Veel examen die overeen komen met het CBR en overzichtelijk

Ithoerie is erg duidelijk in waar je wat kunt vinden, het boek is digitaal en daar kan je zelf aantekeningen in maken (via post-its) en een menu door hun gemaakt waar je makkelijk in kunt bladeren. Daarnaast krijg je veel oefenexamens die qua uiterlijk en opzet heel erg overeen komen met het CBR, doordat je veel kunt oefenen ben je goed voorbereid. Ik ben in een keer geslaagd, maar je moet wel zelf kunnen leren, het is geen cursus (had ik mij ook in vergist).

Poorly orgainzed and frustrating to use

While iTheorie.nl certainly provided me the information necessary to pass the motorcycle theory exam on my first try, I would have preferred to use a simple, non-intrusive physical book compared to this. It makes the simple act of looking up information time-consuming and frustrating, while simultaneously not providing well-written or illustrated materials. Not only that, but it fails to make proper use of the many advantages of the online / digital medium could provide, and opts instead to use it to make my life as difficult as possible. Some key complaints: - The book primarily just walls of text without guiding illustration or examples, making understanding and memorizing anything a frustrating chore - Certain definitions, rules, or guidelines appear to be either wrong or out of date (when compared to the actual exam). - Each book chapter must be viewed separately. When opened it auto-fills your screen, and stops you from copying or screen-clipping anything. This makes trying to take digital notes or just looking up supplemental information online, profoundly time-consuming and frustrating. - The test used to examine your understanding of each individual chapter neither resembles the actual exam, nor does it test / probe your understanding. - The "50" practice exams provided are merely a much smaller set of possible questions that appear randomly in each one. After completing 25 of these practice exams, you will have seen all the questions they offer. It only gets 2 instead of 1 star because I did actually pass. Don't waste your time or money.

Goede opbouw van de opleiding

Na een wat stroeve opstart... dit kwam doordat Itheorie pas op de Ipad werkt nadat je de Puffin browser app hebt gedownload. Verder is de opbouw van de opleiding erg goed. Maar net als bij iedere opleiding krijg je terug wat je erin stopt.

Inhoudelijk prima, feedback is jammer

De informatie wordt duidelijk gepresenteerd, maar er wordt pas feedback gegeven op de resultaten van de oefenexamens wanneer je ze allemaal hebt gemaakt. Hij geeft dus pas aan wat je nog moet nalezen als je geen oefenexamens meer hebt.

Laden duurt lang

Laden duurt lang, geen gebruik op mobiel apparaat en je kunt niet zelf de volgorde van stof leren bepalen.

Prima boek, handige oefenexamens

In één keer geslaagd puur door dit boek te lezen en 15 oefenexamens te maken. Super nice. De interface is niet echt modern maar van het boek en de examens zelf wel.

Messy looking website

The content seems good. But the package feels like a barn. Cheap and messy

Ik vind het fijn dat je zelf kan kiezen wanneer je gaat leren

Het is fijn dat je zelf kan gaan leren waar en wanneer je wilt

Het is duidelijk en overzichtelijk

Het boek is niet te gedetailleerd en het is fijn dat je per onderdeel kan oefenen.

Goed om te leren

Ik zelf gebruik het niet het is voor mijn dochter

Doet wat het moet

Is heel handig vooral het examen oefenen zelf. Ik zou wel bij de begin theorie gewoon zo regelen dat je elk onderdeel kan doen die je wilt.

Goede en duidelijke uitleg over alle relevante theorie

Mede dankzij TheorieToppers in 1 keer geslaagd voor mijn autotheorie examen!

Duidelijke site

Ik vind het duidelijk aangegeven allemaal. Wel vind ik het jammer dat je eerst het ene af moet ronden wil je verder gaan met wat anders.

Oke.

Website ziet er gedateerd uit. Werkt slecht op mobiele telefoon. Op laptop werkt gelukkig wel. Het is in ieder geval fijn om te oefenen.

Het online boek bevat naar mijn mening een goede beschrijving van alle belangrijke onderwerpen.

Ieder begrip wordt duidelijk uitgelegd. Regels worden goed toegelicht en uitzonderingen op de regel worden ook nader toegelicht. Ook bevat de online methode veel plaatjes en hierdoor snap en onthoud je de theorie beter.

Modern en genoeg vragen om te oefenen!

Het is laatst volledig geüpdatet en je leert snel de theorie. Maarliefst 50 oefenexamens met goede uitleg!

Goede methode, maar niet makkelijk bruikbaar.

In het begin werkte alles prima, maar na een tijdje kon ik het tekstboek niet meer openen op mijn telefoon. Alle tekst was dan verdwenen, dus ik kon alleen nog maar plaatjes zien. Ook de gevaren herkenning kon ik alleen maar oefenen op een laptop en niet op een ander device. Opzich geen probleem, maar wel heel irritant als je even snel wil oefenen.

Makkelijk te gebruiken

Makkelijk te gebruiken, je kunt je goed voorbereiden op je examen

Fijne cursus maar mag scherper

De opzet van de cursus wordt als positief ervaren door onze klanten. We krijgen soms echter wel klachten over dubbele vragen met verschillende antwoorden. Daarnaast komt het ook voor dat de uitleg op een foutief beantwoordde vraag niet terug te vinden is in de leertekst. Daarnaast vinden wij het als verkeersschool jammer dat een cursist de oefenexamens maar 1 keer mag toetsen, ook na de herhalingscursus. Een ijverige student word hiermee gedwongen om extra oefentoetsen bij te kopen.

Heel fijn. De oefen examens zijn goede oefeningen voor het echte examen. Heel handig

tot nu goed alleen nog mijn examen halen

Het is een super fijne leermiddel je leert er veel van op een andere manier dan uit een boek alleen. De sluiten erg aan bij dat van het CBR. Ook krijg je een duidelijke uitleg bij fout beantwoorde vragen je krijgt ook uitleg bij goed beantwoorde antwoorden. Top!! Alleen is het wel handiger als er ook oefenopdrachten bij worden gedaan en niet alleen een oefenexamen, ik vind het namelijk toch fijner om eerst een paar vragen te oefenen voor ik echt een examen ga maken om naar het volgende onderdeel te kunnen gaan. Nu is het zo dat ik op het examen oefen.

Heel fijn theorieboek; alles is goed en duidelijk uitgelegd. De toetsen na elk hoofdstuk zijn erg fijn; zo wist ik precies wat ik nog een keer door moest nemen. Tevens zijn de oefenexamens erg fijn! Ik ben hierdoor in 1x geslaagd.

Goede manier om theorie te leren

Ik vondt het leren met het online boek heel prettig, de tentamens na elk hoofdstuk waren fijn. Het beste was vooral alle oefententamens die gedaan konden worden. Ik heb mijn theorie examen in 1 keer gehaald!

waarom moet dit

Waarom moet ik een review maken...

Duidelijk en goed

Duidelijke, simpele uitleg. Fijn in gebruik. Overzichtelijk. Veel examens om mee te oefenen. Enige nadeel is dat het theorieboek soms vastloopt en geen pagina's meer wilt laden waardoor je het weer opnieuw moet opstarten