dan afgesproken. Met post nl betere ervaring.

Fijn dat de producten naar wens zijn. Wat jammer om te lezen dat de bezorging wat minder goed verliep. Graag tot de volgende keer, dan hopen we dat ook de bezorging vlekkeloos verloopt! Met vriendelijke groet, Mitchell

De maat was hier wel te krijgen 35x35 en op handig dat de kussens een rits hebben.

Zeer tevreden!

Geweldig bedrijf met goede communicatie en respons

Heb wat vragen gesteld vooraf en direct antwoord gehad, levering was snel en op tijd binnen aangegeven tijdslot.

makkelijk op maat bestellen

Ik wilde schuimrubber strips voor onder een houten dansvloer, was gemakkelijk te bestellen en met een paar dagen in huis. Heel blij mee.

Mooie kwaliteit schuim, nauwkeurig gesneden en snelle afhandeling bestelling dus fijn bedrijf.

Bedankt voor de positieve beoordeling Caat! Groetjes, Jeanelle Schuimrubbergigant

Snelle bezorging netjes verpakt snel antwoord zeer tevreden

Bedankt voor de positieve beoordeling Riek! Groetjes, Jeanelle Schuimrubbergigant

Uitstekend spul, uitstekend geleverd

Polypress, 4 cm, ter demping in achterzijde piano geplaatst, werkt perfect

Bedankt voor de positieve beoordeling Henrick! Groetjes, Jeanelle Schuimrubbergigant

Goed geholpen en sterk materiaal

Telefonisch ben ik vriendelijk te woord gestaan en ze waren zo aardig een klein stukje (sample) op te sturen. Aan de hand hiervan kon ik het juiste materiaal uitkiezen voor mijn project.

Bedankt voor de positieve beoordeling Jordy! Groetjes, Jeanelle Schuimrubbergigant

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Bedankt voor de positieve beoordeling Eric! Groetjes, Jeanelle Schuimrubbergigant

Levering snel alleen matras niet zo zacht als verwacht / omschreven

Hallo Ingrid, Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering. Het matras wordt nog wat zachter, door het schuimproces van koudschuim blijft er veel lucht in het matras zitten. Door het matras in gebruik te nemen zal het grotendeels uit het matras gaan en wordt het matras soepeler zonder dat het ten koste van de veerkracht gaat. Met vriendelijke groet, Mitchell

Mooie kussens

Mooie binnenkussen geleverd gekregen, ze zijn heeel goed gevuld, helaas heb ik me verkeken op de dikke vulling, en verkeerde maten besteld, ik bewaar ze en koop er tzt wel een hoes bij ;-). Netjes verpakt geleverd.

Hoi Inge, Fijn dat je tevreden bent. Er zit ritssluiting in de binnenkussens, dus je zou er eventueel wat vulling uit kunnen halen, zodat de kussens iets minder dik zijn. Groetjes, Jeanelle Schuimrubbergigant

Okee

Alles prima, behalve dat de vervoerder ineens voor de deur stond, geen verwittiging vh bestelmoment

Hoi Lianne, Fijn te horen dat de bestelling bevalt. Normaliter wordt er door de vervoerder altijd een track & trace code verstuurd, zodat je weet wanneer je de bestelling kunt verwachten. Wellicht is deze in de spam box terecht gekomen. Gelukkig is de bestelling uiteindelijk toch nog goed ontvangen en ben je tevreden over het koudschuim zelf. Groetjes, Jeanelle Schuimrubbergigant