Hele snele service

Ik was laat met het bestellen van de fiets voor mijn dochter haar verjaardag. Het kwam heel snel binnen. Donderdag besteld en vrijdag begin van de middag ontvangen! Optijd voor het feestje! Want zaterdagochtend wouden we het haar geven! Wat dus gelukt is. Netjes verpakt, netjes te woord gestaan.

Top.

Kinderfiets voor kleinzoon gezocht op de site van kinderfietsshop. Na telefonische info fiets besteld en binnen 3 dagen thuis geleverd. Perfect verpakt. Prima service.

Positief

Goede snelle service

Goede bestelervaring

Fiets was goed geprijsd. Jammer dat alleen de bijbehorende zijwieltjes niet op voorraad waren. Fiets was na 10 min instellen al klaar voor gebruik. Levering duurde 3 werkdagen zoals vermeld.

Super.

Top service. Ze staan je bij vragen netjes te woord en komen alle afspraken goed na. Plus de kleinkinderen super blij. Een aankoop met een brede lach!

Snel en makkelijk besteld & geleverd

Goede communicatie omtrent de levering, aardige mensen in de winkel.

Snel en betrouwbaar

Super service, en een mooie prijs!

Prima bestelproces en snelle levering.

Prima bestelproces en snelle levering.

Snel

Fiets op tijd binnen voor kamp van zoon.

Positief

Ik heb een loopfiets besteld voor mijn kleinzoon. De bestelling werd snel en netjes geleverd en was goed verpakt. Het fietsje was makkelijk in elkaar te zetten en de kleine was er dolblij mee!

Snelle reacties op vragen over mijn bestelling en snelle levering

Snelle levering!

Mooie step, precies zoals we hadden verwacht. Supersnelle levering! Blij kind hier thuis

Vlot geleverd

Vlot geleverd, goede staat.

Prima en snelle, nette levering

Onlangs een meisjesfiets besteld en ik moet zeggen dat alles perfect geregeld was. Goede prijs, prima communicatie en snelle en nette aflevering Goed ingepakt en mooie en degelijke fiets. Aanrader!

Goed en snel

Kinderfiets besteld Concurrerende prijs Snel geleverd Netjes ingepakt Zijwieltjes waren al voor geprepareerd

Snel geleverd, compleet en mooi.

Snel geleverd en een goeie stevige fiets top!!!

Je krijgt snel antwoord op je vragen en de fiets was binnen twee dagen geleverd! Heel netjes

Wat een toffe fiets

Het fiets kwam op tijd. Een telefonisch contact gehad om een levering datum te verzetten. Het was makkelijk in elkaar te zetten. Het is aluminium frame dus niet zwaar voor mijn dochter. Ze rijdt best snel met deze fiets. Ons dochter werd 5 en is 112cm lang, met lage opstaap van het frame is voor haar makkelijk om te rijden.

snel en goed bezorgd

Goed product en snel geleverd

Snelle levering, goed ingepakt, degelijke step

En de prijs viel ook mee ten opzichte van andere winkels

Top! snelle levering

Door een vertraging van mijn bestelling bij een andere site, uiteindelijk op deze site gekomen. Had ik hier maar direct besteld. Eerst even gebeld of mijn step op voorraad was, deze werd de volgende dag gelijk verzonden... waardoor ik mijn cadeau op tijd binnen had! Bedankt voor de snelle service

Goed allemaal

Makkelijk besteld en snel geleverd

perfect

Mooie overzichtelijke site, veel keus, mooie prijzen, keurig telefonisch bereikbaar voor vragen, gemakkelijk te bestellen en betalen, snelle levering. Heel blij kind!!!