Op tijd bezorgd. Prima geregeld door u.

Zeer tevreden met het dumby pakket.

Prima ervaring met webshop.

Kon mijn bestelling goed uitzoeken. Over levering ben ik goed ingelicht. Het materiaal kwam snel.

Mooi en duidelijk opgezette webside

Op website gezocht voor parket reiniger en en gevonden.Erg veel keuzes in soorten en uitvoeringen.En snel geleverd

Alles prima!

De webshop geeft duidelijke informatie. Bestellen gaat gemakkelijk en de artikelen worden snel en goed verzonden.

duidelijke informatieve website

Uitgebreide website, waarop je alle gewenste spullen kan vinden.

goede producten maar online bestellen mag soepeler

Prima assortiment en ik kan vinden wat ik zoek. Maar het bestelproces meerdere malen moeten doen omdat er steeds foutmeldingen kwamen dat adres niet zou kloppen. Na meerdere pogingen uiteindelijk gelukt maar mag wat soepeler.

Niet fijn

Ik ben niet tevreden. Op de bevestiging stond dat het artikel op voorraad is. Na 5 dagen niets gehoord te hebben, heb ik gebeld. Kreeg de mededeling dat het nummer niet in gebruik was. Daarna met een o6 nummer één WhatsApp gestuurd en nog een mail. Geen reactie. Dag erna weer proberen te bellen, met resultaat. Kreeg de mededeling dat het artikel niet op voorraad was, had ik een mail van moeten krijgen. Nu HOOPT men dit te kunnen leveren in mei, is 6 tot 10 weken later. Ik vind dit geen goede service.

Hoi Thécla, Dit is inderdaad niet de service die we nastreven. Super vervelend dat het zo is gelopen. We gaan dit intern oppakken en bespreken hoe we dit kunnen verbeteren! Inmiddels is de leverbelofte online aangepast: https://www.allesvoorparket.nl/floorservice-schrobborstel-floorboy Excuses voor het ongemak. Ik wil u graag iets aanbieden ter compensatie voor het ervaren ongemak. Heeft u wellicht iets aan een setje boenpads of een reinigingsmiddel? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Mirna Swaans E-commerce Manager van Allesvoorparket

Correcte en snelle levering!

Correcte en snelle levering

Verkeerde verwachting gewekt, uiteindelijk toch nog redelijk snel geleverd

Helaas stond er bij de bestelling bij het gedeelte afrekenen dat de zending binnen 1-3 dagen geleverd werd. Dit bleek net bij deze vloer niet mogelijk. Dat viel tegen. Uiteindelijk is de vloer toch binnen 8 dagen geleverd.

Hoi Lilian, Ik ben Mirna, E-commerce manager van Allesvoorparket. Ik heb inderdaad begrepen dat het niet goed ging met deze melding. Wat vervelend dat u hierdoor een verkeerde verwachting had. Ik heb het inmiddels aangepast, tijdens het afrekenen komt er nu te staan "Bezorgd op afspraak". Kan ik nog iets voor u betekenen ter compensatie voor het ervaren ongemak? Bijvoorbeeld een fles onderhoudsmiddel? Ik hoor het graag, Met vriendelijke groet, Mirna van Allesvoorparket

snel geleverd

producten zoals omschreven en inderdaad de volgende dag correct geleverd

Super, goed om te horen! Gr Mirna van Allesvoorparket

Duidelijke website en supersnelle levering

Duidelijke informatie op de website Mijn producten gekozen en een dag later alles netjes aangekregen. Proficiat

Super, dank voor het compliment. Gr Mirna van Allesvoorparket

Everything went well

Fast and perfect

Perfect, thank you so much!

Misleading size description on their amazon site (attention: fraud)

I ordered two tins of Woca oil (750 ml). The product was clearly shown as 750 ml tin on amazon. There was no clear notice of deviating size. Then this company sent a procuct sample of 20 ml! When complaining they send me a saftety data sheet as evidence for the 20 ml! This is misleading and even fraud, as it seems to be intentionally. Otherwise they would clearly state the sample size in the product description. Please be careful here!

Hello, My name is Mirna, I am the E-commerce manager at Allesvoorparket. I'm sorry for the inconvenience, I agree with you its not always clearly at Amazon. Did you already received a refund? Let me know so I can help you. Gr Mirna van Allesvoorparket

Levering niet volgens omschrijving op de website

Bij bestellen van product geeft deze aan tussen 1 dag en 3 dagen levering maar na 7 dagen nog steeds niks in huis

Hoi Wesley, Ik ben Mirna, E-commerce manager van Allesvoorparket. Ik heb inderdaad begrepen dat het niet goed gaat met deze melding. Op de productpagina en in de winkelmand wordt 1-2 weken gecommuniceerd, wat het dus ook is, maar tijdens het afrekenen staat er 1-3 werkdagen. Dat is verwarrend! Uw order is inmiddels verwerkt, heeft u hem goed ontvangen? In elk geval vervelend dat u hierdoor een verkeerde verwachting had. Ik heb het inmiddels aangepast, tijdens het afrekenen komt er nu te staan "Bezorgd op afspraak". Kan ik nog iets voor u betekenen ter compensatie voor het ervaren ongemak? Bijvoorbeeld een fles onderhoudsmiddel? Ik hoor het graag, Met vriendelijke groet, Mirna van Allesvoorparket

goede kwaliteit en op tijd geleverd

Prima service, Allesvoorparket.nl doet wat beloofd wordt

Doordachte website, je kunt gewenst product goed vinden, gemakkelijk bestellen en levering precies zoals aangegeven door Allesvoorparket.nl. Kunnen een aantal andere webshops nog wat van leren.

Alles goed

Na bestelling een snelle bevestiging en volgens plan en op tijd geleverd. Goed prijs.

Vlot en accuraat.

Waar gemaakt dat was toegezegd.

Heel tevreden!!!!

Goede ervaring Snelle bezorging!!!!

Goed product en levering

Perfect product en levering

prima levering en snel

gewoon bestellen

Te snelle levering ik had ingevuld woensdag en kwam dinsdag maar we zijn er toch blij mee

Snelle goede levering!

Makkelijk te vinden

Bestelling prima verlopen

Bestelling prima verlopen

Prima service en website, snelle levering

Over Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.