Netjes afgeleverd

Een mooi en duidelijk bordje, achterop dubbelzijdig plakband wat erg makkelijk kan wezen. Zelf heb ik er gaatjes in geboord ( wat ook erg goed en makkelijk te doen is) om het boordje aan een wat dunner ijzeren frame te bevestigen. Een aanrader om regels van een ( in mijn geval VVE) duidelijk weer te geven.

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord Verbodsbord ( verboden hier rijwielen te plaatsen)

prima bedrijf

komt alle afspraken na.

• Soort bord bedrijfsnaamplaat

Begrijpt goed wat je wilt, kundig en snel

Met ons naambord hadden we een specifieke vraag. Michel Pouli pakt dit zorgvuldig en prettig op. Hij kwam met een heel goed ontwerp. Het is fijn dat je direct communiceert met iemand die weet waar het over gaat.

• Soort bord Naambord bij kantooringang

Heel snel en accuraat

Het resultaat beantwoord aan mijn wensen en doelstelling

• Soort bord Huisnummer met opdruk

zeer tevreden

netjes online verbetering kunnen aanpassen

• Soort bord naambord plexiglas

Het naambordje is super mooi geworden

snelle levering en netjes verstuurd

• Communicatie N.v.t.
  • Soort bord paardenstal bord

Perfekte naambord

Heel mooie stalbord besteld voor onze paard. Goede service en snel!

• Soort bord Stalbord

Mooi bord! Netjes gemaakt en keurig ingepakt verzonden! Helemaal naar wens.

• Soort bord Nostalgisch

Een prachtig bordje!

De gedetailleerde pentekening is prima overgenomen.

• Soort bord Plexiglas

Snelle service en beantwoording mails

Heel tevreden

• Soort bord Bedrijsnaam

Goede service en blij met het resultaat

Heel fijn dat je een duidelijk ontwerp van het naambord krijgt en dat dit ook, zonder moeite, nog wordt aangepast als er nog een verandering nodig is. Na akkoord was t naambord snel binnen; netjes geleverd met een duidelijke handleiding voor de montage. Al veel complimenten gekregen sinds de plaatsing van het bord. Aanrader dus!

• Soort bord Plexiglas

Prima keurig geregeld

• Soort bord N.v.t.

Mooi resultaat, goede service, redelijke prijs.

Ik ben blij met het mooie reclame bord voor mijn nieuwe bedrijf.

• Soort bord Naambord

Veel geld voor een eenvoudig bordje

Jammer dat er snel behoorlijk extra kosten bijkomen als jr bvb de tekst wat duidelijker wilt. En helaas kun je geen kleur kiezen

• Soort bord Stalbordje

Beste Marleen, Dank voor uw review. Ik heb onze correspondentie even teruggezocht. U had een afbeelding meegestuurd die u van internet heeft afgehaald met een hele lage resolutie . Er is u aangeboden om een stockfoto van dezelfde tekening te gebruiken i.p.v. uw eigen afbeelding om de kwaliteit te verbeteren. De kosten voor eenmalige aanschaf daarvan zijn € 9,00. Dit is niet verplicht, maar wordt slechts als service aangeboden. Bovendien kunt u elke kleur kiezen die u wilt, maar u hebt geen kleurvoorkeur aangegeven. Ook niet na ontvangst van meerdere voorbeelden. Jammer dat u onze extra service op deze manier beoordeelt, ik hoop dat u in ieder geval blij bent met uw stalbord. Met vriendelijke groet, Michel Pouli

Vakwerk

Makkelijk,snel en heel netjes!!

• Soort bord Naam en huisnummer

Super hoor!

Ondanks dat jullie aangaven dat ik beter een ander bestand kon sturen, vind ik het bordje er erg mooi uitzien. Dank jullie wel. Ik zal jullie naam doorgeven

• Soort bord N.v.t.

Snelle levering, mooi naambordje en SUPER service !!

• Soort bord Naambordje

Bordje door hun verbeterd

Omdat de letters van het bord spikkels vertoonde is aan me voorgesteld om alles opnieuw in te sturen zodat dit door hun verbeterd kon worden. Naambord zag er keurig uit na aanpassing. Deze ook gelijk besteld. Bedankt voor de aanpassing en goede en correcte levering.

• Soort bord Voor buiten

fantastisch!

Ik had een eigen tekening /ontwerp gemaakt die ze hebben gescand en gedrukt op plexiglas. Het resultaat is geweldig en helemaal naar verwachting! De kwaliteit van het bord is super mooi Het was goed verpakt tijdens de verzending inclusief een beschermfolie op het bord Ik kan het iedereen aanbevelen! Dankjewel voor het maken van dit prachtige naambord! Elvira Wolff (Apeldoorn)

• Soort bord naambord

Erg tevreden: mooi bord en snelle service

Snelle, goede service en supersnel eeen mooi naambord voor mijn praktijk in huis.

• Soort bord Plexa

Fijn bedrijf met een goede klantenservice. Product was precies zoals ik had verwacht. Ik zal hier zeker vaker bestellen als ik iets nodig heb.

• Soort bord Bedrijfsbord

perfecte service

Ik ben erg blij dat ik mijn naambord hier bestelde. De prijzen zijn voordelig, je krijgt een goeie klanten service en er wordt geluisterd als ik aanpassingen wou doen. Ik kreeg het bord zelfs in mijn huiskleuren wat ik niet had verwacht. Het ziet er prachtig uit en netjes. Een aanrader om hier je bord te bestellen. Ik vond de levertijd ook vrij snel.

• Soort bord naambord

Snel concept aangeleverd. Snelle levering. Netjes verpakt. Goede kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap
  • Soort bord plexiglas met witte achterkant

Mooi en snel

Eerst netjes een voorbeeld ontvangen via de mail. Daarna snel geleverd en volgens voorbeeld. Duidelijke bevestigingsinstructie meegeleverd.

• Soort bord Rvs look

Heel tevreden

Ik had een stalbord besteld en is heel snel geleverd. De service is van heel goede kwaliteit.

• Soort bord Stalbord

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.