Er werd nog contact met mij gezocht om de bestelling duidelijk te maken. Dat was top en erg goede service.

Goed advies, snelle levering en goede producten

Goed geholpen aan de telefoon en daardoor echt een goede keuze kunnen maken. Materialen zijn goed en werken top! Zelf eenvoudig het kussen hemdje met schuim, fyberfill en kous. Lijmspuit werkt ook heel goed

Prima produkt, bezorging problematisch

Jammer dat de bezorging problemen gaf. Láat bericht dát ze kwamen en toen niet m'n adres kunnen vinden. Dus 3 dagen voor het uiteindelijk geleverd werd. Maar het schuimrubber was goed ingepakt en precies wat ik besteld had. Duidelijke site, veel keus, handig, een filmpje met gebruiksaanwijzing voor tricot kous om schuimrubber.

Na een fout bij levering is door een correcte actie van het bedrijf een nieuwe order geplaatst en hebben wij de bestelling keurig verpakt ontvangen. Alles volgens afspraak. Ook het product voldoet aan onze verwachting. We hebben inmiddels een tweede bestelling geplaats.

Goede producten.

Levering schuimrubber.

Snelle levering en mijn dochter was er heel erg blij mee. Ze heeft het namelijk nodig om maskers te maken.

perfekte levering

Snel, precies op maat, geweldig verpakt!

Top bedrijf

Goed advies en een perfect product zeer snelle levering

Keurig maatwerk, trage verzending

Keurig maatwerk waar ik erg blij mee ben. Ik heb echter op dinsdagochtend besteld, wetende dat levering binnen een aantal werkdagen zou plaatsvinden. Schuimrubber Gigant blijkt te werken met een leveringspartner die in het weekend niet bezorgt… helaas dus maandagmiddag pas mijn bestelling in huis.

Goed product

Goed en snel geleverd

Product als omschreven.

Mousse zit fantastisch goed

De levering liep wat vertraging op, maar de firma was zeer behulpzaam bij het opsporen van ons pakket. Binnen de dag werd er dan toch geleverd, leverancier was zeer behulpzaam en bracht pakket tot aan de deur. Wij zijn zeer tevreden van de mousse, zowel prijs als kwaliteit. Met een uurtje werk hebben we voor 358 euro nieuwe zitkussens in onze zetel.. Dat is maar even 4 keer goedkoper dan de offerte dat we kregen van een stoffeerder..

Goed advies,snel geleverd!

Goed advies Prima materiaal Snel geleverd Bank zit weer als nieuw

Goede kwaliteit en snelle levering.

Na bestellen fijn telefonisch contact en het koudschuim ziet er prima uit. Goede leverancier voor dit soort producten.

Perfect materiaal.

Correct en snel geleverd.

Ontvangen wat ze beloven , Kwaliteit,juiste maatvoering !!

Gemakkelijke site om te bestellen, duidelijke bevestiging, snelle levering , prima kwaliteit!!

Perfect op maat en snel geleverd

Mijn bestelling kwam mooi ingepakt aan. De levering was snel De producten die ik besteld had waren perfect op maat

Correcte en snelle levering

Koudschuim op maat laten maken voor de kussens van ons campertje. Maatvoering was correct en onze kussenovertrekken konden weer na 3 dagen worden gevuld. Prima!

Goede kwaliteit

Alles zoals verwacht. Kwaliteit en prijs. Levering ook prima

Prima webshop

Makkelijk maten van diverse kussens doorgeven. Snelle afhandeling

Doet wat het belooft

Duidelijke site, heldere berichten. levering zoals vermeldt en materialen zoals belooft!

Hele goede info gekregen omtrent product en vriendelijke persoon

makkelijk bestellen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Goede en erg snelle correcte levering, heeft mijn zit probleem perfect opgelost! Aanbevelenswaardig!

Fluorietweg 23

1812RR Alkmaar