Altijd goed.

Ook op Facebook staan ze altijd voor je klaar.

Mooie producten en een hele fijne service.

Al jarenlang bestellen we bij Hemp i Shop tot volle tevredenheid en dat hopen we nog jaren te kunnen doen! Met vriendelijke groet!

Topper

Heel tevreden. Altijd correcte producten met eerlijke prijzen. Snelle afhandeling van betaling en levering.

Altijd vlot en secuur

Heerlijk om hier je producten te bestellen. In één woord: perfect.

Goed product hennep tea

Fijn product, snel geleverd

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de producten tegen een goede prijs. De verpakking vind ik prima verzorgd. Géén opmerkingen!

Snel bezorgd

Werking is prima, mijn hond heeft veel minder heftige epilepsie aanvallen.

Snel en correct geregeld

Snelle levering voor goed product

Was de kortingscode vergeten, geen probleem om te annuleren en opnieuw te bestellen. Netjes dus.

Goede ervaringen, vriendelijk geholpen met wat het beste is voor mijn hondje. Ik koop er nu al jaren en ben nog steeds dik tevreden.

Goed!

Goede snelle bezorging.

mooie producten

ben erg blij met de OsiMagnesium Magnesium CBD Crème Extra, in het verleden heb ik antibiotica gehad voor blaasontsteking, deze is later verdwenen in een blackbox omdat het de energievoorziening naar de cellen verstoord, om dat te herstellen kun je bitterzout nemen wat voor je darmen niet zo fijn is. Maar deze magnesium creme bevat ook magnesiumsulfaat, wat een uitkomst! Ik ben heel blij met deze creme,

Prima product en service

Snelle levering, van een uitstekend product.

Geen opmerkingen

Alles volgens het boekje, mooi ingepakt en op tijd geleverd.

Geweldig goeie CBD!

Na uitgebreid marktonderzoek naar CBD is deze echt als beste uit de bus gekomen en heeft echt goede resultaten bij de honden. Service en snelle verzending is altijd top! Kan her iedereen aanbevelen!

Snel!

Snelle levering van het bestelde product!

Je kunt altijd hulp vragen en krijgen

Snelle reactie bij een vraag. zelfs persoonlijk. Heel fijn

Het werkt wel

Het is altijd moeilijk te meten of een middel werkt bij een hond. Maar denk het wel.

Excellent

Cyprus was not one the countries that were listed for shipping and they added it next day and I was able to order and have my order delivered to my door within a week. Very helpful and immediate response. Highly recommend them

Soepel

Helemaal fijn geregeld, snel bezorgd! Top winkel! Bedankt :D

Stipt op tijd geleverd!

Ik ken het bedrijf nog niet zo goed

Ik ben zeer tevreden

Gebruik het voor onze kleine hond

Werkt goed gebruik het voor onze 14 jarige mops/shit-zu zodat hij wat beter kan lopen.