Goede kwaliteit voor mooie prijs en snel geleverd

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit stof ontvangen om de binnenvoering van mijn buitenkussen te vervangen. Netjes op tijd geleverd.

Prima kussen voor rolstoel

Zeer duidelijke omschrijving van product, makkelijk bestellen en is wat wij wilden hebben.

Betrouwbaar

Correcte levering.

Zoals bestelt ontvangen Theo

Makkelijk process, snel geleverd

Top!!

Na het invullen werden wij gemaild om de getallen te controleren,zo fijn…. Wij hadden het verkeerd opgeschreven,dus nu kon het nog gecorrigeerd worden. Dankzij deze actie van het bedrijf uit, was het product nu wel correct. Snelle levering,goed product.

Altijd goed en op tijd!

Prima zaak, kan ook op afspraak laten leveren mits aangegeven.. materialen zijn prima.

We hebben goede voorlichting over matrassen gekregen om zo tot een goed matras te komen voor onze camper. Internetsite is zeer duidelijk.

Heel goed .

Heel goed.

Snelle levering en goede kwaliteit !

Zeer snel geleverd

Materiaal zoals beschreven goede kwalitijd.

Precies,duidelijk,snel

Duidelijke site met instructie filmpjes. Geleverde Maatwerk is secuur en snel bezorgd.

goed en duidelijke site

kussens bank waren slecht, ben gaan zoeken en kwam op jullie site, kon gelijk vinden wat ik zocht, besteld alleen jammer dat het 2 dagen duurt voor je het ik huis hebt, terwijl het de zelfde dag woord verzonden , maar een maal thuis gelijk de kussens gemaakt, na 2 uur weer heerlijk zitten

correct

,prima service thx

Ruim voldoende

Jammer dat ik er meer moest bestellen om aan het bedrag te komen voor dat de rest goed

Snel Geleverd wat ik besteld heb!

Ik heb 2 soorten koudschuim zit kussens bestelt,om te proberen welke voor ons goed was ! Nu bestellen we toch de duurste wand die zit het lekkerste

Bestellen ging eenvoudig. Levering helaas niet.

Het selecteren, kiezen en bestellen van de juiste kussen(s) was een makkelijke klus op de site. Geen probleem. Echter, de levering was dramatisch. Vele dagen moeten wachten. En na diverse belletjes met de vervoerder (Transmission) kwam het eindelijk binnen. Misschien andere vervoerder kiezen? Het product was verder prima!

We zijn tevreden met de kwaliteit van het product

Goed en duidelijk

Afmetingen waren helemaal correct en goed verpakt

Ziet er goed uit, moet het nog verwerken

Moet het nog verwerken

Snel en zoals beloofd

Snel en zoals beloofd . Bij levering was er niemand thuis en bezorger nam telefonisch contact op om na te horen of en waar hij het materiaal mocht achterlaten.Prima service !

Zeer tevreden over mijn aankoop

Ik heb dit schuimkussen gebruikt voor het opvullen van een comfortkussen voor mijn motorfiets. Een goede keuze gezien een letsel aan de lage rug. De kleine korte schokjes van beschadigingen aan de weg worden hierdoor niet meer doorgegeven. De grotere schokken van verkeersdrempels worden ook goed opgevangen. Een bijkomend voordeel is dat mijn zadelhoogte is toegenomen met 4 cm, zodat mijn kniehoek verbeterd is.

De bestelling werd netjes binnen de gestelde termijn geleverd en voldoet meer dan goed. Ook de prijs vind ik goed. Een duurzaamheidstest heb ik uiteraard nog niet gedaan, maar tot hiertoe is alles prima!