Naambord zoals ik het wil

Met wat aanpassingen een perfect naambord !

Precies zoals verwacht

ik ben heel tevreden

• Soort bord naambord praktijk

Nette levering geheel volgens verwachting!

Mooie messing plaat met een strakke bedrukking. Levering geheel volgens verwachting.

• Soort bord Messing

Prima kwaliteit en uitstekend verzorgd ook de thuisbezorging.

Prima kwaliteit en uitstekend verzorgd ook de thuisbezorging.

Superrrr!!!

Collega met pensioen hebben we een mooi naambord gegeven. Iedereen wat gelapt, een bord besteld naar ons aller zin, text erop, plaatje geplukt van internet, dat ging niet helemaal goed. De maker heeft ons een nieuwe schets gemaakt en zeer goed geholpen. Het was een fantastisch cadeau, en de ontvanger is er zeer blij mee.

Een aanrader

bij Jouw Naambord heb ik een stalbordje besteld. Deze kon ik helemaal laten personaliseren met eigen foto, lettertype en tekst. Na het bestellen via internet kreeg ik al snel een ontwerp opgestuurd. Deze kon snel aangepast worden omdat ik nog niet helemaal tevreden was. Na het aanpassen was ik erg tevreden en kreeg ik hem thuis gestuurd. De kwaliteit is goed en de communicatie verliep erg vlot en soepel.

• Soort bord Stalbord

Prachtig mooi!

Ik had een bordje van hout, met mijn poezen er op geschilderd, heel bijzonder maar ook kwetsbaar. Nu een foto van het bordje op plexiglas laten bedrukken en het resultaat is verbluffend mooi. De foto doet geen recht aan hoe het in het echt is, maar ik wilde het toch graag delen. Het materiaal is van hoge klasse en zeer betaalbaar. Ik ben een zeer tevreden klant!

• Soort bord Plexiglas

Uitstekend geholpen en prachtige borden

Prettig contact met Michel, goed advies, snelle levering en het allerbelangrijkste: prachtige borden.

• Soort bord aluminium

Goede kwaliteit, mooie afwerking

Snelle levering, ik ben zeer tevreden met mijn bedrijfsbord

• Soort bord Bedrijfsbord

Het resultaat is zoals verhoopt, zelfs nog beter. Alles wat verwacht werd is gebeurd in een zeer originele uitvoering. Het straalt stijl en klasse uit.

• Soort bord belgische natuursteen

Top service !

Jouwnaambord.nl had veel geduld na 3 schetsen besteld. Danku wel voor de topservice

• Soort bord N.v.t.

Super snelle service en een mooi resultaat.

We zijn erg blij met onze naambord.

Netjesop tyd

Heel mooi

• Soort bord Hout

snel en efficient

prima, zeer aanbevelingswaardig

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord bord voor buiten

Overzichtelijke website. Makkelijk zelf configureren van eigen naambord. Heel veel keuze. Aanpassen van je eigen concept is ook mogelijk. Prijs - kwaliteit ook goed. Wij zijn uiterst tevreden.

• Soort bord N.v.t.

Topbord. Ziet er uiterst professioneel uit

Na een 2 tal mails over en weer het gewenste resultaat bekomen. Zeer mooie lay out. Stevig materiaal. Vakwerk

• Soort bord Plaat aan de voordeur

Zeer snel verzonden en zeer tevreden over het product

• Soort bord 9

Weer een super mooi resultaat

Ik heb voor de 2de keer een naambord besteld en is weer helemaal naar mijn wens. Goede service en sterke kwaliteit van het materiaal. En eenvoudig te monteren.

Mooi geworden.

Na een paar aanpassingen via de site is het naambordje helemaal naar wens geworden. Heel prettig contact en zeer netjes verpakt incl duidelijke uitleg montage schrijfboekje en pen! Helemaal super, Patrick

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord Voordeur naambord.

Goeie kwaliteit, snelle levering

Eenvoudig om te bestellen, ook eenvoudig mijn eigen ontwerp aan kunnen leveren. Snelle levering. Kwaliteit product is goed. Duidelijke instructies voor ophanging. Top!

• Soort bord Naambord voor buiten met logo

Super mooi gemaakt

Top service mooie kwaliteit

Precies zoals bedoeld

Ik had een idee, dit had ik door een na een aanpassing snel tot een goed ontwerp gekomen. De communicatie daarover verliep snel en soepel!

Super netjes

Eerst contact gelegen met Michel. Super meedenkend en makkelijk bereikbaar via de telefoon, en na het telefoontje zat het voorbeeld met 30 minuten in je mailbox. Ik wist dat het naambordje er 3 tot 4 weken over zou doen ivm de coating. Maar na precies 14 dagen zat het bordje in de brievenbus. Hierbij zal een duidelijke handleiding hoe op te hangen en het werkte perfect. Wij zijn zeer blij met dit naambordje. Dit had ik Michel na dat het bordje opgehangen was een bedankje gestuurd voor het geleverde. Ik raad iedereen aan om hier een bordje te bestellen voor het geld hoef je het niet te laten.

• Soort bord Naambordje

Snel geleverd, mooi resultaat

Voor een vriend van ons heb ik een naambord laten maken. Aangezien ik geen logo had, heb ik deze van onze vriend zijn website gedownload. Ik kreeg vooraf een mail van jouwnaambord dat de resolutie laag was en er werd een mogelijkheid geboden om deze te laten verscherpen tegen een meerprijs. Echter zag het concept er al mooi uit. Krijg je snel opgestuurd. Dus doorgezet zonder aanpassingen. Het resultaat is erg mooi geworden. Het logo was duidelijk overgekomen, ondanks de lagere resolutie. Mooi verpakt en opgestuurd gekregen. En onze vriend was erg blij met het naambord.

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord naambord met logo

Zeer snelle levering

Zeer duidelijke en makkelijke website !!

• Soort bord Naambordje

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.