Zoals altijd: heel goed!

Nog nooit teleurgesteld: heel goed product (CBD Raw), altijd op tijd geleverd, netjes verpakt en een eerlijke service! Misschien niet de goedkoopste, in mijn ogen en ervaring de beste op elk vlak, kortom een aanrader! Doe zo verder zou ik zeggen.

Prima service en korting op produkt

Duidelijke website,makkelijk te bestellen en goede prijs.

Overzichtelijke site, snelle levering, top

Goede site, duidelijk, snel geleverd, en prijs oke

Goede prijs, snel verzonden (en ontvangen :) )

de bestelling was de dag erop al binnen.

Altijd perfect

Ik ben erg tevreden want alles is altijd perfect in orde. Snel geleverd, duidelijke website, goede kwaliteit etc Was dat overal maar zo... Mijn complimenten dus En houden zo! Vrgr Marian

Snelle verzending, goede prijzen en met vragen kun je altijd terecht.

Over het natuurlijk product zeer te spreken

De ervaring tot nu toe is positief. Ze boekt gelukkig weer vooruitgang na het afbouwen van Novacam ivm Artrose. Ik zit momenteel nog in een opbouwfase maar ik zie nu al resultaat. Het nadeel is dat je niet een hogere dosis in 1 of 2 x geven kan. Als de hond meer druppels nodig heeft je het verdeelt over de dag. Omdat het na een aantal uur afneemt. Je bijna de gehele dag mee bezig bent.

Snelle levering, goed materiaal..

Snelle levering, goed materiaal .

Snelle en correcte service. Fijn bedrijf!

Ik vroeg om een kleine verpakking CBD olie en kon deze direct op komen halen. Bestel- en betaalproces zijn prima!

Zeer professioneel

Zeer snelle levering! Professionele raad meegekregen over het gebruiken van cbd voor de hond.

Alles goed verlopen

Vanaf bestelling tot aan het bezorgen van mijn bestelling is alles snel en snel verlopen

Mijn hond raakt veel minder in paniek als hij cbd gebruikt

Snelle levering netjes verpakt.

Producten zijn top.

Top!!

Snelle levering, bovendien kun je er altijd terecht voor vragen en advies.

Zoals altijd helemaal prima!

Tevreden klant

Snel en netjes geleverd. Website werkt ook makkelijk. Mooi assortiment natuurlijke artikelen.

Gewoon top service en goede kwaliteit

Je krijgt een eerlijk antwoord als je vragen hebt over producten. Duidelijke website en van bestellen tot aan de levering gewoon ontzettend snel. Ik ben een zeer tevreden klant!

Slecht verpakt, de rest super goed!!

Goed product, makkelijke website met veel informatie. Super snel verzonden. Helaas flesje uit het doosje los in een grotere doosje. Gelukkig niet stuk.

Goedemiddag Jennifer, Hartelijk dank voor de bestelling en de review. Het CBD olie flesje van 10ml is verpakt in een klein doosje, en deze versturen we binnen Nederland in een brievenbus verzenddoosje. Vervelend dat het flesje blijkbaar tijdens transport uit het kleine doosje is los gekomen. Opzich kan dit geen kwaad, het zijn erg stevige flesjes en in de 6 jaar tijd dat we CBD olie versturen is nog nooit een flesje kapot aangekomen. We gaan voor de toekomst kijken of we brievenbus verzenddoosjes kunnen vinden waarin we het flesje beter kunnen vastklemmen, zodat het niet los kan komen uit het kleine verpakkingsdoosje. Met vriendelijke groet, Paul Elzerman hempishop.nl

Super goede uitleg en service

Snel, professioneel en duidelijk antwoord/uitleg op mijn vragen. Heeft veel kennis van de producten.

Top winkel

Super fijne ervaring met deze online winkel.

Snelle verzending, product zoals omschreven. Altijd fijn om bij hempishop te bestellen!

Duidelijk overzicht en scherp geprijsd

Duidelijke site en schermpje geprijsd

Tip top in orde

Levering is altijd in orde en heel snelle levering