iTheorie heeft mij goed voorbereid op het theorieexamen.

Vooral de oefenexamens waren prettig.

Mijn ervaring is zeer goed.

Mijn ervaring is zeer goed. Alles werkt naar behoren. Alles is gemakkelijk te leren, aangezien er aan alles is gedacht.

Verouderde exams, slecht systeem

Verouderd systeem, werk matig en de exams zijn maar 1 keer te doen. Ook de examens zelf zijn verouderd, valt tegen.

Op zich goed

Zou graag als je de examens gemaakt hebt de mogelijkheid hebben om het later nog maals te kunnen maken

Goede theorie en oefenexamens

Prettige manier om je theorie te leren en examens te oefenen (als je de goede browser en flash instellingen hebt). Wel slordig dat er fouten staan in de examen oefeningen, deze doorgegeven maar of ze er iets mee gaan doen? Binnenkort de praktijk (examen) dus dan weten we zeker of we er wat aan hebben gehad maar heb er wel een goed gevoel bij 💪👍

You can never pass these exam.

Thank you for teaching clearly. But some answers are not correct. Although the given answer is matching the explanation it is still marked as wrong. Some questions has different answer in every other exam. When I try to send a feedback it did not except.

• Would you recommend us? No

Overzichtelijk duidelijk en gestructureerd

Theorie is erg prettig opgesteld, gestructureerd waardoor mij dit veel duidelijkheid gaf. Alle examenvragen gemaakt. Jammer genoeg kun je ieder examen slechts 1 keer maken. Mijn PC sloeg een keer vast waardoor ik mijn examen kwijt was en niet meer kon maken.... dat is wel een minpuntje

Veel oefenen!

Door de vele examens veel vragen kunnen oefenen die ook overeenkomen met de vragen in het examen!

Het werkte overzichtelijk en fijn.

Het werkte overzichtelijk. Ik snapte waar ik heen moest en hoe de vragen werden gesteld. Ook kwam de vraagstelling overeen met de echte toets. Ik heb meerdere sites gebruikt om te oefenen, maar vond deze het fijnste. Aan deze site heb ik het meeste gehad en het gevoel gehad dat ik er klaar voor was.

Ik kan via itheorie heel goed leren.

Ik vind het een fijne site,waarop ik goed kan leren en het is erg overzichtelijk.

Liever een nieuwere versie die ook op telefoon en tablet kan

Ik vind dit geen fijn pakket. De hoofdstukken die je leest zijn meer een soort inleiding, ik mis de verkeersregels in de meeste hoofstukken; gewoon simpelweg dit mag wel/dit mag niet. Aan het eind van ieder hoofdstuk staat een samenvatting met vaak nieuwe informatie. Dan is het geen samenvatting. De oefen vragen per hoofdstuk zitten vol met vragen over onderwerpen die pas in latere hoofdstukken voorkomen (en die je dus niet hebt kunnen lezen) Het meest leer je van het maken van de 50 oefen examens en daarbij alle toelichtingen lezen. Ja, alle... dat is enorm veel werk. Niet mijn methode. Aanbevelen? Nee

Duidelijk en overzichtelijk tevens genoeg oefenexamens

Fijn programma!

Ik heb alle hoofdstukken en de bijbehorende oefentoetsen (per hoofdstuk) gemaakt. Doordat je na ieder hoofdstuk jezelf toetst, weet je of je de stof onder de knie hebt. Wat ik wel jammer vond (en mis) aan het programma, is dat je na het voldoende afronden van de oefentoets deze toets niet meer opnieuw kan maken. Nadat ik alle hoofdstukken heb gemaakt, ben ik begonnen met de algemene oefentoetsen. Na het maken van de oefentoets zie je duidelijk welke vragen je fout hebt en welke reden dat heeft. Al met al heeft het goed geholpen en ben ik geslaagd.

Keurig

Als het eenmaal op de computer staat is het een enorm fijn programma

Een heel gedoe om op je computer te krijgen (nieuwste versies van enz). Ook heel jammer dat het niet op een iPad kan, dat is echt een enorm minpunt. Maar het programma op zich is heel duidelijk en fijn.

SLECHt

3 sterren eigenlijk niet eens want ik kan sommige hoofdstukken niet eens openen en zelfs niet op mijn telefoon. aantal keren gebeld en geen hulp gekregen erger nog ik wou mijn geld terug hele gedoe want er werd gezegt ik heb het niet bij itheorie gekocht screenshots gestuurd dat ik het wel bij jullie heb gekocht alsnog niet mijn geld terug gekregen. Dus ik ben zoiezo niet blij want heb wel 39€ betaald voor iets wat niet eens op je tel doet en andere theorie heeft dat wel. Maar hier aangeschaft omdt je ook filmpjes erbij kreeg hele pakket dus SUPERSPIJT! Laatste X NOoiT MEER!

Best oke

Prima manier om te leren, 1 ding dat heel, maar ook echt heel irritant is, is dat deze methode alleen op de computer te gebruiken is. Het is voor in de toekomst een heel goed idee om hier ook een app van te maken!

Werkt prima

Ik vind het fijn dat het ook voor gelezen kan worden.

Top service!

Mijn code was na telang niet gebruiken geblokkeerd. Op zondag kwam ik hierachter. Mailtje gestuurd en had na een half uur al bericht terug en was het geregeld. Super service zelfs op zondag!! Veel kunnen oefenen dankzij het snelle reageren. Hierdoor in één keer geslaagd voor mijn theorie!

Helemaal top

Het is erg dik dat je pas door maag naar het volgende hoofdstuk als je het vorige hebt gehaald

Handig maar niet compatibel op alle computers

Ik heb zelf een rijschool. En vind i theorie erg handig voor mijn leerlingen. Ik krijg alleen helaas wel vaak bericht dat de i-theorie niet wertk in bepaalde browsers

Herhalen onmogelijk

Basic info Weggegooid geld Na afronden proefexamen kun je het niet nog eens doen Kortom zonde van je centjes Toch maar alsnog een boek gekocht

Een prima programma

Het is een overzichtelijk programma om mee te werken en handig dat je onderwerpen behandelt op alfabetische volgorde. Ook fijn zijn de samenvattingen op het eind. Wel wat verouderd en in het begin wat onduidelijk/onoverzichtelijk

Goeie site, wel een beetje verouderd en zou leuk zijn voor andere als het een nieuwe interface zou krijgen. Mij heeft het geholpen tot het behalen van mijn theorie.

Onprettige leermethode