Super mooie fiets

Mijn dochter is echt super blij met haar nieuwe fiets. Hij was een stuk goedkoper dan op andere sites of winkels. Snel verzonden en netjes door een koerier afgeleverd. Wij zijn heel tevreden.

Goede, snelle levering

Dochter is helemaal blij met de fiets die supersnel en heel netjes afgeleverd werd!

Prima geregeld van bestellen tot levering

De fiets is zelfs een dag eerder bezorgd dan aangegeven.

Dank u voor de twee mooie en uitstekende levering van fietsen

Een uitstekende en snelle veilige levering. Mooie geschenken voor onze kleinkinderen.

Netjes en snel geregeld

Overzichtelijke website, duidelijke afspraken, netjes binnen afgesproken termijn geleverd, keurig verpakt en afgeleverd. Een echte aanrader dus.

Snelle levering en mooi product

Goede service en snelle levering

Onze bestelde kinderfiets was snel verzonden en netjes door een koerier afgeleverd! Top!

Prima!!!

Een step besteld. Snelle levering mooi product!

goede en flexibele service

Bedrijf was heel flexibel in het maken van afspraken en gaf goede service. De aflevering van de fiets was correct en het verder afmonteren was eenvoudig. Een telefonische nazorgvraag werd adequaat en vriendelijk beantwoord.

Fantastische Puky Step, snel geleverd

Puky R03L zwart voor onze kleinzoon gekocht. Prima levering van deze bijzondere mooie step met ballon luchtbanden en stander. Al heel vaak Puky gekocht, het blijft een kwaliteits product.

Snelle levering, bezorging goed geregeld. Maar misschien een idee, omdat je toch zelf je fiets in elkaar moet zetten, een 'uitleg' over waar op te letten en welke stappen je moet doen om de fiets goed te laten rijden. Ik neem aan dat zoiets, simpel is bij te voegen, of apart per mail mogelijk moet zijn.

Helemaal top!

Zondag avond besteld dinsdag in huis!!

Zeer snelle levering, geweldige service

Top service!!

Hadden een probleempje met het kinderfietsje die we online hadden bestelt... Eerst contact gehad telefonisch...prima en professioneel te woord gestaan. We kwamen er toch niet uit ... toen hebben ze een nieuw fietsje opgestuurd en de andere heeft dpd weer meegenomen. Al met al goed geregeld. In een woord uitstekend.... safe bedrijf. Zou er zo weer een fietsje bestellen... ga zo door met jullie service

Als één van de weinige winkels het product op voorraad en de dag erna al geleverd. Top!

Volgens afspraak

Scherpe prijs en snelle levering

Bij levering stuur even rechtzetten en mjn dochter fiets er direct op weg.

Klantvriendelijk

Geen enkel probleem om telefonisch contact te leggen, buiten normale werktijden. Prima overleg, goed geholpen, in no time het bestelde fietsje bezorgd. Top!

Snelle en correcte levering

Was goed geregeld

Geen opmerkingen

Snel geleverd, mooi product!

We hebben de Puky besteld en is in goede orde ontvangen. Het is een mooi solide product voor een goede prijs.

snel goede kwaliteit zeer goed

goede en snelle bezorging en afwerking vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en fijne en snelle levering,

Top service!

Fiets besteld via de website, binnen een week was de fiets binnen, reflector op de wiel van de fiets zat er scheef op, contact opgenomen er werd een andere fiets geleverd binnen 2 dagen gemonteerd en wel. Top service!

Perfect!

Goede prijs voor de fiets, in fietsenwinkel en op andere sites een hogere prijs. Bestelling en levering volgens verwachting. Dus ik heb niets aan te merken!