Snelle en goede levering

N

Probleem oplosser

Er was een probleem met de geleverde fiets. Dat is heel goed opgelost. Super service!

Correcte levering

Snelle en correcte afhandeling. Prima verpakt.

Goede snelle service

Na bij vele fietszaken langs te zijn geweest voor een kinderfiets, die daar niet te krijgen was, toch maar via internet een fiets besteld. Alles was goed geregeld, goede service en de fiets werd snel en netjes geleverd. Complimenten.

Op dinsdag gebeld voor een Alpina Comet 20 inch. We hadden de fiets zaterdag nodig als cadeau en de fiets is keurig op vrijdag geleverd. Navraag gedaan over de bezorging en vervolgens werd keurig de track & trace code per mail toegestuurd. Naast de goedkoopste prijs, twee keer enorm vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en perfecte levering. Een aanrader dus!

Geweldig!!!

Hele vlotte levering. Netjes verpakt. Moest alleen het stuur erin zetten en aandraaien met erbij geleverde inbussleutel. Kleindochter is er erg blij mee. De step heeft wat bredere banden, ideaal voor stabiliteit.

Prima fietsshop!

Snelle levering en tevreden met de fiets.

Snel geregeld!

Mijn bestelling werd snel verwerkt en verzonden

Goeie snelle levering

De bestelling verliep soepel en werd snel en conform afspraak geleverd. Na montage van trappers en stuur: fietsen maar!

Pucky loopfiets

Helemaal oké

Goede communicatie, perfecte levering&product

Goede communicatie, perfecte levering&product

Niet gemonteerde kinderfiets

Naar aanleiding van contact met de klantenservice over het afmontereren en reviews die hier te lezen zijn een 12” Loekie kinderfiets besteld. Helaas blijkt, ondanks toezeggingen, je een niet afgemonteerde fiets te ontvangen. Trappers, bel, reflector, zijwielen en wielen zijn niet gemonteerd. Daarnaast is er geen handleiding aanwezig en laat ik nou geen monteur zijn. Toch een poging wagen en blijkt dat je werkelijk alles met speciale maten aan moet draaien en je dus een fiets hebt die je niet zelf kan monteren. We hebben dus een kinderfiets voor onze dochter haar verjaardag gekocht waar ze dus pas op kan fietsen na bezoek aan de lokale fietsenmaker. Grote misser, cadeau de mist in en de toezeggingen van de klantenservice kloppen niet.

Beste Melvin, Bedankt voor de beoordeling. Er zal ergens een misverstand zijn ontstaan. De fiets wordt inderdaad 95% afgemonteerd geleverd. De wielen zijn wel altijd gemonteerd. U moet echter ook het stuur nog even rechtzetten en vastzetten. Voor dit model is nodig een steeksleutel 15, 13 en 10 en een inbus-sleutel setje. Zo wordt dat normal gesproken ook door ons vermeld, maar misschien dat er een misverstand is ontstaan. Kinderfietsshop.nl

Super service en snelle levering

Ik had een kinderfiets bij een andere webshop besteld maar die bleek een week later niet voorradig. Telefonisch contact gehad met Kinderfietsshop en een dag later was de fiets binnen. Mijn zoon was dolgelukkig!

Alleen jammer dat de gebruiksaanwijzing boekje in allerlei talen is behalve in het Nederlands

Super klantervaring

Staan echt voor een geweldige klantervaring. Levering was buiten hun schuld om vertraag maar ze bieden gewoon spontaan aan om met spoed en met een andere vervoerder de bestelling nogmaals op te sturen zodat we op tijd het in huis hebben.

Tevreden over product en levering.

Keurig!

Keurig “afgemonteerde” kinderfiets ontvangen! Snel bezorgd en levering conform afspraak door de bezorgdienst. Pedalen erop, stuur recht en even het zadel op hoogte stellen... en weg was ie!

Alles top verzorgd!

Makkelijk besteld, vlot geleverd.

Pakket nog eerder verzonden dan vermeld op de website, goed verpakt en mooie aanbieding.

Snel en goedkoop

De allerlaatste tealblue yedoo step gevonden, goedkoper als elders en snel geleverd.

uitstekend

Erg mooie step gekocht en afgeleverd zoals het hoort.

Scherpe prijs, snelle levering

Voor de 2e keer een kinderfiets besteld en ook deze keer weer een vlotte en nette levering.

Mooie fiets en goede service!

Goede service en snel geleverd

Supersnelle service en levering.

Ik had zijwieltjes nodig. Bij de fietsenmaker geweest en daar waren ze niet op voorraad en de levering zou lang duren. Vervolgens via kinderfietsshop besteld en de volgende dag al geleverd. Super snelle service en het belangrijkste me zoontje kon weer fietsen.