Snel en nette levering, ook rondom de feestdagen.

Foto en vacht komen volledig overeen. Mooie vacht, lekker zacht en schoon

Keurig verzorgd , kwaliteit vachten precies zoals vermeld. Bedankt!

Vachten na 2 dagen keurig verzorgd afgeleverd. In de doos een leuke beschrijving, een persoonlijk schrijven en bovendien een leuke attentie. Voor ieder die op zoek is naar een artikel van een lam of schaap, kan met een gerust hart van deze leverancier zijn diensten gebruik maken.

Helemaal gelukkig

Ik ben helemaal gelukkig met mijn wollen dekentje <3 De kleine maat is perfect om met een speld vast te zetten en te dragen als een kleine cape. De wol is zacht en prikt niet. Doordat de deken luchtig geweven is, is deze heerlijk warm :)

Heerlijke warme dekens, snel geleverd

Ik heb twee wollen dekens voor op de bank in de winter besteld. Ze werden snel geleverd. Net pakket, onderhoudstips en een aardig persoonlijk briefje. Prachtige dekens. Kortom, helemaal top.

Prachtige vachten ontvangen, voldoet aan verwachting

Duidelijke site met goede foto's die overeenkomen met de werkelijkheid. We zijn erg tevreden over de geleverde vachten. De bezorgddag was een dag later dan aangegeven. Het bestelde was keurig en met zorg verpakt.

Keurige levering en (h)eerlijk product!

Omdat ik mijn oude schaapsvacht aan de hond van een vriend van me gegeven had (die vindt het heerlijk om op te slapen!) kwam ik bij schaapsvacht.nl terecht. De prijs kwaliteit overtrof mijn verwachtingen en de schaapsvacht is heerlijk zacht. Ook het persoonlijke briefje en de onderhoudstips erbij vond ik heel attent en nuttig. Echt een aanrader!

snel, accuraat en heerlijke kwaliteit

binnen no-time ontving ik 10 zachte witte vachten. ik gebruik ze voor groepswerk. ze blijven jaren goed. na ieder gebruik buiten hangen, dan blijven ze het mooist.

Meer dan verwacht

Heel mooie vacht. Donkerbruin was onze keuze op de foto, maar de echte kleur is nog mooier, dieper, warmer. Super bedankt. Ook de levering liep heel vlot. Goed verpakt en met was instructies. Beter kon niet.

Verwarmend😊

Iets moois is waar ik voor shop Een bijzonder vachtje, helemaal top. Binnen 1 dag bezorgd , met een prachtig present erbij Ik en mijn hondje zijn helemaal blij😉 Geen twijfel, ik bestel heerlijk hier Kwaliteit en heel veel plezier Gr wij🍁🍂🐶🤗

Super vachten, beter dan andere

Had eerder bij andere aanbieder vacht gekocht maar deze stonk heel erg. Deze doen wat ze zeggen, ruiken minimaal en kwaliteit is stukken beter

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooi product! Ik ben erg blij met de schaapsvacht en erg prettig dat er uitgebreide informatie beschreven staat. Als vegetariër is het voor mij erg belangrijk te weten waar zo'n dierlijk product vandaan komt en dat kon ik hier goed nagaan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vlotte levering. Mooie kwaliteit van vacht. Met zorg verpakt.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooi product, goed afgewerkt, kwaliteit die perfect overeenkomt met de omschrijving. Heerlijke warme zooltjes, iedereen aan te raden! Prima communicatie en snelle levering.

Vanwege de sneeuw was de levering iets vertraagd, terwijl de uitnodiging van de beoordeling al in de mailbox lag en ik mijn bestelling nog niet binnen had. Dus de uitnodiging voor de beoordeling zou iets later kunnen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

had alles al ingevuld en teruggestuurd de vorige keer!! prima bedrijf super geholpen daarvoor nogmaals dank hoop dat dit bericht wel overkomt

geen

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super snelle, vriendelijke commubicatie. Snelle levering en mooi product. Mijn dochter is heel blij met haar warme voeten. Dank je wel.

• Snelheid/Levertijd

Wij hebben niet moeten tekenen voor ontvangst. Pakje stond aan de garagedeur.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Warme binnenzolen maken wel echt het verschil voor de laarsjes van mijn dochter.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering , duidelijke website.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mooie, verantwoorde schapenvacht. Goed en snel bezorgd, met een persoonlijke boodschap. Superblij mee!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super snelle levering binnen 3 werkdagen in huis