Spiegelfolie

Snel geleverd. Stevige folie die makkelijk te plaatsen is.

heel erg tevreden

eerste keer iets besteld en alles snel en zeer correct geleverd, kwaliteit ook zoals het hoort. Een aanrader!

Mooi spul

Goed product, beetje onhandig als het over een grote folie gaat

Ik had een raamfolie besteld om langs de buitenkant aan te brengen. Maar het raam waarop dit moest aangebracht worden is vrij groot, waardoor het een heel gedoe was om dit uit te voeren. We hebben dit met 2 personen geprobeerd, maar het is ons uiteindelijk niet gelukt. Er waren langs alle kanten kreuken gekomen (ook door de wind, gezien we buiten stonden), waardoor we de folie in de prullenbak hebben moeten gooien, want het was niet meer te herstellen. Maar daar kan het bedrijf natuurlijk niets aan doen. Het product op zich is uitstekend en werd snel geleverd. Alleen zou er misschien iets kunnen gevonden worden voor het aanbrengen van grote oppervlakken raamfolies?

Hi Bruno Dank voor je reactie en vervelend te lezen dat het tegen viel met plaatsten. Voor aanbrengen van grotere afmetingen raamfolie is het makkelijker om met 2 personen te werken, of soms zelfs met 3 personen als je buiten staat. Wat makkelijker werkt met aanbrengen van grotere stukken raamfolie om de folie opgerold te laten. En alleen de eerste 10 cm af te rollen om te beginnen met aan te brengen. Als je daarmee begint en het eerste stuk is geplaatst op het raam dan langzaam de folie afrollen om verder de raam te beplakken met de raamfolie. Zo zal je minder last hebben van de wind die grip kan krijgen op de raamfolie. Bij alles hoort natuurlijk een goede voorbereiding, en hierbij speelt de weersvoorspelling ook een rol.

Perfecte levering Goed materiaal

Zeer snelle levering van mijn bestelling. Twee weken later wilde ik nog spiegelfolie nabestellen. Omdat ik niet meer precies wist welke ik had besteld informeerde ik dat telefonisch. Ik werd heel erg vriendelijk geholpen. En weer was de bestelling de volgende dag binnen. Mooi materiaal, met een goede handleiding erbij en materiaal om te snijden en glad te strijken. Ik raad Raamfolie op maat zeker aan.

5 sterren waard!

Een perfecte service

Spiegelfolie aangekocht op maat voor de ramen vooraan het huis. Zeer gemakkelijke plaatsing door het volgen van de bijgeleverde instructies. Alle nodige attributen waren er ook bij. Kortom een heel goed produkt en een uitstekende service.

Goede service !

Bestelling goed geregeld, goede kwaliteit en hulpmaterialen. Goede handleiding.

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering en goede kwaliteit. Makkelijk aan te brengen en een handig mesje erbij!

Prima service en goede kwaliteit raamfolie

Ik heb de folie op afspraak opgehaald. Het lag keurig klaar en ik werd vriendelijk geholpen en te woord gestaan.

Zoals altijd. Top!

Alles keurig verzorgd en alle benodigdheden aanwezig. Dikke 10 en niets dan lof!!

Top folie

Goede folie

Uitstekend, van mij krijgen jullie 5 sterren.

Spiegelfolie medium besteld en is snel geleverd.

Top! Een echte aanrader!

Eerst hadden mijn ouders een folie besteld voor een klein raam. Wat gewoon worden maar tevreden over het resultaat. Nadien heb ik er besteld voor 8 middelgrote ramen. Heel erg blij met de coolere kamer en weg met de stoffige gordijnen. Vervolgens hebben mijn ma en ik ons gewaagt aan een groot raam 2m40 op 1m50 te voorzien van een folie. Ook dit is goed gelukt. Ik ben zo blij over het resultaat dat ik de rest van mijn huis ook ga doen. Inclusief veluxraam. We hebben heel wat ramen (zonder rolluiken) en dit is, naar mijn gevoel een goede oplossing om de hitte buiten te houden. Het spiegeleffect aan de binnenkant (wanneer het buiten donker is) moet je wel wat gewoon worden. En is vermoedelijk in sommige ruimte niet gewenst... Maar daar zijn oplossingen voor. Bvb: bij onze badkamer hebben we een spiegelfolie op de buitenzijde gebruikt en een decoratiefolie op de binnenkant.

Opnieuw goed, vlot, duidelijk en makkelijk

Na enkele jaren opnieuw raamfolie besteld. Nog steeds zeer vlot en makkelijk. Duidelijke site, vlotte levering etc. Kortom: as it should and simply good!

Snelle correcte levering!

De folie voldoet aan alle verwachtingen. Super snelle levering

Op de dag van bestelling ook bezorgd. Heel fijn. Ook de instructie en kit om het te beplakken duidelijk en goed materiaal.

Goed advies met goed resultaat

Het aanbrengen ging gemakkelijk. Ook het zicht van buiten naar binnen is overdag zeer goed belemmerd.

Perfecte levering en goede uitleg

Het was voor ons zeer duidelijk hoe we het moesten aanbrengen en zeer goed dat er extra hulp middelen bij zaten.

Aanrader!

Kwaliteits folie.

Prima kwaliteit en eenvoudig te verwerken

Op 8 ramen van verschillende afmetingen hebben we op eenvoudige wijze dit prima folie aangebracht. Duidelijke instructies werden meegeleverd en ook een handig scheermesje in veilige houder met een kunstof spateltje om het folie luchtbellen vrij te vegen waren prettig om mee te werken. De volgende dag alles met een droge doek schoongeveegd en klaar! Een prachtig resultaat en goede werking als zonwering en uiteraard tegen onnodige inkijk.

Gewoonweg goed!

Perfect materiaal.

Het plaatsen vergde wat moeite maar als je het instructiefilmpje ff bekijkt is het zeker wel te doen met het bijgeleverde setje.