Zeer tevreden over mijn aankoop

Ik heb dit schuimkussen gebruikt voor het opvullen van een comfortkussen voor mijn motorfiets. Een goede keuze gezien een letsel aan de lage rug. De kleine korte schokjes van beschadigingen aan de weg worden hierdoor niet meer doorgegeven. De grotere schokken van verkeersdrempels worden ook goed opgevangen. Een bijkomend voordeel is dat mijn zadelhoogte is toegenomen met 4 cm, zodat mijn kniehoek verbeterd is.

De bestelling werd netjes binnen de gestelde termijn geleverd en voldoet meer dan goed. Ook de prijs vind ik goed. Een duurzaamheidstest heb ik uiteraard nog niet gedaan, maar tot hiertoe is alles prima!

Nette en snelle service

Duidelijke uitleg en voorbeelden op de site. Alle vormen waren gedetailleerd in te voeren. Levering was snel en nauwkeurig. Bij de bestelling was er een fout gemaakt met een van de kussens, dat kan gebeuren. Bij mail contact werd direct excuus gemaakt en het kussen met de goede maten direct kostenloos opgestuurd. Top service

Prima kwaliteit, snelle levering,

Snelle levering en mooi opmaat

alles gegaan zo als het moet.

Prettig geregeld.

Goede kwaliteit

Vlotte levering en correcte prijs

Vlotte levering en correcte prijs

Alles prima verlopen en mooi op maat gesneden

uitstekende service

Maten opgegeven, bevestiging maten direct ontvangen, datum voor aflevering gestuurd (was heel snel want het product moest nog gemaakt worden), op tijd afgeleverd en keurig verpakt met stevig plastic en een beschermhoes.

Afgeleverd zoals besproken.

Afgeleverd zoals besproken.

Snelle levering en goede service

De levering was zeer snel en het product ontsprak de bestelling volledig. Altijd weer .

Geweldige service , snelle levering .

Goede telefonische informatie en uitleg

Hallo Ria, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Helemaal top

Mooie stevige binnenkussens, zit heerlijk. Bedankt voor de goede service. Ze waren ook snel binnen.

Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Mandy

Mooi schoon schuim, super snelle levering. En een mooi prijsje. Ik ben zeer tevreden

Hallo Mandy, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Was top

Maat precies goed.

Hallo Truus, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Snel en keurig geleverd

Prima! Mijn opdracht werd gecontroleerd en snel opgestuurd. Keurig verpakt.

Hallo Karin, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Geleverd wat verwacht.

Op de site makkelijk in te voeren wat je nodig hebt en materiaal netjes precies op maat en netjes verpakt snel geleverd. Aanrader.

Hallo Robert, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Top !!

Goede kwaliteit en snelle levering. Wat je besteld komt ook echt binnen

Hallo Maaik, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Altijd perfect op maat gesneden, top

Snelle levering, netjes verpakt Bestel altijd bij schuimrubber gigant als ik een projectje heb

Hallo Sandra, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Redelijk

Levering goed het bestelde is goed geleverd. Daarna 3 keer contact op willen nemen voor advies en bestellen van een matras maar niet te bereiken. Nu ergens anders een matras gekocht.

Top, sneller geleverd dan kennisgeving websiteen kwaliteit

Professionele organisatie die zijn afspraken nakomt en samenwerkt met een perfecte transporteur

Hallo Rene, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Hallo Yvonne, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Goede en snelle levering

Via een duidelijke website makkelijk de juiste keuze te nemen. Hierna een snelle levering.

Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter