Folie was er de volgende dag en met de instructies kon het kind de was doen zo gezegt! Helemaal top geen luchtbel te bekennen.

Makkelijk aan te brengen

Het is dunne folie waardoor deze makkelijk is aan te brengen. En gelijk geen inkijk meer en goed zonwerend.

Kwaliteit en top service!

Ik bestelde de spiegelfolie en verkreeg deze heel goed verpakt (kartonnen tube) en met een presentje. Het presentje waren de tools dat je het best gebruikt om de folie gemakkelijk en netjes te installeren. Dankzij dit presentje en de meegeleverde instructies, is het ons perfect gelukt de folie zelf te installeren! De folie werkt ook perfect zoals beschreven. Zeker een aanrader!!

Bestelling optijd en mooi verpakt ontvangen.

Gewoon top

Snelle levering en kwaliteit top

Goed en degelijke folie met zéér goede gebruiksaanwijzingen

Website is gebruiksvriendelijk ingericht, de geleverde folie komt overeen met het geen op de website staat vermeld en de gebruiksaanwijzingen zijn zéér goed.

zeer goed

Snel geleverd veilig verpakt in een koker , plus een geschenk voor het plaatsen van de folie Top Mvg

Snelle en professionele levering

Ik kreeg mijn bestelling zeer snel binnen en professioneel verpakt. Zelfs nog een setje er bij om de folie te snijden en aandrukken.

Super firma zorgvuldige aflevering

Super proper en correct verpakt Zelfs met stanleymes en gladstrijker !! Toppie !!!

Prima fotofolie

Makkelijk te verwerken mooi resultaat

Netjes en snel geleverd.

Snelle levering en prima kwaliteit

Erg snel geleverd en kwaliteit prima zoals verwacht

Supersnelle levering anti-inbraakfolie en perfect op maat gesneden

Het viel reuze mee om deze anti-inbraakfolie (8 mil) op het raam te plakken. Wij beplakten 12 ramen (ook een paar vrij grote van 150x80 cm) hiermee en hadden hier erg tegen op gezien, maar ons viel het erg mee, dus. Wel handig om dit klusje met 2 personen te doen. Belangrijk om verf die over de kitrand tussen het raam en het kozijn heen is geschilderd helemaal weg te krabben en ook verfresten en vuiltjes en vet op het raam goed weg te halen, want daar krijg je luchtbubbels die niet meer weg gaan. De folie alleen op het raam plakken tot aan de kitrand, want op de kitrand plakt er niets en als je de folie later een beetje bij moet gaan snijden gaat de verf die op de kitrand zit een beetje onder de folie zitten en daar plakt het niet goed meer en krijg je luchtbubbels! Wij hadden de precieze maten van de ramen doorgegeven en hoefden daardoor ook bijna niets weg te snijden, maar op een paar plaatsen dus wel een beetje luchtbubbels doordat er bij het snijden resten van de kitrand onder de folie waren gekomen.

Goede folie

De folie is makkelijk te installeren en doet wat het beloofd. Daarbij zat er zelfs een trekker bij om de folie aan te brengen.

Snelle, correcte levering

De bestelling werd snel geleverd

Optijd, kwaliteit en een onverwacht hulpsetje

Ik raad dit bedrijf zeker aan! Ik heb heel internet afgezocht, dit was het enige bedrijf dat leverde wat ik zocht en dit hebben ze waar gemaakt.

prima geregeld, suc6.

abcd efg

fantastisch hoogstaand kwalitatief produkt & service

Perfecte en supersnelle behulpzaamheid. eenvoudig te plaatsen eindresultaat is onvoorstelbaar perfect

Geweldige service

Snel antwoord op mijn vraag per Whatsapp en goed advies. Snelle levering! En kwaliteit

Precies zoals omschreven op de webshop!

Precies zoals omschreven op de webshop! De folie spiegelt langs één zijde terwijl deze toch licht doorlatend is langs de andere kant. Perfect. Oor het bouwen van een smartmirror!

Gewoon top.

Snelle levering en kwaliteit . Zal niet twijfelen voor mijn volgende bestelling. Dikke tien, doe zo verder.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit Instructies duidelijk Snel gedaan.

Keurige service

Perfecte service en snelle levering, mijn extra verzoek om folie te halveren, zodat het passend was voor gebruik was keurig uitgevoerd.

Beantwoordt in alle opzichten aan de verwachting.

Heldere website met duidelijke informatie in begrijpelijke taal maakt het kiezen van de juiste produkten eenvoudig. Bestelproces is eenvoudig en overzichtelijk. Levering in de meeste gevallen al de eerstvolgende werkdag. Folie van uitstekende kwaliteit. Met de instructies op de website is aanbrengen een fluitje van een cent.

Materiaal en levering top!

Snelle levering, onverwacht ook een strijkkam met vilt ontvangen wat enorm goed werkte om luchtbubbels te verwijderen. De max folie aan de buitenzijde van ons slaapkamerraam bevestigd. Met zijn tweeën de folie aanbrengen is bij een oppervlak van >2 meter breed zeker aan te raden. We hebben alle bubbels eruit gekregen en de folie blijft netjes zitten. Privacy gegarandeerd en in combinatie met een rolluik geen gordijnen nodig.