Snel geleverd, prima prijs/kwaliteit

Stuk goedkoper dan in de winkel. Snel geleverd.

Goede levering

Gewoon goede fiets geleverd voor eerlijke prijs.

Leuk fietsje wordt aanbevolen door gazelle aangezien ik op zoek was naar een Piet pelle fiets van gazelle

Snelle levering, duidelijke omschrijving fiets

Onze dochter is heel blij met haar fiets. Precies zoals de omschrijving en plaatjes. Op de website stond heel duidelijk aangegeven vanaf wanneer de fiets geleverd zou worden ivm vakantie. Verwachtingsmanagment daar hou ik van. En er werd daadwerkelijk snel geleverd na die datum.

Super bezorging en een stuk beter geprijsd als in de fietsenwinkel

Snelle levering, super service

Kreeg heel snel reactie op een vraag. Levering is netjes verzorgd. Heel tevreden!

Hele snelle levering

Heel snel geleverd, was de volgende dag binnen!

Ze doen wat ze zeggen 1 dag had ik mijn fiets binnen terwijl andere beloven maar niks nakomen.

Goede ervaring met tel. Helpdesk

Zeer snel contact en goed geholpen

Wij hebben de maat van de fiets gepast is een fietsenwinkel en hier besteld. Stuk voordeliger. Snel geleverd.

Vlotte levering

Een goede prijs en snelle levering

Super tevreden!

Super tevreden! De Puky kiwi 16 inch besteld en dag erna al bezorgd! Goed verpakt. Zelf nog even het stuur en de trappers monteren. Zat handleiding bij. Degelijk fietsje. Heb heel wat sites bekeken maar hier was het fietsje ook nog eens het goedkoopste. Mijn zoontje is helemaal blij. Kan gewoon met Ideal betalen.

Prettige communicatie en snel geleverd

Hier een fiets gekocht omdat de prijs relatief laag was. Toen er wat mis was gegaan met de betaling (vanuit mijn kant) was de verkoper behulpzaam en vriendelijk.

Beste prijs, snelle levering, attent gereageerd op opmerking bij bestelling, denkt met je mee.

Top.

Goede en betrouwbare webshop

Je leert een bedrijf kennen als dingen anders gaan dan verwacht. Bij het transport was de bestelde step beschadigd door de pakketdienst. Dit is keurig netjes opgelost door Kinderfietsshop. Zoiets geeft alle vertrouwen in het bedrijf.

Bestelling in orde, de levering zelf wraakroepend.

DPD bevestigd levering tussen 14 en 15u. Ik zorg dat ik er ben, naast de bel, ondanks het feit dat we over een grote leveringsbox beschikken. Rond 16 u krijgen we een bericht van DPD dat ze ons gemist hadden en dat de colli bij een partner in de stad zou afgeleverd worden, in een voetgangerszone en 50 m van een reguliere fietswinkel, die wel “aan huis” levert, zonder leveringskosten en het fietsje volledig gemonteerd. Ik heb dus ‘s ochtends de auto moeten nemen om het fietsje te gaan ophalen en dit in een bijzonder grauw en grijs DPD ophaalpunt. Niet aangenaam voor een opa die moeilijk te been is. DPD is geen betrouwbare partner.

Goede kwaliteit fiets en snelle levering

Fiets werd in elkaar gezet geleverd en alleen de trappers moesten nog bevestigd worden. Snelle levering met goede vervoerder die precies op tijd en vriendelijk afgeleverd heeft.

Alleen had ik graag monteer handleiding, vooral voor het stuur.

Mooie fiets, snelle levering

Mooie loopfiets voor mijn zoon van 2 besteld, hij is er super blij mee! Goed stevig kwaliteit. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Top. Fiets binnen enkele dagen geleverd

De bestelde kinderfiets was binnen enkele dagen geleverd zoals aangegeven. Helaas was het voorlicht kapot maar een nieuw beter licht werd direct nagezonden. Heel fijn.

Perfecte service, goede kwaliteit

Maandag besteld vrijdag in huis. Prima sevice, ze houden je goed op de hoogte.

Geleverd naar verwachting

De originele beoordeling betrof een verwisseling met een andere website. En ging dus niet over ons. Vandaar dat de beoordeling aangepast is!

Vandaag besteld voor...... is inderdaad volgende dag in huis.

Top snel in huis. Precies zoals het gepresenteerd is. Geen enkel commentaar