prachtig resultaat en mooi meegedacht met een eigen ontwerp

Fantastisch resultaat na insturen eigen ontwerp welke met een kleine fine tuning en fijne juiste inzicht van Michel Pouli nu prijkt naast de voordeur! Heel blij mee...😁👍

• Soort bord Fotonaambord 20x20 cm

Top service en top kwaliteit

Top service en top kwaliteit van daar dat wij een trouwe klant sinds enkele jaren!

• Soort bord N.v.t.

Mooi bordje

Snelle reactie op aanpassing van de letters. Snelle levering, goed verpakt. Productspecificatie mag duidelijker omschreven en of zichtbaar in het voorbeeld. Achterkant is folie waar de letters op bedrukt zijn. Dat mag niet beschadigen en mag beter omschreven. Duurzaamheid hiervan moet nog blijken.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Soort bord Plexiglas

Snelle afhandeling, mooi ontwerp.

Via de website kun je snel een naambord samenstellen zoals je wil. Ik had een kleine aanpassing gevraagd tov het standaard ontwerp. Dit was meteen verwerkt in het ontwerp wat gestuurd werd. Levering correct met alles erbij.

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord Naambord met huisnummer.

Perfect!

Zeer goede ervaring! Erg mooi naambordje, mooi gemaakt. Snelle levering, duidelijke communicatie. In een woord perfect dus!

• Soort bord Naambordje plexiglas

Snelle reactie, goede levering. Mooi product.

Snelle reactie en goede levering. Van een mooi product!

Goede en snelle service

Goede ervaring. Ook met het wijzigen van het ontwerp. Zeer snelle levering. Zeer prettige comunicatie.

• Soort bord RVS met Leisteen

Netjs aangeleverd en mooi product

• Soort bord Plexiglas

Super mooi naambord, glasheldere afdruk van de foto. Snelle levering Veel leuke reacties al gekregen.

• Soort bord Naambord buiten

Wij zijn zeer blij met het resultaat van het naambord

Goede communicatie en snelle levering met uitstekend resultaat!

• Soort bord Naambord

Top sdervice gehad!!

goede service gehad. En alles is heel vlot geregeld.

• Soort bord plexiglas

Erg tevreden over het product en de Service,

Erg tevreden met de kwaliteit van de foto En het algehele product, echt vakmanschap !

• Soort bord Aluminium met eigen foto en text ñ

Super mooi en snelle service!

Snelle service...erg mooi geworden...

• Soort bord Naambordje paard

goede service

Goede communicatie en service

• Soort bord naambord

Uniek naambord

U heeft voor mij een uniek naambord gemaakt, waar de ontvangers heel blij mee zullen zijn.

• Soort bord RVS naambord

Snelle service en uitstekende kwaliteit!! Aanrader!

Ik was op zoek naar een naambord voor het bedrijf van mijn moeder. Voor je betaalt krijg je eerst een ontwerp toegestuurd. Ik vroeg om 2 ontwerpen en kreeg deze de volgende dag netjes in mijn mail. Ik was zeer tevreden over 1 van de ontwerpen en heb direct betaald. Dit ging makkelijk en snel via de website. Binnen 1 dag kreeg ik vervolgens het naambord binnen! Fantastisch! Het is echt een prachtig naambordje geworden, mijn moeder is er erg blij mee! Het pakket was stevig ingepakt in bubbelplastic en stevig karton, dus je hoeft niet bang te zijn dat het kapot gaat als het door de brievenbus komt. Ik kan iedereen jouwnaambord.nl aanraden! Ik moest het adres wijzigen en kreeg ook binnen enkele uren na mijn email al reactie en was het geregeld. Ik schrijf niet vaak reviews, maar wilde toch even de tijd nemen mijn positieve ervaring te delen. Als je op zoek bent naar een (bedrijfs)naambord, zoek niet verder!

• Soort bord Plexiglas naambord 30x30 cm

Prima mooi bord !

Een ontwerp wordt mooi gemaakt hoe jij het wilt. Duidelijk en netjes bord dat jaren mooi blijft! Sinds nieuwe logo (na 6jaar een nieuwe) Tevreden mee!

• Soort bord Naambord bedrijf met logo

Een aanrader, goede hulp en goede kwaliteit

Helaas hebben wij het afgelopen jaar van een 4 tal honden afscheid moeten nemen. 2 van onszelf en 2 van familie. Wij hebben voor de grafjes hier een gedenkbord op plexiglas besteld. Echt mooi geworden!!

• Soort bord gedenkbord hond

Perfecte service

Na de geboorte van ons zoontje moest natuurlijk ons oude naambordje (ook via deze site besteld) vervangen worden. Snelle service en goede feedback over mijn aanvraag en bestelling. Weer gekozen voor een kunstwerk van Marilyn van Raaij. Erg blij mee!

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord Naambordje met voornamen en huisnr.

Mooi produkt

Mooi produkt en snel geleverd, wij zijn tevreden.

• Soort bord Naambord met huisnummer

Persoonlijke service. Snel verstuurd. En goed eindresultaat.

Goed meegedacht. Fijn om vrijblijvend een proefontwerp te ontvangen. Het was snel verstuurd en bij mij thuis. Ik vond het ook leuk om te merken dat er niet een enorm bedrijf achter zat. Dit maakte het contact en de service veel persoonlijker. Ik vind dat prettig. Het naambord zag er ook mooi uit. Het was een cadeau en het viel in de smaak.

• Soort bord Naam en afbeelding op plexiglas

Prima contact en overleg hoe het bord er uiteindelijk moest zien.

Prima contact en een correcte aflevering.

• Soort bord betonlook

De levering ging super snel enm de (kleur) kwaliteit was echt perfect, boven verwachting zelfs.

De levering ging super snel en de (kleur) kwaliteit was echt perfect, net zoals de toegestuurde foto!

• Soort bord Naambord met foto

Kan niet beter

Heel persoonlijk, snel en duidelijk. Super kwaliteit

• Soort bord Stal borden

Heel erg mooi

Goede kwaliteit, netjes ingepakt en geleverd volgens afspraak en bovenal goede service.

• Soort bord Naambord gepersonaliseerd

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.