Geweldige kwaliteit

Prachtig uithangbord ontvangen. Gietijzeren ophanging met leisteen bord waarin de namen en huisnummer ingegraveerd zijn. Geweldig gewoon

• Soort bord Leisteen

Goede service en goede kwaliteit!

Het contact was prima en er werd snel gereageerd. Fijn ook dat je eerst een voorbeeld toegestuurd krijgt. Ik ben erg blij met mijn naambord, het is snel geleverd en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader om hier je naambord te bestellen!

• Soort bord Bedrijfsnaambord plexiglas

maatwerk is de norm en kwaliteit uitstekend

prettig overleg over onze wensen.

• Soort bord naambord bedrijf

super service ! Na 1 ervaring blijf je hier gegarandeerd klant voor het leven.

Ik was al heel lang op zoek naar een specifiek emaille reclamebord, in een bepaalde afmeting, maar dat was overal uitverkocht, niet leverbaar, niet op voorraad, etc. Zelfs de fabrikant zei "niet te kunnen zeggen wanneer die ooit weer geproduceerd zou worden". Overal proberen of er nog 1 op voorraad was, zodoende kwam ik bij jouwnaambord.nl uit, die bood me aan om er 1 enkel exemplaar van te kunnen maken, exact hetzelfde ontwerp, maardan van plexiglas. Staat eigenlijk wel netjes, modern en meer zakelijk/serieus dan degene waar ik naar zocht. Hij kon deze leveren voor exact dezelfde prijs, incl verzendkosten, was echt goedkoop voor al dat werk, dit had ik nooit voor mogelijk gehouden. Daarbij ook snel geleverd. Vrijdagmiddag geld overgemaakt, en maandag ging het bord op de post. Het duurde wel een tijd dat het bij mij binnen was, maar dat is de schuld van de bezorgdienst, daar kon jouwnaambord.nl niets aan doen. Verder ook erg aardige, behulpzame kerel die ik sprak aan de telefoon. Ik adviseer iedereen om hier eens te kijken of je een interessante deal kunt maken, ik durf te wedden dat je geen beter adres zult vinden.

• Soort bord plexiglas reclamebord

Een mooi bord voor een mooie prijs.

Snelle reactie, je krijgt eerst een voorbeeld te zien en als je dat goed vind word het gemaakt. Ook dan wordt het weer snel geleverd. Topservice.

• Soort bord Rvs

Vriendelijke bejegening

• Soort bord Huisnummer

Mooi geschreven

Mooi

• Soort bord Lei steen

Keurig netjes Mooie kwaliteit

Zie er mooi strak uit. Netjes, snel en compleet geleverd. Prima, niks mis mee Toppie

• Soort bord RVS naambord

Erg fijne website. Makkelijk te begrijpen en super dat je een voorbeeld krijgt eerst van je bestelling.

• Soort bord boomsteker

Vakmanschap en topservice

We hebben een geweldig mooi naambordje, dankzij professioneel advies. Heel blij mee. Ook geleverd binnen de toegezegde termijn.

• Soort bord Emaille

Ik ben heel goed en prettig geholpen en het resultaat is een prachtig bord!

Heldere website, geduldige hulp door meerdere malen het voorbeeld aan te passen, zorgvuldige verzending, mooi resultaat.

• Soort bord Naambord en huisnummerbord

Het is 1 woord: prachtig

Het is een prachtig naambord en we zijn er heel erg blij mee.

• Soort bord Foto

Super kwaliteit zorg en aandacht

Helemaal tevreden over de zorg, aandacht en kwaliteit. een tien!

• Soort bord aluminium

Wij zijn zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden en blij met het door u gemaakte naambordje.

• Soort bord kunstnaambordje

Fijne service

Voor ik tot bestellen overging heb ik een aantal keer telefonisch contact gehad met Michel. Ik twijfelde over formaat en kleur. Steeds werd er een voorbeeld gemaakt zodat ik een goed beeld van het eindresultaat kreeg. Fijn dat ik zo in alle rust een keuze kon maken. Het bord met het logo van mijn bedrijf is prachtig geworden en doet het goed aan de gevel van mijn huis.

• Soort bord Bord met bedrijfslogo

Bord is prima, instructie matig

Het bord is precies zoals op de site staat. Ziet er goed uit. Instructie was om met een boortje 6 de gaten te boren. Daar zijn de pluggen die meegeleverd waren te klein voor.

• Soort bord Naambordje

Mooi resultaat!

Het bordje is heel netjes geworden. Goede service, duidelijke ophanginstructies en prettig dat we via de mail een ontwerp kregen opgestuurd zodat we precies wisten hoe het eruit zou komen te zien met onze foto. Dankjewel!

• Soort bord Bordje met eigen foto

Geheel volgens verwachting

Na goed advies een mooi naambord met foto ontvangen.

• Soort bord Foto naambord

Professioneel

Hele fijne ervaringen bij Jouw Naambord. Eenvoudig te bestellen, telefonische bereikbaarheid en snelle levering. Bordjes zien er top uit!

• Soort bord Plexiglas

prettige communicatie, snelle service, mooi resultaat

zie beoordeling

• Soort bord plexiglas

Opnieuw tevreden

Het klopt, het werkt en volgens afspraak.

• Soort bord Naambord

De beste in zijn soort

Het naambord is heel mooi en oogt ook heel professioneel. Zeker de moeite waard!

• Soort bord Stalborden

Betrouwbaar bedrijf

Er wordt duidelijke gecommuniceerd. Vlotte levering. Prima kwaliteit.

• Soort bord Naambord op trespa

Snelle service, deden niet moeilijk over aanpassingen . Een streling voor het oog

• Soort bord Naambord

Prachtig bord geworden!

Ik heb zowel zakelijk als privé al eens wat besteld bij jouwnaambord. En ik ben nog steeds super tevreden. Ik heb nu een mooi groot full colour aluminiumbord besteld. En de kleuren zijn weer fantastisch geworden! Het zal onze buitenmuur van de praktijk prachtig ophalen.

• Soort bord Aluminiumbord full colour

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.