Mooie fiets en snel geleverd.

De fiets voor mijn dochter werd snel geleverd. Deze website bood de laagste prijs en gratis verzending.

Snelle levering, goede service

Fiets werd snel geleverd op afgesproken tijdstip. Bel was binnen enkele minuten gesneuveld, wellicht iets te enthousiast gebruikt door dochter. Na contact werd direct een vervangend exemplaar verzonden. Ook deze werd snel geleverd. Fijn service!!

Snelle levering en goed. Dank.

nog geen fiets ontvangen

Ik zie dat jullie de fiets verstuurd zouden hebben, maar tot op heden hebben we niets ontvangen.

Beste Niki, Wanneer er een probleem is met de bezorging kunt u het beste even rechtstreeks contact met ons opnemen. Dan kunnen we het oplossen. Team Kinderfietsshop.nl

Top Shop

Goed Assortiment, duidelijke product afbeeldingen en omschrijving en snelle levering

Snelle reacties, helder taalgebruik, vriendelijk en klantgericht

De fiets was goedkoper dan elders, ik kon kiezen tussen laten bezorgen en ophalen en alles was binnen een week voor elkaar: prima

all good

All good. Quick delivery , good parking, good scooter

Een zeer goede koop en een perfecte levering

De kinderfiets is volledig afgewerkt zoals ik het verwachte. Een perfecte aflevering, de medewerker van het bedrijf vriendelijke en op het juiste tijdstip afgeleverd. Mijn vrienden zou ik zeker aanraden daar te kopen. Een dikke pluim voor de twee firma's.

Goede prijs, goed product en netjes verzonden/gearriveerd

Goede prijs, goed product en netjes verzonden/gearriveerd Wanneer we weer een fiets nodig zijn zullen we hier terugkeren als klant

Quickly delivered, great product!

Quickly delivered, great product!

Goede prijs, snel geleverd

De kop zegt het al, alles prima. Mooie fiets ontvangen voor een goede prijs

Snelle levering, goed product! Er zaten niet de juiste zijwieltjes bij, maar werden diezelfde dag nog verzonden.

Goede site, duidelijk en snel bezorgd leuke fiets

Snel geleverd, goed geprijsd.

Helemaal in orde

Perfect. Mooie fiets. Snelle levering. Goede communicatie

Wat mag je verwachten? Niet goed niet slecht.

Fiets een beetje beschadigd afgeleverd. (Kapotte bel) Balhoofdmoer beschadigd. Geen voorwaarschuwing wat betreft bezorging. Wel snel geleverd.

Beste Jasper, Vervelend dat de fiets niet geheel onbeschadigd is bezorgd. Wanneer er een probleem is dan kunt u uiteraard ook altijd even direct contact met ons opnemen. Dan kunnen we het oplossen. Team Kinderfietsshop.nl

De kinderfiets werd snel en op een vooraangekondigd tijdstip bezorgd, al met al een prettige ervaring.

Fijn contact , snelle verzending !

Fijn telefonisch contact, daarna besteld en de volgende dag al geleverd!

Prettige communicatie, perfecte service

Wij hebben een Alpina kinderfiets gekocht en deze werd snel bezorgd. Zat een beschadiging / productiefout op een handvat. Na snelle en prettige communicatie is dit opgelost en wordt het vervangen. Zeker een aanrader!

Super snelle levering, prima step, goede prijs!

Zie boven

Fiets kwam snel en heel aan

De fiets werd snel geleverd en kwam zonder kras of stoot aan. Mooie fiets, goeie kwaliteit! Bij vragen krijg je snel antwoord. De website is duidelijk, zo kon ik de juiste maat fiets kopen voor mijn zoon.

Snelle levering ( naar België) Wel geen bericht ontvangen wanneer levering zou zijn, gelukkig waren we thuis. Goede pucky fiets, makkelijk in elkaar te zetten.

Ik kan niet anders zeggen dan dat we hier zeer tevreden een aankoop hebben gedaan voor een fiets van onze dochter. Na het in elkaar zetten leek het alsof het stuur wat zwaar stuurde, na het sturen van een mail kreeg ik super snel een reactie met wat hieraan gedaan kon worden en dit vrij normaal is. Iets kopen is een ding, service verlenen een tweede maar vele malen belangrijker. Ik ben aangenaam verrast hierdoor en beveel Kinderfietsshop zeker aan.

Prima website, prima service

Goede ervaring, niets op aan te merken

Heel tevreden

Super mooie kinderfiets snelle levering scherpe prijs