Goede kwaliteit fiets en snelle levering

Fiets werd in elkaar gezet geleverd en alleen de trappers moesten nog bevestigd worden. Snelle levering met goede vervoerder die precies op tijd en vriendelijk afgeleverd heeft.

Alleen had ik graag monteer handleiding, vooral voor het stuur.

Mooie fiets, snelle levering

Mooie loopfiets voor mijn zoon van 2 besteld, hij is er super blij mee! Goed stevig kwaliteit. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Top. Fiets binnen enkele dagen geleverd

De bestelde kinderfiets was binnen enkele dagen geleverd zoals aangegeven. Helaas was het voorlicht kapot maar een nieuw beter licht werd direct nagezonden. Heel fijn.

Perfecte service, goede kwaliteit

Maandag besteld vrijdag in huis. Prima sevice, ze houden je goed op de hoogte.

Geleverd naar verwachting

De originele beoordeling betrof een verwisseling met een andere website. En ging dus niet over ons. Vandaar dat de beoordeling aangepast is!

Vandaag besteld voor...... is inderdaad volgende dag in huis.

Top snel in huis. Precies zoals het gepresenteerd is. Geen enkel commentaar

Echt top dik tevreden

Superrrr en snellllllll gestuurd 10 punten

Snelle ,uitstekende ervaring

Ik had snel iets nodig. Heerlijk dit bedrijf.

Mooie fiets, snelle levering.

Een mooie fiets en levering binnen 1 week. Fijne service!

Fiets zoals omschreven!

We hebben een fiets gekocht voor onze zoon. Fiets is geleverd zoals omschreven en helemaal goed. Netjes verpakt. Minpunt vind ik de koerier, nul communicatie over de levering. Staan ineens voor de deur. Hopelijk kan dit nog verbetert worden.

Snelle levering en mooie stevige fiets

Uitstekend!

Met Remko zeer prettig contact gehad. Hij gaf deskundig en betrouwbaar advies omtrent kinderfiets voor mijn zoontje die binnenkort jarig is. Woensdag besteld en donderdag in huis. Stevig en zeer keurig verpakt. Ik beveel Kinderfietsshop ten zeerste aan. Leverbetrouwbaarheid en deskundigheid ten voeten uit. Remko bedankt :)! Groet. M. Stigter

Hele snele service

Ik was laat met het bestellen van de fiets voor mijn dochter haar verjaardag. Het kwam heel snel binnen. Donderdag besteld en vrijdag begin van de middag ontvangen! Optijd voor het feestje! Want zaterdagochtend wouden we het haar geven! Wat dus gelukt is. Netjes verpakt, netjes te woord gestaan.

Top.

Kinderfiets voor kleinzoon gezocht op de site van kinderfietsshop. Na telefonische info fiets besteld en binnen 3 dagen thuis geleverd. Perfect verpakt. Prima service.

Positief

Goede snelle service

Goede bestelervaring

Fiets was goed geprijsd. Jammer dat alleen de bijbehorende zijwieltjes niet op voorraad waren. Fiets was na 10 min instellen al klaar voor gebruik. Levering duurde 3 werkdagen zoals vermeld.

Super.

Top service. Ze staan je bij vragen netjes te woord en komen alle afspraken goed na. Plus de kleinkinderen super blij. Een aankoop met een brede lach!

Snel en makkelijk besteld & geleverd

Goede communicatie omtrent de levering, aardige mensen in de winkel.

Snel en betrouwbaar

Super service, en een mooie prijs!

Prima bestelproces en snelle levering.

Prima bestelproces en snelle levering.

Snel

Fiets op tijd binnen voor kamp van zoon.

Positief

Ik heb een loopfiets besteld voor mijn kleinzoon. De bestelling werd snel en netjes geleverd en was goed verpakt. Het fietsje was makkelijk in elkaar te zetten en de kleine was er dolblij mee!

Snelle reacties op vragen over mijn bestelling en snelle levering