Snelle levering. Netjes verpakt.

Geweldige en snelle levering van bestelde artikelen, ga zo door.

Zeer aangenaam verrast

Wij hadden een xs motorbrilletje voor ons xs hondje besteld en werden aangenaam verrast. De bril past perfect, is van een mooi buigzame kwaliteit en ziet er stoer uit. Wij kijken uit naar onze eerste vakantie met zijspan samen met ons hondje. Aan de bril zal het niet liggen!!

Past precies

Wat ik besteld heb klopt

Snelle levering en goed advies 👍

Goed advies gekregen over de maat van een honden tuigje. 👍

Prijs-/kwaliteit uitstekend, snelle levering

Onlangs een Doggyride Novel 10 besteld bij dierenshop.nl. Zij waren op dat moment de voordeligste aanbieder van dit merk/type. Hun website werkt gemakkelijk dus snel kunnen bestellen. Werd middels mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ook de snelle levering is fantastisch. De leuke verpakking van hun factuur mét hondenkoekjes maakte het compleet. Wij zullen zeker vaker op dierenshop.nl bestellen!

service volgens afspraak

Alles zoals wordt omschreven, ook de levering

prima ervaring

Doek voor hondenkar besteld,moest besteld worden.Netjes gebeld door klantenservice.Zoals beloofd netjes ontvangen binnen de termijn zoals was afgesproken met de klantenservice.Werken met korte lijnen naar de klant toe,erg prettig.Bestel hier zeker weer.

Goede snelle service en fijne fietskar!

Mijn vraag werd snel en naar tevredenheid behandeld en de fietskar was er binnen 1 dag. Snel en makkelijk in elkaar te zetten en de hond vindt het geweldig om zo mee te gaan!

Prima service!

Ik werd gebeld omdat de het bestelde product niet op voorraad was. De levering kon wat langer duren. Ik vind het erg attent dat hiervan op de hoogte werd gesteld. ok het naleveren van artikelen is binnen een dag geregeld

SUPER!

Gevraagd het de bestelde item snel verzonden kon worden ivm onze aankomende show, ik ben toen teruggebeld dat het ging lukken. Erg fijne service!

uitstekend

ik had een vlotte hulp aan telefoon van bediende, Zij heeft alle mijn vragen en beantwoorden en heeft laatste oranje kleurige wandelkar voor ons uithaalt van vitrine, Vrij snel afgeleverd thuis (2-3dagen)

Goede service en snelle levering

Goede en duidelijke website

Kwaliteit voor een mooie prijs

Zeer goed tuig. Snelle verzending

prima shop prima artikelen

Voor de hondjes 2 expedition parkas gekocht, dit was een tip van een medewerker, wat zijn we hier blij mee! Ze zijn op alle mogelijke manieren te verstellen zodat het jasje precies past. Nu kunnen we in weer en wind wandelen en zien er ook nog eens prachtig uit. Zeer tevreden over deze shop, goed advies, goed artikel, goede levering.

Snelle verzending, ondanks de feestdagen. Duidelijke webshop met een hoog bestelgemak. Daarnaast ook nog prima prijzen Ga zo door in 2020! 👏

Snel en klantvriendelijk

Er was iets fout gegaan met de betaling. Één telefoontje en het was geregeld én de bestelling de volgende dag al binnen.

Dit is heeeel goed snelle en correcte afhandeling

Ben erg tevreden over jullie Dieren shop Heb er al veel gekocht en ze helpen je altijd correct en rustig

Vlotte levering!

Product besteld, snel geleverd. Super!

Wanneer ik weer iets nodig heb dan is deze website zeker een aanrader.

Snelle levering, alles was in orde.

Ook de hond is er super blij mee. Niet onbelangrijk toch.

Iets kleins besteld, bleek niet aan afhaalpunt geleverd te kunnen worden, maar werd daar dezelfde dag nog voor gebeld. Is per post gekomen, binnen 2 werkdagen, en er zat nog €5 cash bij omdat dit goedkoper bleek.

Toppie!!!

Snelle levering toppie

Prima service! En snel.. voor herhaling vatbaar!