Verpakking kon iets beter

Wandelwol verpakken zodanig dat hij niet wordt samengedrukt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedenavond Gunter, Hartelijk dank voor de review. Het mooie is, dat u bij dit product zelf kunt kiezen voor het soort verzending: brievenbus of pakket. Voor het product zelf maakt het overigens verder niet uit, de wol zet vanzelf weer uit zodra er lucht in het zakje komt. Met vriendelijke groet, Paul Elzerman hempishop.nl

Vlotte levering

Ottimo

Prodotti molto naturali bravi

• Ci consiglieresti? Si

Parfait de la commande à la réception

Très beau blouson, bien chaud et de qualité en chanvre et coton. J'ai déjà un manteau de cette marque que j'apprécie énormément. J'ai reçu mon colis en France 2 jours seulement après avoir commander. Livraison ultra rapide. Merci pour ces produits de qualité.

Produtos de qualidade!

Envio rápido, entrega algo demorada face ao email de tracking. Fora isso, produto de alta qualidade e excelente acondicionamento da embalagem.

• Você nos recomendaria? sim

Alles prima

Schnell und gut

een aanrader

bestelling vliegensvlug geleverd. Makkelijk online te bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ben heel tevreden over jullie producten en heb Men bestelling altyd binnen de 3dagen

Heel tevreden over jullie

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Buon prodotto, spese postali alte.

Sono stato soddisfatto del portafogli con catena e della rapidità del servizio. Tuttavia, le spese postali (17 €) mi sono sembrate eccessive per la spedizione di un oggetto piccolo e leggero tra paesi EU.

• Ci consiglieresti? Si

Alles prima gerne wieder

Die Lieferzeit nach Deutschland war Recht kurz das Produkt ist bisher prima und wirkt bin sehr zufrieden

Ik ben opgebeld door iemand van jullie want ik had de bestelling zelf verkeerd geplaast.. Toen kon ik gelijk een paar vragen stellen dat was heel fijn .. Ook was de persoon er aardig.. Helemaal top

Prima verkoopshop

Snelle levering en contact.

Fijne service!

Mijn telefoontje met vragen over de bestelde airfryer werd vriendelijk en prettig beantwoord. Er werd meteen actie ondernomen om meer informatie te zoeken en ik werd direct teruggebeld. Heel fijn! De airfryer bevalt trouwens prima!

Airfryer supersnel geleverd!

Erg tevreden! Goed apparaat en erg snel: in 3 dagen bezorgd in Frankrijk! En heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.Dank.

Goede kwaliteit en snelle levering

Perfect en snel geleverd.

Fijne is dat je ook achteraf kan betalen zonder extra kosten.

Goede snelle levering

Goede en snelle levering en goede prijs

Gaat beter

Bren wordt speelser . Ik zie nog geen verschil met de artrose. Ga de dosis op voeren

Ik bestelde de vijf verschillende kruidenthee met hennep en ik vind ze alle vijf goed.

HEMPSHOP is een 1e klas en deskundige webshop!

Vertrouwd adres! Marcel

Heel erg GOED

Fantastische persoonlijke service! Hele snelle verzending zelfs tijdens drukke feestdagen. Pakketje was duidelijk met zorg en aandacht heel goed verpakt.

Correcte shop

Alles goed verlopen,de zending de. verpakking en het product.

Geweldige service En binnen 2 dagen bezorgt

heel goed

werkt bij mijn reuma al jaren en een snelle goede levering.