Helemaal top en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Goed geadviseerd en snel verzend!

Aardige medewerkers en de step was op tijd verzorgd als heb ik gevraagd want mijn dochter jarig was.

Prima in orde

Het fietsje ziet er goed uit maar is nog niet gebruikt. Goede snelle afhandeling!

Goede snelle levering. Top product.

Ik zocht een nieuwe fiets voor mijn zoon die 8 jaar zou worden en ben erg goed geholpen om een fiets naar wens uit te zoeken!

Goed geholpen, snelle levering.

Fijne website, behulpzaam.

Sneller service, goede kwaliteit en betrouwbare leverancier

Goede snelle service

Een super mooie fiets en een blije zoon

Mooie loopfiets de beschrijving erbij was echter voor een gewoon fietsje... fiets

Zie hierboven

Bedankt voor de reactie! Alpina heeft inderdaad één standaard handleiding voor alle fietsen en loopfietsen. Mocht u er toch niet uitkomen dan kunt u altijd even (telefonisch) contact opnemen. Dan helpen we u met de montage. Team kinderfietsshop.nl

Ik heb een fiets besteld en door miscommunicatie van mijn kant liep de levering wat vertraging op. Maar door een uitstekende service van kinderfietsshop hebben wij de fiets alsnog op tijd ontvangen en we zijn erg dankbaar daarvoor. de prijs, kwaliteit verhouding is ook Super goed.

Mooie step voor mijn dochter, snel geleverd.

Goede ervaring met kinderfietsshop.nl. We hebben een mooie step gekocht waarmee ze in het bos kan crossen (en wij weer wat verder kunnen wandelen). Voor de montage moet je even de tijd nemen maar als je een beetje handig bent is het heel goed te doen.

Het mandje was een stuk kleiner dan ik had gedacht

zie boven

Dit mandje is inderdaad erg klein en speciaal bedoeld voor de PUKYLINO, FITSCH en WUTSCH (de allerkleinste loopfietsjes van Puky). Mocht u hem willen ruilen of retourneren dan is dat uiteraard geen probleem. Vriendelijke groet, Kinderfietsshop.nl

Zeer korrekte uitleg over de aankoop van de meisjes fiets. Keurig verpakt en op tijd geleverd.

gewoon goed

ook extra vragen werden zeer correct beantwoord

Vlotte verzending. Precies zoals besteld.

goede service

Heldere uitleg over de fiets tijdens telefonisch contact. Vervolgens snelle levertijd en goede afhandeling. Zeer tevreden!

Snel geleverd, goed verpakt. Niet moeilijk met retour

Wij hadden zijwieltjes besteld. Snel geleverd en goed verpakt. Uiteindelijk bleek de fiets die wij voor ogen hadden te groot en hebben wij een kleinere gekocht met zijwieltjes er al bij. Retour van de bestelde wieltjes was geen probleem. Als we weer wat nodig hebben kijken we zeker hier.

Via e-mail alles geregeld

Had fietsje gekocht maar was iets te klein. Maar kon het zo komen omruilen

Uitstekend!

Voor de tweede keer een kinderfiets besteld. Super snelle verzending en nette service! Heel erg tevreden!

Alles prima geregeld, snelle levering.

Makkelijk te bestellen, duidelijke specificaties van het product en een snelle levering. Top bedrijf.

Snelle bezorging en alles goed verpakt en netjes afgeleverd.

Zeer goede service

Vlotte bestelling en een zeer snelle levering! Mijn bestelling kwam in 2 pakketjes op 2 verschillende dagen. Misschien een aanrader om dot duidelijker mee te geven bij de bestelling. Voor de rest top service en deze site hou ik zeker bij voor als mijn zoon een grotere fiets nodig heeft!

Keurige en snelle levering

Fiets voor mijn dochter gekocht. Prima aanbod, goede kwaliteit en keurig een snelle levering. Fiets was ook zeer gemakkelijk in elkaar te zetten.

Snelle, maar lelijke levering

Fiets besteld voor jarige zoontje, werd eerstvolgende werkdag geleverd. Snelheid is dus top, maar helaas zag de verpakking van de fiets er minder top uit (gaten, hoop tape/plakband etc). Gezien de fikse korting was dit misschien dan ook showroommodel/retourzending vorige klant maar dat was niet direct opgevallen (als dat al vermeld stond). Fiets zelf is verder in orde, maar vanwege verpakking dus geen 5 sterren.

Bedankt voor uw beoordeling! Ik wil het toch graag wat verduidelijken. Wij versturen geen showroommodellen of "tweede kansjes" zonder dit duidelijk bij het product te vermelden. Uw bestelling was dus niet eerder verzonden. Dit was gewoon onze vaste lage prijs. Wel verpakken we veel fietsen opnieuw om te voorkomen dat er tijdens de bezorging iets mis kan gaan. Hiervoor gebruiken we inderdaad altijd veel noppenfolie en veel extra stevig bruin plakband. Misschien soms een beetje "lelijk", maar zo zorgen we ervoor dat het pakket goed bij u aankomt. Team Kinderfietsshop.nl