Mooi naambord

Makkelijk via de site te bestellen, ontwerp in 1 keer goed

Netjes gemaakt

Een puntje de schroefjes zaten nog los deze dus zelf maar even aangedraaid .

• Communicatie N.v.t.
  • Soort bord Huisnummer plus tekst 3 D

Super geregeld allemaal

Bedankt voor het meedenken

• Soort bord Hardsteen

Snelle ad hoc service productie en ontwerp. Voldoet aan verwachting

• Soort bord Plexiglas

Geweldige service en kwaliteit!

We hebben een super mooi herdenkingsbord voor onze ouders ontvangen inclusief UV coating ivm weerbestendigheid. Service is echt uitstekend. Het ontwerp wordt goed bekeken en door het team wordt terug koppeling gegeven voor eventuele aanpassingen en advies. Het bord is zorgvuldig verpakt voor opsturen. We waren zeer verrast toen we het uit pakten , zeer mooi en kwalitatief uitstekend! Het overtreft onze verwachting! Complimenten!!!

• Soort bord Herdenkingsbord

Goede communicatie, snelle levering ! Blij met het resultaat

• Soort bord Uithangbord

Snelle service, uitgebreid assortiment en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Elke keer als ik naambordjes of andere type 'bordjes' nodig heb, kom ik terug bij Jouw Naambord. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment voor zakelijke én particuliere klanten én voor elk budget. Daarnaast komen ze hun leveringsafspraken altijd na en reageren zij klantvriendelijk én snel op vragen. Scheelt mij elke keer shoppen, want Jouw Naambord is mijn Go To shop. Is ook een tip als je iemand een origineel kado wilt geven: een exclusief naambordje. Een aanrader!

Fantastisch mooi en degelijk

Prachtig mooi naambord. Ook de kleuren zijn mooi. En snel bezorgd. Alles geheel naar wens

• Soort bord Kunststof

Top kwaliteit

Mooi naambord, goede kwaliteit.

• Soort bord Naambord

Echt fijn, snel en accuraat

Heel tevreden over onze bestelling en over de manier waarop Jouw Naambord snel een prachtige plaquette voor ons heeft gemaakt. Ik zou zeker opnieuw gebruik maken van hun diensten en kan iedereen deze partij van harte aanbevelen!

• Soort bord perspex plaquette

Schitterend bord

Er was een kleine beschadiging, netjes opgelost zonder problemen!

• Soort bord Hangend bord van leisteen

Eenvoudig, snel geleverd en goed.

Relatief eenvoudig te bestellen via overzichtelijke site. Goede communicatie en levering.

• Soort bord Naam-/nummerbord

Prima product, snelle levering.

Net als voorgaande jaren; prima contact gehad, ziet er goed uit en snelle levering.

• Soort bord alluminium

Best service ever !

Ik review nooit maar voor dit bedrijf klim ik graag in de pen. Ze hebben vele kwaliteiten, een 5 sterrenwaardering ofwel een absolute "douze point" misstaat ze niet. Betaalbare goede producten, servicegericht, vriendelijk, meedenkend, gevoel voor urgentie, betrokkenheid en wanneer iets niet geheel in orde is heb ik ervaren dat het probleemloos werd opgelost. Hun website is top notch alsook de verpakking -met duidelijke instructies- waarin mijn bestelling werd geleverd. Hier kunnen andere bedrijven nog eens een voorbeeld aan nemen... Chapeau !

• Soort bord plexiglas naambord

Super mooi

• Soort bord Gelagerd met naam en poezen kopjes

We vinden het naambord heel mooi! Alles is goed geregeld! Dus we zijn heel tevreden!

• Soort bord Aluminium bordje op de deur geplakt

Geweldige service

Mijn wens op de website geplaatst, waarna er meerder keren over en weer is gemaild over het resultaat. Super service!

• Soort bord Namaak pvc

Ziet er prachtig uit!

Ziet er prima uit, op tijd geleverd en de prijs is goed!

Super mooi naambordje

Ik ben heel blij met het naambordje van jouwnaambord.nl. Ziet er heel professioneel uit. Ook blij dat het zo snel is geleverd.

Snelle afwikkeling

Perfecte service

Heb een naambordje besteld voor een overledene met foto en ik werd er op geattendeerd dat het op 3 punten nog mooier kon voor een zeer aannemelijke meerprijs en het resultaat was inderdaad helemaal perfect en ben dan ook zeer tevreden . JOUW NAAMBORD bedankt voor de perfecte service !!

• Soort bord Herdenkingsbordje voor een overledene

Mooi naambord

Het ontwerp werd heel snel gemaild. Na een kleine aanpassing op mijn verzoek kreeg ik weer snel het ontwerp, en binnen 1 week het bordje in huis.

• Soort bord Aluminium

Heel erg mooi en professionele look

Ik ben onwijs blij met mijn naambord Aangezien ik een salon aan huis heb valt deze naambord nu op en herkennen mijn klanten waar ze moeten aanbellen.

• Soort bord Schoonheidssalon naambord

Snelle en prettige service en goede kwaliteit borden

We hebben voor ons nieuwe huis een naam/huisbordje laten maken met een trekker logo erbij omdat wij samen erg fan van IH trekkers zijn. Het ontwerp werd snel gemaakt en precies zoals ik wilde. Het is een duidelijk proces en wat ik erg fijn vond is dat je eerst nog niks hoeft te betalen totdat je akkoord hebt gegeven voor het ontwerp. Toen ik akkoord gaf op het ontwerp is het direct gemaakt en 2 dagen later lag het in de brievenbus, dit gaat dus enorm snel! Wat ook prettig is voor de leken onder ons is dat je instructie bij het product krijgt en dat er duidelijk wordt aangegeven dat het om linkse draad gaat. Mijn vriend heeft het bord bevestigd, het enige nadeel en waarom ik geen 10 geef is dat de schroeven direct afbraken tijdens het monteren. Dit was voor ons geen probleem omdat wij zelf genoeg spullen hebben om dit in orde te maken, maar dit kan voor anderen wel een probleem zijn en dit is belangrijk om te weten.

• Soort bord plexiglas nummerbord

Door de manier van werken, krijg je een product dat helemaal naar wens is.

Wij wilden een herdenkingsplaatje voor een dierbare overledene. Iets dat tegen barre weersomstandigheden bestand is boven op een berg. En ook met een foto. Omdat je eerst een ontwerp krijgt, dat je dan nog eventueel kan veranderen, kan je nooit voor onaangename verrassingen komen te staan. Wij zijn dan ook zeer tevreden met het eindresultaat! En het werd nog snel geleverd ook.

• Soort bord aluminium

de Fok 9

1742 PC Schagen

Over Jouw Naambord

Naambordjes voor bij uw voordeur. Met een assortiment van meer dan 900 borden van o.a. aluminium, RVS, plexiglas, gravoglas, leisteen, hardsteen, messing en hout bieden wij een zeer uitgebreid assortiment. Of u nu een budget bordje zoekt of een exclusief exemplaar, Jouw Naambord heeft het bord dat u zoekt. Maar als we het niet hebben, dan maken we het.