Super snel geleverd

Pakket was erg snel in huis

Goede kwaliteit in product en levering

Alles gaat makkelijk vanaf kopen en krijgen.

Snelle service en prima product

Goeie webshop.

Producten voor een goeie prijs, en bestelde producten waren snel in huis.

Snelle levering duidelijke info fijne site

Goede service, snelle levering

Prettig contact, snelle service en kwaliteitsprodukten.

Goede producten en diensten

Goede website, goede informatie over producten. Duidelijk in uitleg en geen rare fratsen.

Top in product en in service

Fijne producten en snelle levering met de juiste info daarover, ik blijf...

Goed verpakt en netjes op tijd

Probleemloos

Super goed!

Snelle levering, meteen de volgende dag en heel goed verpakt! 👍🏻

goede service

correcte service en prijs en vooral goede producten

Snelle en nette levering van het bestelde product

Service 1ste klasse !

Correcte produkten, snelle levering !

Goede, eerlijke service.

Zojuist na een telefonisch gesprek besloten CBD olie voor mijn honden te gaan gebruiken. Ik had verschillende vragen. Deze zijn met passie beantwoord. Toen ik vroeg welke hij me zou adviseren kwam hij tot mijn verbazing niet eens met de duurste variant. Altijd fijn wanneer mensen (en vooral bedrijven) nog eerlijk zijn!

Ze luisteren, zijn flexibel.

Ik heb de aanschafte tas eers uitgebreid bekeken, spullen erin. Na een week besloten: het model is onvoldoende waterdicht, dus terug. Belletje gepleegd, retourgegevens ontvangen. Weer een week later toch besloten tas te houden... hij is zo mooi!

netjes bezorgd

Het kwam snel goed verpakt,en alles erin.

Prima website

Prima website. Overzichtelijk,genoeg keuze en uitleg bij elk product. Bij vragen duidelijk antwoord. Vlotte levering en goede correspondentie via de mail.

Nog steeds positief

Snel beantwoorden van vragen. Bestellen en bezorgen gaan vlot. Goede uitgebreide website.

Duidelijke adviezen op de website en super snel verzonden.

De informatie oude website is duidelijk en het product werd snel verzonden. Goede kwaliteit CBD olie en niet veel duurder dan andere leveranciers van CBD olie.

Heel snelle service en levering

Communicatie over de bestelling uitstekend

Gewoon goed

Helaas was mijn brievenbuspakketje kwijt geraakt, en moest ik nog even geduld hebben, maar na een goede communicatie over en weer, is alles netjes in orde gemaakt

Beste Eulah, Hartelijk dank voor de beoordeling, fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Paul Elzerman hempishop.nl

Perfect!

Absoluut aan te bevelen!

Goede producten, af en toe leuke kortingsacties en een geweldige klantenservice!

Keurige afhandeling van de bestelling

Hemp i schop heeft een fijne website en handelt bestellingen vlot, stipt en netjes af.

Gewoon goede site en goede service

CBD olie voor mijn hondje gekocht Even ontdekken of het werk voor de jeuk die zij heeft heeft. Service was top en info ook via mail! Als de olie werkt ben ik vaste klant!! Gr Debby .