Super; Goede kwaliteit en snel verzonden!

Goede kwaliteit en snel verzonden; een aanrader!

vriendelijk en proffessioneel

duidelijk overzicht op de site, mogelijkheid tot afhalen en bezorgen, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Fijne website, snel geleverd

Fijne website, snel geleverd

Ik was zeer verbaasd van de super snelle levering. Bij mijn oude vertrouwde leverancier moest ik vaak erg lang wachten zeker een week tot de producten geleverd werden en hier was het in een drukke tijd binnen twee dagen. Echt top!

Goed en netjes

Beetje lastig uitzoek, maar verder goed en netjes

Zeer snel en heel netjes geleverd!

Snelle en goed verzorgde levering. Duidelijke website en ook de prijs is goed!

Product en levering uitstekend

Ik heb schuimrubber gekocht om hondenkussens van te maken. Was wel even puzzelen welke soort daar het geschiktst voor is. Gekozen voor een deel traagschuim en een deel koudschuim. Met de tricot eromheen ging het prima in de hoezen die ik al had. De honden vinden het heerlijk liggen. Zo heb je voor een schappelijke prijs goede kussens. Site zou iets meer info over de verschillende soorten kunnen bevatten. Die tricot zag ik toevallig staan, die tip zou meer gepromoot mogen worden. bestelproces is helder en goed over gecommuniceerd.

Snel , mooie prijs en kwaliteit

Aanrader !

snel geleverd, goede prijs

We zijn heel blij met het polyether sg 40 hard schuim van 3 cm. Hierdoor zit onze hoekbank weer als nieuw. Echt top.

Niets op aan te merken

Voor de derde keer naar tevredenheid

Goed advies , Snelle levering!

Rondom de kerstdagen wat informatie opgevraagd , en een duidelijk meedenkend advies gekregen. Daarbij snel een een passende offerte ontvangen. Na akkoord en betaling was de bestelling heel snel in huis. Top geregeld! Ga zo door!

Makkelijk de benodigde polyether en afdekmateriaal besteld. Goed op tijd binnen. Klus is klaar.

Alle prima geregeld.

Gewoon super!

Nu 2x besteld en zo tevreden. Alles keurig netjes op maat en goed verpakt.

Het perfecte adres om schuimrubber en matrassen te kopen , een echte aanrader !!!

De mensen van Schuimrubber gigant zijn top, de service en de reactie snelheid zijn ongeëvenaard en een voorbeeld voor heel veel online shops . De kwaliteit van hun producten zijn top klasse en dat met heel interessante prijzen en snelle leveringen maakt dat ik het aan iedereen aanraad als je een ander matras, topper of schuim voor éénder welke andere toepassing nodig hebt . mvg, Raf

GEWELDIG

Ik bestelde een blok traagschuim voor op de bank omdat het anders te laag is voor mijn man, kreeg een bericht : als het om op te zitten is, of voor de hond, dan is dit niet goed, doe dan dit of dat! na 1 keer heen en weer mailen en de bestelling geplaatst te hebben die zij aanraden kreeg ik het kussen wat echt PERFECT is , goede hoogte, goede hardheid en toch een zachte bovenkant! SUPER

Geweldige service, duidelijke product omschrijving,en nog op tijd binnen

Super service, Mitchel bedankt

goed en snel geleverd

Na telefonisch contact in webshop besteld

Geweldige webwinkel

Geweldige webwinkel snelle levering keurig verpakt

Uitmuntend

Zowel ádvies als vlotte en zorgvuldige uitvoering van mijn bestelling : prima !

Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Prima service, zeer snelle levering, zelfs tijdens de kerstdagen!

Snel, en zorgvuldig geleverd.

Kort na de bestelling op de aangegeven tijd en goed verpakt geleverd.

Goed product geleverd snel prima

Geweldige service zeer snel geleverd

Ik zou het iedereen aanraden vriendelijke mensen snelle levering alles netjes verzorgd

goede service, prima spul.

schuimrubber en toebehoren kwamen binnen redelijke tijd goed verpakt aan. Ik ga hier nog en keer bestellen.

Perfecte en snelle levering

Mooie onlinewinkel, goede prijs/kwaliteit, nog voor het verwerken van de bestelling een mailtje ontvangen met enkele tips over onze bestelling en als deze definitief mag uitgevoerd worden, deze vind ik super, daarna zeer snelle verwerking en verzending van de bestelling en gekregen wat we wilden! 10/10