Voor herhaling vatbaar

In mijn zoektocht naar een plantensteker kwam ik op de website van jouwnaambord.nl terecht. Mijn informatieverzoek was in 1e instantie niet goed aangekomen, maar na een telefoontje hadden we snel de order voor elkaar. Goed en vakkundig advies, makkelijk en vriendelijk in de communicatie en producten zijn van goede kwaliteit en heel snel geleverd. Bedankt en succes!

• Soort bord herinneringsbord

Heel tevreden met ons mooie naambord

Prima dikte van het bord. Stevig en mooi uitgesneden. Precies zoals we hadden gevraagd. Krijgen veel complimenten

• Soort bord Leisteen

Goed!

Na voorgesprek snel de offerte(s) ontvangen en gezamenlijk tot een uitvoering besloten. Heldere communicatie en vlotte afhandeling / levering. Omdat het bord zijn kwaliteit in de loop van de tijd zal moeten 'bewijzen' een totaal-score 8.

• Soort bord Trespa met alu staanders/omlijsting

Mooi, professioneel naambord en snelle service

Naambord staat professioneel. Goed advies gekregen voor een weerbestendig naambord. Mijn vorige naambord was na 5 jaar aangetast. Na bestellen binnen 2 dagen geleverd!

snel en zorgvuldig

Er is een mooi ontwerp gemaakt en de levering ging snel. Kwaliteit is erg goed. Ik ben zeer tevreden. Zeker een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord naambord met foto voor bij de deur

Goede advies vooraf en mooie kwaliteit product

Mooi product van goede kwaliteit en handig ophangsysteem meegeleverd.

• Soort bord Nummerbord met bedrijfslogo

Super !! Mooi snel verzorgd in combi met ouderwetse dienstverlening!

Voor persoonlijke service plus snelle bezorging - bent U hier op het goede adres !

• Soort bord Koper met persoonlijke tekst

Kleurrijk naambord

Mooi naambord, nog niet eerder zo'n kunstzinnige gezien en mooie afwerking en eenvoudige montage. Alles top dus.

• Soort bord Aluminium/ kunststof

Kort en krachtig geholpen

Heel blij met mijn mooie naambord.

• Soort bord Naambord

Prima kwaliteit, snelle levering

Het is een mooi bord, dat makkelijk op te hangen is. Prijs/kwaliteit is goed. Snelle levering.

• Soort bord N.v.t.

Er wordt snel gereageerd

Het resultaat is super mooi. Ze regeren snel ook als je het voorbeeld toch nog iets anders wil hebben.

• Soort bord Emaille

Wij zijn zeer tevreden over het bestelde naambord. Voorafgaand aan de bestelling de juiste adviezen gekregen. Prima communicatie en service. Kortom een aanrader.

• Soort bord Bedrijfsbord wit aluminium 30 x 40 cm: met witte s ierdoppen

Aanrader!

Naambordje besteld toch wat wijzigingen moet doorvoeren. Er werd heel snel gereageerd om mail en snel veranderingen doorgevoerd. Erg tevreden!

• Soort bord RVS LOOK BORD

Mooi naambord

Dit was mijn eerste bestelling bij naambord.nl Makkelijk te maken via de site, nog een paar aanvullende tekst toegevoegd. Kreeg het eerste ontwerp te zien, en meteen heel te vreden. Nog eens telefonisch contact gehad, en goed en tevreden geholpen. Ik zal hier zeker nog eens iets bestellen.

• Soort bord Aluminium met uw coating

goede en snelle communicatie, top service en mooi kwaliteit product.

• Soort bord naambord zakelijk

Precies zoals besteld!

Alles verliep voorspelbaar en tijdig. Mooi product. Precies zoals besteld.

• Soort bord Emaille

Prachtig bord

Enig nadeel: het duurde een week om het pakket te krijgen. Wellicht door de postbezorging, Het bord zelf is prachtig. Duidelijke instructies en vooral het ontwerp vooraf is een heel fijne manier om het juiste te bestellen!

leuke ontwerpen

Goede ervaring met service, bereikbaarheid en levering

• Soort bord aluprint

Goed geholpen bij de telefonische contact Naam bord, met paard is erg mooi Groetjes Inge

• Soort bord Friespaard

Vriendelijk, behulpzaam en uiterst tevreden

Ik wilde dit bord maken als een verrassing. Na een leuk template gevonden te hebben ben ik aan de slag gegaan met de tekst en het lettertype. Ik kreeg een duidelijk voorbeeld van mijn ontwerp toegestuurd en de mogelijkheid om deze nog aan te passen. Dit is zeer vriendelijk en snel gedaan. Het bord is netjes opgestuurd incl. montage onderdelen en is nog beter dan ik had verwacht. Ik ben super tevreden en raad dit bedrijf en de eigenaar zeer aan!

• Soort bord aluprint 3 mm dik

Het bedrijfsbordje wat ik heb laten maken was met een logo. Binnen een half uur had ik het ontwerp al binnen. Erg tevreden over het ontwerp, goede en snelle communicatie en de volgende dag was het bordje al binnen!!

• Soort bord plexiglas

Heel mooi naambord en snel geleverd

Met een week binnen, erg prettig is dat je na bestelling nog nergens aan vast zit: pas als je het eens bent met het ontwerp is de bestelling definitief. Verder prima kwaliteit bordje, compleet geleverd met bevestigingsmaterialen

• Soort bord Aluminium

prachtig resultaat, snel geleverd

Ik wilde een tekstbordje met foto voor bij het graf van mijn vrouw, toelichting bij een bijzonder beeld dat er op staat. Ik had zelf een foto en tekst. Jouw Naambord kwam heel snel met een mooi ontwerp. Nadat ik het formaat nog aanpaste kwam er een tweede ontwerp. Prachtig! Zo besteld, en binnen een paar dagen werd het bezorgd. Een heel mooi bordje is het geworden... Bij een grafsteenhandel wordt nu een granieten sokkeltje gemaakt zodat ik het kan plaatsen. Het zal het graf van mijn vrouw (overleden 2014) nog bijzonderder maken. Dank!

• Soort bord rvs-look aluminium

Super tevreden

Het is een mooie plaat geworden super snelle service en optyd binnen gekregen.

• Soort bord Huis nummer bord

Goede kwaliteit

• Soort bord Leisteen

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.