De Pukylino loopfiets is conform afspraak geleverd.

De nieuwe Pukylino loopfiets is conform afspraak geleverd.

Keurig op tijd verzonden, mooie step!

Snel verzonden, mooie stevige step.

Service is mensenwerk

Fijne winkel, kinderfiets besteld met zijwielen. De zijwielen waren al aan de fiets gemonteerd, super service. Daarnaast ook geslaagd op een vlaggetje en een fietshelm in kindermaat. Contact verliep per email en telefonisch dus wat mij betreft perfect.

Uitstekend!!

Goede prijs! Snelle levering!

Doen wat ze beloven en top afgeleverd.

De beste prijs en afgeleverd volgens aangegeven levertijd. Ook de fiets zelf keurig net ingepakt en nagenoeg volledig afgemonteerd. Stuur omhoog en rechtzetten, zadel op hoogte zetten, trappers erop en verlichting + bel vastmaken en gaan. Kinderlijk eenvoudig. Oftewel, helemaal geen opmerkingen. Daar kunnen andere webshops nog wat van leren!

Remco bedankt voor je super service. Kado voor onze kleindochter precies op tijd geleverd

Ondanks dat jullie met vakantie waren hebben jullie toch voor een tijdige levering zorg gedragen. Superbe.

Ik vond alles goed behalve 1 puntje.. . Ik heb gevraagd in opmerkingen om de fiets op donderdag of vrijdag en het was bezorgd op woensdag, gelukkig de buurman was thuis… ook geen bel van de bezorger.

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit en goed verpakt.

Goede service vd zaak.

Ik had een fiets voor mijn zoon gekocht, maar is te klein, kon wel voor een andere inruilen. TOP !!! Dus volgend jaar ook hier een andere fiets voor mn dochter kopen.

Volledig tevreden!

Na de bestelling werd de driewieler keurig netjes afgeleverd. Snel in elkaar gezet. Het resultaat is een prachtige driewieler waarmee de kleine zeer in zijn schik is!

Alles goed gegaan. Duidelijk! En steeds op de hoogte gebracht van de levering totdat de fiets er was.

Op vraagstelling over levering werd gelijk geantwoord en met 2 dagen werd de fiets al geleverd

Snelle levering, zou een dagje te laat komen maar geen probleem kon ook een dag eerder geleverd worden. Echt heel fijn! Zeker een aanrader.

Top geregeld

Prachtige fiets hele sterke degelijke driewieler. Met goede beschrijving. Super snelle levering .

Fantastisch!

Ik heb de fiets besteld voor mijn dochter haar verjaardag, ze is er erg blij mee. en ook de levering was super snel je kon zelf kiezen welke dag en tijd. Volgende keer bestel ik weer bij jullie bedankt!

Een goede levering Me dochter is blij met haar fietsvlag

redelijk tevreden

kinderfietsstandaard was binnen een paar dagen ontvangen. alleen vervelend dat deze met een hele grote inbussleutel bevestigd dient te worden, dit was niet aangegeven in de productbeschrijving. deze maat inbus heb je niet gauw thuis liggen.

Snel en perfect.

Moeiteloos en snel,tevens erg goede service toen na 4 weken bleek dat ik de verkeerde kleur had besteld

Super service.

De fiets voor onze zoon was uit voorraad leverbaar waar bij anderen een levertijd van 3 maanden was. Gevraagd of deze nog dezelfde week afgeleverd kon worden ivm vakantie. En dit is allemaal netjes geregeld. Dik voor elkaar dus.

Snel

Goed geregeld

Duidelijke website , en snel geleverd.

Op zoek naar een fiets voor de verjaardag van onze zoon , gekozen model was overal uitverkocht. Kinderfietsshop kon er nog 1 leveren , en mooi op tijd bezorgd. En ook nog voor een hele nette prijs. Hij is heel blij met zijn nieuwe fiets!

Mooie en stoere fiets gekocht voor onze dochter. Makkelijk in elkaar te zetten. Alleen het stuur erop en fietsen maar! Snelle levering. Heel tevreden.

Precies zoals beloofd!

Voor de online bestelling gebeld voor informatie. Prettige klantenservice die met mij meedacht over de maat van de fiets die ik moest hebben. De levertijd is niet súpersnel (4 werkdagen in ons geval), maar wel precies zoals beloofd. De fiets was bijna geheel afgemonteerd, compleet en zonder schade. Goede gebruikshandleiding en 2 jaar garantie. Mijn zoon is er heel blij mee.

Duidelijke info, snelle levering

Duidelijke informatie, fietsen snel geleverd.

Snel & informatief

Er is een groot verschil in kinderfiets webshops. Mijn ervaring is heel goed. Geen lange wachttijden met bellen. Goed te woord gestaan. Snel geleverd en nog belangrijker: Op tijd geleverd. Leverancier heeft een tijdsindicatie van 15 minuten. Velen andere bieden dagdelen aan. Ze hebben een flinke afstand moeten afleggen voor aflevering en hij kwam heel keurig op tijd. De informatie voorziening op de site is ook prima. Betrouwbare toko dus!