Duidelijke en overzichtelijke site

Als beginner met deze materie, aangespoord door mijn zoon om eens te kijken en te proberen wat CBD olie RAW 5% voor mij kan betekenen, ervaar ik dat de rust in mijn lijf is terug gekomen. Netjes verpakt en snel geleverd. U heeft er een klant bij. :-)

Superdesuper

Steeds vlug geleverd en veilig verpakt !! Ook altijd voordelige prijzen + 100% natuurlijk produkt !!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kwalitatieve producten tegen scherpe prijzen.

Kwalitatieve producten tegen scherpe prijzen, met bovendien nog een extra korting bovenop. Zeer snelle levering en verzorgde verpakking van de bestelde producten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

I received the order in a short time!

All perfect

• Ci consiglieresti? Si

Goede snelle service

Snel geleverd, uitzonderlijk goed verpakt! Geweldig!

Top product!

Uitstekende ervaring! Geweldige service, vriendelijk personeel en een snelle oplosing van een fout door de bezorger. Zeer tevreden!" ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Puntuali.

Ottimi prodotti

• Ci consiglieresti? Si

Goed advies

Na een vraag via Facebook goed advies gekregen. Eenvoudig bestellen en goed afgeleverd.

Het bestelde product wordt altijd heel snel geleverd. En er wordt meegedacht over het gebruik

Goeie service en supersnelle verzending.

Goeie service en supersnelle verzending.

Goede ervaring en snelle levering

Goede ervaring en snelle levering

Schneller Versand

Schneller Versand und top Ware gerne wieder

Zoals gewoonlijk een fijne afhandeling en prettig contact

Bestelling in goede staat ontvangen, fijn zaken doen met Hemp i shop. Tot de volgende

Snelle levering, betrouwbaar, vriendelijk

Bestelling snel geleverd, hij is vriendelijk, doet niet moelijk als makkelijk kan..

Super!!

nvt

Excellent products

Bought two products, scrub glove and a scrub band for my back. What a difference this makes rather than using a bar of soap or shower gel in my hands to wash. My skin feels revitalised after using it. Wish i had discovered this earlier!! Highly recommended products, will definitely order again.

Snelle en goede levering

Great quality!

I've been using it for over two months as a tool to help treat my dog's anxiety. The result is visible and I have found the product to be very good.

Super service!

Top product. Bestellen, meteen in huis. Gaat in brievenbus, netjes bericht en al leuke attenties gehad. Aanbevolen bij derden.

Alles keurig geregeld

Alles keurig geregeld

Betrouwbare en goed advies

Goed product, snelle levering en altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden.

Heel snel en foutloos gegaan!!!

Zeker een aanrader voor kennissen van mij

Moeilijk om in te loggen met een account, bestelling was er snel binnen 1 dag

Had al eens een account aangemaakt, maar had moeite met mijn wachtwoord, wil graag weten wanneer er een sale is, want greep bijna mis, dus meerdere nieuwsbrieven met aanbiedingen, dat zou fijn zijn! Maar uitermate tevreden met de snelle bezorging. Met vriendelijke groet, Dieta Bos

Haagweg 95 4814 GC Breda

+31 (0)76 88 96 849