Snelle en goede service

We hadden een hondenmand besteld maar helaas zelf de verkeerde kleur aangeklikt, product retour gestuurd en gevraagd of het mogelijk was om het product om te ruilen naar de juiste kleur. Onze retour was bij aankomst binnen 1 werkdag verwerkt en diezelfde dag werd ik al gebeld over dat het juiste product opgestuurd zou worden. Dit product had een wat langere levertijd en daarover werden we netjes geïnformeerd. Ondanks de aangegeven levertijd hadden wij de hondenmand alsnog snel binnen. Heel fijn dat dierenshop zo snel en vriendelijk werkt!

• Welk product heeft u gekocht? Fantail hondenmand silverspoon

Geweldige service

Helaas heb ik zelf het verkeerde product besteld. Daar kwam ik achter bij levering. Geretourneerd en aankoopbedrag zonder gezeur terug gekregen. Dat is geen vanzelfsprekendheid! Bedankt daarvoor.

• Welk product heeft u gekocht? Catfence

top

er werd zelfs gebeld dat mijn product later kwam.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Supersnelle levering, goed product

Bestelling ging makkelijk, overzichtelijk en snel geleverd in keurige en stevige verpakking.

• Welk product heeft u gekocht? Pet safe band kat
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Absokuut

Perfey

• Welk product heeft u gekocht? Ogen

Uitstekende logistiek

Bij mijn bestelling kon een beter product geleverd worden. Dierenshop handelde dat direct en snel af. Alles op initiatief van Dierenshop zelf.

• Welk product heeft u gekocht? Doggy ride
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Makkelijk bestellen, vlotte levering.

Website is overzichtelijk en duidelijk. Bestelling wordt snel geleverd. Prima in orde.

• Welk product heeft u gekocht? Doek voor fietskar DoggyRide Novel
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja, prima

Goed en efficient was de levering.

Het tuigje is uitstekend van kwaliteit.

• Welk product heeft u gekocht? Hurrta hondentuig
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Jazeker

FIjne winkel, goede service

Hondenkussen snel ontvangen, duidelijke mails, zelfs een klein zakje hondensnoepjes erbij ontvangen.

• Welk product heeft u gekocht? Fantail hondenkussen
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja.

Zeer service gericht!

Ik had twee verschillende dingen besteld en zij namen contact met mij op om te checken of ik het juiste item had besteld. Het andere item was niet voorradig maar na kort overleg heb ik een ander item besteld. Zeer correct geholpen!

• Welk product heeft u gekocht? Voorwiel van honden buggy

Correcte afhandeling

De bestelling liep volkomen volgens afspraak

• Welk product heeft u gekocht? Anti trekhalsband voor hond en honingwax voor pootjes
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Volkomen

bestelling nog steeds niet ontvangen! Levering was voorzien op 19-01-2024

Normaliter zou ik volgens u mijn bestelling op 19 januari moeten ontvangen hebben. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.

• Welk product heeft u gekocht? Mazter
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? jazeker

Beste Hubert, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben een aantal keer contact met u geprobeerd te zoeken, helaas krijgen wij u niet te pakken. Volgens de tracking van het pakket, is uw bestelling op 24-01-24 bij u bezorgd. U heeft dit ook via de mail bevestigd. Veel plezier met het tuig. Met vriendelijke groeten, Team Dierenshop.nl

Bestelling super snel geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Jean peau lotion
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja gebruik het al 11 jaar

misleidende presentie

De afbeelding en het daadwerkelijk te verkopen product kwamen in eerste instantie niet overeen. Toen de bestelling binnenkwam hadden we niet het gewenste product. Dat was jammer. Bij nader controle zag ik wat er fout was gegaan. Toch was de afbeelding wat wij wensten terwijl een onderdeel daarvan binnenkwam. Dat vind ik niet correct.

• Welk product heeft u gekocht? fietskarretje
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? nee

Beste Daniëlle, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben de afbeeldingen en de tekst van het product aangepast, waardoor het nu hopelijk wat duidelijker is dat het om alleen de trekstang gaat en niet om de gehele fietskar. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Dierenshop.nl

Keurig netjes geleverd.

Binnen 3 dagen had ik mijn bestelling ontvangen plus een flesje zalm olie kado. Hoop dat de Probiotica zal helpen.

• Welk product heeft u gekocht? Probiotica Forte anti jeuk
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ik ben vandaag begonnen dus kan ik nog geen ervaring delen.

Levering

• Welk product heeft u gekocht? Reserve wiel

Snelle verzending

Prima webshop! Snelle verzending

• Welk product heeft u gekocht? dna test
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Prima product

Snel en vakkundig geleverd en goed product. Goede communicatie

• Welk product heeft u gekocht? Fietskar wiel
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Heel goede producten en snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Hondentuig en riem
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Heel zeker

Zeer klantvriendelijk, goede kwaliteit

Bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het assortiment is van goede kwaliteit. Kortom zeer aanbevelenswaardig.

• Welk product heeft u gekocht? Jasjes voor ruwharige teckel en Bearded Collie

Is goed

Alleen was het heel ergens anders bezorgd..het zat tussen een aantal pakje van iemand anders,waarschijnlijk om dat het een tamelijk plat pakje was en is daar blijkbaartussen geraakt. Gelukkig plaatste ze een oproep op faceboek..en zo kwam het toch nog hier bij mijn

• Welk product heeft u gekocht? DNA test
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Goede snelle service en mooie kwalitatieve producten!

• Welk product heeft u gekocht? Hurttha mid layer
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Jazeker

Artikel was van goede kwaliteit, de service prima! Heel tevreden.

• Welk product heeft u gekocht? Halsband

• Welk product heeft u gekocht? Anti trekband
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Top

AMAZING!

QUICK AND EASY DELIVERY PROCESS!!

• Welk product heeft u gekocht? GARDEN PROTECTOR 4
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? YES

Over Dierenshop.nl

Dierenshop.nl is onderdeel van Ruiter en Dier Zeeman, wij zijn met 2000m2 een van de grootste dieren/ruitersport speciaalzaak van Noord-Holland. U bent welkom om onze winkel te bezoeken.