Weer een super mooi resultaat

Ik heb voor de 2de keer een naambord besteld en is weer helemaal naar mijn wens. Goede service en sterke kwaliteit van het materiaal. En eenvoudig te monteren.

• Soort bord Plexiglas

Mooi geworden.

Na een paar aanpassingen via de site is het naambordje helemaal naar wens geworden. Heel prettig contact en zeer netjes verpakt incl duidelijke uitleg montage schrijfboekje en pen! Helemaal super, Patrick

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord Voordeur naambord.

Goeie kwaliteit, snelle levering

Eenvoudig om te bestellen, ook eenvoudig mijn eigen ontwerp aan kunnen leveren. Snelle levering. Kwaliteit product is goed. Duidelijke instructies voor ophanging. Top!

• Soort bord Naambord voor buiten met logo

Super mooi gemaakt

Top service mooie kwaliteit

Precies zoals bedoeld

Ik had een idee, dit had ik door een na een aanpassing snel tot een goed ontwerp gekomen. De communicatie daarover verliep snel en soepel!

Super netjes

Eerst contact gelegen met Michel. Super meedenkend en makkelijk bereikbaar via de telefoon, en na het telefoontje zat het voorbeeld met 30 minuten in je mailbox. Ik wist dat het naambordje er 3 tot 4 weken over zou doen ivm de coating. Maar na precies 14 dagen zat het bordje in de brievenbus. Hierbij zal een duidelijke handleiding hoe op te hangen en het werkte perfect. Wij zijn zeer blij met dit naambordje. Dit had ik Michel na dat het bordje opgehangen was een bedankje gestuurd voor het geleverde. Ik raad iedereen aan om hier een bordje te bestellen voor het geld hoef je het niet te laten.

• Soort bord Naambordje

Snel geleverd, mooi resultaat

Voor een vriend van ons heb ik een naambord laten maken. Aangezien ik geen logo had, heb ik deze van onze vriend zijn website gedownload. Ik kreeg vooraf een mail van jouwnaambord dat de resolutie laag was en er werd een mogelijkheid geboden om deze te laten verscherpen tegen een meerprijs. Echter zag het concept er al mooi uit. Krijg je snel opgestuurd. Dus doorgezet zonder aanpassingen. Het resultaat is erg mooi geworden. Het logo was duidelijk overgekomen, ondanks de lagere resolutie. Mooi verpakt en opgestuurd gekregen. En onze vriend was erg blij met het naambord.

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord naambord met logo

Zeer snelle levering

Zeer duidelijke en makkelijke website !!

• Soort bord Naambordje

Na een foutje van mijzelf in de tekst hebben ze heel goed meegedacht. Ook was de service ivm het snelle leveren top!

• Soort bord Herinnerings bord

Super aardig klantencontact

Bordje is mooi, maar wel veel geld naar verhouding.

• Soort bord Mooi maar duur

goede service

Mijn naambordje was beschadigd binnengekomen. Heb hier melding van gemaakt en de volgende 2 dagen later had ik gelijk mijn nieuw in huis. Super goede service.

• Soort bord 9

vriendelijke service, top kwaliteit en vroeger geleverd dan verwacht.

vriendelijke service, top kwaliteit en vroeger geleverd dan verwacht.

• Soort bord aluminium

Uitstekend!

Ik heb het bestellen van mijn Naambordje als zeer prettig ervaren. Er is met mij meegedacht. Ze hebben veel moeite gedaan om aan mijn kleurenwens te voldoen. Het was zeer persoonlijk. Ik zal zeker dit bedrijf aanbevelen.

• Soort bord wit aluminium model "de familieboom"15/10 cm

Snelle en fijne ontwerpservice, goede levering

Wij bestelden voor ons bedrijf een naambord voor buiten. De communicatie verliep snel en soepel. De ontwerpservice is erg handig en als je iets aangepast wilt hebben, is dat geen probleem. Na bestelling werd het bord snel geleverd en zat het netjes en beschermd ingepakt. Duidelijk montage-instructies waren bijgesloten. Binnen no time hing het bord.

• Soort bord Aluprint RVS look

Na een aanvraag met een voorstel kreeg ik een mailtje met het voorontwerp maar dat sprong ons niet in de ogen. Dan even een mail gestuurd met de foto van onze brievenbus en toen kreeg ik antwoord met een voorontwerp al op onze brievenbus gezet wat de keuze makkelijker maakte. Prima samenwerking.

• Soort bord N.v.t.

Top service en goede kwaliteit

Mooi naambord met eigen logo laten maken via jouw naambord, snelle levering en het ziet er perfect uit, goed kwaliteit en precies zoals ik me had voorgesteld. Aanrader!

• Soort bord N.v.t.

Super gaaf naambord van onze pony

Geweldig mooi

Uitvoering zoals door mij gevraagd

• Soort bord Naambord

Mooie afwerking en alles liep gewoon perfect van bestelling tot levering

Mooi kunstzinnig naambordje

Je kunt bij Jouw Naambord kiezen voor een kunst naambordje. Onze uitvoering ziet er prima uit. Fris en vrolijk naast de voordeur. En van goede kwaliteit. Eenvoudig te monteren.

• Soort bord Kunst naambord

top service

top kwaliteit en afwerking

• Soort bord plexi

Geweldig service en prachtig naambord!

Vriendelijke, behulpzaam, goede communicatie mee denken en goede adviezen. Super tevreden over de kwaliteit en het ontwerp voor het naambord van mijn bedrijf. Gisteren besteld en de volgende dag, netjes ingepakt met alles wat is afgesproken, ontvangen!

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord bedrijf naambord.

Super mooie naambord

Aan onze vorige woning hadden we al tot volle tevredenheid een naambordje hangen van Jouw naambord. Na onze verhuizing wilde we deze dus ook gelijk weer! Mooie weergave van onze eigen foto en materiaal super mooi. UV heeft geen invloed, ook niet geheel onbelangrijk als hij op het zuiden hangt :) Er ging even iets mis bij levering en dit is heel snel en netjes verholpen. Zelfs na een foutje van onze kant werd er gelijk meegekeken naar een nette oplossing. Afijn, heel tevreden en zeker aan te raden. Mochten we ooit weer verhuizen, komt er beslist weer een naambordje van deze aanbieder.

• Soort bord Aluminium

Prettig, doet wat ze beloven en goede kwaliteit!

Jouwnaambord antwoord vlot, overleg verloopt prettig en behulpzaam. De kwaliteit van het product is uitstekend. Aan te bevelen

• Soort bord Bedrijfsbord

Vlotte communicatie, snelle levering, mooi bord...

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.