goede kwaliteit folie netjes verpakt

goede folie met gratiswisser en cuttermesje en wegkrap mesje compleet pakket om te bevestigen

Top bezorgsnelheid, Top verpakt, Top materiaal

Echt snel bezorgd, de verpakking is stevig van dik karton. Aan twee kanten plastic dopjes met ductape. Tint zelf met 3 plakbandjes vastgemaakt. Tint is ook prima te verwerken op de autoruiten. BMW 1 serie alle achter ramen gedaan inclusief achterklep. Heatgun is een must, maar tint krimpt goed. Ik zeg dit allemaal omdat ik ook 3M elders heb besteld, en dat viel tegen. Zowel qua verpakking en aanlever qualiteit. Was ook erg moeilijk aan te brengen. Enige tip is dat ik niet zo snel ergens zag hoeveel % doorlaatbaarheid de folie had, maar vanuit de twee keuzes lijkt het op 5% en 20%?

Hi Jar, Dankjewel voor je positieve feedback! Wij leveren alleen raamfolies waar wij achterstaan qua kwaliteit, voor autoraamfolie leveren wij high performance auto-films van Johnson Window Films. Zoals jij al omschrijft laat deze folie zich goed verwerken. Goede tip over de % doorlaatbaarheid. Onderaan de pagina van autoraamfolie Max staan de specificaties vermeld: Lichtdoorlaatbaarheid 20% Max & 35% Medium.

De bestelling voldeed geheel aan de verwachting; tijdig, correct en zeer verzorgd, een aanrader!

Ik ontving het product in de vooropgestelde tijdspanne. De bestelling voldeed volledig aan de omschrijving en was zeer zorgvuldig verpakt en geleverd.

top

Goede materialen en service.

super prettig te verwerken, met een perfect resultaat

ik had plakfolie besteld voor de achterramen van mijn kampeerbus. een ervan is door een ingebouwde kast moeilijk te bereiken, maar het resultaat is toch super mooi geworden doordat het materiaal heel goed te verwerken is.

Prima service en kwaliteit. Makkelijk en snel aan te brengen.

Prima product en werkt zoals omscheven.

Ingewikkeld aan te brengen op een losse glasplaat

Hi Jascha Huisman, Het is van belang dat je de meegeleverde instructiefolder instructies opvolgt. In deze instructies staat ook vermeldt welke spullen je nodig hebt om de Spiegelfolie goed en makkelijk aan te brengen. Dus zelfs bij het kleinste stukje folie is goed gereedschap het halve werk. Bij een bestelling boven €50,- doen wij er een gratis aanbreng gereedschap-setje erbij! Met vriendelijke groet, Team Folie op Maat

top produkt

is de 2 de keer dat wij deze spiegelfolie bestellen omdat wij er heel tevreden over zijn

Zeer tevreden met FolieopMaat!

De communicatie verliep heel soepel, ik kreeg heel snel antwoord en de producten werden snel verzonden. Ook was de folie goed verpakt in een stevig kartonnen koker. Al met al ben ik dus zeer tevreden met FolieopMaat!

Snelle verzending en snelle service ik had in laatste rol fabrieksfout maar hersteld. Fouten worden genaakt dus heeft voor geen invloed. Andere was het ook top en snel binnen. Goede kwaliteit folie. Meer heb je niet nodig!

Binnen één dag geleverd!

Inclusief instructie blad hoe de raamfolie aangebracht moet worden.

Direct antwoord en prompte levering

Ik had een advies nodig en kreeg dat per omgaande. Daarna heb ik folie besteld en dat deed volledig aan de gewekte verwachtingen. Kortom prima leverancier, deskundig en service gericht.

Zeer klantvriendelijk.

Helaas was folie beschadigd, op gebeld en het laten weten dat het beschadigd was tijdens het plakken zagen we het. Kreeg antwoord voor de melding, had eerst na moeten kijken of het niet beschadigd was. Ze konden NIKS voor mij betekenen. Had een foto gemaakt en opgestuurd daar kreeg ik een op jammer het ziet er niet uit. En konden NIKS aandoen.

Beste Nel, Jammer te lezen dat je niet geheel tevreden bent. Ik adviseer je het volgende, je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden. Je mag de verpakking openmaken om de folie te bekijken, mits je dit netjes doet. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt, in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt. Dus als voorbeeld bij kleding dienen de artikelen ongedragen te zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels. Je mag dus de raamfolie niet daadwerkelijk eerst gebruiken of aanbrengen want dan kan je het niet meer retourneren. Wij kunnen geen garantie geven op beschadigingen aan raamfolie welke veroorzaakt worden tijdens het aanbrengen. Team Folie op Maat Raamfolie

Eerste klas product voor een prima prijs

Door mij bestelde spiegelplakfolie was perfect op maat gesneden en van 1e kwaliteit, merk dc-fix. Had de folie vlot in huis en veilig verpakt.

Goed producten

Zeer snel alles gekregen, tevredeb van het product

Aanbrengen folie was makkelijk en zeker in combinatie met de tools die bij het pakketje zaten. Bedankt!

Geweldig!!

Spiegelfolie besteld. Goede uitleg erbij en een raamkrabbertje om schoon te maken inclusief een mesje om folie bij te snijden.

goede kwaliteit tegen een goede prijs

Snel binnengekomen, goed materiaal. Zelfs voor een 3x opnieuw ergens opplakken is mogelijk. Wordt er allemaal niet mooier op, maar geen probleem.

perfect product

Precies 6 jaar geleden ( jan .2014 ) heb ik voor hetzelfde raam als nu nieuwe folie ontvangen. Ik dacht de folie , op een raam in de badkamer nodig aan vervanging toe was, Wat blijkt de folie was nog steeds prima , maar het dubbel glas was "lek ". Nu word dus eerst de ruit vervangen en dan dus weer de nieuwe folie erop. De kwaliteit en de snelle levering is TOP bij dit bedrijf. Peter Geurts ( Rijswijk )

De folie is eenvoudig op maat te knippen. Fijne beschrijving met de juiste hulpmiddelen. Zonder bobbels op het raam kunnen plakken. Zeer tevreden en al aan andere geadviseerd die het nu ook hebben en tevreden zijn.

fijn en goed product

De folie werd netjes geleverd en het eindresultaat was precies wat ik had verwacht.

Heel tevreden.

Snelle goede service!!

Snelle levering, prima verpakt

Snelle levering. Product netjes verpakt.