Uitstekend!

Voor de tweede keer een kinderfiets besteld. Super snelle verzending en nette service! Heel erg tevreden!

Alles prima geregeld, snelle levering.

Makkelijk te bestellen, duidelijke specificaties van het product en een snelle levering. Top bedrijf.

Snelle bezorging en alles goed verpakt en netjes afgeleverd.

Zeer goede service

Vlotte bestelling en een zeer snelle levering! Mijn bestelling kwam in 2 pakketjes op 2 verschillende dagen. Misschien een aanrader om dot duidelijker mee te geven bij de bestelling. Voor de rest top service en deze site hou ik zeker bij voor als mijn zoon een grotere fiets nodig heeft!

Keurige en snelle levering

Fiets voor mijn dochter gekocht. Prima aanbod, goede kwaliteit en keurig een snelle levering. Fiets was ook zeer gemakkelijk in elkaar te zetten.

Snelle, maar lelijke levering

Fiets besteld voor jarige zoontje, werd eerstvolgende werkdag geleverd. Snelheid is dus top, maar helaas zag de verpakking van de fiets er minder top uit (gaten, hoop tape/plakband etc). Gezien de fikse korting was dit misschien dan ook showroommodel/retourzending vorige klant maar dat was niet direct opgevallen (als dat al vermeld stond). Fiets zelf is verder in orde, maar vanwege verpakking dus geen 5 sterren.

Bedankt voor uw beoordeling! Ik wil het toch graag wat verduidelijken. Wij versturen geen showroommodellen of "tweede kansjes" zonder dit duidelijk bij het product te vermelden. Uw bestelling was dus niet eerder verzonden. Dit was gewoon onze vaste lage prijs. Wel verpakken we veel fietsen opnieuw om te voorkomen dat er tijdens de bezorging iets mis kan gaan. Hiervoor gebruiken we inderdaad altijd veel noppenfolie en veel extra stevig bruin plakband. Misschien soms een beetje "lelijk", maar zo zorgen we ervoor dat het pakket goed bij u aankomt. Team Kinderfietsshop.nl

snelle, nette levering

Prima, snelle en nette levering - goed verpakt. En daarnaast bevalt de step zeer goed. Geleverde step voldoet aan foto's op website

Zelfs in drukke kerstperiode vlotte levering.

Snelle levering. Goede prijs.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goed verpakt.

Lekker snel maar slordig

De fiets kwam zeer snel, maar de handrem zat verkeerd om gemonteerd. Die er afhalen en er weer op doen, was lastig. Daarnaast was de ketting erg los en lijkt er weerstand op het achterwiel te zitten. Maar dat kan onderdeel zijn van mijn eigen taken.

Prima, geen op af aanmerkingen. Alles netjes verlopen.

Perfect product en goede levering!

Online de Puky wutsch loopfiets besteld. De levering duurde vanwege de drukte iets langer, maar keurig contact met de verkoper gehad en heeft het ook op de voet gevolgd. Goed product, prima levering en goede service!

Cadeau besteld in de drukke dagen voor Kerst 2020. Werd de volgende werkdag netjes bezorgd. Plumeau voor Kinderfietsshop en DPD!

Snelle levering. Prima product.

Snelle levering. Prima product.

Super Service en snelle levering

Standaard voor fiets van mijn dochter was online uitverkocht. Via e-mail gevraagd of ze me op de hoogte konden houden wanneer deze weer beschikbaar zou zijn. Netjes een notificatie gehad bij beschikbaarheid en binnen enkele dagen in huis.

Deugdelijk materiaal, goedkoop, snel geleverd en goed verpakt.

Goede service en kwaliteitsproduct

Telefonisch contact opgenomen wegrns mogelijk late levering, want niet op voorraad. Vriendelijk geholpen, alsnog supersnelle levering ruim voor de kerst.. Kwaliteit in huis gehaald, prachtige Puky kinderfiets

Showroommodel fietsje viel helemaal in de smaak & goede prijs

Prima nette service, niet aan op te merken. Scherpe prijzen.

Snele levering, alles was in orde.

Zijwieltjes van puky gekocht en een vlag voor op de kinderfiets. Netjes bezorgd.

Snelle en goede service

In de drukke decembermaand toch zeer snel geleverd. Ben gebeld voor het bezorgmoment, netjes. Mooie fiets, scherp geprijsd

Snelle levering !

Zeer snelle levering en ook nog eens degelijk verpakt. Niets op aan te merken!

Helemaal Top!

Voor de verjaardag van onze zoon, mooie alpina trial fiets besteld. Een dag later in huis. Super mooi, goed aangekomen.

perfecte service

zie boven