SUPER!!

Geweldig geholpen en zeer snelle levering! Dierenshop.nl is echt een aanrader!!

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Snel en scherpe prijs

Snelle levering voor een scherpe prijs.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Helemaal zoals verwacht

Mooie site.

Wat ik nergens kon vinden heb ik bij de Diershop gevonden.

• Welk product heeft u gekocht? borgpin met clip
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? 100%

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Mazter anti trek tuig
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Nadat een artikel niet meer leverbaar was netjes gebeld met de keuze een vervangend artikel of geld storneren.

• Welk product heeft u gekocht? Bench
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja perfect

Fijne zaak die snel de bestelling verzend.

Ze verkopen alle producten van Jean Peau en voor de vacht van onze sheltie werkt het fantastisch!

• Welk product heeft u gekocht? Tangle repair van Jean Peau
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Gewoon goed

Gaat goed met de bestelling om en wordt ook snel geleverd.

Top service en snelle bezorging

Mijn huisnummer was blijkbaar niet ingevuld tijdens het bestellen. Ze hebben me toen gebeld en de bestelling alsnog snel in orde gemaakt en laten bezorgen.

Snel en juiste produkt geleverd voor mooie prijs

Super snelle levering, en ook nog eens voor een mooie prijs. Ook de honden zijn niet vergeten, want in de verpakking zaten lekkere koekjes. Dierenshop.nl is zeker de moeite waard om uw spulletjes te bestellen.

Buggy Comfort

In de eerste plaats de zwart/ grijze besteld, de volgende dag zijn we gebeld door een uiterst vriendelijke dame met de mededeling dat het erg spijtig was maar dat de bestelde kleurencombinatie niet voorradig was en besteld moest worden en dat dan de levering pas in februari mogelijk was. De dame had nog wel een rood/zwarte buggy staan en door de heldere en goede uitleg hebben we besloten tot de aanschaf van deze kleurencombinatie. De buggy werd al de volgende dag geleverd en was bovenverwachting mooi. Dus beste dierenshop dank jullie wel voor de prima en meer dan verwachte service.

Deze mensen zijn zeer goed bezig.

Laten niet na om contact op te nemen bij leverproblemen. opvolging is perfect. nazorg nog beter. Echt Super goed bezig daar.

Super service, vriendelijke hulp, snelle levering

Ik was met spoed op zoek naar een Doggyride, die is momenteel heel lastig te verkrijgen; gebeld met Dierenshop en kreeg een zeer vriendelijke en behulpzame dame aan de telefoon die de tijd nam om het en en ander uit te leggen. Lang verhaal kort: de Doggyride was op voorraad en werd alvast voor mij gereserveerd zodat ik rustig in de online shop mijn bestelling kon plaatsen. Ik belde erg laat, dus bezorging voor de volgende ging uitaard niet lukken, maar, ondanks de december drukte, had ik mijn bestelling de daarop volgende dag al in huis. Voor een volgende bestelling voor hondenspullen ga ik zeker weer naar de Dierenshop.nl Jullie hebben er een fan bij! ;-)

Snel en voordelig

Via de duidelijke website batterijen voor een antiblafband besteld. Binnen twee dagen keurig verpakt ontvangen. Dat alles voor een lage prijs.

super

Ik ben super goed geholpen, netjes en via mail en telefoon. Gewoon om er zeker van te zijn dat het product in de goede maat en aan de goede kant (deur) is. Ga zo door!

Vandaag besteld en morgen al in huis, lekker snel.

Top, snelle service en super personeel!

Ik had 2 jassen besteld van hurtta, helaas is dit, zoals overal, product uitlopend. Ik zag ze nog op de website dus besteld, dezelfde ochtend werd ik gebeld door Wilma dat ze deze niet meer hadden. Jammer de bammer, ik kon kiezen of geld retour of 2 andere jassen, ik mocht er nog even rustig over denken. Toch voor 2 andere jassen gekozen, die moesten dan wel besteld worden maar dat was voor mij geen probleem. En nu na 1,5 week heb allebei de jassen binnen. Super vriendelijk geholpen door het personeel, wist duidelijk waar ik aan toe was. En super blij met mijn ontvangen jassen. Ik kan iedereen aanbevelen hier te bestellen.

Fijne service

Helaas bleek het bestelde artikel niet op voorraad te zijn op het moment. En in plaats van mijn bestelling gewoon te annuleren, werd ik netjes gebeld en aangeboden mijn geld terug te storten of het artikel alsnog te bestellen. Gekozen om het artikel alsnog te ontvangen, maar dan iets later. Het is alsnog bezorgd op de dag die de dame aangaf in het telefonisch gesprek. Super persoonlijk en fijn dat er even een belletje werd gedaan. Het was netjes verzonden en de bestelde jas past mijn hond perfect.

Snelle levering heel goede producten Als je Iers wil voor je huisdier Een adres dierenchop Nog nooit producten moeten terugsturen Jullie zijn toppers

goede service en snelle levering

Product is helemaal goed en snel geleverd

snelle keurige levering

Precies volgens afspraak geleverd

Snel en nette levering

Fijne webshop met ruime keuze voor goede prijs, netjes en snel geleverd.

Ik vind de verzendkosten wel veel. Ik had voor meer als 100 euro. Voor de rest vind in de service wel goed.

Duidelijk. Gemakkelijk alles op te zoeken. Vlugge track en trace

Perfecte dienstverlening.

Onverwachts een telefoontje gekregen om meer info te krijgen over het bestelde product. Met de bedoeling om zeker geen verkeerd product op te sturen. Vond ik zeker een pluspunt !!!