Heel tevreden

Super mooie kinderfiets snelle levering scherpe prijs

Fiets besteld en binnen drie dagen keurig netjes bezorgd alleen de trappers erop zetten n en het stuur goed zetten top

Goede webshop om fietsen te bestellen.

We waren op internet al een tijdje aan het zoeken naar een fiets voor onze dochter. Door de prijs kwamen we uit op deze webshop want overal stond deze fiets 100€ duurder. Bestelling geplaatst op woensdag en de week erop op dinsdag hadden we hem al binnen. Netjes verpakt in een grote fiets doos, we hoefde alleen even het rekje te monteren en het stuur goed te zetten. Alleen de update bij de koerier die hem zou brengen werd niet bijgewerkt. de tijd was van 8,00-18.00 en volgens de gegevens zat hij nog in het sorteer proces dus we wisten nu niet goed of hij wel zou komen die dag. Gelukkig waren we thuis op moment van bezorgen en de bezorger was ook erg vriendelijk.

Prima prijzen en goede service!

Scherpe prijzen. Klein probleem met de levering van 1 fiets maar dit werd keurig oogelost. Aanrader!

Zéér tevreden!

Remco was klantvriendelijk aan de telefoon en bestelling werd zorgvuldig en bovenal snel geleverd!

Leuke fiets, slechte kwaliteit

Het is een mooie fiets en oogt stabiel. Ideaal voor kinderen zou je zeggen. Maar verf kwaliteit erg slecht, denk maar 1 laag. Na eerste keer vallen direct de laag weg en verf op de grond. Nou gaat dit natuurlijk vaker gebeuren met een kinderfiets en mag dan wel een betere afwerking verwachten. Wat extra lagen of een beschermlaag. Fiets gaat zo snel achteruit.

We hadden een te kleine Puky gekocht en belden even om te overleggen wat nu de beste stappen zijn. Wat een fijne tijden om contact op te kunnen nemen! Snel werden we juist geïnformeerd en konden zonder veel romp slomp eenzelfde fietsje één maat groter bestellen. Tevens hadden we een snelle bezorging. Aan te raden is wel om naar de officiële website van puky te gaan om de maatvoering te checken. Misschien een no-brainer: trek wel ALLE bouten en schroeven aan ook al worden ze niet in de duidelijke handleiding benoemd.

Zeer snel, erg attent reageren op wensen

Snelle levering, aantrekkelijk geprijsd en indien nodig snel en attent contact.

Snelle verzending, ziet er keurig uit. Mocht ik nog wat nodig hebben, voor herhaling vatbaar.

Puky large model

For my son 2,5 years old it is still a little bit big, but it is very easy to install and the quality is good.

Goede website, goede service

Beste bedrijf!

Snelle en nette afhandeling

bestelling binnen 2 werkdagen ontvangen, netjes verpakt.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snel geleverd!

Fietsen besteld voor de kinderen, die snel geleverd werden. Makkelijk te monteren en een prima kwaliteit voor een goede prijs.

Zeer goede service!

De eerste keer een fiets besteld via internet. Is zeer goed bevallen… Bij vragen had ik meteen reactie…zelfs op koningsdag! Ga zo door!

Prettige service en snelle levering

Bestelling geplaatst via internet en er vervolgens achteraan gemaild ivm de levering. Daar werd snel op gereageerd. Een belletje later werd mij verzekerd dat de fiets met spoed kon worden geleverd, zodat deze op tijd kwam als verjaardagscadeau. De fiets zelf was goed verpakt en werd netjes door de bezorger tot in de garage gebracht. Helemaal top!

Snelle levering uit voorraad en snelle reactie aan de telefoon

Lange levertijd

Na een vlotte bestelling kreeg na de 2e dag van DPD een berichtje dat de fiets 's-middags afgeleverd zou worden. Omdat er dan niemand thuis was meteen via de aangewezen DPD link aangegeven dat de fiets de volgende dag geleverd moet worden. Later op de dag de melding gekregen dat de fiets niet afgeleverd kon worden en later bij een DPD-shop afgeleverd zou worden. Daarna geen enkel bericht meer gekregen! De volgende dag naar DPD gebeld.Mij werd verteld dat de fiets 'zakelijk' was verstuurd door de afzender en dat daarom de fiets niet op het huisadres afgegeven mag worden. Vervolgens weer een dag niets gehoord of gezien. Weer gebeld en mijn ongenoegen geuit. Uiteindelijk aan het eind van de dag, zonder DPD bericht, bij de het DPD-shop langsgegaan en de fiets na 3 dagen 'gevonden'. Belangrijkst boodschappen: 1. Kinderfietsshop had mij moeten melden dat fiets al of niet zakelijk werd verstuurd met consequenties. 2. de informatie voorziening van DPD was slecht. Heroverweeg om met deze leverancier door te gaan!

Bedankt voor het bericht. Vervelend dat de bezorging niet goed is gegaan. En de communicatie met DPD ook moeizaam was. Wij verzenden echter niet "zakelijk". Dat is een misverstand. Het grootste gedeelte van onze pakketten wordt op een huisadres afgeleverd (Soms laten klanten het ook op het werk bezorgen). Wanneer er een probleem met de bezorging of onduidelijkheid over de status is kunt u ook altijd contact met ons opnemen. Wij kunnen er dan even achteraan gaan. Kinderfietsshop.nl

Uitstekende service!

Heel vriendelijke en professionele service. Er wordt echt meegedacht met de klant.

Keurig bedrijf

Mooie kinderfiets tegen zeer aantrekkelijke prijs.

Prijs is laag, service goed. Snelle bezorging en telefonische ondersteuning bij monteren.

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

In eerste instantie hetzelfde fiets ergens anders besteld maar bleek dat ze leveringsproblemen hebben. Wordt pas de week erop geleverd. Maar het probleem was, dat het een verjaardagscadeau is voor onze dochter over 2 dagen. Stress. Geannuleerd. En zo terecht gekomen bij Kinderfietsshop. Telefonisch met Remko gesproken (zeer klantvriendelijk) hoe snel zij kunnen leveren. En een dag later werd de fiets keurig netjes bezorgd. Net op tijd voor het verjaardagsfeestje van onze dochter. Fiets ziet er mooier uit dan op de foto. Wij en onze dochter waren ontzettend blij. Dank is groot. Zeer aanbevolen! Graag tot de volgende keer.

De fiets was mooi ingepakt toen we er uithalen was de voorwiel scheef er ingezet en de achterwiel ook

Prachtige fiets voor een scherpe prijs

Nette prijzen en een super service. Na bestelling geplaatst te hebben werd er netjes gecommuniceerd en ik kon de bestelling zelfs nog uitbreiden met accessoires. Top service!

Prima precies wat je verwacht!

Ik