Super service!!

Wat een klantvriendelijk bedrijf!! Mijn betaling voor het gevraagde artikel was mislukt en ik had het niet gezien. Gelukkig kreeg ik een telefoontje met de vraag of ik het artikel nog wilde en kon ik mijn bestelling alsnog uitvoeren. Super bedankt!!

Prima shop voor dier en mens :>)

Via de webshop had ik een regenjas van Hurtta besteld voor mijn viervoeter. Helaas bleek de gekozen maat veel te groot uit te vallen. Hier had ik meteen over gebeld en het was geen probleem om te ruilen. De volgende dag had ik de juiste maat al in huis. Mijn hondje loopt nu hip in de regen met haar lila regenjas. De snelle levering en klantvriendelijkheid maken deze dierenshop een topshop.

Wij hadden een antitrektuig besteld, werd netjes gebeld de volgende dag dat de maat M ook bij hun besteld moest worden. En dat het 2 dagen later bezorgd zou worden dan er voor stond. Of dit goed was en een excuus dat het niet op voorraad was bij hun.

Met een uitdagingen Dierenshop gebeld. Net verhuist naar een appartement en zit met een loeiende hond. Hier al 4.5 jaar mee bezig het eruit te krijgen. Als laatste zou ik eigenlijk thc moeten gebruiken, maar wil ik niet. Is niet goed voor de hond en vind dit wel heel erg extreem. CBD al 2 maanden in gebruik maar geen verbetering. Dan nog maar eens over een andere boeg gooien. Dierenshop gebeld om advies en mijn/onze uitdaging voor gelegd. Gevraagd naar antiblafband. Ze gingen in overleg en belde later terug. Kwamen met advies en wel met de Oplaadbare Blafbeheersband Lite PBC19-16448. Deze nu inmiddels 1 week in gebruik en geen gehuil meer. De reactie van de hond is heel rustig en schrikt niet en dat voor een timide hond. Als hij begint te huilen stopt hij gelijk en zie je geen schrik reactie. Opmerkelijk. Dank Dierenshop voor het goede advies. We gaan hier nog een aantal maanden mee door en gaan dan proberen af te bouwen.

Super. Reageert net zo rap als onze hond. Tevreden dus.

Alles naar wens. Hopenlijk de DNAtest ook goed verwerkt wordt.

Alles volgens de gemaakte afspraak, super!

Bovendoek van de Doggyride mini werd binnen 2 dagen bezorgd. Kleur en kwaliteit gewoon uitstekend. Montage was zo gepiept dus weer snel onderweg met mijn teckel!

gewelfige service

had wat vragen over de doghyride novel en dat gene wat ik tevragen had miest ik even op mijn bestelling plaatsen heb dit gedaan en aan mij vraag is voldaan superbedrijf bedankt werr voor mijn bestelking van de doggyride novel met kussen nogmasls een super winkel kom zeker weer eens wat bestellen met vr gr Wilma van de Poll

Zeer correct

Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen. De mevrouw nam alle tijd om voor mij te zoeken of een product aanwezig was.

Duidelijke webshop, goede omschrijving van het artikel. Met uitgebreide maat aanduiding en een duidelijk filmpje erbij. En een snelle levering.

Snelle levering zoals besteld. Top

Snelle levering zoals besteld. Top

Ik heb enkel een mindere ervaring ik had een inoper organizizer besteld is niet met inopet tekst op vermeld dat maakt voor mij niet uit maar de vervanging heeft geen sluiting vooraan !

Pechverhelping

De bocht te kort genomen en een boordsteen geraakt . . . pardoes Hondenkar omgekanteld en een grote scheur in de bovenhoes. Geen nood, Dierenshop.nl liet weten dat ze een nieuwe leveren konden Bestelling geplaatst en betaald en de hoes werd per direct verzonden. Moraal van het verhaal - de medewerkers van Dierenshop.nl doen hun uiterste best om je te helpen bij elke soort pech En voor je 't weet ben je met je trouwe viervoeter weer tevreden onderweg

Super service en snelle levering. Het tuigje wat mijn mama besteld had was in mijn maat niet op voorraad op dit moment, er werd mijn mama verteld dat er wel camouflage roze was of zebra print. Aangezien ik een kater ben, heeft ze gelukkig gekozen voor zebra print. Pfffffff hele opluchting voor mij. Ik vind het tuigje nog steeds eng als mijn mama hem omdoet, maar het gaat steeds beter. Als hij weer afgaat krijg ik lekkere snoepjes, dus het gaat zeker goedkomen. Bedankt namens Kliko

Geweldige service!

Gebeld door medewerkster omdat artikel niet op voorraad was. Ze heeft geholpen met het zoeken naar een alternatief. Buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. Helemaal top!

Mijn bestelling liet wat langer op zich wachten. Dit werd heel netjes doorgebeld. Erg fijn om te weten. Bestelling ondanks de vertraging nog snel bezorgd.

We hadden een half jaar geleden een product besteld. Zodra we deze mankementen hadden gemeld, heeft de klantenservice dit echt super opgepakt en opgelost door de onderdelen op te sturen. Netjes en heel snel opgelost.

Nou ik weet het zo net nog niet.........

We hebben een hondenkar gekocht waarvan de rits door een fabrieksfout niet werken kan gebeuren denk je dan. Telefonisch contact gehad. Werd vriendelijk te woord gestaan en we moesten een mail sturen met verdere informatie en foto's................en dan..............dan hoor je dus niets meer!!??? En nu???? We wachten het nog even af. Maar voor nu een twijfelachtige tot zeer twijfelachtige beoordeling.

Precies de goede onderdelen snel in huis

De juiste reserve onderdelen voor een DoggyRide Novel hier gevonden en gekocht. Weliswaar dure onderdelen, maar beter dat dan niet te krijgen. De prijzen waren elders ook niet bepaald voordelig... Duidelijk bestelproces en snel in huis!

Heel tevreden

Heel tevreden over mijn aankoop en de service!

Fijn meedenkende mevrouw aan de telefoon. Er was een artikel niet op voorraad, maar omdat ik niet kon wachten ivm op vakantie gaan, heeft ze meegedacht voor een alternatief. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk

NIET goed

Als je een buggy voor een hondje besteld zoals afgebeeld en je krijgt maar alleen de bovenkant geleverd kan ik daar geen goede beoordeling voor geven . Dan ook nog te laat omdat het verkeerd gesorteerd was en dat we het dan nog zelf moeten oplossen door terug sturen van de halve buggy. Maar wel eerst betalen en wachten op terugbetaling om dan opnieuw te bestellen met het risico dat het opnieuw verkeerd is , want niet iedereen i financieel bekwaam om 2 maal te betalen voor je je centen terug krijgt .

Uitstekende service. Vragen gelijk beantwoord

Mooie fietskar voor een fijne prijs

Erg blij met de fietskar. Hij is precies volgens de beschrijving maar met een betere prijs dan bij de concurrentie. Nadeel is alleen dat het via dhl bezorgt werd en dat er geen bezorgafspraak gemaakt kon worden. Ik moest een dag thuis blijven omdat het pakket anders naar het dichtsbijzijnde dhl depot in drachten gebracht zou worden. Dat is voor mij bijna 100 km rijden.

Helemaal tevreden

Een vraag gesteld via de mail en zelfde dag al antwoord. Fietskar was snel en goed geleverd wel een risico om hem zo voor de deur achter te laten maar dat was iets van de bezorger. De hond moet nog even wennen maar dat komt wel goed. De fietskar volgt soepel achter de fiets.

Zeer positief

Na het bestellen, gelijk gebeld over feit dat niet het niet op voorraad was, maar wel een andere kleur. Prima geregeld!