Goede service. Prachtig product. Goed contact

super snel geregeld

Heel mooi professioneel bord. Snel geregeld met goede ondersteuning van Michel Pouli per mail.

• Soort bord plexiglas

Fantastisch resultaat!

Zeer prettig contact, goed mee gedacht en een super mooi uniek naambordje hangt er bij onze deur.

• Soort bord Rvs

Heel mooi geworden!

Mooi naambord laten maken voor op de stal van onze pony. Op mail wordt vlot gereageerd en er wordt fijn meegedacht! Ook een aanpassing was snel voor elkaar! Na verzending duurde het even voordat het binnen was, maar dat kwam door deze drukke tijden bij postnl. Bordje was netjes verpakt. Het resultaat is erg mooi! Zeker een aanrader als je iets unieks zoekt.

• Soort bord Stalbord met eigen foto

Goede communicatie Snel ontwerp en snelle levering

• Soort bord Boerderij bord

Heel tevreden met mijn bedrijfsnaambord! Via de mail contact gehad over het ontwerp; het advies was duidelijk en het sloot allemaal precies aan bij mijn wensen. Het bestellen en leveren ging vervolgens heel snel. Ontzettend enthousiast over het eindresultaat! Absoluut een aanrader om hier jouw (bedrijfs)naambord te bestellen! :)

• Soort bord Bedrijfsnaambord

Top Bord

Super geschikt als cadeau!

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord model hc plexiglas

Ziet er goed

Gepoetst met Brasso koperpoets en ziet er top uit

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord messing zwarte letters

Tevreden klant!

Prima overleg wanneer aanpassingen nodig zijn, goede kwaliteit en snelle levering! Wij zijn een tevreden klant.

• Soort bord Leisteen naambordje

Mooi ontwerp, mooi product, fijne service

Je kunt nog wijzigingen aanbrengen per mail en het ontwerp wordt aangepast. Prima service en mooi product. Kwaliteit hopelijk ook goed, dat zullen we zien als het bord een paar jaar buiten staat.

• Soort bord Boerderij bord

perfect

Mooi en vakkundig overleg vooraf met een perfect resultaat.

• Soort bord N.v.t.

GEWELDIG!!

Ik ben super blij met ons naambord. Ik had ook nog een vraag en daarop kreeg ik ook via mail direct antwoord. Ik ga zeker reclame maken voor je Michel.

• Soort bord naambord plexiglas

Een mooi herinneringsbordje laten maken. Na tig mails, hoe ik het wou was voor hun geen probleem. Na elke aanpassing ook via de mail een voorbeeld. En binnen een dag geleverd Echt top!!!

• Soort bord Herineringsbordje met foto en datum's

Supermooi naambordje

Wij hebben heel makkelijk en snel een naambord naar wens kunnen bestellen. Bij uitbreiding zou ik hier zeker weer bestellen.

• Soort bord Aluprint RVS look

Snel, op maat en super klantvriendelijk

We zochten een naambord voor de nieuwe massaga praktijk. Echter we hadden geen goed logo. Zowel het naambord, als het logo werden binnen een week gemaakt en opgeleverd. Top service!

• Soort bord Naambord voor een eigen bedrijf

Snelle reactie op mails en aanpassing naar wens. Prachtig eindresultaat

Prettig mailcontact. Snelle reactie. Zeer tevreden.

• Soort bord RVS

Snel, flexibel en proactief

Ging gewoon heel goed en makkelijk. Heel klantgericht en snelle levering

• Soort bord Plexiglas

Alles perfect verlopen en mooi ingepakt. Zeer tevreden!

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord model hc plexiglas: 30 x 20 cm liggend, 4 mm dik deluxe, met RVS afstandhouders en sierdoppen

Snelle levering, slechte kwaliteit

Fijn dat mijn bestelling zo snel geleverd kan worden en het ontwerp ervan werd mij ook snel toegestuurd. Het 1e bordje dat gestuurd werd zaten een van soort luchtbellen tussen het glasplaat je en de afdruk. Dit aangekaart en kreeg een nieuwe maar het probleem blijft. Tevens vind ik de afdruk niet scherp en dit veranderd ook niet. Teleurstellend

• Soort bord Plexiglas

Best Iris, Jammer dat u onze service op deze wijze beoordeeld. Ik heb u in mijn mail al aangegeven na uw eerste klacht dat de kwaliteit van het logo bepaald wordt door het door u aangeleverde bestand. Als u ook de tekst die wij er bijgeplaatst hebben op de foto had gezet, dan kan iedereen zien dat deze wel scherp is afgedrukt. Met vriendelijk groet, Michel Pouli

Heel mooi bord ontvangen!

Snelle service en een heel mooi naambord voor onze nieuwe camperplaats ontvangen!

• Soort bord Naambord

Leuke producten, lange levertijd

Leuke bordjes helaas met bestellen was er iets mis gegaan waar door ik na 7 dagen nog niets ontvangen had. Contact legt is de website netjes en voorechtelijk te woord gestaan , en het probleem netjes opgelost .

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Soort bord Naambordje voor woning

Precies zo gedaan zo ik het wilde

Voorbeeld gevraagd, gekregen, in 1 woord SUPER!

• Soort bord naambord

Topkwaliteit!

Ziet er heel goed uit. En geleverd volgens afspraak

• Soort bord Gevelnaambord

Uitstekende service en mondeling contact.

Fijn om nog telefonisch te kunnen overleggen wat de wensen zijn en dat er ook iets mee wordt gedaan. Groot compliment. Tot de volgende opdracht!!!!

• Soort bord Gedenkbord

Zeer tevreden over ‘t product en de service!

• Soort bord Naambord vierkant met foto

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.