Heel goed, en uitgebreid geïnformeerd en geholpen. Ook snelle reaktie op vragen via de mail. Top, absoluut aan te bevelen

Goed en snel maar helaas geen klantenbinding

Wel ben ik van mening dat goede, vaak terugkerende klanten ook wel beloond mogen worden voor hun trouwe koopgedrag. Ik koop inmiddels al enkele jaren 6 maal per jaar trouw hetzelfde product en krijg dezelfde korting / prijs als een klant die voor de eerste of twee keer shopt. Immers, op de webshop staat de kortingscode al aangegeven. Vele webshops doen aan klantenbinding en/ of geven samples van andere producten. De Hempishop doet niets hierin, jammer.

Beste Wouter, Hartelijk dank voor het prettige telefonisch contact van vorige week. Zoals besproken: - voor vaste klanten geven we extra korting op de Paddenstoel supplementen middels de code op het kortingskaartje. - De CBD olie producten zijn altijd in de aanbieding, en hier bovenop krijgt u nog eens extra korting middels de kortingscode acties van 10% tot 15% plus gratis verzending wat resulteert in een totaalkorting van ruim 20%-25%. Dit is de uiterste korting die we op deze producten kunnen geven. - we publiceren deze korting op de webshop zodat ook u als vaste klant deze korting niet misloopt en niet in uw email hoeft te zoeken naar een kortingscode. Ook doen we dit om onnodige berichtjes te voorkomen, we kregen voorheen regelmatig emails en chat berichten met de vraag of er een kortingscode is. - We hebben de afgelopen jaren regelmatig samples weggegeven (thee, zeepjes etc.). Helaas zijn samples bij leveranciers slechts zelden verkrijgbaar. We moeten hier vaak ook voor betalen. Wanneer we samples weggeven aan klanten die alleen CBD olie kopen, volgt er helaas bijna nooit een vervolg aankoop van het product waar we een sample van hebben gestuurd. We willen in deze ook graag een duurzaam bedrijf zijn. We gaan daarom meer gericht producten en samples weggeven middels kortingscodes via de nieuwsbrief. - Er worden heel veel vragen gesteld over CBD olie. Voor ons zit klantenbinding dan ook vooral in het geven van goed advies en hier ook de tijd voor te nemen. Met vriendelijke groet, Paul Elzerman hempishop.nl

snelle levering .

goed product ,heel zorgvuldig ingepakt ,prima prijs . 1 tip als het mag, wat mij betreft kan het als brievenbus post verzonden worden .

Goed product en snel geleverd. Top!

Na mailcontact goed advies gekregen. Bestelling volgende dag binnen. Aanrader!

Zoals altijd, netjes verpakt en op tijd!

Nog nooit een slechte ervaring gehad, altijd keurig op tijd. Product op zich is van superkwaliteit! Kortom, een tevreden klant!

Uiterst positief!

Vanaf bestelling tot en met aflevering is alles snel en met zorg gebeurd zodat ik mijn bestelling na anderhalve dag reeds in mijn bezit had. Niets dan lof!

Héél vlotte en correcte verwerking en levering.

Bestelling werd vlug en correct geleverd. Zou er zeker terug bestellen.

Ook deze keer heb ik mijn producten weer tegen een voordelige prijs in kunnen kopen. En de verzending was weer supersnel!

Vlot geleverd

Uitstekende bestelprocedure

Mijn bestelling werd zeer snel uitgevoerd en ik kon het verwerkingsproces van de bestelling volgen via de mails die mij werden toegestuurd. Snelle levering. Uiterst tevreden!

Supersnelle levering en vriendelijk .

Ik kwam de andere dag achter dat ik het verkeerde product had besteld en het was geen probleem , ze Londen de bestelling nog annuleren omdat hij nog niet verstuurd was . De andere dag al mijn geld weer terug gestort en weer snel het goede product binnen gekregen . Ik ben jullie dankbaar hier voor .

OK

OK

Zeer goed product met een goed resultaat

Mijn trouwe viervoeter Shasta heeft artrose aan zowel haar voor, als achterpoten en dank zij de CBD olie heeft ze veel minder pijn en ongemakken.

Snelle, vriendelijke service!

Snel verzonden, fijne service. Er was iets niet gelukt met de betaling, maar dat werd snel opgelost en het pakje was snel bij ons thuis. Handig dat het door de brievenbus past. Nu kijken hoe de arthritis van onze 6 jarige hond erop reageert, fingers crossed.

Fijn.

Lekkere thee, werkt goed. En snel leverbaar.

zie boven

zie boven

Vlugge levering en super product

Super te vreden Snelle levering goed producten en indien je uitleg vraagd wordt je vlug geholpen

Perfect!

Altijd stipte levering en persoonlijk contact bij vragen en/of opmerkingen.

Uitstekende winkel met topproducten

Een uitgebreid assortiment met hoogwaardige producten en altijd snel geleverd.

De bestellingen worden altijd vlot en correct verwerkt, met een snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

Moet nog heel erg wennen

Ik wil zoveel mogelijk soorten proberen, dus ik heb nog wel even te gaan …….

Snelle levering goede verpakking

Eerste bestelling gedaan bij dit bedrijf. Alles goed verlopen, heb geen klachten

Gewoon top

Vanaf het begin goed advies wat ik het beste voor mijn hondje kan gebruiken, en hoeveel. Snelle en goede service. Altijd netjes nooit geen problemen.

Klantvriendelijk

Klant vriendelijk