Producten geleverd zoals beloofd aan correct prijs

Valt mee

Had gedacht dat het volledig dicht zou gaan om diefstal te vermijden

Zeer slecht

Bestelling geplaatst EN betaald maar tot nu toe niks ontvangen , is al. Een week geleden Ben benieuwt hoe dat goedgemaakt wordt

Goed geholpen en een snelle levering

Advies gevraagd en een goed en snel antwoord snelle levering helemaal blij mee !

Goede snelle service

Goed!

Alles is goed gegaan. Bestellen en betalen. Ik heb alleen één mailtje niet gehad. En ik heb daarover gemaild. Maar weer snel een reactie. Dus heel goed verlopen.

zeer goed

Topservice van de bovenste plank

Wat een fantastisch bedrijf te staan je altijd correct te woord en altijd oplossingsgericht. Vervolgens echt een dag later het bestelde artikel binnen met zelfs een filmpje hoe ik het moet monteren hoe knap is dat. Zonder meer een volle 10+ Hans en Carin

top geregeld en snelle service

makkelijk te bestellen en snelle levering

Hartelijk dank voor de snelle en goede levering,het was er veel eerder dan Ik verwacht had.de cover paste prima nu lijkt de buggy weer als nieuw,ik ben er dus erg blij mee. Vriendelijke groeten van Anneken Steur

Prettig

Klantvriendelijk en super snel geleverd!

alles naar wens

Was makkelijk te bestellen en snel geleverd volgens afspraak

Alles prettig en vlot geregeld!!

Vrijdag een honden trailer besteld en zaterdag al in huis, perfect! Deze winkel was de enige die dit model beschikbaar had, googelen heeft dus zin!

Snelle levering en goed verpakt

Alles conform de informatie zoals vermeld op de website.

Goede service en snelle levering

We hebben een trixie fietskar gekocht en wilden daar gelijk het weekend mee fietsen. Besteld op woensdag 15 uur en de volgende dag al geleverd. Top gewoon!

Ik heb een mooie honden fietskar gekocht , lvering was vlug en service dus prima

Supersnelle en adequate service

Ik kreeg mijn product keurig thuisgestuurd, binnen de 24 uur. Dat had wat mij betreft ook nog best een dag langer mogen duren, maar deze snelheid is zeker niet verkeerd.

Fijne website, snelle service

Duidelijke, fijne website Goede informatie Snelle service

Prima verzorgd

Goede uitleg en vriendelijk

Snel! Goede service.

Artikel was niet direct leverbaar, namen direct contact op om een alternatief of oplossing te bieden.

Prima kar.

Zojuist hondenkar ontvangen. Bij montage miste een schroefje, doos was open geweest en weer dichtgeplakt. Verder prima te monteren, en eerste gebruik probleemloos.

Zeer snelle en betrouwbare webshop!

Probleempje met online bestellen? Geen enkel probleem hoor. Als je je telefoonnummer achterlaat, word je zeer snel teruggebeld. En de service? Dat is zoals beloofd! Zeer snel! En de andere dag was het bestelde in mijn geval al in huis.

Zeer klantvriendelijk

Wij hadden een beugel nodig voor een oudere fietskar. Na enkele mails, heen en terug hebben ze de perfecte beugel verzonden en kunnen nu de fietskar weer veilig en goed gebruiken.

snelle reacties