De perfectie zelve!

Het is gewoonweg de professionaliteit en bedachtzaamgeid zonder twijfel

Subliem

Wat een prachtig vel, wat een snelle levering en persoonlijke communicatie. Superkwalitatieve aanpak, allround :-)

Een prachtige vacht ontvangen zoals uitgezocht op plaatje.

Bij openen van pakket zag ik een ontroerend prachtige vacht! Wat een bijzonder mooi dier is dit geweest! Ik ben er heel blij mee!

Heel goede service, snelle reactie en natuurlijke prachtige schapenvachten. De deelnemers van onze zorgboerderij vinden het heerlijk om op een vachtje weg te kruipen voor een momentje rust.

Supermooi

Zeer snelle levering Mooie huiden Goede service en altijd een presentje 🎁 👍top webshop👍

Super, aanrader.

Zeer mooie vachten, onmiddellijk verzonden en snel afgeleverd. Vriendelijk persoonlijk briefje en leuke verrassing er nog bovenop. Reeds voor de derde maal een prima ervaring. Warm aanbevolen!

Ruime keuze, snel geleverd

Mooi aanbod, goede foto's en volgende dag op de stoep :)

Schaapsvacht.nl voldoet aan alle verwachtingen!

De bestelling ging makkelijk, de levering ging snel en de vacht is precies zoals op de foto op de website. Een heel mooie vacht voor een mooie prijs. Super blij mee!

Zeer goede kwaliteit

Warm en persoonlijk

Prachtige vacht, netjes en met zorg verstuurd en verpakt.

Met aandacht en zorg een mooi product afgeleverd

Met aandacht en zorg een mooi product afgeleverd. En snelle levering! Erg blij mee en kom zeker nog eens terug.

Heerlijk voedende zachtheid

Heerlijke voedende zachtheid. Fijn verpakt en ook nog eens een klein gezellig geschenkje erbij. Ik gebruik de vachtjes en het deken in de praktijk en dat alleen al om iemand er zo in onder te dekken is een feestje. En ook die heerlijke geur.... Echt schaap, dankjewel lieve schaapjes voor wat jullie schenken.

Snel en nette levering, ook rondom de feestdagen.

Foto en vacht komen volledig overeen. Mooie vacht, lekker zacht en schoon

Keurig verzorgd , kwaliteit vachten precies zoals vermeld. Bedankt!

Vachten na 2 dagen keurig verzorgd afgeleverd. In de doos een leuke beschrijving, een persoonlijk schrijven en bovendien een leuke attentie. Voor ieder die op zoek is naar een artikel van een lam of schaap, kan met een gerust hart van deze leverancier zijn diensten gebruik maken.

Helemaal gelukkig

Ik ben helemaal gelukkig met mijn wollen dekentje <3 De kleine maat is perfect om met een speld vast te zetten en te dragen als een kleine cape. De wol is zacht en prikt niet. Doordat de deken luchtig geweven is, is deze heerlijk warm :)

Heerlijke warme dekens, snel geleverd

Ik heb twee wollen dekens voor op de bank in de winter besteld. Ze werden snel geleverd. Net pakket, onderhoudstips en een aardig persoonlijk briefje. Prachtige dekens. Kortom, helemaal top.

Prachtige vachten ontvangen, voldoet aan verwachting

Duidelijke site met goede foto's die overeenkomen met de werkelijkheid. We zijn erg tevreden over de geleverde vachten. De bezorgddag was een dag later dan aangegeven. Het bestelde was keurig en met zorg verpakt.

Keurige levering en (h)eerlijk product!

Omdat ik mijn oude schaapsvacht aan de hond van een vriend van me gegeven had (die vindt het heerlijk om op te slapen!) kwam ik bij schaapsvacht.nl terecht. De prijs kwaliteit overtrof mijn verwachtingen en de schaapsvacht is heerlijk zacht. Ook het persoonlijke briefje en de onderhoudstips erbij vond ik heel attent en nuttig. Echt een aanrader!

snel, accuraat en heerlijke kwaliteit

binnen no-time ontving ik 10 zachte witte vachten. ik gebruik ze voor groepswerk. ze blijven jaren goed. na ieder gebruik buiten hangen, dan blijven ze het mooist.

Meer dan verwacht

Heel mooie vacht. Donkerbruin was onze keuze op de foto, maar de echte kleur is nog mooier, dieper, warmer. Super bedankt. Ook de levering liep heel vlot. Goed verpakt en met was instructies. Beter kon niet.

Verwarmend😊

Iets moois is waar ik voor shop Een bijzonder vachtje, helemaal top. Binnen 1 dag bezorgd , met een prachtig present erbij Ik en mijn hondje zijn helemaal blij😉 Geen twijfel, ik bestel heerlijk hier Kwaliteit en heel veel plezier Gr wij🍁🍂🐶🤗

Super vachten, beter dan andere

Had eerder bij andere aanbieder vacht gekocht maar deze stonk heel erg. Deze doen wat ze zeggen, ruiken minimaal en kwaliteit is stukken beter

• Communicatie
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooi product! Ik ben erg blij met de schaapsvacht en erg prettig dat er uitgebreide informatie beschreven staat. Als vegetariër is het voor mij erg belangrijk te weten waar zo'n dierlijk product vandaan komt en dat kon ik hier goed nagaan.

• Afspraken nakomen

• Personeel