prima geholpen ,maar hoge verzendkosten

Als je veel nodig hebt prima bedrijf

Als alle internet bedrijven zo zouden zijn, dan kwam het echt goed

Een uitstekende communicatie en komt alle afspraken na .

Snelle service en telefonisch bereikbaar

geweldig

goede communicatie (over de vertraging) met mogelijk alternatief en ook nadien correcte afhandeling.

Toptop. Zeer informatieve website over de heel veel verschillende schuim kwaliteiten.

Het is wel even zoeken in zoveel informatie naar de kwaliteiten die ik nodig heb, voor dunne matras inklapbare logeerbed en kussen rolstoel. En op maat gesneden :-)

Très aimable

Je n'ai pas encore ouvert le colis, extérieur est OK. La livraison super, on m'a téléphoné 1/2 h avant. Le livreur est venu à ma rencontre au 1 er étage , très sympa. Impeccable Bernadette

Perfecte afhandeling

Snelle levering ondanks de aangekondigde drukte. Per ongeluk had ik een verkeerd product besteld. Dat heb ik retourneren en het juiste product alsnog besteld. Retour door Schuimrubber Gigant geregeld. Top service!

Snel en goede prijs kwaliteit

Snel en goed geregeld

zeer goed

Schuimrubbergigant denkt mee na en zorgt er mee voor dat mijn aankoop niet foutief opgemeten was.

Perfect!

Gemakkelijk bestellen van alle (afwijkende standaard)maten. Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Super snelle levering.

Binnen 1 werkdag waren onze matrassen voor de vouwwagen geleverd.

goede kwaliteit levering binnen de gestelde tijd

goede kwaliteit levering binnen de gestelde tijd

Fijn geholpen! Snel en kwalitatief goed!

Fijn geholpen! Snel en kwalitatief goed!

Snelle correcte levering.

Vriendelijk advies per telefoon. Duidelijke website. Het product is snel en goed verpakt verzonden. Heel blij met mijn matrastopper.

Prima bedrijf en snelle levering.

Als je weet wat je niet heb ,is er keus genot en uitleg om online een bestelling te doen.

Duidelijke site Goede kwaliteit kussen en ze zitten fantastisch!!

Super snelle levering

Duidelijke web site met eenvoudige manier om eigen maten in te vullen. Daarna snel geleverd.

Goede service, snelle levering

Bestellen op de site was erg makkelijk. Mijn schuimplaat werd snel geleverd en is kwalitatief goed. Ik kreeg een track- and trace code om mijn bestelling te volgen.

Top! Fijne meedenkers!

Top! Fijne meedenkers!

Fijn overleg bestelling snel ontvangen

Ik wilde de (zit-) kussens van mijn loungeset opnieuw vullen en heb telefonisch contact opgenomen om even te overleggen wat de beste keuze zou zijn. Heel vriendelijk geholpen en daarna bestelling geplaatst. De 5 stukken stevig koudschuim werden binnen enkele dagen bezorgd en mijn kussens zitten echt geweldig nu. Super bedankt!

Top geleverd

Alles in prima staat geleverd.

Netjes snel volgens afspraak geleverd

Alles keurig volgens afspraak

Uitstekend.

Prima kwaliteit en de levering was sneller dan aangegeven bij de bestelling. Ook de verpakking beschermde Le levering uistekend.