Een goede prijs en snelle levering

Super tevreden!

Super tevreden! De Puky kiwi 16 inch besteld en dag erna al bezorgd! Goed verpakt. Zelf nog even het stuur en de trappers monteren. Zat handleiding bij. Degelijk fietsje. Heb heel wat sites bekeken maar hier was het fietsje ook nog eens het goedkoopste. Mijn zoontje is helemaal blij. Kan gewoon met Ideal betalen.

Prettige communicatie en snel geleverd

Hier een fiets gekocht omdat de prijs relatief laag was. Toen er wat mis was gegaan met de betaling (vanuit mijn kant) was de verkoper behulpzaam en vriendelijk.

Beste prijs, snelle levering, attent gereageerd op opmerking bij bestelling, denkt met je mee.

Top.

Goede en betrouwbare webshop

Je leert een bedrijf kennen als dingen anders gaan dan verwacht. Bij het transport was de bestelde step beschadigd door de pakketdienst. Dit is keurig netjes opgelost door Kinderfietsshop. Zoiets geeft alle vertrouwen in het bedrijf.

Bestelling in orde, de levering zelf wraakroepend.

DPD bevestigd levering tussen 14 en 15u. Ik zorg dat ik er ben, naast de bel, ondanks het feit dat we over een grote leveringsbox beschikken. Rond 16 u krijgen we een bericht van DPD dat ze ons gemist hadden en dat de colli bij een partner in de stad zou afgeleverd worden, in een voetgangerszone en 50 m van een reguliere fietswinkel, die wel “aan huis” levert, zonder leveringskosten en het fietsje volledig gemonteerd. Ik heb dus ‘s ochtends de auto moeten nemen om het fietsje te gaan ophalen en dit in een bijzonder grauw en grijs DPD ophaalpunt. Niet aangenaam voor een opa die moeilijk te been is. DPD is geen betrouwbare partner.

Levering zoals verwacht

Levering zoals verwacht. Enige opmerking is over transporteur, DPD. In doos zaten gaten/beschadigingen door ruwe verwerking van het pakket.

Goede kwaliteit fiets en snelle levering

Fiets werd in elkaar gezet geleverd en alleen de trappers moesten nog bevestigd worden. Snelle levering met goede vervoerder die precies op tijd en vriendelijk afgeleverd heeft.

Alleen had ik graag monteer handleiding, vooral voor het stuur.

Mooie fiets, snelle levering

Mooie loopfiets voor mijn zoon van 2 besteld, hij is er super blij mee! Goed stevig kwaliteit. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Top. Fiets binnen enkele dagen geleverd

De bestelde kinderfiets was binnen enkele dagen geleverd zoals aangegeven. Helaas was het voorlicht kapot maar een nieuw beter licht werd direct nagezonden. Heel fijn.

Perfecte service, goede kwaliteit

Maandag besteld vrijdag in huis. Prima sevice, ze houden je goed op de hoogte.

Geleverd naar verwachting

De originele beoordeling betrof een verwisseling met een andere website. En ging dus niet over ons. Vandaar dat de beoordeling aangepast is!

Vandaag besteld voor...... is inderdaad volgende dag in huis.

Top snel in huis. Precies zoals het gepresenteerd is. Geen enkel commentaar

Echt top dik tevreden

Superrrr en snellllllll gestuurd 10 punten

Snelle ,uitstekende ervaring

Ik had snel iets nodig. Heerlijk dit bedrijf.

Mooie fiets, snelle levering.

Een mooie fiets en levering binnen 1 week. Fijne service!

Fiets zoals omschreven!

We hebben een fiets gekocht voor onze zoon. Fiets is geleverd zoals omschreven en helemaal goed. Netjes verpakt. Minpunt vind ik de koerier, nul communicatie over de levering. Staan ineens voor de deur. Hopelijk kan dit nog verbetert worden.

Snelle levering en mooie stevige fiets

Uitstekend!

Met Remko zeer prettig contact gehad. Hij gaf deskundig en betrouwbaar advies omtrent kinderfiets voor mijn zoontje die binnenkort jarig is. Woensdag besteld en donderdag in huis. Stevig en zeer keurig verpakt. Ik beveel Kinderfietsshop ten zeerste aan. Leverbetrouwbaarheid en deskundigheid ten voeten uit. Remko bedankt :)! Groet. M. Stigter

Hele snele service

Ik was laat met het bestellen van de fiets voor mijn dochter haar verjaardag. Het kwam heel snel binnen. Donderdag besteld en vrijdag begin van de middag ontvangen! Optijd voor het feestje! Want zaterdagochtend wouden we het haar geven! Wat dus gelukt is. Netjes verpakt, netjes te woord gestaan.

Top.

Kinderfiets voor kleinzoon gezocht op de site van kinderfietsshop. Na telefonische info fiets besteld en binnen 3 dagen thuis geleverd. Perfect verpakt. Prima service.

Positief

Goede snelle service