Fantastisch!!!!

Onze kat was haar bandje weer eens kwijt. Dan wordt het een gevecht om haar binnen te houden, maar zonder is geen optie met een drukke weg voor ons huis. Ik had aangegeven dat het nood was, werd gebeld en inderdaad de volgende dag was de bestelling binnen. Perfecte service!!!

Alles simpelweg perfect!

Bestelling betaling levering communicatie: alles verliep eenvoudig snel en soepel. Zou zeker aanraden!

Ik heb een 4-tal dagen moeten wachten op mijn bestelling. Deze was exact zoals de beschrijving! Helemaal tevreden met onze aankoop.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Goede service, ondanks het langere wachten op de doggyride, wel regelmatig update gehad.

heel snel en goed geholpen

bij het niet kunnen leveren van mijn artikel werd diezelfde dag nog een alternatief bedacht, aan mij voorgelegd en de volgende dag geleverd.

bestelling vlot geleverd, vertraging omdat de maat niet voorradig was: hierover ben ik telefonisch keurig geinformeerd. Uiteindelijk 2 dagen later geleverd, dus zoveel langer heeft het niet geduurd. Leuke attentie voor de hond in het pakket

Zeer vlugge levering!

prima!

prima!

hele goede service

Bij het bestellen van een product ging er iets mis met de betaling. ik heb toen gebeld naar de Dierenshop en werd helemaal begeleid door een medewerkster om nogmaals te bestellen. Toen alles goed gelukt was, is ze naar de rekken gelopen en zag mijn te bestellen producten staan. Ze waren in voorraad. Ze ging alles meteen opsturen. En ja.. de volgende dag werd het al bezorgd. Super service! Dank

Mijn item was niet op voorraad en werd netjes gebeld wanneer deze wel op voorraad zou zijn en netjes als afgesproken werd alles geleverd top

Artikelen netjes geleverd, wel lange levertijd

Ruim assortiment en de bestelde artikelen zijn netjes geleverd. Wel bijna twee weken op moeten wachten, waarbij de communicatie over de vertraging en de reden nihil was. Daarom aftrek van een ster. Na contact met Dierenshop.nl bleek dat dit waarschijnlijk door vakanties niet is gebeurt en er normaliter wel contact wordt opgenomen met de klant als er een lange levertijd op de producten zit.

Fijne zaak waar je alles van Jean Peau kunt bestellen.

Ik bestelde daar al onderdelen voor de Doggyride fietskar en nu de produkten van het merk Jean Peau voor de beste verzorging voor je hond. Bij deze zaak zal ik blijven bestellen en het aan anderen aanbevelen.

Bij bestelling van een fietskar ging het bij het leveren fout, de kar zou terug moeten naar Dierenshop. Omdat wij binnen een aantal dagen op vakantie zouden gaan met een pup was leveren voor vakantie bijna onmogelijk als kar via bezorgdienst eerst terug moest en dan weer naar mij. Dierenshop leverde toen zonder moeite de dag erna een nieuwe kar, zodat wij toch een zorgeloze vakantie hebben gehad met onze pup van 12 weken. Ik vond dit zo'n fantastische service dat ik hun zeker ga adviseren bij anderen. Gewoon top dierenshop!

Perfecte levering

Iets nà sluitingsuur getelefoneerd voor inlichtingen en vriendelijk geholpen, zelfs gsm-nummer gekregen mocht ik nog verdere inlichtingen nodig hebben voor de bestelling. Was misschien duurder dan elders maar voor een goede service betaal ik graag wat extra ! Levering was ook zoals beloofd bij bestelling.

Zeer goede service

Het pakket was compleet en zeer snel geleverd. Binnen 24 uur Complimenten.

Een echte aanrader

Ik was op zoek naar een hondenbuggy en vond al zeer snel mijn keuze op jullie gebruiksvriendelijke website. Na het plaatsen van de bestelling werd ik persoonlijk gecontacteerd ivm het bezorgmoment van de levering. Bij het uitpakken van de buggy vond ik eer zeer lief presentje voor mijn viervoeters. Ze hebben dit ten zeerste gewaardeerd :-). de innopet buggy is voorlopig een zeer goede aanwinst.

Snelle levering, past perfect....

Zeer betrouwbaar bedrijf, goede service

Fantastisch zowel via site als telefonisch

Na mijn bestelling van een artikel dat niet meer beschikbaar was werd ik meteen gebeld om te overleggen voor een alternatief. De levering was daarna perfect en de artikelen ook van goede kwaliteit. Ik ga deze ondernemer zeker aanprijzen.

Geweldig goede service en snelle levering!

Een geweldige goede service en snelle levering!

Lang gewacht

Ik heb best lang op mijn bestelling moeten wachten,maar het is goed gekomen. Ik zou gerust nog een keer wat bestellen.

perfekte service

Dierenshop.nl heeft bij de levering onze gratis drinkfles vergeten mee te leveren maar hebben die direct zonder problemen op gestuurd. Er was ook een probleem met de 20 euro cashback maar ze hebben dit ook opgelost. Gewoon een perfekte service en doen er alles aan als er iets fout loopt.Levering is ook perfekt gelopen.Zeer betrouwbaar. Mvg Patrick

nog steeds niet ontvangen

zou mijn bestelling vandaag binnen krijgen , maar helaas , weer niets.

tevreden !

Fijne webshop en een goede telefonische hulp gehad. Werd direct geholpen. En alles was binnen 1 dag binnen. Super !

Producten zijn snel geleverd en goed verpakt. Lekker snoepje erbij voor onze hond.

alles in orde

Tijdig en korrekte levering