Super snelle levering en een topfietsje!

Donderdagavond besteld en zaterdag kon onze dochter op haar nieuwe fiets racen. Echt een goede deal, daarvoor moet je de fiets natuurlijk zelf afmonteren. Hopelijk nog lang plezier van de fiets en over een paar jaar komen wij zeker terug!

Perfecte webshop, aanrader!

Zeer compleet assortiment, goede prijzen, uiterst snelle verzending en perfecte service. Zo zou iedere webshop moeten zijn.

Netjes antwoord gekregen aan de telefoon en vond de levering ook snel. En zoals gezegd aan de telefoon zo kwam de fiets ook aan. Mijn zoontje is er helemaal gelukkig mee. Wel jammer dat ik nergens snelbinders kon vinden op de site.

Snel en netjes geleverd

Goede en snelle levering. Duidelijke mail met levertijd. Fietsen snel geleverd, netjes verpakt.

Fiets is snel geleverd

Ik ben erg tevreden met onze bestelling, het is een mooie fiets. Bij het in elkaar zetten van de fiets bleek het voorrekje op meerdere plekken beschadigd. Kan gebeuren Dit gemeld via de mail en wordt netjes opgelost.

Super service!!

Nadat we de bestelling hadden betaald, zagen we dat de fiets een toonzaalmodel was dat we er in de winkel achter moesten (+200km van ons). Wij dachten dat onze bestelling geannuleerd ging worden, maar het wet toch opgestuurd naar ons. OEF!! Want ons zoontje is er super blij mee :)

snelle service goede web shop

een prima service en goede web shop. kundige helpdesk

it was smooth

ordered the bike onlile which was 50 euros cheaper than any other offer. got the bike in a few days and there were no issues at all.

Goede communicatie en voordelige merkfiets

Fijne communicatie met de eigenaar, snelle verzending, fiets perfect in orde en een voordelige prijs dankzij de outlet. Voor een volgende graag weer.

Geweldige service

Snelle levering en goede bereikbaarheid. Bij ontvangst bleek een onderdeel kapot. De webshop was goed bereikbaar en het vervangend onderdeel was binnen een paar dagen geleverd.

Nog niet ontvangen

Fiets is directheid afgegeven bij PostNL. Bezorgmoment wordt nog bepaald, ze hebben het erg druk.. (Woensdag besteld, status op maandag nog onbekend)

Beste Mandy, Vervelend dat het pakket vertraagd is bij PostNL. Ik ga er even achteraan en kom er z.s.m. op terug. Remko van Kinderfietsshop.nl

Perfect verlopen

Heb hier een fiets voor mijn kleinzoon besteld, scherpste prijs en hele goede service dus zeer tevreden.

Mooie fiets en netjes geleverd

Fantastisch!

We hebben fietsje besteld, 2 dagen later werd het aan huis geleverd, mooi en stevig ingepakt. Eenmaal open, nog is mooi beschermd en uitgepakt zonder 1 krasje. Gewoon top! Bedankt

Wat een geweldige service.

De levering van een Puky helm voor de derde verjaardag van mijn kleinzoon, bleef door "vertraging/drukte" bij Postnl bijna een week telkens uitgesteld. Omdat ik vreesde de helm niet tijdig hierdoor te ontvangen, contact opgenomen met Kinderfietsshop. Zij hebben meteen gereageerd door een nieuwe helm met DPD op te sturen. Deze kwam dan ook prompt en op tijd aan. Goed verpakt en een mooie helm. Wat een fantastische service.

Goede service/advies

Fiets kwam beschadigd aan, achterspatbord liep aan op het wiel. Vermoedelijk ontstaan tijdens het transport van de pakketbezorger. Contact opgenomen en fiets is na demontage en verpakken weer opgehaald door de pakketbezorger en tegelijkertijd werd er een vervangende fiets geleverd. Snelle reactie en correcte afhandeling van dit schade geval.

Netjes ingepakt volgens afspraak ontvangen

Aanrader prima verpakt even stuurtje recht en vastzetten snelbinders er op en fietsen maar .

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Er was iets mis met de bestelling, binnen een paar uur reactie en oplossing. Het onderdeel was een dag later geleverd. Erg blij mee!

Het fietsje voor onze kleindochter werd snel geleverd , netjes verpakt .We werden goed op de hoogte gehouden waneer de levering was . Puntje van kritiek , de zijwieltjes die wij er extra hadden bijbesteld lagen waarschijnlijk al lange tijd in het schap . De beugels waren al behoorlijk verroest . Wij hebben er geen melding van gemaak , het doosje waarin de zijwieltjes zaten was dicht waarschijnlijk wist de verkoper hier niets van.

Alles naar wens

Van informatie, bestelling en levering verliep alles naar wens. Goede kwaliteit fiets met extra veiligheden voor de kleinsten. We zijn tevreden.

Snelle levering van een goede fiets

Kinderfiets van 16 inch gekocht voor onze dochter. Fiets is van goede kwaliteit, wordt snel verzonden en je wordt via de mail van alles netjes op de hoogte gehouden. Onze dochter is heel erg blij met haar nieuwe fiets.

Goede fiets

Alpina mood kinderfiets besteld, een fijne fiets. Werd na 5 dagen netjes door de koerier geleverd. In een grote doos met goede bescherming. Moest alleen het stuur rechtzetten, mandje en trappers erop. Zo gedaan.

Snelle levering en precies op uur geleverd

Alles ging naar wens!

Alles ging naar wens! Maandag avond laat besteld, woensdag in huis. Het ging dan wel om een 18 inch fiets.

Simpel te bestellen, snel in huis

Dank voor de goede afhandeling!

Dorpsstraat 56

6871AM Renkum