Top !!!

Kan niet beter...bestelling,betaling en levering sneller dan ik dacht . Met dank aan Guda en medewerkers.

• Welk product heeft u gekocht? HONDENBENCH

Hurrta monsoon Bilbery

ik had eerst een andere regenjas besteld en deze was niet meer voorradig, netjes een mailtje gekregen en ik mocht een andere jas die duurder was voor de zelfde prijs hebben, via de maattabel op de site de jas thuis opgemeten en deze past zeer goed, ze denken goed met je mee en als er iets is kan je gewoon even bellen.

• Welk product heeft u gekocht? Hurtta regenjas monsoon coat Bilberry
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? de jas voelt degelijk aan en de maat was goed.

Prima prijs en goede levering

Nette prijs voor het product en snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Batterijen Petsafe
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Gewoon goed, zoals het hoort

Bestelling zoals beloofd binnen 2 dagen geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Batterijen anti blaf band

Vlotte reactie en service

Ik had een regenjasje besteld voor één van mijn hondjes, maar dat kwam later. Ze hebben gelijk gebeld dat dat een paar dagen kon duren. Toen het binnen was hadden ze gebeld want ik was mijn huisnummer vergeten. Al met al een hele goede zaak.

• Welk product heeft u gekocht? Hurtta Drizzle Coat Raven regenjasje

Keurig, prima

• Welk product heeft u gekocht? Hondenvoer
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Vriendelijkheid, zorg en afspraak staan hoog in het vaandel.

Bestelling keurig verzorgd en verpakt ontvangen, waarvoor Dank. Ook geheel volgens afspraak binnen gekomen. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen.

• Welk product heeft u gekocht? 2x treponti liberta kat
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Helemaal

• Welk product heeft u gekocht? Buggy cover
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker

Goed.

Via google product gevonden, snelle verzending.

• Welk product heeft u gekocht? Innopet organiser
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Jammer dat het aangeboden wordt als een innopet maar er een andere productnaam op staat.

Super tevreden

• Welk product heeft u gekocht? Hondenbuggy organizer

UITSTEKENDE ERVARING

Werd gebeld i.v.m. de levering, deze zou later zijn. Was prettig gesprek. Levering verder keurig op tijd. Product goed verpakt en product is zeer degelijk en gebruiksvriendelijk.

• Welk product heeft u gekocht? Hondenbuggy

goede prijs

ik vergelijk de prijzen, deze keer waren jullie de beste rijs voor mij

• Welk product heeft u gekocht? flexadine advanced 60st

Fantastische service

Vriendelijk, staan je netjes te woord en doen wat ze beloven!

• Welk product heeft u gekocht? Doggyride wandelset
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Snel geleverd en super ondersteuning.

Trixie hondenkar als goedkoopste geleverd met super service erbij, er zaten zelfs hondenkoekjes bij. Daarmee onderscheid je je dus in onze ogen, super dierenshop.nl !!!

• Welk product heeft u gekocht? Trixie hondenkar
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Volledig

Verkeerde maat gekregen

Wij hebben een Am.staff dus bestelde ik een tuigje size M bull maar kreeg een maat M (gewoon opgestuurd). Er werd een flink bedrag in rekening gebracht voor de verzendkosten terwijl dit met gemak in een envelop door de brievenbus had gekund. Het tuigje kwam in een doos met veel plastic alsof het om een breekbaar object ging.

• Welk product heeft u gekocht? Mazter
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Niet de maat waar ik om gevraagd had

Beste Danielle, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben elkaar een aantal keer telefonisch gesproken in verband met het tuigje wat in de verkeerde maat naar u verzonden is. Hiervan zijn foto`s naar ons gestuurd. Wij hebben toen geconcludeerd dat het tuigje in de ontvangen maat (maat Medium) prima zit bij uw hond, waardoor wij afgesproken hebben dat wij het tuigje niet om zouden ruilen naar de bestelde maat. Waar mensen werken, worden er af en toe foutjes gemaakt. Bij ons ook. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hebben het tuigje in een doosje verzonden omdat wij hier betere ervaringen mee hebben. Wij hergebruiken altijd vulmaterialen en dozen die wij van leveranciers ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Dierenshop.nl

Prima advies gekregen over de fietskar

Met de gegevens die ik heb doorgegeven is er een prima advies uitgekomen. De fiets kar past prima bij onze Kooiker van 15 kg. Snelle levering.

• Welk product heeft u gekocht? Trixi fietskar maat M
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? helemaal

Alleen kreeg ik geen bericht van jullie of dhl wanneer het gebracht zou worden..

• Welk product heeft u gekocht? Batterij voor schokband
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

pakketje niet bezorgd, blijft hangen in sorteercentrum, maar goed opgelost

Op zich niet zoveel bijzonders, maar het pakketje komt niet aan. Ik kan ook zien dat het nog in het sorteercentrum moet zijn. Het is door Dierenshop werkelijk keurig opgelost, met een telefoontje er achteraan.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Toppertjes

Super snelle levering en er was een artikel niet voorradig en binnen 24 had ik me geld al weer op mijn rekening.

• Welk product heeft u gekocht? Bevestigingsstuk voor trixie
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? JAAAAA

Snelle levering, goede service en goede kwaliteit

• Welk product heeft u gekocht? Kattentuigje

Super !

Goede service nadat het met bestellen was mis gegaan.

• Welk product heeft u gekocht? Springer

na 8 dagen nog niets ontvangen terwijl 2 dagen was beloofd

na 8 dagen nog niets ontvangen terwijl 2 dagen was beloofd Door het correct ingrijpen van een medewerkster is pakje terecht waarvoor dank

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Snel, netjes en duidelijk!

• Welk product heeft u gekocht? Poezen tuigje
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Snelle correcte levering voor scherpe prijs.

Snelle correcte levering voor scherpe prijs.

• Welk product heeft u gekocht? Batterij blafband

Vlotte verzending

• Welk product heeft u gekocht? Hercules honden buggy

Hartweg 27 1731LT Winkel

Over Dierenshop.nl

Dierenshop.nl is onderdeel van Ruiter en Dier Zeeman, wij zijn met 2000m2 een van de grootste dieren/ruitersport speciaalzaak van Noord-Holland. U bent welkom om onze winkel te bezoeken.