Een hondenfietskar besteld en heeel snel geleverd! Super kar, honden zitten er heel goed in! Zeker een aanrader!!!

Goed product, lage prijs, en zeer snel geleverd.

Top website! Comform de levertijd👏

Super producten van hoge kwaliteit. En een service zoals iedere website zou moeten geven. Nu bestellen, dan binnen 2 dagen in huis, kortom koop niet meer elders!

Mijn ervaring !! Prima

Heb het nodige gekregen en in prima omstandigheden

Vriendelijk voort geholpen

Kon bepaalde bestelling niet verkrijgen,ze hebben me persoonlijk opgebeld en voor een zeer goede oplossing gezorgd.

Zeer goed.

Zaak waar klantenservice hoog in het vaandel staat. Daar kunnen andere zaken nog een les van leren.

Too service!!!!

De eerste keer bij dierenshop.nl maar zeker niet de laatste keer!!! Top service

Snel en goed.

Geen problemen met levering.

Super goed en snel. ❤️

Snelle en correcte levering. Zoals je verwacht maken jullie waar. Super goed geregeld. 😍

Prima winkel goede artikelen!!

Zeer Goed!!

Een jasje besteld, maar deze was helaas te klein. Na telefonisch contact heel fijn geholpen met advies en hebben ze gelijk een maat groter apart gehouden tot het jasje retour was en hebben ze bij binnen komst gelijk de maat groter opgestuurd dus ik had binnen een dag de juiste maat. Enige minpuntje is dat je ook nog eens de retour kosten moet betalen voor een nogal prijzig jasje.

Perfecte service

Mijn bestelling was niet meer op voorraad, maar binnen een week had ik mijn bestelde hoes voor mijn hondenkar toch binnen! Aardige mensen, en vriendelijk contact.

Super goed

De levering leek een dag langer te duren, en daar werd ik telefonisch van op de hoogte gebracht. Heel netjes De bestelling kwam overigens wel de volgende dag, top!

Snelle levering. Netjes verpakt.

Geweldige en snelle levering van bestelde artikelen, ga zo door.

Zeer aangenaam verrast

Wij hadden een xs motorbrilletje voor ons xs hondje besteld en werden aangenaam verrast. De bril past perfect, is van een mooi buigzame kwaliteit en ziet er stoer uit. Wij kijken uit naar onze eerste vakantie met zijspan samen met ons hondje. Aan de bril zal het niet liggen!!

Past precies

Wat ik besteld heb klopt

Snelle levering en goed advies 👍

Goed advies gekregen over de maat van een honden tuigje. 👍

Prijs-/kwaliteit uitstekend, snelle levering

Onlangs een Doggyride Novel 10 besteld bij dierenshop.nl. Zij waren op dat moment de voordeligste aanbieder van dit merk/type. Hun website werkt gemakkelijk dus snel kunnen bestellen. Werd middels mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ook de snelle levering is fantastisch. De leuke verpakking van hun factuur mét hondenkoekjes maakte het compleet. Wij zullen zeker vaker op dierenshop.nl bestellen!

service volgens afspraak

Alles zoals wordt omschreven, ook de levering

prima ervaring

Doek voor hondenkar besteld,moest besteld worden.Netjes gebeld door klantenservice.Zoals beloofd netjes ontvangen binnen de termijn zoals was afgesproken met de klantenservice.Werken met korte lijnen naar de klant toe,erg prettig.Bestel hier zeker weer.

Goede snelle service en fijne fietskar!

Mijn vraag werd snel en naar tevredenheid behandeld en de fietskar was er binnen 1 dag. Snel en makkelijk in elkaar te zetten en de hond vindt het geweldig om zo mee te gaan!

Prima service!

Ik werd gebeld omdat de het bestelde product niet op voorraad was. De levering kon wat langer duren. Ik vind het erg attent dat hiervan op de hoogte werd gesteld. ok het naleveren van artikelen is binnen een dag geregeld

SUPER!

Gevraagd het de bestelde item snel verzonden kon worden ivm onze aankomende show, ik ben toen teruggebeld dat het ging lukken. Erg fijne service!

uitstekend

ik had een vlotte hulp aan telefoon van bediende, Zij heeft alle mijn vragen en beantwoorden en heeft laatste oranje kleurige wandelkar voor ons uithaalt van vitrine, Vrij snel afgeleverd thuis (2-3dagen)