makkelijk kiezen en bestellen

makkelijk en simpel te bestellen. bestelling duurt een paar dagen maar alles ok. en altijd een kortingsbonnetje .

Zeer tevreden met de informatie

Als ik advies vraag krijg ik zeer snel een reactie en de levering is ook snel

Perfecte service

Alles goed aangekomen, snelle levering, goede service en goede producten natuurlijk

Geweldig product

Ik ben begonnen met CBD olie 5% om wat rust te kunnen vinden (ipv antidepressiva te gebruiken) en ik ben erg verbaasd met deze product. Ik voel me ontspannen, ook minder angst en chaos in mijn hoofd. Ik heb een geweldig ervaring tot nu toe gehad.

Een perfect product en een perfecte levering van een ontzettend vriendelijke met duidelijke uitleg gevende heer via de telefoon.

zeer goed

zeer goed snelle service en heel goede uitleg

zeer goed

Bestelling snel in huis

Altijd correct en op tijd geleverd. 1 keer een probleem gehad, blijkbaar een productiefout. Flesje werd zonder enig probleem omgeruild. Top service, met dank aan Paul Helzerman!

Goed advies

Paul is heel aanspreekbaar voor advies, dit vind fijn om toch wat meer en persoonlijke uitleg te krijgen

perfecte service

goede producten met snelle beloofde service wat beloofd wordt en ook wordt nagekomen in samenwerking met postnl

Goed product en snel geleverd.

De website is helder en informatief. Met de olie heb ik inmiddels goede ervaringen opgedaan en bestel hier vaker. Het product komt goed ingepakt met folders en informatie. Dit is hoe het hoort te zijn, vaste klant erbij, top!

Ik had veel pakjes muntthee besteld. Werd gebeld dat ze onvoldoende voorraad hadden van de 65 grams pakjes omdat de leverancier was overgegaan op 40 grams pakjes. Hun excuses. Ze hadden iets meer als het totale gewicht dat ik besteld had opgestuurd maar dezelfde prijs berekend. Goed geregeld en zeer attent daar even over te bellen

Zoals altijd prima !!!

Zie boven

Topservice

Goede en uitgebreide informatie. Snelle reactie op je vragen. Snelle verzending. Vriendelijke service en goede producten

goede correcte service

Vlotte levering, goed produkt

Vlotte levering, goed produkt

Snel en exact gekregen wat er wordt vermeld

Gewoon zomaar op internet gevonden , wilde voor m’n hondje en geloof het of niet hij lijkt er echt op te reageren.

Goede uitleg over het bestelde artikel.

Zowel mijn 1ste bestelling vanuit Den Haag, voor een demente kat alswel mijn 2de bestelling vanuit Breda voor een bevriende hond met allergieen, is goed verzorgd !

snelle levering , goede producten tevreden mensen!!!

Na mijn bestelling snel binnen. Ook bij contact wordt je zeer vriendelijk geholpen.

Prima site en persoonlijke service

Goede persoonlijke service en prima site

Snelle service en flesje goed ingepakt.

snelle levering eb op tijd

Snelle levering, prima verpakt, super service!

Top, snelle en correcte levering.

Duidelijke site, met goede producten, en correcte prijs/kwaliteit.