Mooi kerstcadeau

Een bedrijfsbordje kunnen laten maken via een order op de website en wat mailcontact voor aanpassing waarbij er een prima ontwerp uit is gekomen. Het bordje werd gewoon via de brievenbus afgeleverd aan huis

• Soort bord Bedrijfsbord wit aluminium

Zeer mooi snelle levering

Heel mooi lettertype en fijn dat je eerst een ontwerp krijgt om dan te bevestigen

• Soort bord Brievenbus

Erg mooie kwaliteit en zeer snelle en vriendelijke service.

Het contact was zeer snel en vriendelijk. Ook de levering was erg snel. Erg mooie kwaliteit en geeft een mooie uitstraling.

• Soort bord Plexiglas met logo

Prachtig bord

Wat een fijne en snelle service en de kwaliteit is helemaal top! Bedankt voor het leveren can een kwalitief top product. Groetjes Petra Kinderopvang erBIJ

• Soort bord Plexieglas

Goede service en mooi product

Service is goed. Had letter in email vergeten en werd gebeld om de bevestiging en het voorbeeld te kunnen toesturen. Deze toen direct ontvangen. Na akkoord snel binnen en goed verpakt. Nu ben ik zelf en sukkel en wilde ik perse boorgaatjes op specifieke plekken. Deze zelf geboord maar van glad naar plastic ipv andersom. Dat is natuurlijk niet slim dus nu is de bedrukkingssticker in de hoekjes los. Zonder zelf te gaan boren zou dit zeker niet gebeuren, kwaliteit is goed en had ook het meegeleverde ophangsysteem kunnen gebruiken (maar ik wilde geen nieuwe gaten in mijn buitenmuur).

• Soort bord Nummerbord

Snel en fijne samenwerking

Hele fijne ervaring met Jouw Naambord. Snel een eerste ontwerp gekregen, en na 3 aanpassingen was hij top. Snelle levering en redelijk makkelijke montage.

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord Bedrijfsnaambord deluxe, aluprint met plexiglas: 30 x 20 cm liggend

super service en kwaliteit

communicatie was top, snelle reactie en iverleg via de mail

• Soort bord plexiglas naambord

Snel geleverd, en ziet er prachtig uit

Prima bord. Duidelijk en mooie kleuren.

• Soort bord N.v.t.

Het bordje is mooi en goede kwaliteit..alleen jullie moeten duidelijk aangeven welke kant van de folie er verwijderd moet worden.. dit was mij niet zo duidelijk ..vandaar dat ik de verkeerde zijde verwijderd heb..maar het is goed opgelost door jullie ik krijg een nieuw naambordje ..bedankt..

• Soort bord Naambordje plexiglas

Mooi product

Snelle levering en mooi gemaakt. Handig dat je eerst een preview krijgt en dan pas hoeft te betalen

• Soort bord Naambord

super goed!

professionele bedrijf, mooie borden, ik ben erg tevreden

• Soort bord bedrijfbord

Zeer goede service en mooi bord met eigen foto van hond

• Soort bord Naambord

Super kwaliteit! Heel mooi gemaakt, tevreden

Prettige website en goede communicatie

• Soort bord Hout

Prima kwaliteits bord

Naambord als geschenk gegeven aan ons dochter. Deze vond hem prachtig en zullen deze in het nieuwe jaar ophangen.

• Soort bord Naambord alluminium

Helemaal volgens wens en vlot geleverd

Mooi strak lettertype. Het voorbeeld geeft goed weer wat te mogen verwachten. Erg blij met ons mooie naambordje!

• Soort bord Plexiglas

In één woord GEWELDIG

Heel mooi ontwerp. Het is super mooi gemaakt. Wij zijn zeer blij met ons naambordje. Snelle levering en mooie kwaliteit. Deze webwinkel is zeker een aanrader

• Soort bord Naambordje

Mooi en snel geleverd

Bord ziet er goed uit en veranderingen zijn ook snel te realiseren. Fijn dat je eerst per mail een voorbeeld krijgt.

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Soort bord aluminium

Heel goed bevallen

Hele vlotte en een creatieve manier van werken. Mooi resultaat waar we blij mee zijn.

• Soort bord Bedrijfsbord trespa

snelle service en goed resultaat

De bestelling werkt snel opgepakt en netjes afgehandeld. Vooral het meedenken heb ik als heel prettig ervaren.

• Soort bord naambord

Goed advies en snelle reacties

Heel fijne communicatie, snel en duidelijk. Ontwerp helemaal geworden zoals ik wilde na aantal keer aanpassen. Aanpassingen ook zonder problemen iedere keer uitgevoerd. Goed advies wat betreft de materialen. Een aanrader

• Soort bord dibond

Mooi naamplaatje

Alleen ideal betalen gaat hier niet

• Soort bord N.v.t.

Prachtig!

Precies wat ik er van verwachte…

• Soort bord Aluminium

Zoals het hoort

Netjes en snel afgehandeld met een goede mail interactie inclusief linkje bezorging. Inmiddels hangt het naambord netjes op zijn plaats bedankt!!!

• Soort bord Naam bord bedrijfsnaam

Prachtig naambordje van emaille

Handig vorm te geven op jullie website en precies geworden zoals het voorbeeld. En sneller geleverd dan beloofd. Kortom, blij mee!

• Soort bord Emaille huisnummer plus naam

Goede service en een prachtig naambord

• Soort bord Naambord met eigen foto

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.