Goede fiets

Alpina mood kinderfiets besteld, een fijne fiets. Werd na 5 dagen netjes door de koerier geleverd. In een grote doos met goede bescherming. Moest alleen het stuur rechtzetten, mandje en trappers erop. Zo gedaan.

Snelle levering en precies op uur geleverd

Alles ging naar wens!

Alles ging naar wens! Maandag avond laat besteld, woensdag in huis. Het ging dan wel om een 18 inch fiets.

Simpel te bestellen, snel in huis

Dank voor de goede afhandeling!

Onze zoon van 2,5 was er gelijk helemaal weg van. Zadel en stuur zijn versteldbaar. Op de laagste stand kan hij er al op fietsen.

Goed product voor goede prijs en snelle levering

Goed product voor goede prijs en snelle levering

Nette afhandeling van order

Vlotte afhandeling van de order. Nette levering en die fiets in doos zeer compleet en netjes verpakt. Slechts het stuurtje recht en trappetjes eraan draaien en fietsen maar!

Alles perfect gegaan !

Het bestellen en leveren in 1 dag! Goede service en vriendelijk personeel. De fietsbel was na eigen fout meteen kapot maar kreeg er gratis weer een toegestuurd! Nog bedankt. Johanna

Goede communicatie en snelle levering

Na prettig en snel mailcontact met kinderfietsshop mbt de levertijden omdat de fiets een verjaardagcadeau was voor onze dochter, is de fiets met extra aandacht hiervoor verstuurd. De fiets was met 3 dagen netjes geleverd. Erg tevreden!

Neetjes geregeld

Neetjes geregeld

Ze doen wat ze beloven.

Mijn ervaring is er goed. Ik had ze geprobeerd te bellen maar ze namen niet op. Ik had dus maar een mailtje gestuurd over de levertijd en over hun laagste prijs garantie. Ik had het product elders goedkoper gezien en ze hadden de prijs meteen aangepast. Levering was snel en goed. De fiets is voor 90% geassembleerd geleverd. Stuur recht en trappers Erop was het enige wat moest gebeuren.

Prima geholpen aan lichtgewicht kinderfiets

Ik zocht en vond een goed geprijsde fiets. De website hielp een beetje, maar de omschrijving was te summier. Ik heb twee maal gebeld en werd direct geholpen. Op verzoek ging de fiets direct naar de koerier. Thuis moest de fiets in elkaar zonder korte handleiding, maar dat was voor mij geen probleem.

Heel tevreden

Fiets was goed geprijsd en levering was goed. Fiets in elkaar zetten was zo gedaan. Enige puntje was dat exacte levertijd niet was gegeven door de koerier.

Na bestelling zeer snelle levering. Alles is goed gegaan. Jammer dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij is, maar het in elkaar zetten is gelukt.

Goed product, service en prijs.

Mijn gewenste kinderfiets binnen 24 uur ontvangen vragen werden direct en vakkundig door eigenaar beantwoord. Product in prima staat ontvangen ben zeer tevreden.

Snel geleverd !

Goeie ervaring,snel geleverd en fiets van uitstekende kwaliteit

Superservice

Wij zochten een nieuwe fiets voor ons zoontje. Bij elke webwinkel of fietsenmaker viel de prijs van betreffende fiets tegen. Maar bij kinderfietsshop scheelde het veel geld! Van tevoren gebeld met hoever de fiets al in elkaar gezet is bij bezorging. Direct vriendelijke medewerker aan de lijn en van de fiets zou alleen nog maar het stuur en de trappers erop gezet moeten worden. En niets was minder waar. Fiets binnen 2 werkdagen geleverd in een stevige doos. Goed verpakt en nagenoeg compleet in elkaar gezet. Alleen het stuur en de trappers nog en dit was zo gepiept! Superservice, snelle bezorging en goede producten! Echt aan aanrader! Ben blij verrast voor een webwinkel!

Na fijn contact een snelle levering van een prachtige fiets. Voor de betere kinderfiets voor een nette prijs ben je hier aan het juiste adres.

Positief, goede service.

Goede prijs/kwaliteit. Goede service (remmen waren goed ingesteld bijv) Snelle levering.

Goede uitleg en snelle service, als je belt met een vraag word deze goed en duidelijk beantwoord, kunnen anderen een voorbeeld aan nemen

Erg tevreden!

Goede service en snelle levering!

Heel goed, snelle verzending en prima advies bij vragen

Bestelling was binnen 18 uur bij ons binnen. Dat is nog eens lekker!

Goede service !

Bestelling 29 december geplaatst. Stond duidelijk op de site dat ze gesloten waren tot 2 januari. 3 januari hadden wij de loopfiets al binnen en onze dochter is helemaal blij met jaar nieuwe loopfiets !

Snel en alles compleet

Fiets op dinsdagavond besteld en op vrijdag al binnen, netjes op tijd en compleet. Zelf nog afmonteren en ready to go

Netjes

Makkelijke site, Snelle bezorging, Goed verpakt, Super qualiteit