Fast, reliable, and hassle free

Perfecte levering

Goede en vlotte levering. Fietsen goed beschermd. Goede communicatie.

Gewelldig

Super blij er mee

Top!!!

Snelle levering, en mooie fiets.

Snelle en persoonlijke service

Heel tevreden. Mooie fiets, snelle levering, denken met je mee. Koerier die de fietsen levert ook zeer vriendelijk en klantgericht.

Ja zeer goed

Wszystko bardzo dobrze

Kontakt bardzo dobry. Towar zgodny z opisem . Polecam

• Poleciłbyś nas? Yes

Klantvriendelijke en snelle dienstverlening

Snelle en prettige afhandeling. De fiets was snel bezorgd en keurig afgemonteerd. Enkel nog even het stuur rechtzetten en de trappers eraan en fietsen maar!

Keurig volgens afspraak

Snel geleverd. Simpele afmontage

Super snel verzonden

Goede kwaliteit loopfiets van pucky en heel snel verzonden, top!

Snel geholpen, goed service.

Snelle levering en prima service

Heel goed bereikbaar en vlotte afhandeling

Goed bedrijf

Snelle levering , goede service

Snel en correct geleverd

Contact, bestelling en bevestiging perfect.

Zoals hierboven omschreven, ging het vanuit jullie prima, echter de levering door evers logistiek verliep een beetje vreemd. We hebben geen contact met hun gehad, geen bezorgtijden of andere info. Uiteindelijk kreeg ik snel te horen dat de fiets donderdag geleverd zou worden, maar de tijd was niet bekend.. dit is wel vreemd en je weet niet waar je aan toe ben. Al met al is het gelukkig goed gegaan en zijn we tevreden met de fiets!

Shop top maar koerier niet

Ervaringen met de shop prima, duidelijk en snel bericht van verzending. De ingehuurd koerier kwam echter na 4 dagen zonder enig bericht vooraf en liet de doos met fiets achter bij de voordeur. Ook geen afleverbericht ontvangen. Gelukkig vonden wij de fiets vóór een ander deze meegenomen had.

Bedankt voor uw reactie. Het is niet de bedoeling dat de koerier de fiets zomaar achter laat. Normaal gesproken maken ze even telefonisch een afspraak zodat de fiets netjes bezorgd kan worden. Wij gaan het met de bezorger bespreken, zodat het niet meer voorkomt! Remko, Kinderfietsshop.nl

De kinderfiets die we voor onze dochter hadden besteld is precies zoals beschreven, en een stuk goedkoper dan bij andere winkels. De levering duurde enkele dagen, zaterdag besteld en woensdag in huis, maar dat was voor ons verder geen probleem. Mogelijk ook de reden waarom het fietsje goedkoper kon worden aangeboden.

Snelle en goede levering

N

Probleem oplosser

Er was een probleem met de geleverde fiets. Dat is heel goed opgelost. Super service!

Correcte levering

Snelle en correcte afhandeling. Prima verpakt.

Goede snelle service

Na bij vele fietszaken langs te zijn geweest voor een kinderfiets, die daar niet te krijgen was, toch maar via internet een fiets besteld. Alles was goed geregeld, goede service en de fiets werd snel en netjes geleverd. Complimenten.

Op dinsdag gebeld voor een Alpina Comet 20 inch. We hadden de fiets zaterdag nodig als cadeau en de fiets is keurig op vrijdag geleverd. Navraag gedaan over de bezorging en vervolgens werd keurig de track & trace code per mail toegestuurd. Naast de goedkoopste prijs, twee keer enorm vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en perfecte levering. Een aanrader dus!

Geweldig!!!

Hele vlotte levering. Netjes verpakt. Moest alleen het stuur erin zetten en aandraaien met erbij geleverde inbussleutel. Kleindochter is er erg blij mee. De step heeft wat bredere banden, ideaal voor stabiliteit.

Prima fietsshop!

Snelle levering en tevreden met de fiets.

Snel geregeld!

Mijn bestelling werd snel verwerkt en verzonden