Zeer tevreden met mijn bestelling. Op de site staat alles duidelijk aangegeven. Zodoende wist ik precies welke ik moest bestellen. Levertijd was iets langer door drukte, wat ook duidelijk werd aangegeven op de site. Bestelling was ook goed en stevig verpakt.

Zoals altijd weer erg goed!

1 artikel was niet op voorraad, werd gelijk contact opgenomen en ze hebben het direct gecrediteerd. Rest van de bestelling is netjes aangekomen.

Goede service en de maten zijn goed

Prima kussen

Prima kussen.

Snel service

Mijn bestelling was heel snel geleverd. Top service

Eevoudig, snel, en materiaal zoals verwacht

Online was keuze simpel te doen. Manier van betalen ging goed. Levering was ook goed. Materiaal zat goed verpakt. Uitpakken ging ook goed Verder niks op aan te merken

Goed materiaal, aleen is het lastig dat je moet tekenen bij aflevering, is wat overdreven voor dit produkt. De eerste afleverings poging was mislukt omdat ze veel eerder waren dan de aangegeven tijd.

Informatieve website

Ruime keus en snelle levering

Duidelijke site. Snel geleverd Goede prijs.

Goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen in de gewenste maten, goed van kwaliteit en advies van welke je het beste kan kiezen. Was al wel aangegeven dat het allemaal langer ging duren vanwege drukte. Maar als ik een nadeel moet aangeven is dat je met verzenden even geduld moet hebben. Verder alles goed.

Heel prettig

Handige en makkelijke manier van bestellen Snelle bezorging en zeer goed verpakt

Redelijke snelle levering. Goed verpakt

Prima alleen best lange levertijd

Goede kwaliteit, prima op maat

Goed advies op de website welk product te kiezen. Op ieder maat verkrijgbaar, past perfect. Tuinkussens zijn nu beter als nieuw!

Een afwijkende maat besteld maar netjes op maat gesneden en snel geleverd.

Rappe levering, goed verpakt

Pakket nog niet uitgepakt, ervaring blijkt later. Reageert prompt op bijgevoegde opmerking, wordt gewaardeerd.

Erg tevreden

Goed telefonisch advies en bestelling was er snel , bedankt

service goed, product matig

Het product was snel bezorg, maar het schuimrubber had een afschuwelijke chemische geur. Ook na 3 dagen buiten plaatsen kan het schuimrubber nog niet binnen worden gebruikt wegens de geur.

uitstekend geholpen, prima website, en alles naar wens

Wat een handige, goed werkende site! Het pakket heb ik snel ontvangen en het was netjes verpakt. Heel vriendelijke man aan de telefoon (want ik had nog 1 klein vraagje), goeie service!

Snelle levering Nette bezorging Schuim is perfect Zijn er blij mee!!!

Schuimrubber gigant in woord…perfect

Snelle levering, keurig verpakt en strak op maat.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Stevig maar toch zacht

Prima adres voor schuimrubber en toebehoren

Mooi op maar, snel bezorgd, duidelijke website

Correct en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Schuimrubber goed van kwaliteit we zitten weer heerlijk in onze stoelen