geweldig snel en goed materiaal mogen ontvangen

Na een telefonisch gesprekje over wat ik het beste kon gebruiken heb ik mijn spullen besteld. Enkele dagen later sneller dan dat men in eerste instantie zei de spullen ontvangen , en op maat. Ik kon gelijk aan de gang en een dag later was mijn bank geheel hersteld en voorzien van goede zittingen. hartelijk dank Schuimrubber Gigant

Hallo Ieke, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Snel geleverd en een navraag gekregen of alles wel klopte.

Hallo Monique, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Vertrouwd, netjes ingepakt, snel

De bank is weer netjes.

Hallo Aleksandra, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Zeer meedenkend

Kussens besteld en werd daarna door hen opgebeld met de vraag waar het precies voor was en ze dachten echt mee. Resultaat is dat ik nu goede en niet te zachte of harde zitkussens heb voor mijn bank en er jaren mee vooruit kan. Zeer positief!

Hallo Ineke, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Snelle service, makkelijk te bestellen, goede prijs en kwaliteit!

Hallo Brenda, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Niets aan te merken.

Correcte afhandeling bestelling en snelle levering.

Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Goed advies. Snelle levering.

Goed advies over het type schuimrubber om mijn matras te repareren. Snelle levering.

Hallo Nicole, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Prima webshop

Zit/ lounge gedeelte van m’n bank was “doorgezakt”. Ruime keuze uit schuim. Maten makkelijk online in te vullen. Snelle levering en schuim was goed ingepakt. Zeer tevreden.

Hallo Iness, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Volgens afspraak

Overzichtelijke website om keuze te maken tegen markt conforme prijs. Alleen het verzendhuis brengt de produkten niet tot aan de voordeur. Woon je in een appartement gebouw dan zelf beneden het pakket ophalen.

Hallo Cor, Wij zullen een melding maken bij de koerierdienst. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

besteld snel geleverd, lijkt goede kwaliteit polyether maar dat moet de toekomst door gebruik nog uitwijzen.

Hallo Taco, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Super snel en perfect op maat

Ga zeker vaker bestellen ze waren heel snel met verzen het was goed verpakt en de maten waren perfect van het schuimrubber dus al met al top

Hallo Roxanne, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Op tijd geleverd

Ik heb schuimrubber vlokken en fyberfill besteld levering was mooi op tijd en de producten waren prima in orde en zoals de foto op de site.

Hallo Hanneke, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

prima levering, spullen in orde

Heb de spullen snel ontvangen. Informatie op de site heeft goed geholpen bij mijn keuze voor welk soort schuim ik moest kiezen. Blijkt in de praktijk ook goed te zijn.

Hallo Michiel, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Snelle levering. duidelijke website

Als ik schuimrubber enz. nodig heb is dit het adres waar ik het bestel.

Hallo Jan, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Top product!

Product goed omschreven, waarvoor bedoeld is. Na telefonisch overleg over product, snelle levering. Koudschuimrubber daadwerkelijk goed product!

Hallo Els, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Erg blij met het stuk schuimrubber om matrasruimte op te vullen!

We hadden een stuk schuimrubber nodig om matras passend te maken. Het is perfect met dit stuk er tussen!

Hallo Gina, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

We gaan weer goed kunnen buiten zitten op een stevig kussen

Hallo Gino, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Zeer degelijk en perfect voor mijn doeleinden.

Snelle levering, prima service

Hallo Rudy, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Snelle levering, goede producten

Voor eerste keer met jullie en met schuimrubber gewerkt. Na meerdere winkels bekeken te hebben voor de schuimrubber gigant gekozen. Prijs kwaliteit verhouding en levering helemaal top. Wat ik miste maar dat is ook bij andere site, is meer info bij de gebruiksmogelijkheden. Wanneer het best welk materiaal met welke dikte voor welk gebruik. Een soort vraagbaak vanuit ervaringen als leidraad. Nu heb ik het zelf gedaan en blij met mijn keuze maar een beetje meer informatie zou fijn geweest zijn.

Hallo Mark, Bij het kopje toepassingen kunt u het juiste schuim vinden voor het product dat u wilt gebruiken. Bedankt voor de feedback en positieve beoordeling, we nemen het mee in de ontwikkeling van de website! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Goed en netjes

Ben erg tevreden Artikel kwam binnen gelijk de kussens vervangen. Het is perfect

Hallo Rob, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Goede producten, prima levering

Fijn materiaal en degelijk vepakt geleverd.

Hallo Linda, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

zeer tevreden

Snelle levering, goede kwaliteit en aantrekkelijke prijs.

Hallo John, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Goed telefonisch contact.

Hallo Joris, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Top ervaring, vaklieden, zeer behulpzaam !

Groot zit kussen van onze Baxter Alfred bank opgevuld, geweldig resultaat! Snel en vakkundig geholpen!

Hallo Carlo, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter

Precies wat ik bedoelde.

Makkelijk te verwerken op maat.

Hallo Riet, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Mitchell de Ruiter