alles liep voorspoedig!

Duidelijke site en informatie, nergens problemen of vaagheden, snelle bezorging en afhandeling van het hele proces, duidelijke emails en communicatie. Prima!

snelle goede levering

Zeer goede klantenservice en alles steeds zeer snel ontvangen.

Uitstekend.

Keurig verpakt en snelle levering

Aangename beleving!

Makkelijk en duidelijk overzichtelijk te bestellen en snelle en goed verpakte levering. Hier 2 kleine meisjes super blij met de water ijsjes van Bio Ice. Toppie

zeer goed

hellemal in orde heel goed firma

Beste Olivier, Na telefonisch contact heb ik begrepen dat deze review over een andere shop gaat. Zou u de review even kunnen aanpassen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Paul Elzerman

Aanbevelingswaard !

Hele goede accurate raadgevingen van Paul , zeer bereikbaar Vlotte leveringen zelfs ten tijde van Covid-19

Er wordt echt de tijd voor je genomen als je vragen hebt. Superfijn gesprek gehad

Alles perfect !!!

Bestellen en afleveren verloopt vlug en perfect , op de plaats zoals ik het had gevraagd , daar kan de Belgische B.Post nog wat van leren .......

CBDolie Raw

Meer dan dik tevreden over produkt en service.

Top winkel!

Beste qualiteit producten, betrouwbaar, snell verzending en goed prijzen.

goed verzorgd en snel geleverd

Prettige ervaring, mooi product

Prima, duidelijke website goedgeprijsde olie en vlotte levering

snel geleverd en heerlijke coconut manna

Coconut manna is nog lekkerder als je het aanlengd met cocosolie. Ik doe 2:1. Bite net als chocola :)

Goede prijs, hoge kwaliteit en snelheid

Goed verpakt en keurig geregeld

Snelle levering. Nog te vroeg om te zeggen of het helpt

Goed product en goede service

Goede webshop met producten

Snel en goed!

Goede service, reageert heel snel, ik heb een foutje in mijn adres gemaakt. Iemand van service binnen een paar minuutjes gebeld om te probleem oplossen. Gewoon vriendelijk! Levering ook heel snel. Ik ben tevreden:)

Snel ontvangen. Goede flesjes

Heb mondmaskertjes besteld bij jullie. Waren niet allemaal beschikbaar en heb een supervriendelijk telefoontje gehad. Goed afgesproken en alles op datum toegekregen. Top

Snel en goed!

Prima webshop. Goede spullen, snel geleverd.

zeer tevreden

Ik had een fout gemaakt bij het invoeren van mijn adres. Daar werd contact over opgenomen zodat ik het recht kon zetten. Ook zijn wij zeer tevreden over de bestelde producten die kort daarna binnen kwamen.

Afwachten

Het eerst de andere dag al geleverd! Echt toppie! Ben nu een week bezig, hij is minder misselijk en eet dus beter! Verder voor zn atrosse helpt het ook. De rest is nu afwachten !

Gewoon goed

Goeie ervaring met de web site en snelle levering