perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Marjan, Dank voor je mooie beoordeling. Super dat je tevreden bent met de schoenen en onze service. We wensen je nog een fijne avond en zien je graag nog eens terug in de shop! Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Joëlle, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

Pluspunten

Mijn bestelling was netjes met een persoonlijk naam kaartje en een mooie strik om de doos binnen gekomen. Dat maak je niet vaak mee dat er toch net iets meer werk van gemaakt was. Helemaal toppie!

Hoi Brigitte, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je enthousiast bent! We wensen je nog een mooie dag toe en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Yve, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Loes, Dank voor je super leuke beoordeling! Goed om te horen dat je nog steeds tevreden bent :-) We wensen je nog een mooie dag toe en wie weet tot een volgende keer weer! Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

goede service, goed behandeld

Hoi Caroline, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Laura, Dank voor je mooie woorden. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is! We wensen je nog een mooie dag toe en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Hennie, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je een mooie dag toe en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

goede service, goed behandeld

Hoi Mathilde, Dank voor je mooie woorden. Fijn om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Femke, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je nog een mooi weekend en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

parfait, définitivement recommandé

Dear Valerie, Thank you for your kinds words. We hope to see you again at Uppark. Best regards, Willem & Sanne Uppark

Pluspunten

Zeer vriendelijk en persoonlijk, vlug met opsturen van bestelling

Geen

Hoi Zu, Dank voor je mooie woorden. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je nog een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

Pluspunten

Zeer snelle levering. Prima en netjes afgehandeld. Zeer tevreden.

Hoi Ingrid, Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent! We wensen je een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

Pluspunten

Snelle levering, mooie schoenen en de levering is als het uitpakken van een kadootje.

Hoi Anita, Dank voor je mooie beoordeling. Super dat je zo tevreden bent! We wensen je nog een mooi weekend en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Charlotte, Dank voor je mooie beoordeling. Super dat je tevreden bent met de schoenen en onze service. We wensen je nog een mooi weekend en zien je graag nog eens terug in de shop! Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

goede service, goed behandeld

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. Een fijn weekend nog en graag tot ziens in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

Pluspunten

Geweldige service en nette afhandeling

Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je tevreden bent. Een mooie dag nog en graag tot ziens in de shop! Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Angelique, Dank voor je mooie beoordeling. Super om te lezen dat je blij bent met de schoenen! We wensen je een mooi 2018 toe en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

Pluspunten

De bestelde producten kwamen prachtig ingepakt en verzorgd thuis! Aandacht voor het product en de klant!!

Hoi Jeanette, Dank voor je mooie beoordeling. Super om te horen dat je zo tevreden bent :-) Een mooi 2018 gewenst en graag tot ziens in de shop! Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

Pluspunten

Goede foto’s op de site, snelle afhandeling, persoonlijke noot bij de levering: leuk! Erg zorgvuldig allemaal. Oja, en mooie merken, al zoveel complimenten ontvangen over m’n nieuwe janet&janet schoenen!

Kan ik zo niet bedenken.

Hoi Evelyn, Dank voor je mooie woorden. Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de schoenen! Veel plezier ermee en graag tot ziens in 2018. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Kirsten, Dank voor je mooie beoordeling. Wat leuk dat je het als een cadeautje voor jezelf ervaren hebt! Een mooi 2018 gewenst en graag tot ziens in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Dank voor je mooie beoordeling. We wensen je een mooie dag en zien je graag nog eens terug bij Uppark! Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Dank voor je mooie beoordeling. We wensen je nog een fijne dag toe! Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Trijntje, Dank voor je mooie recensie. Super om te horen dat je onze service waardeert! We wensen je een mooie dag en zien je graag nog eens terug in de shop. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark

perfect, zeker aan te bevelen

Dank voor je mooie beoordeling! Een fijne dag gewenst en graag tot ziens bij Uppark. Vriendelijke groetjes, Willem & Sanne Uppark