Mooi uniek naambord

We hebben een mooi naambordje ontvangen en het was goed op te hangen. Het contact was uitstekend en de service heel goed. De bezorging was snel.

• Soort bord Naambordje

Prachtig naambord dat opvalt en professioneel oogt.

Ik vind het een prachtig naambord met een hele goede kwaliteit uit plexiglas. Nu kan je van ver zien dat er een praktijk aan huis is. Ik ben ook heel tevreden over de communicatie. Al mijn vragen worden zo snel mogelijk beantwoord. Duidelijke uitleg wat mijn keuze makkelijker maakte. Een zeer tevreden klant.

• Soort bord Plexiglas

Goede service en kwaliteit

Mooie kwaliteit

Ben super tevreden over de levering en kwaliteit van mijn bedrijfs naambord. Het is nog mooier dan ik me had kunnen voorstellen.

• Soort bord Bedrijfs naambord

netjes en snel geleverd

Mooi herdenkingsbordje besteld en naar wens geleverd.

• Soort bord herdenkingsbordje

Precies wat ik wilde.

Precies wat ik wilde.

• Soort bord Transparant met rvs steuntjes

Voldoet zeker aan verwachting

Prima resultaat en service

• Soort bord Naamkaartbord

Goede kwaliteit en uitstekende zorg.

Snel geholpen en fijne afstemming. Je hebt de vrijheid om aan te geven wat je wilt en dit passen ze direct toe. Vriendelijke service en snelle levering. Makkelijk te monteren. Kortom, heel blij met het naambordje!

• Soort bord Bedrijfsnaambord

Fantastisch!

Scherp, mooi en strak!

• Soort bord Bedrijfsbord wit aluminium

Eenvoudig en snel

Het was allemaal duidelijk genoeg en eenvoudig om zelf te 'maken' met een snelle levering.

• Soort bord Plexiglas naambord

Geweldige service

Fijn!

• Soort bord Familie bord

prachtig!

moei bord, vakwerk, mensen denken mee aan wat het beste uitkomt. Resultaat mooier dan wat wij hadden voorgesteld! en snelle levering, mooi en veilig verpakt!

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord groot naambord messing

Super service en kwaliteit

Bij dit bedrijf kun je als enige een volledig eigen ontworpen naambord laten vervaardigen. Zelfs als er wat mis gaat tijdens de levering, wordt er gewoon een nieuwe gestuurd. Geweldig bedrijf, mooie producten en goede prijzen. Aan iedereen aan te raden!

• Soort bord Plexiglas

Een hele tevreden klant

Ik ben via internet in contact gekomen met dit bedrijf. Zelfde dag nog een mailtje terug gekregen met info en overgegaan op ontwerpen. Ik weet niet hoeveel ontwerpen er zijn verstuurd over en weer maar tot het bittere einde hebben we er samen iets moois van weten te maken. Kwaliteits en prijsverhouding is prima, veel geduld, genoeg keuze ook verschillende maten te bestellen, vriendelijk, en ook de bezorging verdient een pluim. Achteraf had ik nog een dingetje en ook dat werd zonder pardon opgelost! Al met al een zekere aanrader waar ik iedereen graag naar toe verwijs voor welk bord dan ook. Bedankt Michel!!

• Soort bord Plexiglass en trespa borden

Snelle service, op de website zelf verschillende stijlen en lettertypes kunnen uitproberen. Verzending was sneller dan in de webshop aangegeven.

• Communicatie N.v.t.
  • Soort bord Tekstplaatje voor tuinbank

Makkelijk bestellen zeer goede begleiding naar het uiteindelijke resultaat

Goede communicatie , mooi resultaat

keurig op de hoogte gehouden , toen het bord door omstandigheden wat later geleverd werd.

• Soort bord trespa bord

helemaal top

bordje is echt top gemaakt en het design is precies wat wij zochten gr Daniel

• Soort bord N.v.t.

Mooi bord

Bord ziet er goed uit, netjes afgewerkt en alle bevestigingsbenodigdheden netjes erbij geleverd. Erg blij mee!

Hij is prachtig

Als je verschillende naambordjes aanvraagd krijg je deze ook via de mail als voorbeeld gestuurd zoals die in het echt gaat worden

• Soort bord Naanmord

prachtig resultaat

Het is fijn dat je even een drukproef krijgt, zodat je een beter idee krijgt van het eindproduct. Het bord ziet er prima uit, precies zoals ik het gewild heb en voor een vriendelijke prijs.

• Soort bord plexiglas

Fantastische service en fijne communicatie!

Ik had het idee op een gepersonaliseerd naambord te laten maken als jubileum cadeau voor mijn ouders. Mijn wensen waren vrij specifiek en ik had een eigen ontwerp. Bedankt Michel voor de fijne en heldere communicatie en voor je persoonlijke benadering! Heel fijn om te weten dat er aan de andere kant van de computer iemand zit die meedenkt, en met passie zijn werk doet. Het resultaat was boven verwachting, een mooier persoonlijk cadeau had ik niet kunnen bedenken. Absolute aanrader!

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord gegraveerd leistenen uithangbord

Snel en goed geregeld

Prima, er wordt meegedacht en wat beloofd is wordt gedaan. Keurige levering, ook qua verpakking. Top!

• Soort bord messing + deurbordje

Heel mooi geworden

Ik ben superblij met mijn naambord. Eindelijk mijn bedrijf zichtbaar.

• Soort bord Bedrijfsnaamborr Bedrijfsnaambord

Het is al mijn tweede naambordje via "Jouw Naambord", helemaal tevreden.

de Fok 9

1742 PC Schagen

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.