Goede site, je kunt veel oefenen. Alleen jammer dat je het boek alleen als pdf kan waardoor je niks kan kopieren. Verder wordt alles duidelijk uitgelegd.

Niet handige scherm aanpassingen

Ook geen toegang tot oefentoetsen via de website van de verkeersschool. Ik doe het nog steeds via de site van iTheorie

Goede uitleg alleen jammer dat ik de proefexamens maar een keer kan doen

Super om mee te oefenen

De stof is actueel en overzichtelijk, er zijn veel examens om mee te oefenen

Heel overzichtelijk

Het boek en de oefen vragen zijn heel overzichtelijk en duidelijk. Ik kan helaas niet de gevarenherkenning opdrachten maken, maar voor de rest is de site prima!

Ik ben met een gerust hart het examen ingegaan.

Deze methode is erg actueel en met de toetsen per hoofdstuk weet je zeker dat je goed geleerd hebt; of juist niet. De 50 oefenexamens geven een goed beeld van het officiële theorie-examen en garanderen je er dus op dat je goed voorbereid bent.

Goed te doen

Super goed

Overzichtelijk

Fijne methode om mee te werken

Goede lesstof maar lastig te krijgen

De lesstof is goed. Maar de website werkt met een lastige Flash player. Als het werkt werkt het perfect

Ik wil mijn toetsen vaker in kunnen zien dan 1 keer.

Prima, behalve dat ik mijn gemaakte oefentoetsen niet weer kan inkijken. Ik maak nu screenshots van mijn fouten zodat ik die fouten kan leren. Dit kost echter veel tijd en moeite om het allemaal netjes in een document te verwerken. Leren van mijn fouten wordt moeilijk als ik mijn fouten en resultaten niet terug kan vinden.

Het werkt

De website zelf lijkt alsof hij al 15 jaar niet meer is geüpdatet, wordt gebruik gemaakt van oude logo's en flash player. Dit in tegenstelling tot het boek en de oefentoetsen en -examens, die zelfs goed werken op je telefoon en belangrijker, zonder flash player. Het is erg vervelend dat je de oefentoetsen slechts eenmaal kunt maken, tegen de tijd dat je het einde van het boek bereikt hebt en je je kennis van de eerdere hoofdstukken wil testen kan dat dus niet en moet je terugvallen op een volledig oefenexamen. De manier van inloggen met slechts een inlogcode lijkt mij nogal onveilig, gecombineerd met de ouderwetse look van de website schaadt dat mijn vertrouwen in de algemene veiligheid van deze website. Misschien maar goed ook dat ze niet om een wachtwoord vragen, want mensen die voor verschillende sites hetzelfde wachtwoord gebruiken zou ik aanraden om hier geen account te maken, mocht die functionaliteit er in de toekomst komen. De uitstraling en moderniteit van de toetsen ten opzichte van de website zelf zorgen er voor dat je zwaar begint te twijfelen aan of ze de toetsen überhaupt zelf gemaakt hebben, maar goed, dit werkt prima dus dit is niet per sé een minpunt. Zoals eerder benoemd is de afhankelijkheid van flash player in 2020 echt schandalig, alle relatief nieuwe browsers schakelen de ondersteuning voor flash standaard uit omdat het gewoon onveilig is. Lijkt er op dat de website het onder andere gebruikt om een video te laten zien bij de gevaarherkenningsoefeningen. Deze zijn trouwens van verdomd lage kwaliteit vergeleken met de perfect werkende toetsen die je daarvóór gemaakt hebt. Een aantal YouTube of Vimeo embeds naar deze filmpjes was een veel betere oplossing geweest. Ondanks vele minpuntjes kan ik niet klagen over de werking van iTheorie; het functioneert verder prima.

Het werkt?

De Flash omgeving was erg vervelend om mee te werken. De update helpt veel. Het inloggen met alleen maar een code in plaats van een gebruikersnaam en wachtwoord lijkt mij persoonlijk onveilig sinds iemand anders met mijn code zo maar kan inloggen. Ik vind het erg jammer dat ik toetsen niet opnieuw kan maken. Ik wil graag zo veel mogelijk oefenen en dat is op deze manier niet mogelijk. De hele website en alles erbij geeft een vaag en onprofessioneel gevoel.

Niet fijn

Het werkt zacht uitgedrukt ( kut ) omdat je een boek moet openen om naar de volgende opgave te kunnen.. als ik dit aanklik opent hij de toetsen alsnog niet en kan ik niet veder met de toetsen..

Niet blij

Ik heb dit besteld voor mijn zoon die autistisch is en moeilijk leert. Helaas was ik me er niet van bewust dat examens en proeftoetsen niet onbeperkt gemaakt kunnen worden. Mijn zoon is gebaat bij veel herhaling en dit is hier dus niet mogelijk. Wat ik helemaal teleurstellend vond dat ik een week na aanschaf iTheorie nog maar 39 euro was ipv 69.

Niet tevreden

Ik heb een tijdtje geleden begonnen met theorie ,het is nu vernieuwed maar ,ik kan niet met de nieuwe manier mee doen.ik heb ook mijn klachten gemeld .maar ik heb geen oplossing gehad .ik vind het heel jammer dat ik kan niet de theorie op de nieuwe manier doen

Duidelijke tekst en veel oefenmateriaal.

Je kunt alles oefenen, de tekst is duidelijk en in makelijke taal omschreven.

Fijn

De stof wordt heel duidelijk uitgelegd en ik snap alles wat er staat. Het is een heel fijne methode

Prettig leren

Ik vind het een prettige methode om de theorie te leren. Het is overzichtelijk en goed verdeeld in aparte hoofdstukken. Het enige nadeel vind ik dat ik niet meer kan teruglezen op een later tijdstip wat je fouten zijn bij de proefexamens. Het is me herhaaldelijk gebeurd dat ik per ongeluk het examen had weggeklikt en dan kan je niet meer terug.

Goed om alles te leren

Makkelijk te gebruiken en erg hulpvol

Makkelijk te gebruiken en erg hulpvol. Vooral de vele oefenexamens

In 1 keer geslaagd!

Lesstof komt overeen met het examen.

Heb de 50 proefexamens gedaan en de samenvattingen gelezen daarna op examen gegaan en ben geslaagd.

Handig en overzichtelijk

In het begin lieten we steeds vast door die Adobe melding. Na hulp van de helpdesk wisten we dit op te lossen. Fijne site en handig om te leren met na elk hoofdstuk een test. Helaas is mijn zoon nog niet geslaagd maar heeft ie nog toetsen over. Jammer dat je de testen aan t eind van de hoofdstukken dan niet nog een keer kan doen.

Dikke priem

Leert makkelijk, alles bij de hand, die 50 oefenexamens hebben t wel gedaan; in 1 keer geslaagd!

good

bon courage