Fijn bedrijf, bellen je na als blijkt dat een artikel niet op voorraad is.

Vooral de life chat zodat je onmiddellijk geholpen wordt bij eventuele vragen is een dikke surplus. Ook een hele snelle levering met track and trace is meer dan ok

Service goed

Via chat naar juiste product geluid. Snelle levering

Goede ervaring, snel geleverd, prima!

Fijn

De olie was binnen 1 dag binnen en slaat snel aan. Nu aan het kijken welke hoeveelheid onze hond nodig heeft voor aanhoudend resultaat. Geeft weer hoop voor de toekomst

Tevreden kwaliteit Tevreden levering

Prima service.

Vriendelijke man die alles goed uitlegt

Snel geleverd en mooi product

Gebruiken al lange tijd cbd olie en deze is toch wel de beste .

uitstekende service!

Binnen een dag na de bestelling volgt de ongeschonden levering! Trouwe klanten worden beloond, wat in mijn geval nu fantastisch is! Ik ben een dik tevreden klant van Hempishop!! ♥

Mijn vraag via de chat werd snel en vriendelijk beantwoordt. Snelle levering!

Vlugge levering en korekt.

Ronduit goed

Jammer dat ik niet "meteen" met PayPal kon betalen. Ik hoorde van Payconiq dat ze problemen ervaren met QR-code scannen dus lag niet aan jullie.

Goede producten en goed advies

CBD voor mijn hond besteld. Hele fijne hulp en uitleg gehad.

Snel en efficiënt

Product is geweldig, levering snel! De website kan iets beter.

Goede info en snelle bezorging, goed product

Gemakkellijke website om te bestellen en rappe bediening met NL

Gemakkellijke om te bestellen Rappe bestelling via NL

Goede service en snelle levering.

Duidelijke uitleg op de site, veel info te vinden. Bestelprocedure makkelijk en duidelijk. Levering snel en goed op de hoogte gehouden. Na levering nog een mail of alles naar wens was en of er nog vragen waren. Erg tevreden.

Mijn brievenbus bestelling is nooit bij mij aangekomen. Ik kreeg zonder problemen een nieuw flesje toegestuurd.

Eerlijk en behulpzaam(en snel)

Normaal schrijf ik nooit een ervaring over een webshop, maar deze shop heeft mij zo eerlijk en onzelfzuchtig geholpen dat ze van mij een dikke 10 krijgen.

Snelle, correcte levering

Geweldige service

Een goed en betrouwbaar bedrijf. Wij van de stichting wietoliepuur kopen hier regelmatig onze zetpil setjes en zijn erg tevreden over de prijs, kwaliteit verhouding en super snelle verzending.

Meerdere keren heb ik al besteld en ik blijf een zeer tevreden klant!

Ik ben een vaste klant bij Hemp i Shop en dat is niet voor niets. De producten die ik bestel zijn van een zeer goede kwaliteit en worden altijd snel geleverd. Ik heb dit keer de gebroken lijnzaad en het hennepzaad besteld en vind ze lekkerder en voller van smaak dan de zaden die je bij de supermarkt kunt krijgen. Ook de nucao reepjes waren erg lekker!

Prima voorlichting en prettige afhandeling

Goede ervaring, goede informatie en betrokkenheid bij probleem poesje. Had twee pakketjes na elkaar besteld en kreeg keurig de extra verzendkosten terug, dus echt heel netjes. Snel levering en netjes verpakt in een passen doosje, super.

Hempi werkt snel en professioneel! Helemaal tevreden dus!

Helemaal goed.

Altijd goede uitleg, bestelling op tijd, top service