Snel en volgens afspraak bezorgd

Makkelijke site, goed overzichtelijk en ruime keuze. Diverse betalingsmogelijkheden, helaas geen vvv acceptatie. Order is duidelijk en overzichtelijk en levering volgens afspraak

Teveel

Deze keer wel heeeel veeel verpakings matriaal Voer is altijd goed en snel afgeleverd 1 dagje staat het voir de deur

Prima communicatie

Ik werd gebeld dat mijn bestelling enkele dagen vertraging had. Vervolgens werd ik gebeld toen het artikel beschikbaar was. Puik.

zeer snel en niet duur.

Super makkelijke site, veel keuze. Vlotte betaling en super snel geleverd.

Uitstekende service!

Ik vond het alleen spijtig dat ondanks ik niet aangeduid had dat ik een voorkeur had voor een dag van de levering heb ik toch €7,5 moeten betalen.

Goed assortiment en goed contact

Heb de Petsafe Cat Fence hier gekocht. Ook de batterijen en vervangend halsbandje. Goede service en contact.

Mooi op tijd en netjes verpakt geleverd, ben echt tevreden.

Goede service en heel klantvriendelijk

Snelle levering en de hondenkar ziet er prachtig uit. Erg fijne winkel waar ik vaker spullen ga bestellen.

Super bedrijf

Alles top, er stond bij opvoorraad, maar de volgende ochtend werd ik gelijk gebeld dat de fietskar niet op voorraad was. Maar er werd ook gelijk verteld dat ik hem uiterlijk de 25e zou thuis hebben, voor mij prima ik had hem toch niet gelijk nodig. Dit was nog een kleine twee weken, de week erna werd ik weer gebeld de fietskar was onderweg zou de volgende dag al geleverd worden. Dus binnen nog geen 1,5 week super, en hij is ook geleverd. Dus voor mij een super bedrijf sowieso al vanwege de telefoontjes Dan weet je waar je aan toe bent.

Zeer goede snelle bezorging.

Prima ervaring

Bestellen kon makkelijker rest uitdtrkend

Bestellen vond k lastig maar met wat hulp helemaal oké

Product op voorraad, snelle levering!

Product/maat was op voorraad, meteen geleverd (geen verzendkosten geloof ik).

Het verkeerde besteld. Na het bestellen gelijk een telefoontje gedaan. En uitgelegd dat ik het verkeerde product had besteld, gelijk door een van de medewerkers het goede gepakt en ons toe gestuurd.

Nog even afwachten of ze werken

Ik heb ze uitgezet ben benieuwd of het werkt.

Een hondenfietskar besteld en heeel snel geleverd! Super kar, honden zitten er heel goed in! Zeker een aanrader!!!

Goed product, lage prijs, en zeer snel geleverd.

Top website! Comform de levertijd👏

Super producten van hoge kwaliteit. En een service zoals iedere website zou moeten geven. Nu bestellen, dan binnen 2 dagen in huis, kortom koop niet meer elders!

Mijn ervaring !! Prima

Heb het nodige gekregen en in prima omstandigheden

Vriendelijk voort geholpen

Kon bepaalde bestelling niet verkrijgen,ze hebben me persoonlijk opgebeld en voor een zeer goede oplossing gezorgd.

Zeer goed.

Zaak waar klantenservice hoog in het vaandel staat. Daar kunnen andere zaken nog een les van leren.

Too service!!!!

De eerste keer bij dierenshop.nl maar zeker niet de laatste keer!!! Top service

Snel en goed.

Geen problemen met levering.

Super goed en snel. ❤️

Snelle en correcte levering. Zoals je verwacht maken jullie waar. Super goed geregeld. 😍