Super service en snel

Heb behoorlijk wat rond gekeken en uiteindelijk gekozen voor FolieopMaat en onze keus bleek goed te zijn. Het produkt, spiegelfolie werd op de afgesproken dag geleverd, goed verpakt, in goede staat en kwaliteit. Zoals het hoort te zijn en wat zeker niet vanzelf sprekend is. Goede ervaring en zeer tevreden.

Snelle levering !

Zéér tevreden over de snelle service en kwaliteitsvolle producten . Aanrader !

Zeer goed, vlot en effectief!

Ik moest voor een filmproject een spiegel maken die aan één kant transparant is. Weinig zaken maakte die soort folie op zo’n kleine maat waardoor ik lang moest zoeken voordat ik iets vond. Toen ik folie op maat vond was het heel handig dat ik kon whatsappen over verdere informatie. Ook was de uitleg die je bij de folie kreeg heel handig en overzichtelijk en het was fijn dat je er nog wat gereedschap bij kreeg. Het enige puntje waar aangewerkt kan worden is de site. Namelijk als je bij de site kiest voor ophalen, wordt er op de volgende pagina een bezorg tijd genoemd, dat is heel verwarrend want ik dacht dat dat de tijd zou zijn dat ik hem kon ophalen. Voor de rest, top zaak en top product!

Folie was er

Volledig en goed

Snel geleverd, zoals besteld, volledig. Goed beschermd in stevige koker. Folie dik in orde. Lichtinval gereduceerd tot aangenaam niveau. Beschrijving hoe aan te brengen en zelfs benodigd gereedschap bijgeleverd. Helemaal dik in orde.

Prima, geen enkel probleem. Goede productinsxhrijving. En levering met een extraatje.

Snel geleverd, goede kwaliteit

De bestelde spiegelfolie werd snel bezorgd. Goed verpakt en prima kwaliteit!

Alles correct zoals afgesproken

Snelle nette en complete levering!

Uitstekend! Het is netjes afgeleverd met een instructie en supplies om het folie te kunnen bevestigen.

TEVREDEN

FANTASTISCH PRODUCT

super goed!!

Snel en goed ontvangen.

Snelle levering, mooi product

Folie was uitermate netjes verpakt en keurig afgesneden en opgerold. Ruitfolie ziet er netjes en strak uit na plakken en drogen, zeer tevreden.

Goede behandeling top levering

Super folie al eerder gebruikt werkt prima

Duidelijke website, snelle levering.

Binnen 1 dag mijn bestelling in huis. Raamfolie in stevige verzendkoker verstuurd.

Ik had er meer van verwacht.

Wij gingen er vanuit dat de spiegelfolie een echt spiegeleffect zou geven, maar helaas is dit niet. Je verkrijgt een wazig beeld. En zo verder je er vanaf staat des te minder duidelijk is het.

Beste Dirk, jammer te lezen dat je niet geheel tevreden bent en ons een onvoldoende geeft. Even een rectificatie op jouw verhaal het betreft hier Spiegel-Plakfolie en géén spiegelfolie. Dit om verwarring te voorkomen. Verder staat het volgende omschreven in de producttekst **In tegenstelling tot een echte spiegel geeft deze glanzende Spiegeleffect folie een iets wat wazige beeld. Wat hier geld is hoe vlakker de ondergrond hoe scherper het spiegelbeeld.** Weet niet op wat voor ondergrond je de Spiegel-Plakfolie hebt aangebracht? Mvg Folie op Maat

Goede folie

De levering werd een paar keer uitgesteld... maar de folie op maat was wel ok.

Pluspunten

Correcte en snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hele goede service en makkelijk te bereiken

Jammer dat je niet de maat kunt krijgen die je nodig hebt , voor een klein stukje moet je toch een grote maat bestellen, waar je dan een deel overhoudt

Pluspunten

Snel en correct geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik heb spiegelfolie gekocht maar was erg teleurgesteld. Het leek totaal niet op de reclamefoto (daar leek het echt op spiegel). Hadden ze een werkelijke foto geplaatst, dan had ik het product niet gekocht.

Beste Marije, jammer te lezen dat je niet geheel tevreden bent. Even een rectificatie op jouw verhaal het betreft hier Spiegel-plakfolie en niet de spiegelfolie. Dit om verwarring te voorkomen. Verder staat het volgende omschreven in de producttekst **In tegenstelling tot een echte spiegel geeft deze glanzende Spiegeleffect folie een iets wat wazige beeld. Wat hier geld is hoe vlakker de ondergrond hoe scherper het spiegelbeeld.** Mvg Folie op Maat

Pluspunten

5x een ster

Pluspunten

de service en de afspraken

N.V.T

Pluspunten

Snelle en correcte service, prima kwaliteit folie!

Pluspunten

prima spul

Soderblomplaats 25

3069 SB Rotterdam