Fantastic service :-)

Fantastic service :-)

Goede service en snelle levering

Telefonisch goed bereikbaar en de verkoper weet waar hij het over heeft.

Snelle levering. Perfectie fiets

Zeer snelle levering

Duidelijke website, voldoende keuze en fantastisch snelle levering. Driewielertjes zijn nog niet in elkaar gezet ivm cadeau

SUPER !!

makkelijk bestellen had 2 alpine yabber 16 inch besteld en een 18 inch alpine yabber voor de kleinkinderen er was een probleempje met betalen Ideal werkte niet goed een mail gestuurd waarna het probleem snel was verholpen artikelen binnen 2 dagen thuis de kleinkinderen zijn er super blij mee en opa ook

Uitstekende eerste ervaring

Ze hadden de fiets die we zochten voor ons zoontje op voorraad en werd helemaal fiets-klaar geleverd en de bezorger was zo alert dat het wel eens om een cadeau kon gaan (wat ook zo was) en zei niks tegen mijn zoontje die de deur open deed. Heel erg attent. Super service!

Netjes en goed geleverd

Mag iets helderder in levertijd, maar verder netjes geleverd. Mooie fiets en makkelijk in elkaar te zetten. Goede beschrijving!

Snelle levering, duidelijke uitleg en goede communicatie wanneer het fietsje werd bezorgd. Ook was het product een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders! Heel blij mee

Mooie fiets, snel en goed geleverd

Snelle levering en fiets in uitmuntende staat! Onze Complimenten!

Fiets voor onze dochter werd snel en zorgvuldig geleverd. Nog op haar verjaardag zoals we hadden gevraagd terwijl dat erg kort dag was. Super! Ook de fiets is naar verwachting: stevig, met hand- en terugtraprem, goede verlichting (incl batterijen) en slot, en rijdt heerlijk volgens onze dochter. En onbeschadigd en nagenoeg rijklaar geleverd: alleen de trappers nog monteren, stuur rechtzetten, batterijen in de voorlamp plaatsen en de snelbinders er op en rijden maar! Wel jammer dat hij nu net in de aanbieding is….

Hele mooie fiets gekocht en top service

De fiets werd kant en klaar bij ons bezorgd. Heel fijn en prachtige fiets

Prachtige fiets, goed verpakt, snelle service, kortom TOP

Snelle service, goede telefonische service

Ik heb een kinderfiets besteld,. Toen ik belde over de bezorging werd ik heel netjes geholpen en in overleg een datum afgesproken. Hele vriendelijke service en perfecte levering.

Perfect.

Snelle levering!

Zoals het hoort, Prima fiets en levering.

Zeer tevreden!

Excellent

We really liked the bike we bought from Kinderfietsshop.nl. The website was very friendly. The service was also good.

Prima webshop voor kinderfietsen

Scherpe prijs, snel geleverd, goede kwaliteit, duidelijke communicatie en netjes verpakt. Ga zo door!

Duidelijke site, goede prijzen, top service!

Duidelijke website, goede prijzen en vriendelijke, nette service! Twee kinderfietsen online besteld, gebeld omdat ik een vraag had, heel vriendelijk te woord gestaan! Beide fietsen keurig, snel geleverd!

Kwaliteit en snelle service

Fietsje incl toebehoren besteld. Snel geleverd en allemaal netjes verpakt, compleet en onbeschadigd.

Goeie service!

Vlotte levering.

De Produktomschrijving leek aantrekkelijk. Mijn kleinkind van 1 jaar komt steeds met zijn voetjes tegen de achterwielen. Dat viel erg tegen. Wil eigenlijk het fietsje retourneren

Mooie fiets, prima prijs

Mooie fiets met een mooie prijs. Scheelde toch met andere fietsenwinkels in prijs. Goede aflevering, duidelijke instructie voor het in elkaar zetten van de fiets. Alleen het stuur rechtzetten, de trappers erop draaien en een mandje monteren en het zadel op de juiste hoogte zetten. Was allemaal prima te doen!

Bestelling nog niet gekregen.

Bestelling nog niet gekregen. Beoordeling mag ik wel al doen. Dus bij deze. Als je een kinderfiets verstuurd en de 3th party leverancier geeft in zijn track and Trace aan: Uw zending wordt tussen 08:00 uur - 18:00 uur zelfde dag geleverd. Probeer dat dan ook want anders zit je de hele dag met een ongelukkig kind te kijken. Ook de status van verzending blijft rustig de hele dag op Aangemeld staan? Kinderfietsshop zelf kan daar natuurlijk niets aan doen. Verder dan de bestellingen kan ik niet beoordelen want het product is nog niet binnen. Wel zo slim een beoordelingsaanvraag te sturen als het product geleverd is. Dan was de beoordeling een stuk beter geweest.

Beste Marcel, Het is zeker erg vervelend wanneer je de gehele dag voor niets zit te wachten. Daar worden wij zelf ook niet blij van. Gelukkig is de fiets een dag later alsnog bezorgd! Team Kinderfietsshop

Het kon niet beter

De manier waarop onze aankoop en de levering van de producten is verlopen kon niet beter in alle opzichten. Ook is deze zaak goed bereikbaar. Nadat wij en bestelling gedaan en betaald hadden bleek dat we nog iets vergeten waren. Na een telefoontje werd dit keurig opgelost en konden we bestellen zonder extra verzendkosten, keurig! De levering was snel en de producten precies zoals geadverteerd. Een betrouwbaar adres dus dat we zeker aanraden.

Goede prijzen, duidelijke communicatie en snelle levering.