Aanrader!

Naambordje besteld toch wat wijzigingen moet doorvoeren. Er werd heel snel gereageerd om mail en snel veranderingen doorgevoerd. Erg tevreden!

• Soort bord RVS LOOK BORD

Mooi naambord

Dit was mijn eerste bestelling bij naambord.nl Makkelijk te maken via de site, nog een paar aanvullende tekst toegevoegd. Kreeg het eerste ontwerp te zien, en meteen heel te vreden. Nog eens telefonisch contact gehad, en goed en tevreden geholpen. Ik zal hier zeker nog eens iets bestellen.

• Soort bord Aluminium met uw coating

goede en snelle communicatie, top service en mooi kwaliteit product.

• Soort bord naambord zakelijk

Precies zoals besteld!

Alles verliep voorspelbaar en tijdig. Mooi product. Precies zoals besteld.

• Soort bord Emaille

Prachtig bord

Enig nadeel: het duurde een week om het pakket te krijgen. Wellicht door de postbezorging, Het bord zelf is prachtig. Duidelijke instructies en vooral het ontwerp vooraf is een heel fijne manier om het juiste te bestellen!

• Soort bord plexiglas

leuke ontwerpen

Goede ervaring met service, bereikbaarheid en levering

• Soort bord aluprint

Goed geholpen bij de telefonische contact Naam bord, met paard is erg mooi Groetjes Inge

• Soort bord Friespaard

Vriendelijk, behulpzaam en uiterst tevreden

Ik wilde dit bord maken als een verrassing. Na een leuk template gevonden te hebben ben ik aan de slag gegaan met de tekst en het lettertype. Ik kreeg een duidelijk voorbeeld van mijn ontwerp toegestuurd en de mogelijkheid om deze nog aan te passen. Dit is zeer vriendelijk en snel gedaan. Het bord is netjes opgestuurd incl. montage onderdelen en is nog beter dan ik had verwacht. Ik ben super tevreden en raad dit bedrijf en de eigenaar zeer aan!

• Soort bord aluprint 3 mm dik

Het bedrijfsbordje wat ik heb laten maken was met een logo. Binnen een half uur had ik het ontwerp al binnen. Erg tevreden over het ontwerp, goede en snelle communicatie en de volgende dag was het bordje al binnen!!

• Soort bord plexiglas

Heel mooi naambord en snel geleverd

Met een week binnen, erg prettig is dat je na bestelling nog nergens aan vast zit: pas als je het eens bent met het ontwerp is de bestelling definitief. Verder prima kwaliteit bordje, compleet geleverd met bevestigingsmaterialen

• Soort bord Aluminium

prachtig resultaat, snel geleverd

Ik wilde een tekstbordje met foto voor bij het graf van mijn vrouw, toelichting bij een bijzonder beeld dat er op staat. Ik had zelf een foto en tekst. Jouw Naambord kwam heel snel met een mooi ontwerp. Nadat ik het formaat nog aanpaste kwam er een tweede ontwerp. Prachtig! Zo besteld, en binnen een paar dagen werd het bezorgd. Een heel mooi bordje is het geworden... Bij een grafsteenhandel wordt nu een granieten sokkeltje gemaakt zodat ik het kan plaatsen. Het zal het graf van mijn vrouw (overleden 2014) nog bijzonderder maken. Dank!

• Soort bord rvs-look aluminium

Super tevreden

Het is een mooie plaat geworden super snelle service en optyd binnen gekregen.

• Soort bord Huis nummer bord

Goede kwaliteit

• Soort bord Leisteen

Top kwaliteit, snelle communicatie.

Belgisch hardsteen naambord laten maken, aangezien we online hier terecht kwamen. Ontwerp concept via mail snel ontvangen, aanpassen was geen probleem. Snelle communicatie, en de levering ging ook heel vlot. Positief verrast door de kwaliteit van het eindresultaat: een mooi stuk rustieke blauwsteen met mooi graveerwerk.

• Soort bord Belgisch hardsteen

Mooi naambordje in ouderwetse stijl en kleur.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Soort bord Naamplaatje voordeur

Mooi bord, precies wat ik in mijn hoofd had

Goed meegedacht, meerdere opties net zolang tot het ok is. Snelle service. Goede communicatie.

• Soort bord Wegwijsbord

Ik heb een mooi naambord gekregen. Ik had een ander lettertype uitgekozen dan wat in het logo gebruikt is voor het woord acupunctuurpraktijk en dat is zonder te vragen aangepast in hetzelfde lettertype. Heel attent!! Daarnaast snelle levering en goede kwaliteit.

• Soort bord Plexiglas

Prachtig resultaat

Het bestellen van een voorbeeld ging makkelijk evenals het aanpassen ervan. Zeker aan te bevelen met zo’n prachtig resultaat.

• Soort bord Naambord

snelle reactie op aanvraag

Aanvraag snel beantwoord en ook de wijzigingen daarna

• Soort bord RVS

Perfect! Echt precies zoals de kleuren moeten zijn!

Fijne snelle communicatie en levering. Mooie kwaliteit. Denken met je mee. Heel blij mee ;-)

• Soort bord Bedrijfslogo

Prachtig!

Naambordje is prachtig geworden en staat ook erg mooi aan de gevel van ons nieuwe huis

• Soort bord Metaal

Top service!

Ik heb een emaille naambordje laten maken in een lettertype dat ik zelf heb uitgekozen. Heel fijn dat dit kon. Altijd snel met reageren via de mail en het helpen met keuzes maken. Bordje is van uitstekende kwaliteit. Vanwege de geboorte van onze dochter een nieuwe laten maken in dezelfde stijl, fijn dat jullie de gegevens (juiste lettertype, grote en kleur) nog wisten.

• Soort bord Naambordje voordeur

Snelle levering en met zorg gemaakt.

Goede communicatie en snelle levering. Met zorg gemaakt.

• Soort bord Herdenkingsbord

top geregeld

Duidelijke website goede service en snelle reactie op vragen.

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord houten bord met naam

Goed!

Snelle levering( binnen paar dagen) bordje zoals verwacht en omschreven.

• Soort bord Huisnummer bordje

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.