Mooie Alpina meisjes fiets

Overzichtelijk site Goede prijs Snelle levering Goed verpakt Erg blij met de aankoop

Betrouwbare, goede fietsen website.

Ik heb 2 fietsen gekocht bij de kinderfietsshop. Geweldige fietsen. Goede kwaliteit en een snelle levering. Ruim assortiment en goede nazorg. Een top winkel om en fiets aan te schaffen.

Mooie kinderfiets voor de dochter

Opzich super geregeld. Miste alleen de verwerking van de levertijd. Stond aantal dagen op wordt verwerkt zonder zicht te hebben op een eventuele leverdatum. Nadat de fiets klaar was voor levering stond hij ook snel op de stoep (toppie). Wel had de leverancier zich nog niet gemeld voor het tijd stip.

Super! Snelle levering van een top fiets!

Top spullen tegen een goede prijs. Mijn zoontje wil alleen nog maar op zijn fiets overal naartoe.

Snelle levering, simpele website

Mooie fietsen, grote voorraad en snelle levering

Twee Puky fietsen besteld. Snelle levering en mooie fietsen. De kinderen rijden er met veel plezier op rond.

Prima ervaring

Contact opnemen was geen probleem, vragen vakkundig beantwoord. Leuke fiets voor een leuke prijs. Snel bezorgd.. Hoe de fiets in de praktijk zal zijn moet nog blijken want het is een cadeau voor onze kleinzoon.

Snel geleverd, prima prijs/kwaliteit

Stuk goedkoper dan in de winkel. Snel geleverd.

Goede levering

Gewoon goede fiets geleverd voor eerlijke prijs.

Leuk fietsje wordt aanbevolen door gazelle aangezien ik op zoek was naar een Piet pelle fiets van gazelle

Snelle levering, duidelijke omschrijving fiets

Onze dochter is heel blij met haar fiets. Precies zoals de omschrijving en plaatjes. Op de website stond heel duidelijk aangegeven vanaf wanneer de fiets geleverd zou worden ivm vakantie. Verwachtingsmanagment daar hou ik van. En er werd daadwerkelijk snel geleverd na die datum.

Super bezorging en een stuk beter geprijsd als in de fietsenwinkel

Snelle levering, super service

Kreeg heel snel reactie op een vraag. Levering is netjes verzorgd. Heel tevreden!

Hele snelle levering

Heel snel geleverd, was de volgende dag binnen!

Ze doen wat ze zeggen 1 dag had ik mijn fiets binnen terwijl andere beloven maar niks nakomen.

Goede ervaring met tel. Helpdesk

Zeer snel contact en goed geholpen

Wij hebben de maat van de fiets gepast is een fietsenwinkel en hier besteld. Stuk voordeliger. Snel geleverd.

Vlotte levering

Een goede prijs en snelle levering

Super tevreden!

Super tevreden! De Puky kiwi 16 inch besteld en dag erna al bezorgd! Goed verpakt. Zelf nog even het stuur en de trappers monteren. Zat handleiding bij. Degelijk fietsje. Heb heel wat sites bekeken maar hier was het fietsje ook nog eens het goedkoopste. Mijn zoontje is helemaal blij. Kan gewoon met Ideal betalen.

Prettige communicatie en snel geleverd

Hier een fiets gekocht omdat de prijs relatief laag was. Toen er wat mis was gegaan met de betaling (vanuit mijn kant) was de verkoper behulpzaam en vriendelijk.

Beste prijs, snelle levering, attent gereageerd op opmerking bij bestelling, denkt met je mee.

Top.

Goede en betrouwbare webshop

Je leert een bedrijf kennen als dingen anders gaan dan verwacht. Bij het transport was de bestelde step beschadigd door de pakketdienst. Dit is keurig netjes opgelost door Kinderfietsshop. Zoiets geeft alle vertrouwen in het bedrijf.

Bestelling in orde, de levering zelf wraakroepend.

DPD bevestigd levering tussen 14 en 15u. Ik zorg dat ik er ben, naast de bel, ondanks het feit dat we over een grote leveringsbox beschikken. Rond 16 u krijgen we een bericht van DPD dat ze ons gemist hadden en dat de colli bij een partner in de stad zou afgeleverd worden, in een voetgangerszone en 50 m van een reguliere fietswinkel, die wel “aan huis” levert, zonder leveringskosten en het fietsje volledig gemonteerd. Ik heb dus ‘s ochtends de auto moeten nemen om het fietsje te gaan ophalen en dit in een bijzonder grauw en grijs DPD ophaalpunt. Niet aangenaam voor een opa die moeilijk te been is. DPD is geen betrouwbare partner.

Levering zoals verwacht

Levering zoals verwacht. Enige opmerking is over transporteur, DPD. In doos zaten gaten/beschadigingen door ruwe verwerking van het pakket.

Dorpsstraat 56 6871AM Renkum

0317 - 765032